Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Δηλωση νεου υπουργου μεταφορων

κατα την τελετη παραδοσης παραλαβης εγιναν οι εξης δηλωσεις απο τους 2 υπουργους:

«Προχωρούμε με την ίδια πολιτική και τα ίδια χρονοδιαγράμματα. Θα είμαστε συντονισμένοι και σε συνεργασία. Έχουμε κάνει το 95% του δρόμου. Προχωρούμε όπως ξέρουμε», ανέφερε ο απερχόμενος υπουργός Μεταφορών κ. Χατζηδάκης.

Από την πλευρά του, ο νέος υπουργός κ. Στυλιανίδης τόνισε ότι «θα σεβαστούμε τα χρονοδιαγράμματα που έχουν οριστεί», επισημαίνοντας παράλληλα ότι θα συνεχίσει το έργο του προκατόχου του στο υπουργείο Μεταφορών.



εγω πιστευω θα συνεχιστει η προσπαθεια πωλησης απο τον καινουργιο ισως ομως ο παλιος να ηταν πιο προετοιμασμενος με ενα εναλλακτικο σχεδιο σε περιπτωση μη ευρεσης επενδυτων μιας και ετοιμαζε το ολο εγχειρημα πολλους μηνες τωρα.

Ο χρονος θα δειξει και νεοτερα δεν νομιζω να εχουμε πριν τις 30 του Γεναρη
 
Re: Δηλωση νεου υπουργου μεταφορων

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάντης ή σοφός για να καταλάβει τι πρόκειται να γίνει:
-Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πουληθεί σε αυτούς τους ασήμαντους που έχουν εκδηλώσει έστω και μή δεσμευτικό ενδιαφέρον από μία κυβέρνηση ουσιαστικά υπηρεσιακή-προεκλογική. Το μόνο που τους ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι να αναστραφεί το κλίμα εν όψει εκλογών. Εκτός αυτού η κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας δεν είναι τέτοια που να μπορεί να στηρίξει τα γενναιόδωρα προγράμματα εθελουσίας εξόδου.
-Δεν πρόκειται να κλείσει, απλά γιατί μια τέτοια κίνηση δεν μπορεί να γίνει απο κυβέρνηση οριακής πλειοψηφίας υπό άβουλο-άτολμο πρωθυπουργό.
-Η κατάσταση στην ΟΑ θα συνεχίζεται στο μοτίβο της συρρίκνωσης-απαξίωσης-διάλυσης-διαφθοράς και ας ευχηθούμε να μην υπάρξει κάποιο μείζον ατύχημα γιατί αυτό το κλίμα σε μια αεροπορική εταιρεία εκεί οδηγεί, μας αρέσει ή όχι.
-Η κομισιόν λόγω της οικονομικής κρίσης θα παγώσει το θέμα για τουλάχιστον 2 χρόνια, ακόμη κι αν συνεχίσει η έμμεση χρηματοδότηση και στήριξη της εταιρείας από το κράτος.. Αυτό που ενδιαφέρει τους κοινοτικούς αυτή τη στιγμή είναι η συγκράτηση της ανεργίας και η διατήρηση της κοινωνικής γαλήνης σ όλη την ΕΕ. Γι αυτό το λόγο στηρίζουν όλες τις επιχειρήσεις ιδιωτικές και μη, έμμεσα ή άμεσα.

Ιδωμεν λοιπόν... ο θεός είναι μεγάλος που λένε κι οι μουσουλμάνοι.
 
Re: Δηλωση νεου υπουργου μεταφορων

Εμενα προσωπικα με εχουν πεισει οτι θα την δωσουν σε καποιον απο τους " μικρους", ουτως ωστε και "ελεγχο" να εχουν (καποιος αχυρανθρωπος θα την παρει), και ο εγχωριος ανταγωνισμος να μην εχει απεναντι του μια εταιρια με ικανο ιδιοκτητη, και ονομα παγκοσμια γνωστο.
Τα χρηματα που θα κοστισει η εθελουσια ειναι σε βαθος 25ετιας, πραγμα που για τον κρατικο κορβανα, ειναι peanuts.
Η καθημερινη χρηματικη αιμοραγια ειναι τεραστια, και δια της εθελουσιας και πωλησης, θα σταματισει αυτο.
Σε οτι αφορα την ασφαλεια και το επιπεδο των ιπταμενων, οσο και της τεχνικης συντηρησης, αυτο δεν εχει να κανει με την καθημερινη απαξιωση, η οποια βασιζεται μεσω της κακης ρυθμισης των δρομολογιων, της ελλειψης αεροσκαφων, του κακου συντονισμου, της απαραδεκτης πολιτικης πωλησεων, της μηδενικης προσπαθειας αναστυλωσης της εταιριας, του κλεισιματος γραμμων ωστε την επομενη να πεταει ο ανταγωνισμος το ιδιο ακριβως δρομολογιο, των ασχετων με το αντικειμενο αεροπορικης διοικησης που τοποθετουνται σε θεσεις κλειδια , και πολλα αλλα.
Η πολιτικη της κυβερνησης ηταν ειναι και θα ειναι (οσο αυτη κυβερναει), πολιτικη απαξιωσης, σε συνεχεια της ιδιας πολιτικης που ειχε και η πρασινη κυβερνηση.
Και ολα αυτα χωρις να εχουν δωσει (και ουτε θα δωσουν ποτε) λογαριασμο στον ελληνα μ***κα φορολογουμενο....Λες και ειναι δικα τους!
Το θεμα ειναι. Γιατι αλλαξε τον Χατζηδακη εφ'οσον θεωρειται επιτυχημενος....στο θεμα της ΟΑ.
Γιατι ο Χατζηδακης δεν πηγε στο Καταρ, προ μηνων με τον πρωθυπουργο?
Μηπως ειναι ολα "σικε", σε βαρος ακομα μια φορα, της πλατης και της τσεπης ολων ημων?
 
Re: Δηλωση νεου υπουργου μεταφορων

docORL, μάλλον ο Χατζηδάκης αποδεικνύεται καλός σάκος του μπόξ. Σου λέει ο άλλος ότι, αφού έσπρωξε τα πράγματα όσο κανένας και τα ΜΜΕ δεν τον άγγιξαν κάν, μπορεί να γίνει και το ίδιο στο θέμα της ακρίβειας-ΔΕΗ κλπ, τα οποία αφορούν περισσότερο τον κόσμο από ότι η ΟΑ. Εγώ τουλάχιστον έτσι την είδα την μετακίνηση.

Τώρα εσύ από την θέση σου (και με τα γνωστά και δικαιολογημένα άγχη σου για τα μελλούμενα), μπορεί μέν ο number1 φόβος σου (μήν τυχόν και πέσει η κυβέρνηση και χαλάσει η "δουλειά" ) να φαίνεται ότι ξεπερνιέται προσωρινά, τώρα θα αγχώνεσαι μην χαλάσει η δουλειά από μόνη της (μικροί μνηστήρες και απομάκρυνση του "μαλλιά").

Υπομονή ......
 
Re: Δηλωση νεου υπουργου μεταφορων

GONSO, δεν αγχωνομαι καθολου. Που το ειδες αυτο? Απλα ειχα παρει αποφαση οτι φετος "στοπ", θα σταματισω να πεταω, και θα "αραζα" επιτελους να ξεκουραστω.
Ομως σημερα διαβασα, οτι θα γινουν αλλαγες και στις διοικησεις της ΟΑ και ΠΑΝΘΕΟΝ.
Δηλαδη, ξανα-μανα ενημερωσεις, αντε να καταλαβουν τι γινεται εν μεσω διαδικασιας πωλησης....
Αρα, εμενα πλεον μου επιβεβαιωνει αυτη η κινηση τους φοβους μου, οτι οπως εξελισονται τα πραγματα, μαλλον αποτυχια μυριζει στο ολο εγχειρημα.
Μπαλλακι στην επομενη κυβερνηση (οποια και αν ειναι αυτη) το θεμα της ΟΑ.
Και μεχρι τοτε, ας σκασουμε, και ας πληρωνουμε ολοι μας, την ανοησια, την απραξια, και την ασχετοσυνη ολων αυτων των κυριων που μας διοικουν και κυβερνουν.
 
Re: Δηλωση νεου υπουργου μεταφορων

Η ΟΑ δεν εχει τεθει υπο το καθεστως εκκαθαρισης?
Αν ισχυει κατι τετοιο τις ημερομηνιες που εχει βγαλει το χρονοδιαγραμμα δε κλεινει οριστικα και αμετεκλιτα?
(Εξαρταται το αρθρο στο οποιο εχει μπει η ΟΑ)
 
Re: Δηλωση νεου υπουργου μεταφορων

Οχι η ΟΑ δεν τιθεται σε εκκαθαριση.
Θα τεθει σε εκκαθαριση οταν η ΠΑΝΘΕΟΝ και οι λοιπες υπηρεσιες (handling, τεχνικη κλπ`) ιδιωτικοποιηθουν.
Τοτε τιθεται σε "ειδικη εκκαθαριση", και αυτοματα τιθεται σε εφαρμογη ο Νομος που ψηφισθηκε σχετικα με τις αποχωρισεις και τις εθελουσιες.
Σε περιπτωση που ο διαγωνισμος κυριχθει αγονος, θα επαναληφθει οταν η οικονομικη κριση περασει, και μεχρι τοτε η εταιρια θα εξακολουθει να δουλευει με το σημερινο καθεστος.
 
Η QATAR δεν ήταν ποτέ εκεί;

Τελικά υπήρξε πρόταση από την Qatar, ή ισχύουν αυτά που φαίνεται να δηλώνει τώρα η εταιρία; Μήπως έκαναν πρόταση, είδαν και απήλθαν ή δεν είχαν κάνει καθόλου. Σε αυτά που λέει νομίζω πιο σημαντικό είναι το ότι το brandname Ολυμπιακή είναι νεκρό όπως και η Αρχαία Ελλάδα.

Το θέμα το είδα στον ΣΚΑΪ
Άρθρο
Βίντεο
 
Μα δε βγηκε ο Καραμαν-Lee μαζι με τον αντιστοιχο του Qatar και ελεγαν οτι ενδιαφερονται για την ΟΑ? :shock:

Επισης λεει για τις εργασιακες σχεσεις.Μα θα ηταν νεα εταιρια,ποιες εργασιακες σχεσεις της ΟΑ,αυτες καθοριζονται απο τον νεο ιδιωτη...

:thx: Ωχ θεοι,δε παμε καλα! :thx:
Πολυ απαξιωτικο το Ελληνικο κρατος αυτο...Μπραβο τους.
 
Κοροιδευονται μεταξυ τους, κοροιδευουν τον ελληνικο λαο, και εκθετουν την Ελλαδα στους κελεμπιοφορους που διοικουνται απο "καποτηδες", οπου οι τελευταιοι θεωρουν την Ελλαδα "ξοφλημενη".(εχουν ομως γεματα τα μουσεια τους απο τα κλεμμενα μαρμαρα μας).
Πραγματικα, εξεπλαγην απ'ολη αυτην την ιστορια.
Και θα πρεπει να πληροφορηθει ο Λαος, ποιοι ποιος "εφηυρε" την ΚΑΤΑΡ, και κυριως για ποιον λογο.....και να πεσει πελεκυς!
Τι να πει κανεις. Μια "εταιριουλα" προσπαθουν να πουλησουν, και δεν τα καταφερνουν, αφου ηταν αναξιοι να την διοικησουν.
Ολοι τους. Πρασινοι και μπλε.
Τι να μας περιμενει αραγε, στα δυσκολα που ερχονται?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top