Ναι, καλα τωρα. Οτι εκανε και το καλοκαιρι με το Erbil... ποσες πτησεις γινανε και καλα; 3 - 4 ; Εδω χασανε μεσα απο τα χερια τους τοσα και τοσα δρομολογια, πουλησανε slots δυνατα (τα παντα εχουν ξεπουλησει δηλαδη), και τωρα ψαχνονται στο Erbil.. Χα χα..
Α, και κατι αλλο.. Το Athens - Erbil της Viking απ'οτι γνωριζω (αν και νομιζω ηταν Athens - Suleimania η και τα 2) ηταν απο Αγγλια. Η Αθηνα ηταν σταθμος ανεφοδιασμου, αλλαγης πληρωματων, και security clearance. Πολυ λιγους επιβατες ειχε απο Αθηνα.
Επισης ξεχνουν κατι σημαντικο (οπως παντα κατι ξεχνανε). Η πλειοψηφεια των Κουρδων μεταναστων ειναι σε Ευρωπη και Αμερικη και οχι Ελλαδα η Κυπρο. Αυτοι λοιπον αν εχουν προβλημα να πανε κατευθειαν στον προορισμο τους, θα επιλεξουν φυσικα εταιρειες που προσφερουν ευκολο transit. Πολυ αμφιβαλω αν εκαναν μελετη για βολικα connections για αλλους προορισμους, και δη συμφωνιες με αλλες εταιρειες ( Α, ξεχασα τη Virgin
που γλυκοκοιταζει τα εναπομειναντα slots του Λονδινου )
Εχουνε χασει το δασος (το παιχνιδι) και ψαχνουν τα δεντρακια...
Ολα ταχε η Μαριορι....
ΥΓ Στοιχημα οτι οι πρωτοι 125 επιβατες ηταν οι συνηθεις τζαμπατζηδες: πρακτορες, διευθηντες, υποδιευθηντες, τμηματαρχες, λογιστες, δικηγοροι, εκπροσωποι τυπου, δημοσιοι λειτουργοι, και φυσικα μαζι με τις γυναικες τους, τα παιδια τους, τα γατακια τους κλπ κλπ. Αραγε ακολουθησε και δεξιωση με σαμπανιες, η αυτο εγινε το καλοκαιρι;
ΥΓ2 Τωρα που το σκεφτομαι, μαλλον για να παρουν καποιες επιδοτησεις που δινουν τωρα τελευταια απο Κυπρο. Μπας και αντεξουν ακομα λιγο, μεχρι να αρχισουν τα οργανα (καταγγελιες για υποτιθεμενη αυξηση κεφαλαιου κλπ - αν γινει δηλαδη)