ΟΑ: άρνηση επιβίβασης σε επιβάτη με πρόβλημα υγείας στο KZS

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
η εταιρεία δεν πρέπει να κρύβεται πίσω απο κανονισμούς και διαδικασίες αλλά είναι υποχρεωσή της.
φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά όχι οταν είναι θέματα υγείας και μάλιστα σοβαρά.
κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει τι μπορεί να γίνει κατα την διάρκεια της πτήσης και με αυτά τα θέματα νομίζω δεν πρέπει είναι κανένας ελαστικός.
πάντα είναι πρώτα η ασφάλεια του επιβάτη.
συμφωνό απόλυτα με τον NFEEFE.
 
Ρωτήστε λοιπόν την γνώμη των εκεί κατοίκων για τον Σκοπελίτη (των οποίων τα νησιά είναι στη μέση του Αιγαίου και όχι στην άλλη άκρη του απομονωμένα) και θα καταλάβετε το μέγεθος του λάθους της ΟΑ.
Είναι τουλάχιστον ατυχής μια τέτοια σύγκριση.Εξ άλλου,το πλοίο "Σκοπελίτης" ακινητοποιήθηκε πέρυσι από τις αρμόδιες αρχές για σωρεία παραβάσεων που αφορούσαν το πιστοποιητικό πλωιμότητάς του,δηλάδη την ασφάλειά του.
αλλά όχι οταν είναι θέματα υγείας και μάλιστα σοβαρά.
Ξέρεις τι ακριβώς πρόβλημα υγείας υπήρχε και αποφασίζεις κιόλας;
Στο κάτω-κάτω,γιατί να μη θέλει η εταιρεία να εξυπηρετήσει;
Όσο για κάποιους που θυμήθηκαν τώρα πόσο καλή ήταν η κρατική ΟΑ,είναι αργά.
κάποτε η κρατική ΟΑ για περιστατικά υγείας ζητούσε απο επιβάτες εθελοντικά να πάρουν επόμενη πτήση όπως και συνήθως γινόταν αλλιώς, σε σπανιότερες περιπτώσεις, πετούσε κόσμο έξω χωρίς κανένας να βγάλει κιχ γιατί όλοι ξέραμε ότι αύριο μεθαύριο μπορεί εμείς να ήμασταν οι ασθενείς.
.Η πραγματικότητα διαψεύδει και την ίδια τη φαντασία τελικά.
Αλήθεια,πόσο επείγον είναι περιστατικό κατά το οποίο προλαβαίνεις να ετοιμάσεις και βαλίτσες;
Ή μήπως θέλατε να αναλάβει κάποιος άλλος την ευθύνη πτήσης ενός υπέρβαρου αεροσκάφους;
Εκτός αν φυσικά δε θέλετε να τηρούνται κάποιες στοιχειώδεις διαδικασίες που αφορούν και την ασφάλεια πτήσεων.
Αν εγώ δηλαδή παρουσιαστώ και λέω από μόνος μου ό,τι χρειάζομαι επείγουσα διακομιδή,χωρίς ιατρική γνωμάτευση,
πρέπει ο άλλος να με πιστέψει;
 
Aνακεφαλαιώνοντας, επιβάτης/μόνιμος κάτοικος της Μεγίστης με όχι του θανατά (δλδ ΕΚΑΒ bye bye) πρόβλημα υγείας πρέπει να διακομιστεί στη Ρόδο. Ο γιατρός του νησιού κάνει ένα έγγραφο ώστε να μεταφερθεί με την πτήση της ΟΑ που προφανώς εξυπηρετούσε χρονικά, η αεροπορική σύμφωνα με την οικογένεια του ασθενούς έθεσε θέμα υπέρβαρου α/φους, η ίδια η αεροπορική έπειτα επίσημα αναφέρει ότι επειδή δεν ήταν "επείγον", δεν ακολουθήθηκαν τα τυπικά για τη κράτηση και δεν υπήρχαν κενές θέσεις, δεν τον δέχτηκαν.

Προσωπικά δεν διαφωνώ ότι η αεροπορική φαίνεται να είναι καλυμένη απο νόμους, κανονισμούς κτλ ωστόσο δεν φάνηκε να υπήρξε και καμία απολύτως διάθεση για την εξυπηρέτηση του περιστατικού. Θα μπορούσε κάλλιστα να ζητήσει από κάποιον/ους επιβάτες να παραχωρήσουν τις θέσεις τους εθελοντικά ή ακόμη και να επικαλεστεί αρνητική γνωμοδότηση του ιατρικού συμβούλου της κι όχι να επικαλείται τυπικότητες και έλλειψη θέσεων ούτε και να περιμένει απ' τους ίδιους τους επιβάτες που στην τελική μπορεί να μην ήξεραν για το περιστατικό αν ήταν ήδη επιβιβασμένοι ή να ήταν αλλοδαποί που δεν καταλάβαιναν γρι.

Τέλος πάντων, άσχετα με την κατάληξη μιάς και αναφέρθηκε ότι θα υπάρξουν μηνύσεις, το ηθικό μένει ως ξενέρα, ειδικά επειδή μιλάμε για PSO...

@αλεξ96
Mε όλο το σεβασμό, τα λεγόμενα σου φανερώνουν το λιγότερο άγνοια της έννοιας νησιωτικότητα. Η εταιρεία αν ήθελε μπορούσε να βοηθήσει στην εξυπηρέτηση του περιστατικού κυρίως γιατί άλλη λύση δεν υπήρχε για άμεση μεταφορά στο νοσοκομείο αλλά και επιπλέον γιατί πληρώνεται κάποια λεφτά από όλους μας ετήσια ώστε να έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση της γραμμής με τα έξοδα πληρωμένα και το "εύλογο κέρδος" δικό της.
Η μόνη περίπτωση που θα δεχόμουν, όχι όμως χωρίς και ένα τσεκάρισμα, την μη εξυπηρέτηση είναι αν υπήρχε απαγορευτικό απ΄τον γιατρό της ΟΑ.
Το σχόλιο σου για την κρατική Ολυμπιακή δεν το αντελήφθην, προσωπικά ανέφερα μια πραγματικότητα που βίωσα επι πολλά έτη (η 701 ουκ ολίγες φορές θύμιζε XL ασθενοφόρο), μια αχτίδα φωτός σε μία ομολογουμένως πολύ κακή αεροπορική όσο εγώ την έζησα.
Παρεπιπτόντως, υπήρχε ιατρική γνωμάτευση απ' τον γιατρό του νησιού, ο οποίος και προφανώς αναλάμβανε την ευθύνη, για γνωμάτευση απ'΄την ΟΑ δεν ακούσαμε κάτι με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει...
 
Αγαπητέ φίλε τι ακριβώς θα έλεγε ένα τέτοιο έγγραφο;
Ο γιατρός του νησιού κάνει ένα έγγραφο ώστε να μεταφερθεί με την πτήση της ΟΑ
Αγαπητέ ΟΑ701,δεν αρκεί να είσαι γνώστης της νησιωτικής πραγματικότητας την οποία ξέρω,πίστεψέ με,ίσως όχι τόσο όσο εσύ αλλά καλά.Το έχω πει πολλές φορές:Οι επείγουσες διακομιδές είναι κρατική υπόθεση.Αν είχε φύγει νωρίτερα η πτήση της Ο.Air;Το πρόβλημα των νησιών δεν είναι τα αφη.Είναι πρωτίστως τα καράβια και οι υποδομές.
Όσο για την ΟΑ701 παλαιότερα: Συγκρίνεις ανόμοια δρομολόγια και το ξέρεις.Εξ άλλου η Ο.Air επιδοτήθηκε για τις άγονες γραμμές χωρίς να έχει στις διαδικασίες τις τη μεταφορά φορείων.
Η Πολεμική μας Αεροπορία πάντοτε πηγαίνει όταν υπάρχει ανάγκη.
 
OFF TOPIC MODE ON

alex96":2at609fy said:
Είναι τουλάχιστον ατυχής μια τέτοια σύγκριση.Εξ άλλου,το πλοίο "Σκοπελίτης" ακινητοποιήθηκε πέρυσι από τις αρμόδιες αρχές για σωρεία παραβάσεων που αφορούσαν το πιστοποιητικό πλωιμότητάς του,δηλάδη την ασφάλειά του.
Πέρσι ακινητοποιήθηκε μαζί με αρκετά άλλα πλοία διότι υπήρξε θέμα με την αξιοπιστία του νηογνώμονα που παρακολουθεί το καράβι και όχι με την ασφάλεια του ίδιου του πλοίου. Πλέον συνεχίζει κανονικά το πολύτιμο έργο του.

ΥΓ: Η σύγκριση δεν είναι καθόλου ατυχής. Αντίθετα, μπορεί αν θες να θεωρηθεί ετεροβαρής αν θεωρήσουμε πως οι μικρές Κυκλάδες βρίσκονται 1 ώρα από την Νάξο & όχι 4 ώρες από την Ρόδο. Είναι όμως, βλέπεις, αυτό το συναίσθημα που έβγαζαν παλαιότερα οι άνθρωποι, ιδιαίτερα στις δύσκολες στιγμές, που όλα τα πλαστικά χαμόγελα των όμορφων κοριτσιών και όλα τα μίλια του κόσμου δεν τα αντικαθιστούν. Ένα αφιέρωμα στον Σκοπελίτη για να πάρεις μια ιδέα για τι μιλάμε...

OFF TOPIC MODE OFF
 
Δηλαδή η αναξιοπιστία του "ρώσικου" νηογνώμονα δεν αποτελούσε πρόβλημα;Δεν έπρεπε να ακινητοποιηθεί και να ελεγχθεί;
Η ατυχία της σύγκρισης όμως επεκτείνεται και στο ό,τι τα νησιά που σαφώς και εξυπηρετεί το καράβι αυτό δεν έχουν αεροδρόμιο.Όπως επίσης το ό,τι η ελαστικότητα στην εφαρμογή των κανονισμών ενός πλοίων μπορεί να γίνει πολύ μεγαλύτερη από αυτήν ενός αεροπλάνου.Δε πιστεύω να διαφωνείς και με αυτό.
 
Επιτρέψτε μου να πάρω και εγώ μέρος στη συζήτηση για να κάνω μία λογική παρατήρηση: Η όλη κρατική μέριμνα
γιά το ακριτικό Καστελλόριζο περιορίζεται στο να παρέχει αεροπορική σύνδεση με τη Ρόδο τρείς φορές την εβδομάδα
(τουλάχιστον τόσο θυμάμαι ό,σο ήμουν στην Ολυμπιακή) με αποτέλεσμα να φταίει μία αεροπορική εταιρεία η οποία
απλώς κάνει δρομολόγια;Αυτή η παρεξήγηση για το πού μπορεί να φτάσει η κοινωνική προσφορά μιάς εταιρείας μού
φαίνεται λίγο υπερβολική.Μήπως θα έπρεπε να αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν υπάρχει μία στοιχειώδης υποδομή στο
νησί,δηλαδή ένα ιατρείο με τρία-τέσσερα κρεββάτια σε στύλ θαλάμου βραχείας νοσηλείας όπως σε ένα νοσοκομείο;
Αναρωτήθηκε κανείς μήπως είναι και λίγο υπόλογος ο δήμαρχος τού νησιού ή ίσως ο νομάρχης Δωδεκανήσου (πρέπει
να υπάρχουν) για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως το ακριτικό αυτό νησί; Αυτά τα λέμε μεταξύ μας τελείως φιλικά και
χωρίς να προσπαθώ να κάνω τον συνήγορο τού διαβόλου...
Γνωρίζετε άραγε ότι το Καστελλόριζο έχει ένα διάδρομο μόλις 800 μέτρα σκαμμένο κατά μεγάλο μέρος στο βράχο από
τον οποίο πρέπει να απογειωθεί με ασφάλεια ένα αεροπλάνο 37 θέσεων σε συνθήκες θερινού καύσωνα; Από την αρχή
είχα καταλάβει ότι το αεροπλάνο δεν πρέπει να είχε θέσεις,αλλά περίμενα να προχωρήσει η συζήτηση μέχρι να έχου-
με την απάντηση της εταιρείας.Δεν σας πονηρεύει αυτό για το τι πρέπει να απαίτησαν οι συγγενείς στο αεροδρόμιο;
 
OFF TOPIC MODE ON (AGAIN)

Όπερ και εγένετο... Ελέγθηκε και επανήλθε!
Η Νάξος διαθέτει αεροδρόμιο, η Αμοργός ελικοδρόμιο, ενώ για τις μικρές Κυκλάδες δεν γνωρίζω ομολογώ. Οι κανονισμοί υπάρχουν για να τηρούνται στο ακέραιο, για λόγους ασφαλείας. Δεν ζήτησε όμως κανείς από την ΟΑ να παρακάμψει τους κανονισμούς. Αν διαβάσεις τι γράφω και τι γράφει και ο ΟΑ701 θα δεις πως λέμε κάτι διαφορετικό και όχι "ανασφαλές". Ας ζητούσε εκτάκτως από 1-2 επιβάτες να μην επιβιβαστούν και ας τους έδινε και 2 εισιτήρια δώρο που λέει ο λόγος για αποζημίωση. Ακόμα πιο μακριά αν θες... Ας έκανε την πτήση κανονικά και μετά ας ξαναγυρνούσε να πάρει τον ασθενή αν τα πράγματα ήταν σοβαρά! Λύσεις υπάρχουν όταν υπάρχει διάθεση. Στις μέρες μας όμως διάθεση δεν υπάρχει, παρά μόνο η δυνατότητα να κρυφτεί κανείς πίσω από το γράμμα του νόμου. Γι' αυτό και η αλληλεγγύη λείπει από τους δρόμους, γι' αυτό όλοι βλέπουν γύρω τους εχθρούς και όχι ανθρώπους.

@Γιώργος Μάναρης: Σαφώς και οι ευθύνες του οργανωμένου κράτους είναι τεράστιες και η επιδοτούμενη ιδιωτική εταιρεία θα πρεπε να 'ναι η τελευταία στην οποία θα 'πρεπε να απευθυνθεί κανείς. Ωστόσο, από τη στιγμή που τα πράγματα έφτασαν εκεί, η εταιρεία που έχει αναλάβει αυτό το έργο, φέρει και ηθικές ευθύνες πέραν των τυπικών. Αυτό συζητάμε (φιλικά πάντα).

Κλείνω εδώ και δεν επανέρχομαι.

OFF TOPIC MODE OFF
 
Ελέγχθηκε,διορθώθηκαν τα σφάλματα,δε γνωρίζω αν επιβλήθηκαν πρόστιμα και ΜΕΤΑ επανήλθε.
Αλλά όπως έγραψες και εσύ,ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΟΒΑΡΑ.Κάτι το οποίο πραγματικά ακόμα δε ξέρουμε.
Επίσης,για τα σοβαρά πράγματα έχουμε κράτος.Επίσης το να προτείνεις να επιστρέψει το αφος σημαίνει ό,τι πρέπει να καθυστερήσει απίστευτα άλλες πτήσεις του,να κρατήσει αεροδρόμια ανοιχτά,επιβάτες να χάσουν τις συνδέσεις τους ή άλλες δουλειές τους ΚΛΠ.
Το να ζητήσεις από επιβάτες να κατέβουν και μάλιστα να τους δωρίσεις και μερικά εισιτήρια,είσαι σίγουρος ό,τι θα έβρισκε ανταπόκριση;Και αν όχι;Και ποιος θα έκρινε τη σοβαρότητα της κατάστασης;Ε,μόνο ο γιατρός,σωστά;Έγινε κάτι τέτοιο;Ως φαίνεται,ΟΧΙ.
Να το έκαναν δηλαδή οι υπάλληλοι της εταιρείας από μόνοι τους;
Υ.Γ.:Έχουν ελικοδρόμια στις Μ.Κυκλάδες.Εταιρείες με ελικόπτερα δεν έχουν.Τέλος,όταν λες ό,τι δε ζήτησε κανείς από την O.Air να παρακάμψει κανονισμούς ασφαλείας κάνεις λάθος.Ο πατέρας του επιβάτη κατήγγειλε την εταιρεία για τέτοια επίκληση.
Το "Σκοπελίτης" δε το έκανε επί χρόνια εν γνώσει των πάντων.Μια αεροπορική δε μπορεί να το κάνει ΠΟΤΕ.
 
Γιώργος Μάναρης":317cmdqe said:
Η όλη κρατική μέριμνα
γιά το ακριτικό Καστελλόριζο περιορίζεται στο να παρέχει αεροπορική σύνδεση με τη Ρόδο τρείς φορές την εβδομάδα
Επίσης υπάρχει και μία επιδοτούμενη ακτοπλοϊκή γραμμή προς Μεγίστη(κάθε Δευτέρα αν θυμάμαι καλά)

Γιώργος Μάναρης":317cmdqe said:
Μήπως θα έπρεπε να αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν υπάρχει μία στοιχειώδης υποδομή στο
νησί,δηλαδή ένα ιατρείο με τρία-τέσσερα κρεββάτια σε στύλ θαλάμου βραχείας νοσηλείας όπως σε ένα νοσοκομείο;
Αναρωτήθηκε κανείς μήπως είναι και λίγο υπόλογος ο δήμαρχος τού νησιού ή ίσως ο νομάρχης Δωδεκανήσου (πρέπει
να υπάρχουν) για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως το ακριτικό αυτό νησί;
Βεβαίως θα έπρεπε να υπάρχει άλλα...χρειάζονται χρήματα και προσωπικό.
Επίσης υπάρχει και η τηλειατρική που εφαρμόζεται ήδη σε κάποια μικρά νησιά των Κυκλάδων.
Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο σύστημα στο Καστελόριζο, αλλά θα βοηθούσε αν στελνόταν κάτι(δεν ξέρω τι είναι αυτό λόγω της "μυστηριώδους" πάθησης του ασθενούς) στην Αθήνα και ετσί η ΟΑ θα μπορούσε να πιεστεί από πιο πολλά μέτωπα για να ενδώσει ή να δωθεί εντολή στο Puma για να έρθει.
Οσό για το πόσο υπόλογος είναι ο νομάρχης(δεν υφίσταται πλεον λόγω Καλλικράτη) ή ο δήμαρχος Μεγίστης έχω να πώ ότι είναι μεγάλη ιστορία...αλλά
Δεν επιτρέπονται συζητήσεις πολιτικού περιεχομένου.
Ο,τι θέλεις ΠΜ

Εχω να προσθέσω ακόμα ότι η ΟΑ έχει δείξει και παλιότερα <<σκληρό πρόσωπο>> σε ασθενή που δεν επειγόταν αλλά τους ενημέρωσε πλήρως...
Τους ενοχλούσε ο ορός...Τελικά μετά από πολύ γκρίνια ήρθε νομίζω με συνοδεία γιατρου.
Βέβαια το πρόσωπο της πΟΑ ήταν αλλιώς.
Εκτός από τις πτήσεις της ΟΑ με αρρώστους, χειρουργημένους κλπ υπήρχαν και πριβε πτήσεις με τον άρρωστο τους γιατρούς και τους συυγγενείς.
Αλλωστε τότε ΠΑ και ΟΑ ήταν το ίδιο <<μαγαζί>>.
 
Top