Ολυμπιακή και MIG

mies":3imrwaqn said:
Μια χαρά κάνει και ζητά πιλότους απο το εξωτερικό η νέα Ολυμπιακή!
Οι της τωρινής ΟΑ όχι μόνο τον έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ αλλά νομίζουν οτι μόνο αυτοί ξέρουν να πιλοτάρουν και κανένας άλλος. Ηρθε η ώρα νομίζω να προσγειωθούν κι αυτοί στην πραγματικότητα και να καταλάβουν επιτέλους τι σημαίνει ιδιωτική εταιρεία! Τι νομίζουν δηλαδή οτι και στην MIG θα παίρνουν τους μισθούς των 7.000 και 8.000? Με τα ατελείωτα επιδόματα?
Αυτοί μεταξύ άλλων βούλιαξαν την ΟΑ! Ολοι έχουν βίλες με πισίνες,σκάφη κτλ.χώρια τα σπίτια στο εξωτερικό!
Εχω πετύχει να πετάξω με πιλότο που δεν έμπαινε στο ήδη καθυστερημένο αεροπλάνο εάν δεν του έδιναν τα 6 ευρώ του ΤΑΧΙ!!!!!!!
Αυτά τα ρεζιλίκια θέλουν να συνεχίσουν και τώρα? Γι'αυτό και ο εκβιασμός της τελευταίας στιγμής, ωστέ να υποκύψει ο Βγενό
και μετά με το παραμικρό θα του αφήνουν τα αεροπλάνα κάτω!

Καλό θα είναι να ξεπεραστεί επιτέλους αυτή η νοοτροπία (αν δεν έχω εγώ κατσίκα τότε να ψοφήσει και του γείτονα.)
 
Αγαπητοί AirNewZealand kai eagle1,

Προφανώς δεν έγινε σαφές εκ μέρους μου αυτό που ήθελα να τονίσω.

Απουσιάζει από την αγγελία η απαίτηση του να μιλούν Ελληνικά. Ασφαλώς και έχει δικάιωμα οποισδήποτε πολίτης της ΕΕ να εργαστεί στη χώρα. Αυτό όμως ήταν ένα φιλτράκι να το πω κομψά. (Πιστεύεις ότι σε προσλαμβάνουν σε αεροπορική εταιρεία Γαλλίας ή Γερμανίας αν δε μιλάς τη γλώσσα τους?)
Και αν αυτά τα ποσοστά που αναφέρει ο docorl είναι αληθή και η εταιρεία δεν έχει βρει ούτε το 30% των χειριστών, τότε σκοπεύει το +70% να το καλύψει με μόνιμους ξένους. Με συγχωρείτε αλλά τέτοια ποσοστά ξένων μόνο σε arabic airlines βρίσκεις.

Επίσης eagle1 δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ενός ξένου θα του κακόπεφτε permanent contract καταμεσής της κρίσης, γρίππης και ό,τι άλλο προκύψει.

Από την άλλη όπως προείπα, ό,τι γουστάρει κάνει. Απλά διαπιστώσεις κάνω, όχι κριτική. :cool:
 
(70) ...η Ελλάδα θα εξασφαλίσει
ότι τόσο η Pantheon όσο και η πλήρως ιδιωτική αεροπορική εταιρεία που θα
προέλθει από τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα λειτουργούν σε επίπεδο που
δεν υπερβαίνει το 65% του δυναμικού ΑSΚ των Ολυμπιακών Αερογραμμών,
όπως προβλέπεται στη δέσμευση των ελληνικών αρχών.

Περι αξιοπιστίας των πολιτικών και πως τα δημοσιογραφοπαπαγαλάκια παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο για να εξυπηρετήσουν τους χρηματοδότες τους δεν χρειάζεται να τα σχολιάσουμε...

Ο κύριος Χατζηδάκης δεν νομίζω ότι μας είπε ποτέ ότι το περίφημο 65 % αποτελεί υποχρέωση από κανονισμό της Ε.Ε. Πραγματικά απορώ πώς μπορεί να δικαιολογήσει η Ε.Ε. μια τέτοια ρύθμιση...τι πρόβλημα θα υπήρχε αν η νέα εταιρεία λειτουργούσε π.χ. στο 75 % ; Θα ενοχλούσε και αυτό τον ανταγωνισμό;
Η κατεύθυνση της Ένωσης που είναι η δημιουργία το πολύ δύο μεγάλων ευρωπαϊκών αεροπορικών συνασπισμών και η συρρίκνωση των υπολοίπων σε επίπεδο περιφερειακών εταιρειών περνάει στα ψιλά γράμματα και κυβέρνηση και δημοσιογράφοι προσπαθούν να μας πείσουν για το μεγάλο κατόρθωμα του λυσίματος του γόρδιου δεσμού της Ολυμπιακής...
Μακάρι η MIG να καταφέρει να την αναπτύξει και να τη φέρει στα παλαιότερα επίπεδα!

Και όσο για εκείνους που κατηγορούν πιλότους και εργαζομένους για την κατάρρευση της εταιρείας, θα πρέπει να σκεφτούν πρώτα ότι πέρα από τον κακό συνδικαλισμό υπήρχαν πάντα και οι κακές κυβερνήσεις και οι κακές διοικήσεις της εταιρείας...Όλα ίσως να πήγαιναν καλύτερα αν τα τελευταία χρόνια η Ολυμπιακή δεν λειτουργούσε μονίμως ως μια εταιρεία που προοριζόταν για ένα μόνο σκοπό...να κλείσει.
 
Το μόνιμο τραγούδι του Χ/κη ήταν ότι η ΕΕ το επιβάλει, πώς δεν το είπε (δεν θα τον εξυπηρετούσε κ πολύ να μην το πει). Όσο για το 65%, αυτός είναι ο κανόνας, take it or leave it... μπορείς να πληρώσεις ολόκληρη την λυπητερή κ να πετάς στο 100% αλλά μάλλον θα κόστιζε περισσότερο..σου διαφεύγουν μάλλον κάποια χρωστούμενα..ο τελευταίος που φταίει είναι η ΕΕ.
 
Είναι κρίμα να βλέπουμε φαντάσματα και να κατηγορούμε τώρα την ΕΕ η οποία αν δεν υπήρχε, η ΟΑ θα σερνόταν για δεκαετίες!

Ας είχαμε τα &%^$#@ να δημιουργήσουμε κι εμείς μια μεγάλη Ευρωπαϊκή εταιρεία και ενα hub που να συνδέει 3 Ηπείρους. (Και να το κάναμε και στη Θεσσαλονίκη για να προστατεύσουμε όλα αυτά που κινδυνεύουν από τους γείτονες)

Να ευχόμαστε η νέα ΟΑ να καταφέρει να εξυπηρετήσει καλά αυτό το 65% και σιγά σιγά να μεγαλώσει και να είναι υγειής
 
flesland said:
... μπορείς να πληρώσεις ολόκληρη την λυπητερή κ να πετάς στο 100% αλλά μάλλον θα κόστιζε περισσότερο..σου διαφεύγουν μάλλον κάποια χρωστούμενα..

Δηλαδή η Ε.Ε. αντιστάθμισε το μέρος των χρεών κόβοντας το 45 % του πτητικού έργου για τη νέα εταιρεία; Λίγο περίεργο ακούγεται.


mxnk said:
(Και να το κάναμε και στη Θεσσαλονίκη για να προστατεύσουμε όλα αυτά που κινδυνεύουν από τους γείτονες)
Φαντάσματα δεν βλέπω μόνο εγώ...

Να ευχόμαστε η νέα ΟΑ να καταφέρει να εξυπηρετήσει καλά αυτό το 65% και σιγά σιγά να μεγαλώσει και να είναι υγειής
Το ίδιο εύχομαι κι εγώ όπως προείπα...μακάρι να τα πάει καλά και να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο...!

Ό,τι έγινε έγινε τώρα και σημασία έχει η συνέχεια να είναι θετική για την Ο.Α. ... απλώς κάποιες φορές είναι ενοχλητικό να αντιλαμβάνεσαι πόσο διαστρεβλωμένα παρουσιάζονται τα πράγματα σε σχέση με την πραγματικότητα.
 
Όχι η ΕΕ δεν αντισταθμίζει ούτε κάνει παζάρια: το 65% ήταν η πρόταση της Ελλάδας για να γίνει αποδεκτή η διαδικασία ιδιωτικοποίησης (εκ των υστέρων από την MIG) από τη ΕΕ. Από την στιγμή που έγινε δεκτή είναι όρος της ΕΕ στην επιτήρηση που πρέπει να τηρηθεί.

Φυσικά κ δεν θα γινόταν αποδεκτή μια πρόταση που αλλάζεις όνομα στο μαγαζί είτε ΟAir είτε MIG κτλ κ θα συνέχιζες τις ίδιες ακριβώς δραστηριότητες (=100%), καθώς τότε η νέα εταιρεία θα θεωρούνταν μία και αυτή, ως συνέχεια της εταιρείας με "ένοχο" παρελθόν κρατικών ενισχύσεων κ αθέμιτου ανταγωνισμού. Δεν γίνεται μια ζωή να είμαστε οι έξυπνοι που αλλάζουμε το airways σε airlines κ δεν ξέρουμε τπτ για τα παλιά...
 
Top