Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Χαίρεται
Η εταιρία θα πωληθεί ανεξέρτητα σε τρία μερη, πτητικό, τεχνική και handling. Υποθέτοντας ότι το σενάριο αυτό ισχύει τότε ο ιδιώτης που θα δώσει 100 εκ. Ευρώ ( που θεωρώ σχετικά λίγα ) θα κτυπήσει μόνο το πτητικό σκέλος οπότε η φράση "Δε ξερω,εμενα 100 εκ. μου φαινονται πολυ λιγα για οσα εχει εξαγγειλει η κυβερνηση.Δε μπορει στη τελικη ενας παιχτης ποδοσφαιρου να αξιζει παραπανω απο μια αεροπορικη εταιρια με:
-Δικη της τεχνικη βαση
-Δικο της Handling "
του/της NFEEFE δενώ επί της ουσίας έχει βάση ουσιαστικά αναφέρεται και σε δύο άλλους διαγωνισμούς.
Για τεχνική βάση και handling παράλληλοι και ανεξάρτητοι διαγωνισμοί τρέχουν, οι υποψήφιοι για το ένα τμήμα στην πλειοψηφία τους δεν ενδιαφέρονται για τα υπόλοιπα δύο.
Αδιαμφισβήτητα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τα περιουσιακά στοιχεία και την αξία της εταιρίας αλλά ας αναλογιστούμε το πρόσφατο παράδειγμα της Alitalia, 1 δισ. για όλο το "πακέτο" οπότε ας κρίνουμε το ποσό των 100 ή 200 ή 40 εκ υπό αυτό το πρίσμα και αναλογιζόμενοι ότι ουσιαστικά μιλαμε για το "1/3" της ετιαιρίας.
 
NFEEFE":23vulzmh said:
Δε ξερω,εμενα 100 εκ. μου φαινονται πολυ λιγα για οσα εχει εξαγγειλει η κυβερνηση.Δε μπορει στη τελικη ενας παιχτης ποδοσφαιρου να αξιζει παραπανω απο μια αεροπορικη εταιρια με:
-Δικη της τεχνικη βαση
-Δικο της Handling
ΠΟΣΕΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΙΑ Ο ΚΑΚΑ!??
Ο ΚΑΚΑ (και ο κάθε αντίστοιχος του) φέρνει πολλαπλά κέρδη για τις ομάδες που τους έχουν. Μακάρι και η Ο.Α να απέφερε κέρδη αντί να μπαίνει μέσα.
Ακόμα και 1 € ας πουληθεί . Αυτό μόνο φτάνει για να έχει "κέρδη"(να μην μπαίνει μέσα το Ελληνικό Δημόσιο δηλαδή...) 1.5 εκ. € την ημέρα.....
Στο τέλος τέλος αυτές οι ομάδες που δίνουν 100 εκ. για ενα παίκτη δεν τα ζητούν από τους φορολογούμενους αλλά από τους μετόχους τους.

NFEEFE":23vulzmh said:
Εμενα η "κριση"(εφευρεση των τραπεζων και του ¨καπιταλιστικου συστηματος¨)με αφηνει αδιαφορο.
Οφείλω να πώ ότι είσαι από τους ελάχιστους που θεωρούν την τρέχουσα κρίση σαν "κρίση"!!!!!!!!!!!
Προφανώς δεν έχεις εμπειρία περί των προβλημάτων στο παγκόσμιο επίπεδο (και μάλλον έχεις μόνιμη εργασία)...............

NFEEFE":23vulzmh said:
Δε θα βγαλω εγω στο σφυρι δημοσια περιουσια σε εξευτελιστικη τιμη επειδη ο ιδιωτης δε μπορει να την αγορασει αλλιως.Απλα δε μου αρεσει.Μου φαινεται οτι παντα γινονται οι χαρες του ιδιωτη και παραμελουμε οτι η ΟΑ δεν ανηκει σε εναν βουλευτη και μια κυβερνηση αλλα σε ολους μας.ΣΕ ΕΜΑΣ.

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο άσχημα ηχεί αυτό το ξύλινο "ο ιδιωτης" .
Όλοι ιδιώτες είμαστε , απλά δεν μπορούμε όλοι να φτιάξουμε (η να αγοράσουμε ) αεροπορική εταιρεία :mrgreen:
Να δέχεσαι 'όμως και την αντίρρηση.
(και παραφράζω τα αντίστοιχα δικά σου "δεν μου αρέσει" σε :
<Απλά δεν μου αρέσει να πληρώνω φόρους για να συντηρώ "μαύρες τρύπες">
<Μου φαίνεται πως πάντα γίνονται χάρες στα βολεμένα με κομματικά κριτήρια ακριβοπληρωμένα μόνιμα στελέχη της ΟΑ >

Βλέπεις ότι οι θεωρίες που προτάσσεις , εύκολα με μία μικρή αλλαγή γίνονται μπούμερανγκ και δεν προσφέρουν τίποτα επί της ουσίας.
 
Παιδια η περιουσια των ΟΑ ειναι 4 ΑΤΡ42 7 ΑΤΡ72 ,18-20 ετων το καθενα και 7 Β737-400 15-18 ετων. Επισης σλοτς, ονομα και σημα. Γι' αυτα καλειται καποιος να πληρωση 100 εκατ €. Τα υπολοιπα αεροπλανα και γραφεια ενοικιαζονται και δεν ειναι ιδιωκτησια των ΟΑ ουτε ακινητα εχει ποια!
Για την ΑΖ οι νεοι ιδιωκτητες πληρωσαν 1,2 δισ € και 300 εκατ € οι Γαλλοι για το 25%, αλλα αλλα τα σλοτς και τα αεροπλανα της ΑΖ και αλλα των ΟΑ! :?
 
NFEEFE":1kjz4al0 said:
250 εκ ευρω για το 25%.Δηλαδη αν επαιρνε το 100% 1 δις.

Όχι ακριβώς...δεν είναι κουκιά, αν θες να αγοράσεις πλειοψηφικό πρέπει να βάλεις κάτι παραπάνω....

κ για το ποια είναι η σωστή τιμή, αφήστε να το βρουν αυτοί που έχουν τα χτένια. εκτός αν κάποιος έχει την εντύπωση ότι η ΟΑ είναι τρελή ευκαιρία κ οι συγκυρίες οι καλύτερες για να πάρεις μια μονίμως ζημιογόνα εταιρεία.

ΥΓ η τιμή μετοχής της Α3 (εταιρεία που δημοσιεύει οικονομικές καταστάσεις, είναι στο ΧΑΑ κτλ) είναι στο 1/3 από ότι 1,5 χρόνο πριν κ ας παρουσιάζει διαρκή κέρδη...
 
NFEEFE":rjoq5lo0 said:
250 εκ ευρω για το 25%.Δηλαδη αν επαιρνε το 100% 1 δις.

Δε ξερω,εμενα 100 εκ. μου φαινονται πολυ λιγα για οσα εχει εξαγγειλει η κυβερνηση.Δε μπορει στη τελικη ενας παιχτης ποδοσφαιρου να αξιζει παραπανω απο μια αεροπορικη εταιρια με:
-Δικη της τεχνικη βαση
-Δικο της Handling
ΠΟΣΕΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΙΑ Ο ΚΑΚΑ!??

Μηπως συγκρινουμε ανομοια πραγματα;; Αλλο ενας ποδοσφαιριστης και αλλο μια αεροπορικη εταιρια.

Το πραγματικο ερωτημα αλλωστε δεν ειναι αν τα 100 εκατ. για την ΟΑ ειναι λιγα ( και δεν ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη ), αλλα μαλλον αν τα 100 εκατ. για τον κυριο Κακα ειναι υπερβολικα πολλα ( που παλι κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι ).
 
Κυριε αας59 δεν εχω σταθερη δουλεια κλπ και δε θεωρω κριση να εχει ο ταδε τραπεζικος κολοσσος προβλημα και εξ'αιτιας του να μη κινειται τιποτα.Στη τελικη λιγο διαβασμα της θεωριας του Keynes δε θα εκανε κακο γιατι εχει μεσα τα παντα για τη "κριση" πολυ πριν γινει.

By the way ειναι πολυ προσβλητικο να αναφερεσαι ετσι σε μενα γιατι δε σου εχω δωσει κανενα δικαιωμα να ψαχνεις να δεις τι δουλεια εκανα/κανω, ουτε ειμαι κανενας αργοσχολος που ζει με τα λεφτα του μπαμπα.

Επισης,αλλο ιδιωτης με ενα μαγαζακι και αλλο ΙΔΙΩΤΗΣ με 10 επιχειρησεις.Ιδια λεξη,διαφορετικο ατομο,και δε θελω να θιξω το μικρο που βγαζει το ψωμι του ισα ισα στην αδικη χωρα που ζουμε.

Περα απο τη παρενθεση αυτη λοιπον,και χωρις να θελω να θιξω κανεναν για οσα ειπα γιατι παλι μυριζει lock το thread απο τις αντιπαραθεσεις:
-Οταν ανεφερα οτι η ΟΑ δε κοστιζει μονο 100 εκ οι πληροφοριες ελεγαν για την ΟΑ ως συνολο και αρα οχι μονο το πτητικο εργο...Επισης δεν ανεφερα ποτε αεροπλανα ως περιουσια γιατι δεν ειναι αεροπλανα τα οποια θα μεινουν η αξιζει να μεινουν περα απο τα Α340.

<Απλά δεν μου αρέσει να πληρώνω φόρους για να συντηρώ "μαύρες τρύπες">
<Μου φαίνεται πως πάντα γίνονται χάρες στα βολεμένα με κομματικά κριτήρια ακριβοπληρωμένα μόνιμα στελέχη της ΟΑ >
Εσυ τους ψηφιζεις αυτους που διοικουν...Αν ηθελες θα μπορουσες να διαμαρτηρηθεις για τη κατασταση.Οι ανθρωποι που εκμεταλευθηκαν τις θεσεις τους δε το εκαναν απο μονοι τους,καποιοι τους αφησαν.Μηπως λοιπον απλα οσοι δε μπορουν να διοικησουν μια ΟΑ δε μπορουν να διοικησουν μια Ελλαδα?Απλη απορια...

Περα ομως απο τα λαθη πλεον δεν εχει και τοσο νοημα ποσο θα πουληθει γιατι οποιος απο αυτους και να τη παρει θα πεσει εξω πιθανοτατα.Κατα τη κριση μου κανενας απο τους υποψηφιους δε μπορει να στηριξει μια ΟΑ που εχει αμεσες αναγκες.Επισης μπορει να μη πουληθει καν,οποτε τσαμπα μιλαμε και σφαζομαστε εδω περα...
 
Σου απαντώ με Π.Μ για να μήν χαλάμε το θέμα
 
NFEEFE":3ec35evd said:
Εμενα η "κριση"(εφευρεση των τραπεζων και του ¨καπιταλιστικου συστηματος¨)με αφηνει αδιαφορο.Δε θα βγαλω εγω στο σφυρι δημοσια περιουσια σε εξευτελιστικη τιμη επειδη ο ιδιωτης δε μπορει να την αγορασει αλλιως.Απλα δε μου αρεσει.Μου φαινεται οτι παντα γινονται οι χαρες του ιδιωτη και παραμελουμε οτι η ΟΑ δεν ανηκει σε εναν βουλευτη και μια κυβερνηση αλλα σε ολους μας.ΣΕ ΕΜΑΣ.Δε μου παει αυτος ο "ξεπεσμος" τυπου ψαχνουμε λεφτα για τον προϋπολογισμο και ριχνουμε ολα τα βαρη στην ΟΑ γιατι εκεινη φταιει για ολα τα δεινα του ελειματος της Ελλαδας...Ουτε μου παει η φραση "Οι κυκλοι ειναι νεκροι, οπως νεκρη ειναι και η αρχαια Ελλαδα" του εκπροσωπου της Qatar.Η Ελλαδιτσα μας εχει φαει πολλα χαστουκια τελευταια και εμενα σαν ανθρωπο δηλωσεις του Υπουργου οτι δεν τον ενδιαφερει το θεμα της ΟΑ μου δειχνει οτι ερχονται ενα ενα πολλα ακομα..

Η αλήθεια είναι μία και μοναδική: το έγκλημα κατά της Ολυμπιακής είναι διαχρονικό και δικομματικό. Ευθύνονται γι΄ αυτό και οι κυβερνήσεις Παπανδρέου, και η κυβέρνηση Μητσοτάκη, και οι κυβερνήσεις Σημίτη, και οι κυβερνήσεις Καραμανλή .Ολοι αυτοί είτε επιδείνωσαν το πρόβλημα είτε δεν κατάφεραν να το αντιμετωπίσουν, πράγμα που οδηγεί στο ίδιο αποτέλεσμα. Κανείς τους λοιπόν δεν δικαιούται σήμερα να ζητάει και τα ρέστα.

Αλλά ας αφήσουμε τις ευθύνες στο παρελθόν. Με τα «αν» και τα «τότε» ξαναχτίζεις τη Ρώμη, μόνο που δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι ένα και απλό: από τη στιγμή που η Ολυμπιακή Αεροπορία δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως λειτουργούσε ως τώρα, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να λειτουργήσει διαφορετικά. Ενας τρόπος που θα εμπεριέχει το μικρότερο δυνατό κοινωνικό κόστος, τη μεγαλύτερη δυνατή κοινωνική ωφέλεια και τη στοιχειώδη αποδοτικότητα.

Είναι δεδομένο, για παράδειγμα, ότι την Ολυμπιακή δεν μπορεί πλέον να πληρώνει το κράτος, δηλαδή οι φορολογούμενοι. Πάπαλα! Το απαγορεύει η Ευρωπαϊκή Ενωση, αλλά, μεταξύ μας, ούτε είναι θεμιτό. Είναι δεδομένο επίσης ότι όλοι θέλουμε να συνεχίσει να πετάει. Αν όχι με τη σημαία του «εθνικού αερομεταφορέα» (που δεν υπάρχει πια), έστω με τη λογική μιας μεγάλης ελληνικής επιχείρησης.

Υπό αυτή την έννοια, η ιδιωτικοποίηση είναι μονόδρομος. Ποιος όμως μπορεί να ενδιαφερθεί, όπως είναι σήμερα; Εξ όσων γνωρίζω, ο μόνος εκδηλωμένος υποψήφιος είναι ο Αλαβάνος- στη Βουλή ανέπτυξε πλήρως τα ζητήματα διοίκησης της Ολυμπιακής... Αλλά δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί αξιόπιστη περίπτωση επενδυτή.

Ως εκ τούτου, η Ολυμπιακή πρέπει να μετατραπεί σε ελκυστική επένδυση. Με ευθύνη της κυβέρνησης. Με τη σύμφωνο γνώμη της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Με τη σωφροσύνη και τη συναίνεση των εργαζομένων, οι οποίοι είναι οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι. Αλλη προοπτική δεν υπάρχει. Και στο δίλημμα «κλείσιμο ή Αλαβάνος» δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.

(αυτά, πάνω-κάτω, τα έγραφε ο Πρετεντέρης τον Οκτώβρη, αλλά διαχρονικά τα βρίσκω)
 
Αφού κάνουμε συνειρμούς για τα 100 εκ. Ένας πιο σχετικός παραλληλισμός με τις ΟΑ, σε σχέση με τον Κακά είναι "100 εκ. οι ΟΑ κτυπούν σε ζημιά μέσα σε ένα δίμηνο!"

Το όλο ζήτημα της σωτηρίας των ΟΑ, είναι εξ' ορισμού μια δύσκολη ισορροπία ανάμεσα σε κοινωνικό/πολιτικό κόστος και οικονομικοτεχνική κατάσταση. Η αλήθεια είναι ότι πέραν των τρελών χρεών, του γηρασμένου στόλου, των εξαιρετικά προβληματικων εργασιακών σχέσεων και καταστάσεων οι ΟΑ εκτός Ελλάδος δεν είναι και καμμιά τόοοσο μεγάλη και γνωστή εταιρία. Το είπε όσο "κομψά" μπορούσε ο άραβας, "brand νεκρότερο από την αρχαία Ελλάδα". Αυτά δεν συνθέτουν και την καλύτερη δυνατή επιλογή για σοβαρή επένδυση, όπως το βλέπω εγώ... Μέσα σε όλα αυτά είναι και η οικονομική κρίση, που έχει στεγνώσει αρκετά την αγορά από την άποψη ρευστού και επομένως τρελά λεφτά για ριψοκίνδυνες επενδύσεις μην περιμένετε.
 
grX, συμφωνώ. Ας μη γελιόμαστε, τέρμα οι "τσάμπα μαγκιές" που ξέραν να μας ταϊζουν ως τώρα στην παράγκα της ΟΑ, στις πλάτες των "κουτόφραγκων".

there is NO such thing as a free lunch
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top