O κ.Θ. Βασιλάκης οραματίζεται βαλκανικό αερομεταφορέα.

Γι αυτό δεν βρίσκεις θέση στην ΟΑ στο εσωτερικό? Φένεται η Αιγαίου εχει τα αεροπλάνα της στα Βάλκάνια....Οπως και τα ελληνικα καναλια ειναι ολα πρώτα στο δελτίο ειδήσεων.....ετσι και η αγαιου ονειρευτεται και διαφημιζει πρωτιες...Ας μη τρελλαθουμε ακομα......Η σκια του 340 σημερα στο αεροδρομιο σκεπασε 4 737 της Αιγιαιου! Ας μη συγκρινουμε το περιπτερο με το Carrefour.....χεχεχε,,,,
Καλησπερα σε ολους!
 
Αχα! Με τις σκιές μετράτε εσείς την επιτυχία ή αποτυχία των εταιριών;;
Έτσι εξηγείται γιατί τα δικά σας οικονομικά είναι τόσο σκιώδη...

Για συνέλθετε! Διαβάζουμε απίστευτα πράγματα εδώ μέσα...
Και κατά έναν περίεργο τρόπο γράφονται μόνο από εσάς...
Από άτομα της Αιγαίου δεν ακούμε τίποτα. Προφανώς ασχολούνται με πιο σημαντικά πράγματα. Όπως το να δουλεύουν, πχ....


P.S. Παραγγείλτε και μερικά Α380! Η επιτυχία της εταιρίας θα είναι μεγαλύτερη (λόγω σκιάς)!
 
Το θέμα είναι ότι η συνεργασία της Α3 με τη LH, ασφαλώς και της έδωσε νέα ώθηση, μια και την υποχρέωσε να προσφέρει στις πτήσεις κοινού κωδικού, προϊόν εφάμιλλο αυτού που προσφέρει ο Γερμανός. Το ότι στις υπόλοιπες πτήσεις πνέει ένας βαλκανικός άνεμος αυτό είναι γεγονός.

Το ότι οι αεροπορικές συμμαχίες βάζουν τα Βαλκάνια στο παιχνίδι είναι άλλο ένα γεγονός που δεν πρέπει να ξεχνάμε. Η OneWorld μπήκε με τη Malev, η Skyteam ετοιμάζεται να εντάξει την Tarom και η Star Alliance μπαίνει με την Τurkish Airlines. Ποιος ο ρόλος λοιπόν της Α3 σε ένα τέτοιο κλίμα, όταν ο σπόνσοράς της επέλεξε να εντάξει στη συμμαχία μία εταιρία με 100 αεροσκάφη που δρατηριοποιείται στον ίδιο χώρο; Αν είναι feeder flights για τις πτήσεις των Γερμανών, έχει καλώς. Αν είναι για τουρισμό από το ευρωπάικό-διηπειρωτικό δίκτυο της LH, κάτι πάει και γίνεται. Το θέμα είναι πως το χρήμα δε βγαίνει από feeder flights. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα μαγαζάκια των ελληνικών εταιριών σε Ρουμανία και Βουλγαρία και οι μετανάστες και γεμίζουνε κάπως τα αεροπλάνα.

Η Α3 πάει και πετάει όπου πετάει και η ΟΑ. Καλά κάνει. Μια φορά πήγε να πρωτοτυπήσει και να πετάξει στα Σκόπια και έφαγε τα μούτρα της (η ΟΑ τα είχε φάει προ πολλού). Επίσης και το Κάϊρο φαίνεται πως είναι μία άσχημη επιλογή.

Τώρα τα άλλα με τις σκιές του Α-340 εγώ τα αφήνω ασχολίαστα. Σαν συνεργάτης τόσο της Α3 όσο και της ΟΑ έχω να αναφέρω ότι η Α3 λειτουργεί πολύ πιο εύρυθμα και απρόσκοπτα με τους συνεργάτες της απ' ότι η ΟΑ. Με τη μεν πρώτη μπορείς να συνάψεις μια σύμβαση ομαδικής μεταφοράς μέσω e-mail, στη δε δεύτερη εκτός του ότι το e-mail φαίνεται πως είναι άγνωστη λέξη, το αίτημα πρέπει να περάσει από προϊστάμενο σε προϊστάμενο κ.ο.κ. Έχετε προσπαθήσει να μιλήσετε με το τμήμα πωλήσεων της ΟΑ; Αν πιάσετε γραμμή αυγουστιάτικα να είστε πολύ ευτυχισμένοι.
 
Αφήστε όποια εταιρεία θέλει να κάνει τις κινήσεις της. Εμείς δεν μπορούμε να το κρίνουμε. Πληρώνονται ειδικοί απο εταιρείες για αυτό τον λόγο για επιχειρηματικές κινήσεις κλπ. Και επίσης θεωρώ πως οι σοβαρές εταιρείες δεν προχωρούν σε κινήσεις τέτοιου είδους χωρίς να έχουν στα χέρια τους οικονομοτεχνική μελέτη ή να έχει προηγηθεί κάποια έρευνα για το αν σε "παίρνει" να επενδύσεις στην συγκεκριμένη περιοχή. Σκεφτείτε πως αν η Αιγαίου αποτύχει θα σχολιαστεί αρνητικά κάτι που δεν το θέλει η ίδια όπως είναι φυσικό. Τι θέλω να πω: πως οι κινήσεις της εν λόγω εταιρείας είναι προσεκτικές και όχι επιπόλαιες όπως προσεκτικές κινήσεις γίνονται και στις περισότερες "σοβαρές" ιδωτικές εταιρείες με οτι συνεπάγεται το "σοβαρές".
 
dreamer":2jxg9w93 said:
Káé åóý, öáíôÜæïìáé, öáíáôéêüò ïðáäüò ôçò êïðáíÜò (ôçí þñá ôçò íåïåëëçíéêÞò...). E;

Ìðïñåßò íá ôï ðåéò k Ýôóé...

Åãþ èá ôï Ýëåãá êÜôïéêïò åîùôåñéêïý áðü ôá 11, ãíùóôçò 4 ãëùóóþí ðëçí ôá åëëçíéêá ðïõ ðïôå äåí êÜèéóá óå èñáíßï íá ôá ìÜèù åêôïò áðü ôï äçìïôéêü k ðïõ ôïõëÜ÷éóôïí âÜæï Ýíá :p óôï ôÝëïò íá äåßîù üôé êÜíù ðëáêá :)
 
Ίσως προς την κατεύθυνση του βαλκανικού αερομεταφορέα να συντελέσει και αυτό: "Συνομιλίες για εξαγορά από την Aegean της ρουμανικής Blue Air". Από άρθρο της Ημερισίας
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=11831&subid=2&pubid=328890
 
Μη ξεχνάμε ότι η Aegean είχε λάβει μέρος και στο διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της Κρατικής αεροπορικής της Βουλγαρίας, ασχέτως εάν αυτή δεν προχώρησε για εκείνη όπως θα ήθελε.
 
Και για μετά τι έχουμε στο πρόγραμμα, τη ΜΑΤ "Macedonian" μήπως; Διότι ως γνωστόν, εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε...

Καλή επιτυχία πάντως... θα έχουμε δύο αεροπορικές εταιρίες ελληνικών συμφερόντων στο "Παρίσι των Βαλκανίων": μία στο Henri Coanda και μία στο Baneasa.

Όπως είπε και ένας φίλος μου Τούρκος που ζει εκεί, "Στη Ρουμανία έχουμε Germanos, Cosmote, Goodys, Piraeus Bank, NBG, AlphaBank. Ούτε εισβολή να είχατε κανει..." Φαντάσου αν μάθει ότι οι Έλληνες πήραν και αεροπορική εταιρία.

Άσχετο: μόλις χτες έμαθα ότι η Hemus συγχωνέυτηκε με τη Bulgaria Air και τη Viaggio.
 
Το "θεμα" ειναι οταν καποιοι νομιζουν οτι θα γινουν ΩΝΑΣΗΔΕΣ!
Ενας ηταν ο ΩΝΑΣΗΣ, κυριοι ! Οτι και να κανετε, ...πισω θα εισαστε.
Τωρα, σε οτι αφορα την "εταιρια των βαλκανιων", επιτρεψτε μου να εχω καποιες επιφυλαξεις. Αυτο που προσωπικα βλεπω, ειναι η "σβουρα" των μετοχων προς τα ανω, η αγοραπωλησια των χαρτιων μερικες φορες, για να εισπραχθουν τα χρηματα που εχουν επενδυθει, και μετα με ελαφρα πηδηματακια, καποιοι θα αποχωρησουν απο το καναβατσο, και καποιοι θα κρατησουν ενα μικροτατο ποσοστο (για να θεωρουν εαυτους ΩΝΑΣΗΔΕΣ)....ενω το μεγαλο αγγουρι θα το εχουν οι ανα το ΧΑΑ μετοχοι.
Με πορδες, αυγα δεν βαφονται!
Ο μεγαλός BRANSON πριν απο μερικα χρονια ειπε...σε καποιον δημσιογραφο.
If you want to become a millionaire, you have to run an airline!
Και ο δημοσιογραφος απηντησε..
Yes I want to become a millionaire!
Οποτε ο BRANSON ανταπαντησε...
I understand! You want to become a millionaire, but you aren,t at the moment a billionaire!
Αν το αναλυσετε, θα δειτε οτι τελικα ειναι ελαχστοι ο"κερδισμενοι" απο αεροπορικες επενδυσεις, αφου εχουν επενδυσει κεφαλαια, εκατονταδες φορες περισσοτερα απο αυτα που εχουν επενδυσει οι διαφοροι εγχωριοι επιχειρηματιες...
nikos_k.":2zvqgkuh said:
Αχα! Με τις σκιές μετράτε εσείς την επιτυχία ή αποτυχία των εταιριών;;
Έτσι εξηγείται γιατί τα δικά σας οικονομικά είναι τόσο σκιώδη...

Για συνέλθετε! Διαβάζουμε απίστευτα πράγματα εδώ μέσα...
Και κατά έναν περίεργο τρόπο γράφονται μόνο από εσάς...
Από άτομα της Αιγαίου δεν ακούμε τίποτα. Προφανώς ασχολούνται με πιο σημαντικά πράγματα. Όπως το να δουλεύουν, πχ....


P.S. Παραγγείλτε και μερικά Α380! Η επιτυχία της εταιρίας θα είναι μεγαλύτερη (λόγω σκιάς)!

Δεν γραφουν απο τον φοβο της απολυσης, φιλτατε!
Δηλαδη εγω που γραφω και "ασχολουμαι" με το παρον, (για να εχουν πληροφορηση καποιοι ενδιαφερομενοι), δεν ασχολουμαι με πιο σημαντικα πραγματα? Σημερα γυρισα απο Αμερικη, και γραφω...Ασε που πεταω καμμια 110ρια ωρες τον μηνα, και καμμια 890 τον χρονο, μετα απο 25 χρονια στην εταιρια!
το ΕΛΒΕΛ δεν μπορει να εξυοηρετησει το 380, λογω κατασκευης, και αντοχης διαδρομων...LCN. Οποτε το ονειρο του 380 ναυαγει απο γεννησημιου του!

@config2:οτι ξεχνάς να πεις, το συμπληρώνεις στο post που έχεις γράψει με το κουμπι "επεξεργασία".
 
Top