Νηολόγιο ελληνικών αεροσκαφών

Hastaroth":31sz49y3 said:
Afto to G-OUZO poios eixe tin idea na to valei?o Branson?

Na stelnei tote kai i OA kanena SX-YES stin Agglia....

Simeiwteon,to G-OUZO eixe epilegei gia to en logw aeroplano anamesa sta "ypopsifia" nhologia G-KBAB, G-OLIV kai G-FETA, giati 8elane kati "Elliniko". ME tin idia logiki pire kai to A321 tis VS to G-VATH.

SX-GIN...hmmm.....kai to SX-GAY isws na itan katallilo (pistevw me antilamvanesai,e?) :) :) :)
 
Χαχαχαχα καλόοοοοοοο!

Αλλά με το που θα ακουμπούσε το αεροπλάνο στόν διάδρομο,θα το έπαιρναν με τίς πέτρες οι Αγγλοι..

Είπαμε,έχουν -όχι όλοι βέβαια- κάποιο "χούϊ",αλλά όχι να τους το βγάζουμε και στον αέρα:)))))))))))))))))
 
de nomizo oti tha mas epairnan me tis petres, mallon me ta syka tha mas epairnan.
pantos, ayta pou leme gia tous agglous mas ta lene ekeinoi sto diplasio. den ksero an ehete akousei to "greek way" kai kserete ti ennooun me ayto! :oops: :oops:
 
Λίγο... OFF TOPIC δεν έφυγε το θεμα... :?:

Please... επιστροφή στο αρχικό θέμα ;)
 
Apo ton kanona tou A = single engine, B = twin engined klp ksefebgoun polla a/fh ap'oso exw dei. Opote mhn to denete ki eseis oti apks kai einai SX-B einai swnei kai kala dikhnhthrio...

Apo oti kserw pragmati ypirkse SX-AAA ena Tiger Moth nomizw, prin ton polemo.
 
Re: Athens airways

Ενδιαφέρον που ονόμασαν το SX-CMA «Γιάννης Γαΐτης», από τον ζωγράφο.

Αλλά έχω μια απορία: Δεν ακολουθείται πια το σύστημα σύμφωνα με το οποίο το πρώτο γράμμα μετά το SX- ήταν ο αριθμός των κινητήρων? (Δλδ τα μονοκινητήρια ήταν πάντα SX-AXX, τα δικινητήρια SX-BXX κ.ο.κ.). Εξαντλήθηκαν οι συνδυασμοί του Β? :?:
 
Re: Athens airways

Αυτο με τα regs ηταν πως τα ειχε η ΟΑ παλια. Δεν ειναι κανονας. Και απλα ετυχε και μεινανε ετσι και σε αλλες εταιριες
 
Re: Athens airways

Off-topic αλλά έχω την εντύπωση οτι η νηολόγηση μέ τον τρόπο αυτό είχε ξεκινήσει από πρίν την ΟΑ (έχω υπ'όψιν μου οτι υπήρχε ένα Liberator μέ νηολόγιο SX-DAA που ανήκε στην πρό-ΟΑ εταιρεία).

Ωστόσο,ενδεχομένως ο κανόνας αυτός νά άλλαξε πρόσφατα από την ΥΠΑ επειδή περιόριζε τους πιθανούς συνδυασμούς γραμμάτων.Ισως γι'αυτό τον λόγο καί τά A320 τής Aegean έχουν νηολόγια από -D καί όχι -B.

Πάντως το livery τού αεροπλάνου δέν είναι άσχημο (αλλά δέν είναι και κάτι εντυπωσιακό).
 
Top