Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

Μήπως έμαθες τις πληρότητες;
 
Μακάρι να μπορούσαμε να τις μάθουμε,είναι όντως ενδιαφέρον δρομολόγιο.
 
Πάντως με μια πρόχειρη έρευνα στο διαδύκτιο στο Ερμπίλ οι μόνες ευρωπαικές εταιρίες που πετάνε εκτός των Κ.Α. είναι Air Berlin,Austrian,Germania,Lufthansa,Transavia.

Στο θέμα των πληρότητων ίσως θα μπορούσε να μας βοηθήσει ο Airlaw που γνωρίζει πολλά για την Viking και εκτελούσαν το συγκεκριμένο δρομολόγιο συχνά.
 
Ξέχασες τον γίγαντα της περιοχής ΤΗΥ που κάνει EBL-IST, το ίδιο δρομολόγιο κάνει και η AtlasJet, επίσης η Pegasus κάνει το EBL-ESB και από εκεί κάνεις διασυνδέσεις για STR,CGN,DUS,VIE.
Τέλος ξέχασες τις ME, RJ, MS (άντε δεν είναι Ευρωπαϊκές).

P.S. H Transavia δεν νομίζω.... για ξανακοίτα. Germania ?.?. καμιά τσαρτεριά και πολύ είναι, δεν είδα πτήσεις της για Μάιο, Ιούνιο, εάν έχει άλλους μήνες μπορεί.
 
gonzo":32y9v0uu said:
Χθές βράδυ ανάχωρησε πτίση της Cyprus για Ερμπίλ και η επιστροφή ήταν σήμερα το πρωί σαν CY479,και απο ότι φένεται θα είναι εβδομαδιαία πτίση κάθε Κυριακή.

Η πτήση έγινε με το 5B-DCG, με seat configuration J20Y132 (total=152) και μεταφέρθηκαν J01Y124 (total=125).

g.
 
Αρκετά καλή πληρότητα για ένα τόσο ιδιαίτερο δρομολόγιο όπως αυτό.

Belavia":3ehi312z said:
Ξέχασες τον γίγαντα της περιοχής ΤΗΥ που κάνει EBL-IST, το ίδιο δρομολόγιο κάνει και η AtlasJet, επίσης η Pegasus κάνει το EBL-ESB και από εκεί κάνεις διασυνδέσεις για STR,CGN,DUS,VIE.
Τέλος ξέχασες τις ME, RJ, MS (άντε δεν είναι Ευρωπαϊκές).

P.S. H Transavia δεν νομίζω.... για ξανακοίτα. Germania ?.?. καμιά τσαρτεριά και πολύ είναι, δεν είδα πτήσεις της για Μάιο, Ιούνιο, εάν έχει άλλους μήνες μπορεί.

Λάθος μου εννοώ εταιρίες απο χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης για το λόγο ότι ένας προορισμός οπως το Ιρακ θα έχει ιδιαιτερότητες στην είσοδο/έξοδο των ξένων υπηκόων.

Την transavia και germania την είδα στη wiki οπότε ίσως να έιναι μεμονωμένα charter.
 
Ναι, καλα τωρα. Οτι εκανε και το καλοκαιρι με το Erbil... ποσες πτησεις γινανε και καλα; 3 - 4 ; Εδω χασανε μεσα απο τα χερια τους τοσα και τοσα δρομολογια, πουλησανε slots δυνατα (τα παντα εχουν ξεπουλησει δηλαδη), και τωρα ψαχνονται στο Erbil.. Χα χα..
Α, και κατι αλλο.. Το Athens - Erbil της Viking απ'οτι γνωριζω (αν και νομιζω ηταν Athens - Suleimania η και τα 2) ηταν απο Αγγλια. Η Αθηνα ηταν σταθμος ανεφοδιασμου, αλλαγης πληρωματων, και security clearance. Πολυ λιγους επιβατες ειχε απο Αθηνα.
Επισης ξεχνουν κατι σημαντικο (οπως παντα κατι ξεχνανε). Η πλειοψηφεια των Κουρδων μεταναστων ειναι σε Ευρωπη και Αμερικη και οχι Ελλαδα η Κυπρο. Αυτοι λοιπον αν εχουν προβλημα να πανε κατευθειαν στον προορισμο τους, θα επιλεξουν φυσικα εταιρειες που προσφερουν ευκολο transit. Πολυ αμφιβαλω αν εκαναν μελετη για βολικα connections για αλλους προορισμους, και δη συμφωνιες με αλλες εταιρειες ( Α, ξεχασα τη Virgin :) που γλυκοκοιταζει τα εναπομειναντα slots του Λονδινου )
Εχουνε χασει το δασος (το παιχνιδι) και ψαχνουν τα δεντρακια...

Ολα ταχε η Μαριορι....

ΥΓ Στοιχημα οτι οι πρωτοι 125 επιβατες ηταν οι συνηθεις τζαμπατζηδες: πρακτορες, διευθηντες, υποδιευθηντες, τμηματαρχες, λογιστες, δικηγοροι, εκπροσωποι τυπου, δημοσιοι λειτουργοι, και φυσικα μαζι με τις γυναικες τους, τα παιδια τους, τα γατακια τους κλπ κλπ. Αραγε ακολουθησε και δεξιωση με σαμπανιες, η αυτο εγινε το καλοκαιρι;
ΥΓ2 Τωρα που το σκεφτομαι, μαλλον για να παρουν καποιες επιδοτησεις που δινουν τωρα τελευταια απο Κυπρο. Μπας και αντεξουν ακομα λιγο, μεχρι να αρχισουν τα οργανα (καταγγελιες για υποτιθεμενη αυξηση κεφαλαιου κλπ - αν γινει δηλαδη)
 
Καιρός ήταν!!η ρωσική αγορά έχει ακόμη πολύ ''ψωμί'' και πρέπει να την εκμεταλλευτούν.
 
Έμαθε κανείς τι παίζει από πληρότητες στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη;
 
Top