STAVROS_ATH
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/11/2009
- Μηνύματα
- 346
- Likes
- 49
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Βλέπω να σας έχει πιάσει τους περισσότερους μια υπερευαισθησία σε θέματα μεταφοράς ασθενών και διακομιδές με αεροπλάνα κτλ.Αναρωτιέμαι από πότε μια ιδιωτική εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιβαρύνει το πτητικό της έργο για να μεταφέρει κάποιον που ίσως και να χρειάζεται ιατρική μέριμνα.Το να φύγει και να ξαναγυρίσει το αεροπλάνο για να πάρει τον ασθενή ή να αφήσει 2 πελάτες έξω και να τους πάρει στο επόμενο δρομολόγιο, 3 μέρες μετά δηλαδή, συγνώμη αλλά μου φαίνονται φαιδρότητες.Το οικονομικό κόστος από τις καθυστερήσεις και την όλη αναμπουμπούλα ποιος θα το επωμιστεί άραγε;Ο γιατρός από το Κέντρο Υγείας Μεγίστης;Τους επιβάτες της ιδιωτικής εταιρίας που θα μετατραπεί το ελικοφόρο, ήδη αρκετά στριμόκωλο, σε ιπτάμενο ασθενοφόρο και θα έχει και μια-δυο ώρες καθυστέρηση τους ρώτησε κανείς;
Ανθρώπους δηλαδή που έχουν πληρώσει εισιτήριο και μάλιστα τις περισσότερες περιπτώσεις 2 ή και 3 μήνες πριν.
Μου έχει τύχει 2 φορές στο παρελθόν διακομιδή ασθενούς σε πτήση που ήμουν επιβάτης, σε Α3 και ΟΑ και μάλιστα από Χανιά και Ηράκλειο αντίστοιχα.Νόμιζα ότι ήμουν τραυματιοφορέας.Δε θέλω να το ξαναζήσω.Το θεωρώ απαξιωτικό για τους επιβάτες μιας πτήσης, εκτός και αν γίνει τόσο γρήγορα και οργανωμένα που η πτήση έχει κανονική αναχώρηση και κανείς δεν αντιληφθεί το πραγματικό.
Τώρα το ότι η παλιά ΟΑ θα το έκανε είναι μια άλλη κουβέντα.Γιατί αυτή η εταιρία έχει φαληρίσει.Γιατί φαλήρισε;Γιατί μεταξύ άλλων ακολουθούσε πρακτικές όπως οι παραπάνω, του ιπτάμενου ασθενοφόρου.
Ανθρώπους δηλαδή που έχουν πληρώσει εισιτήριο και μάλιστα τις περισσότερες περιπτώσεις 2 ή και 3 μήνες πριν.
Μου έχει τύχει 2 φορές στο παρελθόν διακομιδή ασθενούς σε πτήση που ήμουν επιβάτης, σε Α3 και ΟΑ και μάλιστα από Χανιά και Ηράκλειο αντίστοιχα.Νόμιζα ότι ήμουν τραυματιοφορέας.Δε θέλω να το ξαναζήσω.Το θεωρώ απαξιωτικό για τους επιβάτες μιας πτήσης, εκτός και αν γίνει τόσο γρήγορα και οργανωμένα που η πτήση έχει κανονική αναχώρηση και κανείς δεν αντιληφθεί το πραγματικό.
Τώρα το ότι η παλιά ΟΑ θα το έκανε είναι μια άλλη κουβέντα.Γιατί αυτή η εταιρία έχει φαληρίσει.Γιατί φαλήρισε;Γιατί μεταξύ άλλων ακολουθούσε πρακτικές όπως οι παραπάνω, του ιπτάμενου ασθενοφόρου.