Pashalis84
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/03/2009
- Μηνύματα
- 39
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Thessaloniki
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Αν πάντως δεν γίνει έως τα Χριστούγεννα που τελειώνει το οικονομικό έτος η συγχώνευση θα μιλάμε για εκατοντάδες άνεργους και από τις δυο εταιρίες. Με την μείωση των εισοδημάτων στην χώρα κατά 25% (εσωτερική υποτίμηση) οι αερομεταφορές που είναι σχετικά πολυτελής τρόπος μεταφοράς θα πληγεί πάνω από 50% στα business class που είναι και το μεγάλο περιθώριο κέρδους και η οικονομική class μπορεί να μειωθεί έως και πάνω από 15% με τραγικά επακόλουθα. Βλέπεται τι γίνεται στην Αμερική όπου το 2008 και 2009 είχαν κρίση, όλοι συγχωνεύονται με όλους για να τα βγάλουν πέρα. Να μη ξεχνάμε και την τελευταία ανακοίνωση συνένωσης μεταξύ TAM και LAN που ιδίως η TAM είναι από μια χώρα ταχέως αναπτυσσόμενη όπως η Βραζιλία και δεν τα βγάζει πέρα μόνη της. Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα αλλά βαριέμαι να τα γράφω αφού τα γνωρίζεται.
Προγραμματικά θα εκπλαγω αν απορριφθεί η συγχώνευση από τα Ευρωπαϊκή επιτροπή και δεν υπάρξει σθεναρή αντίδραση από την Ελληνική κυβέρνηση γιατί τότε θα μιλάμε για πλήρη υποταγή της χώρας αφού δεν θα έχει flag carrier.
Όσο για αυτούς τους αριστερούς και αριστεροφιλους (Παπακωσταντινου και Γ.Α.Π.) να τους θυμίσω ότι επιδιώκουν τις συγχωνεύσεις των τραπεζών και την συγκέντρωση δυνάμεων, γιατί να λένε λοιπόν όχι και σε αυτή τη περίπτωση όπου οι αερομεταφορές είναι κατά πολύ ποιο ευαίσθητος κλάδος από τις τράπεζες.
Το ερώτημα που τίθεται είναι: ΚΑΜΙΑ ελληνική αεροπορική εταιρία ελέω του λεγόμενου ανταγωνισμού ή ΜΙΑ που ίσως καταφέρει να αντέξει χωρίς και πάλι να είναι σίγουρο ότι θα τα καταφέρει απέναντι στα Ευρωπαϊκά κτλ. θηρία?????
Προγραμματικά θα εκπλαγω αν απορριφθεί η συγχώνευση από τα Ευρωπαϊκή επιτροπή και δεν υπάρξει σθεναρή αντίδραση από την Ελληνική κυβέρνηση γιατί τότε θα μιλάμε για πλήρη υποταγή της χώρας αφού δεν θα έχει flag carrier.
Όσο για αυτούς τους αριστερούς και αριστεροφιλους (Παπακωσταντινου και Γ.Α.Π.) να τους θυμίσω ότι επιδιώκουν τις συγχωνεύσεις των τραπεζών και την συγκέντρωση δυνάμεων, γιατί να λένε λοιπόν όχι και σε αυτή τη περίπτωση όπου οι αερομεταφορές είναι κατά πολύ ποιο ευαίσθητος κλάδος από τις τράπεζες.
Το ερώτημα που τίθεται είναι: ΚΑΜΙΑ ελληνική αεροπορική εταιρία ελέω του λεγόμενου ανταγωνισμού ή ΜΙΑ που ίσως καταφέρει να αντέξει χωρίς και πάλι να είναι σίγουρο ότι θα τα καταφέρει απέναντι στα Ευρωπαϊκά κτλ. θηρία?????