O κ.Θ. Βασιλάκης οραματίζεται βαλκανικό αερομεταφορέα.

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
CONFIG:Σημερα γυρισα απο Αμερικη, και γραφω...Ασε που πεταω καμμια 110ρια ωρες τον μηνα, και καμμια 890 τον χρονο, μετα απο 25 χρονια στην εταιρια!
Δεν αμφισβητώ τα γραφομενά σου αλλά πρέπει να είσαι απο τους ελάχιστους (μόνο της πρών αεροπλοιας τρώνε τρέξιμο)....ύπάρχουν και άνθρωποι που δεν πετάνε καθόλου...0 ώρες όμως εδώ και μήνες και παίρνουν κάτι χιλιαρικάκια κάθε μήνα....και κάτι άλλοι που πετάν σπανίως
 
CONFIG2":96cyymjc said:
Δεν γραφουν απο τον φοβο της απολυσης, φιλτατε!
Δηλαδη εγω που γραφω και "ασχολουμαι" με το παρον, (για να εχουν πληροφορηση καποιοι ενδιαφερομενοι), δεν ασχολουμαι με πιο σημαντικα πραγματα? Σημερα γυρισα απο Αμερικη, και γραφω...Ασε που πεταω καμμια 110ρια ωρες τον μηνα, και καμμια 890 τον χρονο, μετα απο 25 χρονια στην εταιρια!
το ΕΛΒΕΛ δεν μπορει να εξυοηρετησει το 380, λογω κατασκευης, και αντοχης διαδρομων...LCN. Οποτε το ονειρο του 380 ναυαγει απο γεννησημιου του!

@config2:οτι ξεχνάς να πεις, το συμπληρώνεις στο post που έχεις γράψει με το κουμπι "επεξεργασία".


Αν όντως οι εργαζόμενοι της Aegean δεν γράφουν γιατί φοβούνται την απόλυση, τότε είναι πραγματικά κρίμα...

Το ότι εσύ, έχοντας ένα φορτωμένο πρόγραμμα, γράφεις στο φόρουμ είναι προς τιμήν σου.

Αλλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις πώς γίνεται να πετάς 110 ώρες το μήνα και στο τέλος να βάζεις 890 ώρες ετησίως! Με απλά μαθηματικά καταλήγουμε στο ότι πρέπει να δουλεύεις μόνο 8 μήνες!!! Οι υπόλοιποι 4 μήνες του έτους που πήγαν;;
Επίσης θα με ενδιέφερε να δημοσιεύσεις ένα τυπικό μηνιαίο roster σου! (Κατανοώ τα περί προσωπικών δεδομένων αλλά αν θέλεις...)



Υ.Γ Το LCN είναι το PCN; Να υποθέσω τυπογραφικό λάθος...
 
Βλεπω να εχουν γραφτει πολλα για την μεγαλοστομια του προεδρου της Aegean.Καποιοι σχολιασαν σωστα αυτη τη δηλωση μετρωντας τη συγχρονη πραγματικοτητα που υπαρχει αυτη τη στιγμη στα Βακλανια με συνεχως αναπτυσσομενες full frills εταιριες οι οποιες μην ξεχναμε οτι καλυπτουν φοβερα κενα στη χωρα μας στους επιβατες transit,τα οποια απο τη μια οι ΟΑ δεν προκειται με τιποτα αν συνεχισει ετσι η κλεισει να τα καλυψει ενω η Aegean πιθανον να μπει στο μελλον, και απο την αλλη επισης πολυ αναπτυσσομενες και ακρως ανταγωνιστικες Low cost,που και αυτες εισεβαλλαν στην Ελλαδα.Απο την αλλη υπαρχουν και αυτοι που φενεται δε ζουν στο σημερα και απο συναισθηματισμους και μονο για τις ΟΑ κατηγορουν αδηκαιολογητα την Aegean,φερνοντας ακομα και την εποχη Ωναση.
 
nikos_k.":qfgc7p6t said:
Υ.Γ Το LCN είναι το PCN; Να υποθέσω τυπογραφικό λάθος...

LCN = Load Classification Number
PCN = Pavement Classification Number

και υπάρχει και το:
ACN = Aircraft Classification Number
 
nikos k.
Θα εχεις ακουσει για τα repo (10 μηνιαιως), τις κανονικες αδειες οπως ολος ο εργαζομενος κοσμος, τα simulators που ειναι δυο τον χρονο (απο 4 ημερες, μιας και παμε "στα ξενα"), οποτε τι μενει? Η μηπως σου φαινονται λιγες αυτες οι ωρες? Λεω...
Εχουμε και λεμε....10 ρεπω, επι 12 μηνες = 120 ημερες τον χρονο ητοι 4 μηνες.
Συν 30 ημερες αδεια κατ'ετος, συν 8 ημερες simulator....
Αρα οι ωρες αυτες, μπαινουν με ....πλυ ζορι. Περαστικα μας!
 
Ευχαριστώ για την απάντηση CONFIG2! Τώρα είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα για το roster!
Και φυσικά οι ώρες αυτές δεν μου φαίνονται καθόλου λίγες! Άλλωστε βάσει JAR´s το μέγιστο ωρών πτήσεων ετησίως είναι οι 900! Και εσύ είπες σε προηγούμενο post σου ότι βάζεις 890...

Οπότε, καλή δύναμη και καλές πτήσεις!
 
oaicarus":3ebpc4yt said:
Ίσως προς την κατεύθυνση του βαλκανικού αερομεταφορέα να συντελέσει και αυτό: "Συνομιλίες για εξαγορά από την Aegean της ρουμανικής Blue Air". Από άρθρο της Ημερισίας
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=11831&subid=2&pubid=328890

Τελικά δεν τα βρήκαν!!

http://www.capital.gr/news.asp?Details=371617

Δεν σχολιάζω τα 4 Β747 της Blue Air! :roll:
 
Μου φαίνεται έχουν θολώσει τα μάτια πολλών από τη χώρα μας και βλέπουν Hellenic Imperial παντού. Άκου 4 747...
 
xristos":123nlyhy said:
Τελικά δεν τα βρήκαν!!

Δεν νομίζω οτι περίμενε κανείς να τα βρούν... Συνομιλίες γίνονται σχεδόν καθημερινά μεταξύ αεροπορικών εταιρειών. Σοβαρό ενδιαφέρον δεν υπάρχει, όλα γίνονται για δημιουργία εντυπώσεων (π.χ. βλέπε χρηματιστήριο, κ.ά.).
Φιλικά 8)

Edited: Καλό είναι να κάνουμε παράθεση στη συγκεκριμένη πρόταση που αναφερόμαστε
 
Το σημερινό GK της Καθημερινής περιλαμβάνει και μία συνέντευξη του Θόδωρου Βασιλάκη στη Μάγια Τσόκλη. Στην τετρασέλιδη εκ βαθέων εξομολόγηση του, ο Θ.Β. δηλώνει -εκτός των άλλων- ότι πάντοτε σεβόταν την Ο.Α. (δική μου σημείωση: γι' αυτό και την έτρεχε στα δικαστήρια), ότι δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού στο ΕΣωτερικό αλλά μόνο στο ΕΞωτερικό (όπου οι δύο εταιρείες κατέχουν το 17% της πίτας) και ότι η υπογραφή της συμφωνίας Δημοσίου και MIG χρέωσε τον Έλληνα φορολογούμενο άλλα 225 εκ ευρώ, λόγω του ότι παρατάθηκε η δραστηριότητα των ΟΑ με μέτοχο το δημόσιο αλλά και λόγω του ότι η προσφορά της MIG ήταν μισή από εκείνη της Α3. Τα υπόλοιπα, που δεν έχουν σχέση με τα της πολιτικής αεροπορίας, δεν κρίνω σκόπιμο να τα παραθέσω.

Κι εγώ που είχα παρεξηγήσει τις προθέσεις του...

-προς admins: Θεώρησα άσκοπο να ανοίξω νέο θέμα για την εν λόγω συνέντευξη, γι' αυτό και "ξέθαψα" το παρόν.
 
Top