O κ.Θ. Βασιλάκης οραματίζεται βαλκανικό αερομεταφορέα.

Πλέον μπορεί να παίξει έπι ίσοις όροις και αντί να "επιτεθεί" ακόμα ασχολείται με το πώς έχασε την ΟΑ...

Ώρες ώρες νομίζω ότι αδικεί την "γλαροκρατορία" το αφεντικό...

Πώς την ξεκίνησε, ποιούς αγόρασε στη συνέχεια και που την έφτασε...

Δεν είναι λίγα αυτά που κατάφεραν, ούτε και τον "πόλεμο" που αντιμετώπισαν απο το "καθεστώς" της πΟΑ...

Και αντί να ανεβάζουν τον πήχη, τον κατεβάζουν ασχολούμενοι με το παρελθόν :wall: ...
 
Ιδού και το δημοσίευμα
 

Attachments

  • Vasilakis_GK.pdf
    148,7 KB · Προβολές: 289
Μόλις πρό ολίγου κατέβασα και διάβασα το δημοσίευμα και συμφωνώ μέ τους προλαλήσαντες.

Στό κομμάτι που μιλάει γιά την ΟΑ δίνει την εντύπωση οτι αυτό που τόν ενδιέφερε στην πραγματικότητα ήταν νά γίνη ο χαλίφης στην θέση τού χαλίφη,δηλαδή το μονοπώλιο στη θέση τού μονοπωλίου.

Μπορεί και να κάνω λάθος,αλλά αυτό "βγαίνει" από τά λόγια του.

Οπως λέει και ο OA701,δέν είναι λίγα αυτά που κατάφερε.Και μάλιστα μέ τόν πόλεμο που τού έκανε από θέσεως ισχύος τότε (λόγω κρατικότητας) η ΟΑ.

Τώρα που την έχει (την ΟΑ) απέναντί του επί ίσοις όροις,καιρός να "επιτεθή".Νά ανεβάση τόν πήχυ ψηλότερα.Γιά να αναγκάση και τον "αντίπαλο" νά ανεβάση τον δικό του πήχυ ψηλότερα,ώστε στό τέλος να ωφεληθούν άπαντες.
 
Βαλκανικές business, in general, οραματίζεται και υλοποιεί ο Κος Βασιλάκης...

Τρανταχτό παράδειγμα? Μετά την εξασφάλιση της γραμμής ΑΤΗ-BEG με την Α3, ακολουθεί το άνοιγμα της Hertz στην Σερβία...

:arrow: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_04/02/2010_322209
 
Top