ΟΑ: άρνηση επιβίβασης σε επιβάτη με πρόβλημα υγείας στο KZS

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Βλέπω να σας έχει πιάσει τους περισσότερους μια υπερευαισθησία σε θέματα μεταφοράς ασθενών και διακομιδές με αεροπλάνα κτλ.Αναρωτιέμαι από πότε μια ιδιωτική εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιβαρύνει το πτητικό της έργο για να μεταφέρει κάποιον που ίσως και να χρειάζεται ιατρική μέριμνα.Το να φύγει και να ξαναγυρίσει το αεροπλάνο για να πάρει τον ασθενή ή να αφήσει 2 πελάτες έξω και να τους πάρει στο επόμενο δρομολόγιο, 3 μέρες μετά δηλαδή, συγνώμη αλλά μου φαίνονται φαιδρότητες.Το οικονομικό κόστος από τις καθυστερήσεις και την όλη αναμπουμπούλα ποιος θα το επωμιστεί άραγε;Ο γιατρός από το Κέντρο Υγείας Μεγίστης;Τους επιβάτες της ιδιωτικής εταιρίας που θα μετατραπεί το ελικοφόρο, ήδη αρκετά στριμόκωλο, σε ιπτάμενο ασθενοφόρο και θα έχει και μια-δυο ώρες καθυστέρηση τους ρώτησε κανείς;
Ανθρώπους δηλαδή που έχουν πληρώσει εισιτήριο και μάλιστα τις περισσότερες περιπτώσεις 2 ή και 3 μήνες πριν.
Μου έχει τύχει 2 φορές στο παρελθόν διακομιδή ασθενούς σε πτήση που ήμουν επιβάτης, σε Α3 και ΟΑ και μάλιστα από Χανιά και Ηράκλειο αντίστοιχα.Νόμιζα ότι ήμουν τραυματιοφορέας.Δε θέλω να το ξαναζήσω.Το θεωρώ απαξιωτικό για τους επιβάτες μιας πτήσης, εκτός και αν γίνει τόσο γρήγορα και οργανωμένα που η πτήση έχει κανονική αναχώρηση και κανείς δεν αντιληφθεί το πραγματικό.
Τώρα το ότι η παλιά ΟΑ θα το έκανε είναι μια άλλη κουβέντα.Γιατί αυτή η εταιρία έχει φαληρίσει.Γιατί φαλήρισε;Γιατί μεταξύ άλλων ακολουθούσε πρακτικές όπως οι παραπάνω, του ιπτάμενου ασθενοφόρου.
 
Φίλε Σταύρο, άσε εμάς τους υπερευαίσθητους που δεν ξέρουμε τι γράφουμε και γιατί το γράφουμε αλλά είναι δυνατόν να μου επικαλείσαι ότι όσοι πληρώνουν θέση 3 μήνες πρίν και θα ήθελαν να έχουν τη βόλη τους απαξιώνονται επειδή κάποιος συνάνθρωπος τους χρειάστηκε να μεταφερθεί, γαμώ δλδ την ατυχία του μέσα που αρρώστησε και έχει την απαίτηση να πετάξει με εμπορική πτήση ο αναιδής?

Τι να πώ? Έχω χάσει πάσα ιδέα με αυτά που διαβάζω, οι περισσότεροι προσέτρεξαν να υπερασπιστούν την αεροπορική επικαλούμενοι, όπως και η ίδια η αεροπορική, κανονισμούς, νόμους, το απών κράτος, τους υπόλοιπους επιβάτες της πτήσης που θα χάσουν τη βόλη τους και δεν θυμάμαι τι άλλο ενώ αν υπήρχε η στοιχειώδης διάθεση της ΟΑ να ασχοληθεί με το περιστατικό το θέμα θα είχε λήξει είτε θετικά είτε αρνητικά αλλά χωρίς κάτι το μεμπτό.

Πραγματικά στεναχωριέμαι γιατί όχι μόνο σχεδόν κανείς δεν έγραψε μια κουβέντα και για τον άνθρωπο που χρειάστηκε να μεταφερθεί (και τελικά μετά απο γολγοθά έφτασε στο νοσοκομείο) αλλά και γιατί δεν μπορέσαμε όσοι γράψαμε κάτι διαφορετικό να σας πείσουμε. Δεν πειράζει, η ζωή συνεχίζεται, κάποιοι προφανώς ανοητοι θα συνεχίσουν να κατοικούν σε νησιά, νησάκια, βραχονησίδες, ατόλες και υποβρύχιες σπηλιές και συνεπώς προφανέστατα θα έχουν την αναίδεια να χρειαστούν ιατρική περίθαλψη και άκουσον άκουσον να επιζητούν οι επαίσχυντοι τη γρηγορότερη δυνατή μεταφορά στο πλησιέστερο νοσοκομείο ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥΣ οπότε σίγουρα θα ξαναέρθει στην επικαιρότητα παρόμοιο περιστατικό, αντιθέτως με τα πάμπολλα μικρά που όπως γράφει παραπάνω και ο solro, ποτέ δεν γίνονται ευρέως γνωστά παρά μόνο στόμα με στόμα στις μικρές κοινωνίες...

Ως επίλογο και για να μη μένουν λανθάνουσες εντυπώσεις, σαφώς το μεγαλύτερο φταίξιμο το έχει το κράτος, σαφώς η ΟΑ και η κάθε αεροπορική είναι καλυμένη για μεταφορά ιατρικών περιστατικών, σαφώς δεν είναι ευχάριστο να ταξιδεύεις με ιατρικά περιστατικά κάθε λογής, ωστόσο αυτή τη στιγμή που γράφουμε η ζωή συνεχίζεται και κάποια μέρη συνεχίζουν να είναι σε μειονεκτική θέση χωρίς να υπάρχει φώς στον ορίζοντα για βελτίωση συνθηκών οπότε ο κλήρος πέφτει σε όλους μας στο να εξυπηρετήσουμε όσο (καλοδιάθετα :?: ) μπορούμε κάποιες καταστάσεις...

Θα ήθελα πολύ να συνεχίσουμε την κουβέντα, πάντα έχει ενδιαφέρον να γίνεται ανταλλαγή απόψεων, ωστότο αδυνατώ πλέον. I rest my case :(

ΥΓ
Επειδή έχω βιώσει σχετικά πρόσφατα αεροδιακομιδή, εύχομαι κατ' αρχάς κανείς να μην την χρειαστεί ποτέ του και κατα δεύτερον, αν την χρειαστεί, να παραμείνει σώφρων και με καθαρό μυαλό ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στα γραφειοκρατικά και τα συναφή γιατί πραγματικά αυτά είναι τα σπουδαία και τα μεγάλα και όχι η ίδια η αεροδιακομιδή. :twisted:
 
OA701":3515269z said:
αντιθέτως με τα πάμπολλα μικρά που όπως γράφει παραπάνω και ο solro, ποτέ δεν γίνονται ευρέως γνωστά παρά μόνο στόμα με στόμα στις μικρές κοινωνίες...
Μια που μου έδωσες πάσα να πω και άλλο ένα
Πριν από αρκετά χρόνια ήμουν στην Λέρο για διακοπές.
Κάποια στιγμή ενώ περνούσα έξω από το α/δ βλέπω ένα ασθενοφόρο και μαζεμένο αρκετό κόσμο. Καθώς προχώρησα προς την άλλη άκρη του α/δ βλέπω το Puma να έρχεται...
Την επόμενη μέρα έμαθα ότι το περιστατικό ήταν 2 νεαροί που έπαθαν ατύχημα με μηχανή.
Αυτοι λοιπόν
1)Η Λέρος δεν είχε εντατική να τους βάλει μέσα
2)Πήγαν στην Ρόδο. Η εντατική ήταν γεμάτη
3)Πήγαν στην Αθήνα.Τα ίδια
4)Πήγαν στην Λάρισα. Ομοίως.
5)Τελικά νοσηλεύτηκαν στα Γιάννενα.
Τα σχόλια είναι περιττά

Επίσης...Γνωρίζετε ότι αρκετες έγγυες γυναίκες από μικρά νησιά κλείνουν ξενοδοχείο στη Ρόδο για τους 1-2 τελευταίους μήνες προκειμένου να μην αποκλειστούν το χειμώνα με απρόβλεπτες συνέπειες;;;

Φίλε Σταύρο
Μείνε στο ATH γιατί εκτός δεν το κόβω να αντέχεις...
 
Θεωρώ αυτονόητο ότι η κάθε ιδιωτική εταιρία θέλει να παρέχει ένα αξιόλογο προϊόν και να προστατεύει ή να εξυπηρετεί στο μέγιστο τους πελάτες της, πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται για εταιρία παροχής υπηρεσιών.Και όλα αυτά να γίνονται με όσο το δυνατό χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.Άρα κατ΄ εμέ μάλλον καλώς έπραξε η εταιρία
Το topic ξεκίνησε λέγοντας ότι η εταιρία πρέπει να υποστεί κυρώσεις αν ευσταθούν οι "καταγγελίες" από την πλευρά του ασθενούς. Να υποστεί δηλαδή κυρώσεις επειδή δεν πέταξε 2 επιβάτες στο δρόμο ή δεν καθυστέρησε την πτήση για ώρες προκειμένου να δεχτεί κάποιον με πρόβλημα υγείας.Βεβαίως ο άνθρωπος πρέπει να γίνει καλά, αλλά με μέριμνα του κράτους και όχι του ιδιώτη.Τι φταίει η εταιρία να πληρώνει τα σπασμένα και μετά οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται;
Η ευαισθησία αρκετών έχει προφανώς να κάνει με το ότι οικεία πρόσωπα τους χρειάστηκαν αεροδιακομιδή στο παρελθόν και ταλαιπωρήθηκαν αφάνταστα.Λυπάμαι αλλά η επιτυχής έκβαση μιας τέτοιας υπόθεσης δεν είναι ευθύνη της ΟΑ ή της Α3 και δεν πρέπει να είναι.Γιατί ακόμα και αν η εταιρία αποφασίσει για λόγους μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων να δείξει την κοινωνική της ευαισθησία θα ταλαιπωρήσει αρκετό κόσμο, θα υποβαθμίσει το προϊόν της και θα κάνει υψηλές δαπάνες.Ναι ίσως αυτά είναι ακούγονται εν μέρει κυνικά, αλλά το πρόβλημα εδώ είναι η απουσία κράτους.
Τώρα το αν εγώ μένω Αθήνα ή Καστελόριζο ή σε όποιο κατσικοχώρι επιλέξω δεν είναι θέμα συζήτησης solro.Το θέμα είναι το αεροπλάνο να παραμένει αεροπλάνο και όχι ιπτάμενο φορείο του ΕΣΥ.
 
Aγαπητά μέλη,
κανένας μας δεν βίωσε απ' ότι κατάλαβα το γεγονός από κοντά. Οπότε εκφράζουμε προσωπικές θέσεις κρίνοντας συμπερασματικά σχεδόν υποθετικές καταστάσεις. Το ίδιο θα πράξω και γω.

Έχοντας βιώσει αναχώρηση με 43C από το Καστελλόριζο, θυμάμαι ότι ζητήθηκε εκτάκτως από 2 επιβάτες να μην ταξιδέψουν. Ρωτήθηκαν όλοι, ευρέθηκαν οι εθελοντές, αποζημιώθηκαν και αναχωρήσαμε.
Εάν το περοστατικό ήταν σοβαρό, θεωρώ ανάρμοστο από μία εταιρεία να μην ζητήσει από τους επιβάτες της πτήσης εθελοντική προσφορά μη επιβίβασης με συνεπακόλουθη αποζημίωση.
Εάν το περιστατικό δεν ήταν σοβαρό, και μόνο η αναφορά σχετικού αιτήματος θα έπρεπε να ευαισθητοποιήσει την εταιρεία στον ίδιο βαθμό. Σε αυτή την περίπτωση ίσως δεν έπαιρνε παρέα και τις πιθανές 2 βαλίτσες. Αποζημίωση μη επιβίβασης και εδώ και κοινωνικό πρόσωπο που κάθε ανθρώπιη ύπαρξη αξίζει σε αυτή τη ζωή.
Αν είναι ιδιωτική ή δημόσια η εταιρεία, για μενα προσωπικά, δεν παίζει κανένα ρόλο. Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω απ' όλα.
Προσωπικά έχει τύχει να προβληματίσω πτήση από δική μου ασθένεια και μάλιστα σε αεροδρόμιο του εξωτερικού που εάν δεν με στήριζαν δικοί μου άνθρωποι ίσως να μην επέστρεφα σύντομα στην Ελλάδα. Η εταιρεία έδειξε το χειρότερο πρόσωπό της προς εμένα με σοβαρότατα σφάλματα και μετά την προσγείωση ζητούσε πληροφορίες για την υγεία μου και στα 3 νοσοκομεία που άλλαξα εκείνη τη βραδιά. Άρα η υγεία πρέπει να είναι πάντα ψηλά στις υπηρεσίες μίας αεροπορικής και αν μην κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της. Άλλωστε κανείς δεν θα κατηγορίσει εταιρεία που έβαλε τον άνθρωπο πιο πάνω από το συμφέρον.
Όποια κι αν ήταν η περίπτωση υγείας, και μόνον αν ήταν περίπτωση υγείας, η εταιρεία είναι φάουλ.

δικός σας
 
Εγω αναρωτιεμαι κατι αλλο.

Ο γιατρος δεν εκρινε οτι πρεπει να γινει η αεροδιακομιδη?

Ποιος απο την ΟΑ εκρινε οτι δεν πρεπει να πεταξει?

Αποτι καταλαβα δεν ηταν ο γιατρος της.Ποιος λοιπον ειναι αυτος που λεει οτι το περιστατικο δεν ειναι σοβαρο και με ποια κριτηρια?

Το θεμα,για εμενα, ειναι καθαρα ηθικο.
Και αυτο ειναι ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα του τι περνανε οι ανθρωποι σε ολα τα ακριτικα νησια και οχι μονο.

Και οι αποψεις περι δικαιου της εταιρειας για εμενα δειχνουν οτι εχουμε χασει την ανθρωπια μας.

Ποσο μαλλον οταν διαβαζω και τον STAVROS_ATH να γραφει τα προηγουμενα...!
Ειναι δυνατον φιλε μου να λες οτι εκανε καλα μιας που οτι κανει το κανει για να εχει το λιγοτερο δυνατο λειτουργικο κοστος?

Ειναι δυνατον να λες οτι το θεωρεις απαξιωτικο προς τους επιβατες και να ενιωσες τραυματιοφορεας,που σε 2 πτησεις πετυχες αεροδιακομιδη?
Επρεπε να τους αφησουν εξω μαλλον για να μην ξεβολευτεις.

Σιγα μηπως ειχαν αναγκη οι ανθρωποι?

Ευχομαι πραγματικα να μη χρειαστεις ποτε σου βοηθεια,ουτε καν επισκεψη σε νοσοκομειο.
Γιατι αν σου πουν οτι δεν εχουμε να σου δωσουμε το ταδε φαρμακο λογω μειωσης λειτουργικου κοστους,δεν θα ειμαι εκει να υπερασπιστω το νοσοκομειο,οπως κανεις εσυ τωρα με την εταιρεια.

Και φυσικα οι ευθυνες ξεκινανε απο το κρατος.
Αλλα αυτα που γραφεις ειναι εξωφρενικα!
 
STAVROS_ATH":1l647q72 said:
Θεωρώ αυτονόητο ότι η κάθε ιδιωτική εταιρία θέλει να παρέχει ένα αξιόλογο προϊόν και να προστατεύει ή να εξυπηρετεί στο μέγιστο τους πελάτες της, πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται για εταιρία παροχής υπηρεσιών.Και όλα αυτά να γίνονται με όσο το δυνατό χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.Άρα κατ΄ εμέ μάλλον καλώς έπραξε η εταιρία
Το θεωρείς αυτονόητο απ' την σκοπιά της αεροπορικής ή του επιβάτη? Αν είναι απ' την πρώτη τότε και εγώ μέσες άκρες συμφωνώ, αν είναι απ' την δεύτερη τότε χρήσιμο θα ήταν να θυμάσαι ότι super puma=5.000, C27/130=15-20.000. Τι συμφέρει εσένα τον Έλληνα φορολογούμενο, μιάς και το πήγες στο κόστος? Άσε που επειδή μιλάμε για άγονη γραμμή δεν θα είχε κανείς αντίρρηση να αποζημιωθεί η ιδ. αεροπορική απ' το κράτος. Πάλι πιό φτηνά βγαίνει ο λογαριασμός.

Το topic ξεκίνησε λέγοντας ότι η εταιρία πρέπει να υποστεί κυρώσεις αν ευσταθούν οι "καταγγελίες" από την πλευρά του ασθενούς. Να υποστεί δηλαδή κυρώσεις επειδή δεν πέταξε 2 επιβάτες στο δρόμο ή δεν καθυστέρησε την πτήση για ώρες προκειμένου να δεχτεί κάποιον με πρόβλημα υγείας.Βεβαίως ο άνθρωπος πρέπει να γίνει καλά, αλλά με μέριμνα του κράτους και όχι του ιδιώτη.Τι φταίει η εταιρία να πληρώνει τα σπασμένα και μετά οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται;
Η ακριβής δήλωση μου ήταν: Αν οντως ισχύει η καταγγελία τότε με συνοπτικές διαδικασίες θα πρέπει να υπάρξουν κυρώσεις στην ΟΑ. Μάλιστα, δεν ξέρω τι λένε οι συμβάσεις που υπογράφονται αλλά αν δεν περιλαμβάνουν την υποχρεωτική εξυπηρέτηση περιστατικών που το γαλαντόμο κράτος μας δεν διαθέτει puma τότε θα πρέπει να αναθεωρηθούν το συντομότερο...
και φυσικά εύκολα συμπεραίνεις ότι έγινε με βάση την καταγγελία, αργότερα ήρθε η ΟΑ και είπε ότι δεν είχε θέσεις. Γιατί το α/φος μπορούσε κάλλιστα να είχε 10 μόνο επιβάτες ελληνοαυστραλούς που πηγαινοφέρνουν 100 κιλά συμπράγκαλα ο καθείς μαζί τους και άρα να ήταν υπέρβαρο. Μάλιστα, επειδή κατανοώ και τη θέση των αεροπορικών γράφω παρακάτω ότι καλό θα ήταν να προστεθεί κι ένα πλαίσο στις διακομιδές αν δεν περιλαμβάνονται στις συμβάσεις των άγονων.

Η ευαισθησία αρκετών έχει προφανώς να κάνει με το ότι οικεία πρόσωπα τους χρειάστηκαν αεροδιακομιδή στο παρελθόν και ταλαιπωρήθηκαν αφάνταστα.Λυπάμαι αλλά η επιτυχής έκβαση μιας τέτοιας υπόθεσης δεν είναι ευθύνη της ΟΑ ή της Α3 και δεν πρέπει να είναι.Γιατί ακόμα και αν η εταιρία αποφασίσει για λόγους μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων να δείξει την κοινωνική της ευαισθησία θα ταλαιπωρήσει αρκετό κόσμο, θα υποβαθμίσει το προϊόν της και θα κάνει υψηλές δαπάνες.Ναι ίσως αυτά είναι ακούγονται εν μέρει κυνικά, αλλά το πρόβλημα εδώ είναι η απουσία κράτους.
Τώρα το αν εγώ μένω Αθήνα ή Καστελόριζο ή σε όποιο κατσικοχώρι επιλέξω δεν είναι θέμα συζήτησης solro.Το θέμα είναι το αεροπλάνο να παραμένει αεροπλάνο και όχι ιπτάμενο φορείο του ΕΣΥ.
Η ευαισθησία η δικιά μου γιστί σε εμένα απευθύνεσαι (δεν δήλωσε κάποιος άλλος ότι έζησε αεροδιακομιδή όταν απάντησες) έχει να κάνει με το ότι κστοικώ σε ένα μέρος νησιωτικό με πλείστα προβλήματα κι όχι στην εμπειρία μου που είναι σχετικά πρόσφατη και που όλα κύλησαν ομαλά. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι ξέρεις...
Η απουσία του κράτους είναι διαχρονικά δεδομένη κι όσο αν σου ακούγεται κυνικό ναί η ζωή συνεχίζεται, θέλουν δεν θέλουν κάποιοι. Είμαστε υποχρεωμένοι να βρίσκουμε λύσεις για το καλό της κοινωνίας κι όχι το προσωπικό μας γούστο ή συμφέρον.
Είχα γράψει ότι αγνοείς την έννοια νησιωτικότητα και με επιβεβαίωσες. Αν είχες έστω την παραμικρή ιδέα/εμπειρία θα καταλάβαινες χωρίς απαραίτητα να συμφωνείς απόλυτα κάποια βασικά πράγματα.

@jimael
Τα πράγματα σχετικά με τις διακομιδές είναι λιγάκι ότι να ναι. Η κακή χρήση των εναέριων μέσων (έχει αναφερθεί ο vassdel σε αυτό) ανάγκασε το κράτος να περικόψει τις αερο-διακομιδές και πλέον αν δεν είσαι του θανατά υπάρχει η λύση του καραβιού (λιμενικό ή πλοίο της γραμής) ή με δικά σου έξοδα να ταξιδέψεις αεροπορικώς. Αντιλαμβάνεσαι ότι η βαρύτητα ενός περιστατικού (που δεν είναι βαρύ για το ιπτάμενο ΕΚΑΒ) και η απόσταση απ΄το πλησιέστερο νοσοκομείο καθορίζουν και το πώς θα πάς. Σε κάποιες περιπτώσεις, αναπόφευκτα, θα χρησιμοποιηθεί το αεροπλάνο της γραμμής οπότε και οι αεροπορικές θέλουν δεν θέλουν έχουν έναν ρόλο που πιθανότατα δεν έχουν σε ηπειρωτικά δρομολόγια.
Το διαδικαστικό κομμάτι, θέλει τον γιατρό που έχει το περιστατικό να επικοινωνεί με το ΕΚΑΒ, το οποίο και αποφασίζει αν πληροί τις προϋποθέσεις καθώς και το πώς θα γίνει και πού θα πάει. Δυστυχώς φαίνεται ότι δεν υπάρχει συνεργασία πολιτείας-αεροπορικών εταιρειών ώστε να διευκολύνονται κάποια πράγματα...
 
Τι επιτυχία έχει αυτή η στήλη! Δέκα-δέκα ανεβαίνουν οι προβολές.Χθες τέτοια ώρα είχε 1294,τώρα έχει ανέβει κατά
600(!) Ρεκόρ από καταβολής airliners.gr!Οι μέλισσες είναι σε οργασμό.Πάνε κι έρχονται.Μυρίστηκαν νέκταρ.Όμως τί
τις ιντριγκάρει ακριβώς;μην είναι οι κάμποι;μην είναι τ'άσπαρτα ψηλά βουνά;μην είναι ο ήλιος της πού χρυσολάμπει;
Εγώ όμως θα στάξω το φαρμάκι μου και θα πώ ότι ό,σο υπήρχε η Ολυμπιακή,θα βρισκόταν τρόπος να μεταφερθεί ο άνθρωπος με τις γνωστές ευρεσιτεχνίες τού αεροδρομίου:(να κάτσει στο πιλοτήριο,να κάνουμε το παιδί μωρό και να
αδειάσει μία θέση,φεσώνοντας όμως το αεροπλανάκι με 50 κιλά υπέρβαρο,κλπ).
Η Ολυμπιακή όμως απέθανε.Ζήτω η Οlympic air! η οποία ψυχρά-ψυχρά έδειξε το πρόσωπό της.Ο "επιβάτης" δεν είχε
ούτε εισιτήριο(συμβόλαιο με την εταιρεία),ούτε κάν κράτηση,άρα νομικά δεν γίνεται τίποτα και τέλος.Η Οlympic air
δεν είναι η κρατική Ολυμπιακή πού κάθε επιβάτης τη θεωρούσε δική του και νόμιζε ώρες-ώρες ότι μπορούσε να επι-
βάλλει τη θέλησή του.Το αν έχει ή αν δεν έχει δίκιο είναι καθαρά υποκειμενικό.Ο καθένας το κρίνει από τη δική του
σκοπιά.Αλλά τότε,ορισμένοι από σάς τής κάνατε απιστίες(πηγαίνατε με άλλες εταιρείες) και τώρα σάς ξενίζει αυτή η
αλλαγή νοοτροπίας...
Εγώ θα πρότεινα το εξής:Να δημιουργήσει το κράτος μία εταιρεία πχ."Εθνικαί Άγοναι Αεροπορικαί Εκμεταλλεύσεις"
και να αφήσει τους ιδιώτες ήσυχους να τσιμπολογάνε τα κερασάκια.Αύριο μπορεί να έρθει η σειρά τής Aegean να
βρεθεί σε ρόλο Ολυμπιακής.Θα το φυσάει και δε θα κρυώνει...Η "χρυσή δεκαετία" της έχει παρέλθει...
 
Ν'αγιασει το στομα σας κυριε Μαναρη :thx: Υπηρχαν ελλειψεις κι εμποδια στην Ολυμπιακη μας,αλλα ηταν ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ.Τη θεωρουσαν δικη τους,αλλα τη καταριοντουσαν απο το πρωι ως το βραδυ.Δυστυχως,στη χωρα μας πρυτανευει το συμφερον,η αρπαχτη και το βολεμα.Αν ηθελε το κρατος θα μπορουσε να μετατρεψει την Ολυμπιακη μας σε διαμαντι.Δε το επραξε.Γεννηθηκε η παραπαιουσα νεα Ολυμπιακη.Επιβατης ασθενης,αντιμετωπιζεται σαν ηλεκτρονικο εισιτηριο κι οχι σαν οντοτητα.Δε γνωριζω το θεμα ενδελεχως,αλλα προκαλει αλγεινη εντυπωση.Συγνωμη αν σας κουρασα.Φιλικα,ενας ιπταμενος φροντιστης.
 
Δεν είχα σκοπό να απαντήσω αλλά θα το κάνω γιατί βλέπω εξέχοντα μέλη του φόρουμ να υποστηρίζουν σθεναρά και με πολύ επιθετικό ύφος μια αντίθετη από τη δική μου άποψη.Ουδόλως με ενδιαφέρουν οι ανάγκες της νησιωτικής ή ακριτικής Ελλάδος και τα πλείστα όσα προβλήματα τους.Όταν εγώ πληρώνω 92 ευρώ το one way από Κάρπαθο για Αθήνα ή ακόμα και 9 ευρώ το αντίστοιχο από Σκύρο για Αθήνα θέλω ή μάλλον απαιτώ και μια στοιχειώδη εξυπηρέτηση.Το να μαζέψει το αεροπλάνο και έναν ασθενή, να περιμένω να τον διασωληνώσουν, να πάρουν τις απαραίτητες εγκρίσεις, να μετατρέψουν το αεροπλάνο σε ασθενοφόρο, να ζητήσουν από επιβάτες που έχουν πληρώσει να μην πετάξουν και μετά από 3 ώρες να γίνει το ταξίδι δείχνει στοιχειώδη έλλειψη σεβασμού προς το επιβατικό κοινό.Όχι από την πλευρά της αεροπορικής απαραίτητα, αλλά από την πλευρά του κράτους που αναθέτει στην αεροπορική μια τέτοια ευθύνη.Τώρα αν η εταιρία μόνη της αναλάβει τέτοια ευθύνη το θεωρώ αυτοκτονία και αντιεπαγγελματισμό προς όσους την εμπιστεύονται.Φανταστείτε να υπάρξει και καμιά αρνητική εξέλιξη ως προς την υγεία του ασθενούς εν πτήσει.
Έχετε άλλη άποψη, είστε πιο ευαίσθητοι και καλά κάνετε.Δε θα με πείσετε όμως ότι εγώ είμαι ο κυνικός.Το ότι δεν κατέχω την έννοια της νησιωτικότητας επίσης δεν το σχολιάζω.Ατυχέστατη τοποθέτηση, δε γνωριζόμαστε δα και προσωπικά.Να προσθέσω χωρίς να μαι και υποχρεωμένος και με καμία απολογητική διάθεση ότι τα 20 από τα 32 χρόνια της ζωής μου έμενα σε χωριό της Κρήτης αρκετά μακριά από τα αστικά κέντρα με αρκετά γνωστά προβλήματα, τα οποία βίωνα και οι γονείς και φίλοι μου εξακολουθούν να βιώνουν.Δε γνωρίζω πάντως κατά πόσο αυτό εμπίπτει στα πλαίσια της νησιωτικότητας...
 
Top