Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Οποιος έχει όρεξη για διάβασμα εδώ ολόκληρη η οικονομική έκθεση για το 2011:
:arrow: http://el.aegeanair.com/files/1/Content ... 011_gr.pdf

Κάτι ενδιαφέρον που μάζεψα από όλα τα χρόνια που τηρεί στοιχεία χρήσης η εταιρία, είναι το μέγεθος του προσωπικού της..

Ημερομηνία Προσωπικό
30/06/2006 1795
30/09/2006 1798
31/12/2006 1729
31/03/2007 1810
30/06/2007 2004
30/09/2007 2032
31/12/2007 1923
31/03/2008 1969
30/06/2008 2173
30/09/2008 2138
31/12/2008 2142
31/03/2009 2164
30/06/2009 2287
30/09/2009 2427
31/12/2009 2463
31/03/2010 2387
30/06/2010 2335
30/09/2010 2253
31/12/2010 1949
31/03/2011 1966
30/06/2011 2172
30/09/2011 2202
31/12/2011 1615

Ενώ μέχρι το τέλος του 2009 ο αριθμός ήταν γενικά αυξανόμενος, από το 2010 και μετά έχει αρχίσει να μειώνεται με κορύφωση (μέχρι τώρα) το κλείσιμο του 2011 με τους λιγότερους υπαλλήλους ever...
 
Μερικά στοιχεία για το 2012:

Οι παραδόσεις των 5 Airbus πήγαν πίσω 2 χρόνια (2015-2016) χωρίς κάποιο "penalty" για την εταιρία.
Θα υπάρχουν μειώσεις στο capacity σε δρομολόγια το καλοκαίρι και τον χειμώνα του 2012 που θα είναι της τάξης του 10-12% ετησίως (15-20% στα Q1 και Q4)
Δεν περιμένουν να πάρουν της άγονες που ζήτησαν αλλά δεν τους πειράζει κι ολας γιατί εμπαιναν μέσα από αυτές που είχαν ήδη και στα πλαίσια της μείωσης του κόστους, αυτό είναι προς αυτό τον δρόμο.
Το 2013 λήγει το lease 5 αεροσκαφών και θα εξετάσουν αν θα τα επιστρέψουν ή αν θα τα κρατήσουν.
Στο peak θα έχουν φέτος 29 αεροπλάνα (σε σχέση με 32 που είχαν πέρισυ).
Σκέφτοναι να προσθέσουν 2-3 προορισμούς προς Ανατολάς σε απόσταση περίπου 2-2.5 ωρών από την Αθήνα.
Η βάση στην Λάρνακα πάει πολύ καλά. Οι πτήσεις προς Ρωσσία και Αγγλία είναι πολύ ικανοποιητικές. Στις πτήσεις προς Αγγλία είναι καλύτερο το Load Factor τους ακόμα και από την BA ή την CY. Σκέφτοναι να ανοίξουν Λάρνακα - Λίβανο και Λάρνακα - Τελ Αβίβ και άλλα δρομολόγια σε αυτή την απόσταση από την Λάρνακα που θα έχουν σίγουρα κέρδη.
Το 2012 θα είναι μια δύσκολη χρονιά γενικά αλλά ο στόχος είναι το 2013 να γίνει το break even.
Δεν περιμένουν μειώσεις στα τέλη του αεροδρομίου της Αθήνας.

Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι...
 
Τί βρίσκεται 2-2.5 ώρες προς ανατολάς;

Λίβανος/Βηρυττός;
Ιορδανία/Αμμάν;
Συρία; (Σιγά μην ανοίξουν τώρα τη Δαμασκό)
Ιράκ; (Ερμπίλ που είναι και πιό κοντά)
Αρμενία/Εριβάν;
Ουκρανία/Κίεβο-Οδησσό;

Τεχεράνη & Μπακού είναι πάνω από 2.5 ώρες.
Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές νομίζω... :?
 
MerNion":244lz70o said:
Το 2012 θα είναι μια δύσκολη χρονιά γενικά αλλά ο στόχος είναι το 2013 να γίνει το break even.
Δεν περιμένουν μειώσεις στα τέλη του αεροδρομίου της Αθήνας.
Πάντως, ο Ε. Βασιλάκης συσχετίζει αρκετά τη μελλοντική πορεία της Α3 τόσο με τα τέλη της Αθήνας όσο και των υπόλοιπων περ/κών α/δ αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι αν μέσα στο 2012 δεν δημιουρηθεί μια ανεξάρτητη αρχή αερομεταφορών ώστε να υπάρξει έλεγχος κ μείωση στα τέλη τότε το 2013 θα βρεί την Α3 συρρικνωμένη.
Περισσότερα:
:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=112846571
 
πιστευω πως υπαρχουν περιθωρια αναπτυξης προς ανατολη και θα ηθελα να μας πει καποιος αν ξερει ποια δρομολογια απο τα τωρινα του δικτυου της παρουσιαζουν καλες πληροτητες και ποια οχι?
 
Αποτελέσματα Q1 2012:

Το πρώτο τρίμηνο του 2012 ο κύκλος εργασιών της ΑEGEAN ανήλθε σε €104,6 εκ.,
παρουσιάζοντας οριακή μείωση 1%. Η επιβατική κίνηση ανήλθε σε 1.067.000
επιβάτες, παρουσιάζοντας μείωση 7% με την εταιρεία να εκτελεί 13% λιγότερες
πτήσεις σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Μικρή αύξηση κατά 3%
καταγράφηκε στην επιβατική κίνηση εξωτερικού ενώ σημαντική μείωση 15%
σημειώθηκε στην επιβατική κίνηση εσωτερικού.
Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €25 εκ. σε
σχέση με ζημιές €16,3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2011. Σημειώνεται ότι το
αποτέλεσμα του 2011 είχε ωφεληθεί από έσοδα ύψους €5 εκ. λόγω πώλησης
παγίου.
Παρά την κρίση, η Εταιρεία κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τις πληρότητες των
πτήσεων, μεταφέροντας κατά μέσο όρο 103 επιβάτες ανά πτήση από 96 το
αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, διαθέτοντας παράλληλα
χαμηλότερους ναύλους, γεγονός που δεν επέτρεψε την κάλυψη του αυξημένου
κόστους που προήλθε από την άνοδο της τιμής του πετρελαίου.
Η ΑEGEAN διατηρεί υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση με τα ταμειακά διαθέσιμα και
ισοδύναμα να διαμορφώνονται σε €158 εκ.

http://el.aegeanair.com/files/1/Content ... Q12_gr.pdf
 
Αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2012:

Το πρώτο εξάμηνο του 2012 ο κύκλος εργασιών της ΑEGEAN ανήλθε σε €269,4 εκ.,
παρουσιάζοντας μείωση κατά 9%, κυρίως λόγω της κάμψης κατά 13% που
σημειώθηκε στο δεύτερο τρίμηνο.
Η AEGEAN μετέφερε 2,7 εκ. επιβάτες το πρώτο εξάμηνο του 2012, παρουσιάζοντας
μείωση 8% σε σχέση με πέρυσι, με την εταιρία να εκτελεί 13% λιγότερες πτήσεις και
πετυχαίνοντας αύξηση πληροτήτων από 64,6% σε 69,5%, με χαμηλότερους όμως
ναύλους. Οριακή μείωση κατά 2% καταγράφηκε στην επιβατική κίνηση εξωτερικού,
που ανήλθε σε 1,5 εκ. επιβάτες ενώ συνεχίστηκε η κάμψη στο εσωτερικό με πτώση
της κίνησης κατά 14% σε 1,2 εκ. επιβάτες. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η κάμψη
στην κίνηση εξωτερικού άφορα την κύρια βάση της εταιρίας την Αθήνα, ενώ από τις
υπόλοιπες βάσεις της Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Ρόδου, Κέρκυρας και Λάρνακας
σημειώθηκε αθροιστικά αύξηση 6%.
Το καθαρό αποτέλεσμα του πρώτου εξαμήνου μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε
ζημιές ύψους €38,5 εκ., σημαντικά επιβαρυμένο σε σχέση με ζημιές €19,8 εκ. το
2011.
Η ανασφάλεια που δημιουργήθηκε στους δυνητικούς επισκέπτες της χώρας κατά το
διάστημα των διπλών εκλογών, η συνεχιζόμενη υποχώρηση της ζήτησης στο
εσωτερικό, οι τιμές του πετρελαίου καθώς και η πτώση του ευρώ, επηρέασαν
αρνητικά το αποτέλεσμα του δευτέρου τρίμηνου που ήταν ιδιαίτερα αδύναμο.
Τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε €181 εκ. την 30.06.2012.

http://el.aegeanair.com/files/1/Content ... H12_GR.pdf
 
να ρωτησω κατι ασχετο και καπως υπερβολικο. υπαρχει περιπτωση ετσι οπως παει να κλεισει?
 
Με ταμειακά διαθέσιμα 180 εκατομμύρια, πολύ δύσκολο να κλείσει στο επόμενο διάστημα.
Εγώ δηλαδή δε θα ένιωθα καμία ανασφάλεια να αγοράσω εισιτήρια με την Aegean από τώρα για ολόκληρη τη χειμερινή σεζόν.

Για σύγκριση, μετά το 1ο εξάμηνο του 2011 τα ταμειακά διαθέσιμα ήταν 205 εκατομμύρια. Δηλαδή μέσα σε 12 πολύ δύσκολους μήνες μειώθηκαν κατά 25 εκατομμύρια.
 
Top