Ιστορικά η αρχική Δημιουργία και Καθιέρωση εφαρμογής Εθιμικού Κανονισμού περί Στολών (Uniform ) των Αξιωματικών Πολιτικής Αεροπορίας + των εν γένει Ιπτάμενων Πληρωμάτων , υλοποιήθηκε από την πρωτοπόρο Αεροπορική Εταιρία PANAM το 1930 ( εκ του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ ορμώμενη ), με ανάλογη και προσήκουσα φυσικά προσαρμογή εικόνας, ύφους και στυλ. Έκτοτε εφαρμόζεται σταδιακά από σχεδόν όλες τις Εμπορικές Αεροπορικές εταιρίες Παγκοσμίως, εξυπηρετώντας τους πολλαπλούς ευνόητους και προφανείς λόγους επιτυχημένης εμπορικής λειτουργίας τους, μετά Κύρους + Ασφάλειας, οιονεί βιωσιμότητας και μεγιστοποίησης Οικονομικού οφέλους, λαμβανομένου υπόψη πάντα, του ανταγωνισμού.
Όπου λοιπόν Ένστολος σημαίνει εργαζόμενος/νη πλήρως ενδεδυμένοι ομοιόμορφα με ανάλογο Κώδικα συγκεκριμένης εικόνας αναγνώρισης και σκοπιμότητας του σχετικού Φορέα και/ή Εργοδότη, που εκπροσωπούν.
Η εικόνα των Cabin Crews της Α3, συμπεριλαμβανομένης και της νέας Στολής ( αν και παραπέμπει λίγο σε Ασία ), παραμένει διαχρονικά εντός αποδεκτού στυλ, από πλευράς Κώδικα περί Ένστολων, ενώ η εικόνα των Cockpit Crews , ήταν ένας διαρκής ενδυματολογικός ελλιπής αχταρμάς + χωρίς ΠΟΤΕ να φέρουν Πηλίκιο ( εκτός ενίοτε εορταστικών εκδηλώσεων και ενημερώσεων Τύπου …..στο Υπόστεγο κλπ), με τις νέες δε Στολές, δεν τους δόθηκαν καθόλου Καπέλα, παγκόσμια πρωτοτυπία! ( Επί προσθέτως δε η εικόνα της νέας Στολής φαίνεται να είναι εντελώς “κενή” χωρίς Καπέλο)
Ειρήσθω εν παρόδω, να αναφέρω ένα γεγονός ( ίσως ακραίο ) άλλης εταιρίας , όπου Συνάδελφος τ. εργαζόμενου στην Α3, που την τελευταία δεκαετία εργάζεται στη Qatar, “έφαγε” πρόστιμο 500 USD, διότι δεν φορούσε εκ παραδρομής/βιασύνης, το Πηλίκιο στο χώρο του α/δ Hamad/Doha.
Κατά την γνώμη μου, το Πηλίκιο είναι ίσως το σπουδαιότερο εξάρτημα της ολοκληρωμένης εικόνας, εμφάνισης και παρουσίας γενικά όλων των Κατηγοριών των Ένστολων. Ως εκ τούτου οι Στολές των Ιπταμένων Πληρωμάτων θα πρέπει να είναι πλήρεις με ακριβή τα Διακριτικά Στοιχεία Ιεραρχίας και Αναγνώρισης τόσο των Πληρωμάτων Cockpit όσο και των Cabin, όπως είναι σε όλες τις Σοβαρές Αεροπορικές Εταιρίες ( π.χ του Leader της Star Alliance - Lufthansa αλλά και των Υπολοίπων Μελών). Επί προσθέτως το Πηλίκιο αποτελεί ένα βασικό στοιχείο Κύρους στον Ένστολο Πλήρωμα Cockpit, σε περιπτώσεις π.χ ενδεχόμενης κατάστασης ενός κρίσιμου συμβάντος είτε στο έδαφος είτε εν πτήση, για να έλκει της προσήκουσας προσοχής και συμμόρφωσης των οδηγιών του Κυβερνήτη, από πλευράς των επιβατών!
Καταλήγω υπογραμμίζοντας ότι, η Α3 ως μια Ασφαλής Εταιρία/Μέλος της SA, θα πρέπει να μεριμνά διαρκώς για την Ασφάλεια και την πλήρη Αξιοπιστία της σε όλους τους Τομείς, ούτως ώστε όταν οι Επιβάτες της, θα βρίσκονται στους χώρους των α/δ και των Gates, εισερχόμενοι στα Α/Φ, να αντικρίζουν αφενός την άψογη εικόνα των Πληρωμάτων και αφετέρου τους χώρους της Καμπίνας των επιβατών, πάντα πεντακάθαρους και ποτέ βρώμικους, καθόσον :
Η Γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια!!!