ΟΑ: άρνηση επιβίβασης σε επιβάτη με πρόβλημα υγείας στο KZS

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
STAVROS_ATH":1u6qv2xc said:
Ουδόλως με ενδιαφέρουν οι ανάγκες της νησιωτικής ή ακριτικής Ελλάδος και τα πλείστα όσα προβλήματα τους.
Ίσως όταν γίνουμε νησιωτική Τουρκία να ενδιαφερθείς περισσότερο...
STAVROS_ATH":1u6qv2xc said:
Το να μαζέψει το αεροπλάνο και έναν ασθενή, να περιμένω να τον διασωληνώσουν, να πάρουν τις απαραίτητες εγκρίσεις, να μετατρέψουν το αεροπλάνο σε ασθενοφόρο, να ζητήσουν από επιβάτες που έχουν πληρώσει να μην πετάξουν και μετά από 3 ώρες να γίνει το ταξίδι δείχνει στοιχειώδη έλλειψη σεβασμού προς το επιβατικό κοινό.
Κατ' αντιστοιχία με αυτά που λες σου περιγράφω το εξής σενάριο...
Είσαι σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας π.χ. Αττική Οδός ,εχεις πληρώσει διόδια και θέλεις να πας με 100+χιλιόμετρα στον προορισμό σου.
Ξαφνικά πέφτεις σε μποτιλιαρισμα γιατί κάποιοι θέλουν να διασωληνώσουν έναν κακομοίρη που είχε ατύχημα και φυσικά ο δρόμος είναι κλειστός.
Ετσι υποβαθμίζεται η υπηρεσία που πληρωσες, βλέπεις και αίματα στην άσφαλτο και τον άνθρωπο να πονάει χαλάει η μέρα σου πας πιο αργά στον προορισμό σου.
Τι θα έκανες;;;ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΤΟΥΣΕΣ;;;
Γιατί αυτό μας λές στο ποστ σου.
 
Φίλε Σταύρο, πραγματικά μπορείς να πιστεύεις ότι επιθυμείς, καθώς και να το υποστηρίζεις όσο σθεναρα θέλεις. Το εννοώ αυτό με όλον το σεβασμό καθώς ζούμε σε ελεύθερη δημοκρατική χώρα. Προσωπικά, σέβομαι την άποψη σου χωρίς να συμφωνώ βέβαια και νομίζω ότι ίσως η πιό ενδεδειγμένη λύση είναι να ταξιδεύεις με ιδιωτικό τζέτ κι όχι με α/φη (είτε δημόσια όπως της πΟΑ είτε ιδιωτικά όπως νΟΑ, Α3, SEH κτλ) που εκτελούν δημόσια μεταφορά.

Όλοι πληρώνουμε εισιτήριο, έχω στηλιτεύσει μάλιστα ότι εγώ μπορεί να πετάω με 150 ευρώ και ο διπλανός μου με 30 και πάλι να απολαμβάνουμε το ίδιο προϊόν (αλήθεια αυτό δεν σε πειράζει?), οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να ακουστεί και η δική μας άποψη. Και αρκετοί απο εμάς -θέλω να πιστεύω- ότι όχι μόνο θα παραχωρούσαμε τη θέση μας για περιστατικό υγείας αλλά ότι έχουμε και την απαίτηση οι αεροπορικές/ναυτιλιακές/οδικές/υποβρύχιες/διαγαλαξιακές, δεν έχει σημασία, να διευκολύνουν όσο μπορούν την κατάσταση.

Όσον αφορά τη νησιωτικότητα, όχι η Κρήτη δεν είναι ενδεικτικό παράδειγμα τουλάχιστον στα θέματα υγείας καθώς μετά την Αθήνα είναι το 2ο μέρος που δέχεται τους περισσότερους ασθενείς από τα νησιά του Αιγαίου, δείγμα του επιπέδου των υπηρεσιών υγείας που προσφέρει.

Σταματάω εδώ.-
 
Θυμάμαι την πΟΑ να έχει σχεδόν σε κάθε πτήση ( έστω μια την ημέρα) απο Κέρκυρα, ενα φορείο που έπιανε 9 θέσεις. Αν θυμάμαι καλά αυτές οι θέσεις πληρώνονταν - ή τουλάχιστον χρεώνονταν- στο ασφαλιστικό ταμείο του ασθενούς. Σήμερα τα C-130 πηγαινοέρχονται με πολλαπλάσιο κόστος για να κάνουν αυτές τις αεροδιακομιδές. Ναι, επικαλούνται κάποιοι θέματα ασφαλείας, αλλά προτιμούσα τον πιλότο της πΟΑ που έπαιρνε πάνω του την ευθύνη και έβαζε κόσμο, ακόμα και στο ράφι του cockpit για να τους βολέψει όλους. Αλλες εποχές, πιό ρομαντικές, πιό ανθρώπινες που μάλλον δεν θα τις ξαναδούμε αφού πλέον κυριαρχούν τα "ψυχρά" επιχειρήματα και λογικές που αποχρωμάτισαν τους έλληνες. Ελπίζω να μην το νοιώσουν άυριο στο πετσί τους έχοντας την άμεση ανάγκη μεταφοράς να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσουν ανθρώπους που θα τους θυμίσουν τον σημερινό δικό τους τρόπο σκέψης !!!
 
Ήμουν σίγουρος ότι θα είχαμε και νοσταλγούς της πΟΑ λόγω του παραδείγματος που χρησιμοποίησα. Προσωπικά, τα καλά απ' την πΟΑ που θυμάμαι είναι οι αεροδιακομιδές, οι super Ι/Σ όταν πετούσα ασυνόδευτο και η θέα των κύκλων στα αεροδρόμια απ' τα οποία ερχόμουν σπίτι. Όλες οι υπόλοιπες αναμνήσεις είναι από αδιάφορες έως πολύ κακές για διάφορους λόγους που εξηγώ κι εδώ. Θα παρακαλούσα όποιον/α θέλει να γράψει για το πόσο καλή/κακή/κτλ ήταν η πΟΑ ας το κάνει σε άλλο νήμα (πχ εδώ) ώστε να μην βγούμε εκτός θέματος και καταλήξουμε πάλι σε αντιπαραθέσεις.

@satcorfu
Συμφωνώ με το 2ο σκέλος της απάντησης σου, η αναφορά όμως στην πΟΑ, πέραν του αυτονόητου θετικού στοιχείου της (όπως όπως πολλές φορές) διακομιδής ασθενών, καταδεικνύει τη διαχρονική γύμνια της ελληνικής περιφέρειας σε θέματα περίθαλψης με αποτέλεσμα η κρατική Ολυμπιακή να έχει ένα ρόλο που δεν έπρεπε να ήταν κύριος αλλά υποστηρικτικός. Ήταν τέτοια όμως η αναλγησία του κρατικού μηχανισμού ώστε βαριά, ελαφρά, της πλάκας περιστατικά τα είχαν φορτώσει/βολέψει με την ΟΑ ενώ αναποφεύκτα έμπαινε στη μέση και το βύσμα εξυπηρετώντας τις πελατειακές σχέσεις των άθλιων πολιτευτών μας. Ακόμη θυμάμαι τις ουρές των ασθενών και των ασθενοφόρων στην πίστα για τις τακτικές πτήσεις, ενώ αν θυμάμαι καλά (θα το τσεκάρω αυτό) υπήρχαν -προφανώς πολύ σοβαρές ή/και βυσματικές- περιπτώσεις όπου ερχόταν έκτακτα κενό α/φος της ΟΑ για να παραλάβει περιστατικό/ά.
 
δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο για την "γύμνια" της περιφέρειας στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης. Γνωστός μου γιατρός παλιότερα στο νοσοκομείο της Κέρκυρας μου έλεγε οτι όταν ερχόταν περιστατικό με τροχαίο και υπήρχε χτύπημα στο κεφάλι, χωρίς "πολλά - πολλά" τον έστελναν Αθήνα αεροπορικώς, γιατί κανείς δεν έπαιρνε την ευθύνη... Ούτε κρεβάτια εντατικής, ούτε αξονικό είχε τότε το νοσοκομείο... Ετσι , όντως έκαναν την ΟΑ μεταφορικής φορείων... Ομως πολύς κόσμος σώθηκε με αυτό τον τρόπο και να μην το ξεχνάμε !!Αλλά απο αυτή την κατάσταση στο άλλο άκρο σήμερα να μην δέχονται καν περιστατικά με επιβάτες που δεν μπορούν να μετακινηθούν μόνοι τους, προτιμώ την παλια ! Ειχα περίπτωβση που αθλητής με πόδι σε νάρθηκα δεν μπόρεσε να ταξιδέψει επειδή επρεπε να είναι καθιστός.,... νομίζω οτι πλέον η Aegean άλλαξε αυτή την πρακτική !
 
Top