TeaCHeRaKiS
Economy-Class-Member
Οπως κ να χει παντως, ειναι μια μακρα διαδρομη που τελειωνει αρκετα αδοξα. Τα αναλογου βεληνεκους αεροσκαφη 707, 747, 340 εκτος απο πανεμορφα, εδιναν κ μια αιγλη στην εταιρεια που τα κατειχε. Ποσως μαλλον οταν προκειται για εθνικο αερομεταφορεα.. Παντα αισθανομουν υπερηφανος που τετοια αεροσκαφη βρισκοταν στην Ελλαδα. Αεροσκαφη που λογω μεγεθους ενιωθες δεος να τα χαζευεις απο κοντα.
Κ κακα τα ψεμματα, ψυχολογικα αν το δει κανεις, μια εταιρεια που κατεχει μεγαλα heavies θεωρειται πιο οικονομικα ευρρωστη κ ασφαλης στα ματια του κοσμου... Ας ειναι ομως. Τωρα θα νιωθω ενα κενο καθε φορα που θα περιμενω να δω εναν ελληνικο γιγαντα να απογειωνεται...
(δε λαμβανω υποψιν την HIA, η οποια ομως εχει πολυ δρομο μπροστα της για να μπορεσει να αντικαταστησει στις καρδιες μας επαξια τα heavies της OA).
Κ κακα τα ψεμματα, ψυχολογικα αν το δει κανεις, μια εταιρεια που κατεχει μεγαλα heavies θεωρειται πιο οικονομικα ευρρωστη κ ασφαλης στα ματια του κοσμου... Ας ειναι ομως. Τωρα θα νιωθω ενα κενο καθε φορα που θα περιμενω να δω εναν ελληνικο γιγαντα να απογειωνεται...
(δε λαμβανω υποψιν την HIA, η οποια ομως εχει πολυ δρομο μπροστα της για να μπορεσει να αντικαταστησει στις καρδιες μας επαξια τα heavies της OA).