OA crash NAMC YS-11 SX-BBQ CFU-ATH (1972)

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: OA crash το 1972

Το πρόβλημα είναι για το συγκεκριμένο ατύχημα, έχω ψάξει προσωπικά τον φάκελο του ατυχήματος, έχω δει με τα μάτια μου τις υπογεγραμμένες αναγνώσεις του καταγραφέα των στοιχείων πτήσης και γνωρίζω προσωπικά ότι ο άνθρωπος που υπέγραψε την ανάγνωση στα εργαστήρια της ΟΑ είναι από τους πλέον αξιόπιστους.
Γνωρίζω δηλαδή από πρώτο χέρι ότι οι συγκεκριμένες δημοσιογραφικές πληροφορίες είναι αναξιόπιστες.
Και επαναλαμβάνω, ότι όλα αυτά τα στοιχεία εξακολουθούν να διατηρούνται στο αρχείο της ΕΔΑΑΠ και μπορεί να τα μελετήσει κάθε ενδιαφερόμενος (εφόσον δεν αρνήθηκαν ούτε σε εμένα).
 
Re: OA crash το 1972

Αν μού πείτε και γιατί αθωώθηκε ο πιλότος θα με πείσετε.Με ποιό σκεπτικό τον αθώωσαν;Διότι αν μπορούσαν να τού προσάψουν το παραμικρό θα τον είχαν καταδικάσει.Και το αεροπλάνο είναι καθαρό,και ο πιλότος αθώος.
Ο πιλότος εξαφανίζεται δύο μέρες.Είναι σπίτι του σε κατάσταση σοκ και "παίρνει χαπάκια για να κοιμάται".Τήν τρίτη μέρα εμφανίζεται στο γραφείο τού ανακριτή και δίνει κατάθεση για εφτά ώρες.Ένας πολύ γνωστός δημοσιογράφος τής εποχής (είχε εκπομπή στην τηλεόραση) γράφει:"Τι λέγατε τόσες ώρες;"
 
Re: OA crash το 1972

george_a":txftjzmd said:
το να προσπαθεί κάποιος να αποδείξει το αντίθετο με παραθέσεις 'δημοσιογραφικών' αναφορών, άλλων ερμηνειών παρομοίου επιπέδου (δυστυχώς η δημοσιογραφία δεν έχει κάνει προόδους, παραμένει 'σταθερή' στην αναξιοπιστία της), και προσωπικών 'αναμνήσεων', ανήκει στο χώρο του κοτσομπολιού.

Συμφωνώ απόλυτα!
 
Re: OA crash το 1972

Από χρονογράφημα τής Απογευματινής, 25 Νοεμβρίου 1972:(Αναφέρεται στο ατύχημα από μελλοντική σκοπιά).
.....Τότε επικρατούσε η εντύπωση ότι οι δημοσιογράφοι δεν πρέπει να τα μαθαίνουν όλα.
Έτσι οι δημοσιογράφοι είχαν ρωτήσει:
"Πώς βρέθηκε το αεροπλάνο μέσα στο νερό,κύριε ανακριτά;"
"Όσα ξέρετε,ξέρω".
"Μα καλά,τι συζητούσατε έξι ώρες με τον πιλότο;"
Και ο ανακριτής είχε πεί:
"Περί ανέμων και υδάτων".
Τέτοια πράγματα συνέβαιναν τον παλιό εκείνο τον καιρό......
Κουτσομπολιά...
 
Re: OA crash το 1972

Ο Δαίμων της δημοσιογραφίας ξαναχτύπησε:
Μηχανή του Χρόνου: Το θρίλερ με το αεροπλάνο της Ολυμπιακής που προσθαλασσώθηκε στη Βούλα
Το άρθρο αναφέρει:
"Κόπηκε στα δύο και χάθηκαν 37 άνθρωποι. Όσοι διασώθηκαν, κολύμπησαν και αναζήτησαν βοήθεια στο κοντινό ΠΙΚΠΑ "
και λίγο παρακάτω:
"Στις 21 Οκτωβρίου του 1972 ένα αεροπλάνο της Ολυμπιακής κόπηκε στα δύο και προσθαλασσώθηκε στην παραλία του Π.Ι.Κ.Π.Α Βούλας."
Δηλαδή σύμφωνα με τον δημοσιογράφο το αεροσκάφος πρώτα κόπηκε στα δύο και μετά προσθαλασσώθηκε !!! :wall:

Προφανώς είχε την φωτογραφία με το αεροσκάφος κομμένο στα δύο, και έβγαλε αβίαστα το συμπέρασμα ότι πρώτα κόπηκε και μετά προσθαλασσώθηκε! Δεν αναρωτήθηκε καν πως τα δυο κομμάτια βρέθηκαν σε στεριά αφού προσθαλασσώθηκε. Πολύ περισσότερο δεν μπορούσε να καταλάβει ότι το αεροσκάφος προσθαλασσώθηκε ολόκληρο και κόπηκε μερικές ημέρες αργότερα κατά την ανέλκυση από τον βυθό.

Μπορείτε να φανταστείτε την πληροφόρηση που θα είχαμε σε ένα πρόσφατο ατύχημα, που θα προσπαθούσαμε όλοι να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη.
 
Re: OA crash το 1972

Κι από παλιά,από την εποχή τής Swissair, κάποιος είχε παρατηρήσει ότι δεν υπάρχει δημοσιογράφος πού να ειδικεύεται στο αεροπορικό ρεπορτάζ. Εγώ πάντως πού διαβάζω και άλλο site στο οποίο εδώ και καιρό δημοσιεύθηκε μία κάπως "αποκαλυπτική" παρατήρηση σχετικά με άλλο δυστύχημα, έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι ο κυβερνήτης δεν παρακολουθούσε πολύ προσεχτικά τους χειρισμούς τού συγκυβερνήτη, εννοώ δεν διάβαζε τις ενδείξεις τών οργάνων τού αεροσκάφους. Το αποτέλεσμα ήταν μία ξαφνική βύθιση και η μόνη λύση ήταν να το στρίψουν προς τη θάλασσα για να αποφύγουν τα χειρότερα. Αν είχε κάνει ο ίδιος ο κυβερνήτης την προσγείωση,νομίζω ότι όλα θα είχαν πάει καλά. Ενδεικτικά, πριν προσγειωθεί το DC-8 τής Swissair είχε προηγηθεί Β 707 τής Ολυμπιακής. Ο κυβερνήτης, πού προσγείωσε ο ίδιος το αεροσκάφος, είπε ότι ήταν η χειρότερη προσγείωση τής ζωής του. Αν είχε δώσει στο συγκυβερνήτη να κάνει την προσγείωση, θα την είχαμε πάθει εμείς και θα είχε γλιτώσει η Swissair....
 
Top