Νέα απόδραση με ελικόπτερο απο τον Κορυδαλο

  • Thread starter Thread starter Thanasis_U2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
seven4seven":3m2h6si0 said:
Σ ευχαριστω. Η απορια μου ομως παραμενει: πως η χειροβομβιδα και το μαχαιρι βρεθηκαν πανω στο ελικοπτερο, ειτε αυτο σηκωθηκε απο το ΕλΒεν, ειτε απο τα Μεγαρα, την Ιτεα, το Καραϊσκακη, ή την ταρατσα του σπιτιου μου? ΠΩΣ ελεγχονται οι επιβατες που επιβιβαζονται σε ελικοδρομια? (ΑΝ ελεγχονται).

Αυτή την απορία την έχουν όλοι. Πως είναι δυνατόν να σηκώνεται ελικόπτερο (εν'δυνάμει όπλο σε χέρια ενός τρελλού ή εγκληματιών)και να μήν ελέγχονται οι επιβάτες που παραλαμβάνει έστω και αν είναι 200 χλμ μακριά από το ΕλΒεν ή όποιο άλλο αεροδρόμιο.

Ποιος είναι ο λόγος? Ότι πληρώνουν πολλά λεφτά για να το νοικιάσουν οι επιβάτες του? Ή ότι δεν υπάρχει τρόπος να ελεγχθούν?

Γιατί ο πιλότος δεν έχει συνοδό σε τέτοιου είδους πτήσεις που δεν γνωρίζει εκ των πρωτέρων τα άτομα που πάει να παραλάβει - από το τηλέφωνο έγινε το booking?

Και στην τελική γιατί επιτρέπετε να πάει ένα ελικόπτερο να προσγειωθεί σε χωράφια και όχι σε ελικοδρόμιο - όπως έγινε σήμερα - για να παραλάβει τους οποιουσδήποτε που θέλουν να κάνουν "βόλτα"?
 
Δεν διαφώνησα μαζί σου flesland.

Απάντησα για να επιβεβαιώσουμε ότι ήταν το HIG και όχι άλλο.
 
Ο κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια του αεροσκάφους και άρα ναι, πρέπει να ελέγξει τις αποσκευές προτού τις φορτώσει.

Στην πράξη, όμως, ο χειριστής είναι απλώς ο σωφέρ. Ο Πελάτης πληρώνει και ο πάιλοτ οδηγάει χωρίς πολλές κουβέντες. Και λέει και ευχαριστώ στους πλούσιους πελάτες που μπορεί να μεταφέρουν από 5 εκατ. ευρώ μαύρο χρημα μέχρι πόρνες και ναρκωτικά για το πάρτι στην παραθαλάσσια βίλα. Οταν μιλάμε για VIP μεταφορές, οι ερωτησεις είναι μηδαμινες.
(Στην περίπτωσή μας οι επιβάτες ανέβηκαν στην Ιτέα. Από το Ελ Βεν έφυγε μόνος του ο χειριστής).

Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.
Το θέμα είναι ότι για δεύτερη φορά, οι ίδιοι δύο άνθρωποι, δραπέτευσαν από την ίδια φυλακή με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Πράγμα που σημαίνει ότι κανείς δεν έμαθε τίποτα από το προηγούμενο συμβάν ώστε να μην επαναληφθεί, εκτός -φυσικά- από τους δραπέτες που αυτή τη φορά θα προσέξουν περισσότερο να μη συλληφθούν :mrgreen:

Εντάξει, όλοι ξέρουμε ότι το σύστημα είναι σκατά αλλά πάντα θα ξαφνιαζόμαστε κάθε φορά που αυτό αποδεικνύεται στην πράξη.
 
Στον ανακριτή οδηγείται ο πιλότος...
 
Κατόπιν τών προσφάτων εξελίξεων προτείνω:

1.Αι φυλακαί Κορυδαλλού να μεταβιβασθούν στην αρμοδιότητα τής ΥΠΑ.
2.Νά τούς δοθή ο κωδικός LGLL (εκ τού KorydaLLos) καί να εκδοθούν σχετικοί χάρται προσεγγίσεως πρός χρήσιν λοιπών υποψηφίων δι'αποδράσεις.Νά ορισθή δέ και ωράριον λειτουργίας τών runaways (σωστά τό έγραψα).
3.Νά προκηρυχθή θέσις ΕΕΚ διά τό συγκεκριμένον ελικοδρόμιον.

Πέρα από την πλάκα,το σημερινό συμβάν αποδεικνύει οτι κάποιοι,στους οποίους αναθέτουμε την ασφάλειά μας,δέν έχουν την ικανότητα να σκεφτούν ούτε τά πιό απλά πράγματα.

Ερωτώ:άν καταφέρουν και τους συλλάβουν κι'αυτή τη φορά,θά τους κλείσουν γυμνούς σέ ένα μπουντρούμι που να μήν έχη ούτε ένα παράθυρο,νά τους αφήσουν εκεί γιά όλη την υπόλοιπη ζωή τους;Η θά βγούν οι "ανθρωπιστικές οργανώσεις διά τά δικαιώματα τών κρατουμένων" κλπ κλπ νά διαμαρτυρηθούν γιά την "κακομεταχείριση" τού ιπτάμενου διδύμου;

Καί διά να είμαστε και εντός θέματος:μήπως πρέπει κάποιοι κανονισμοί σχετικοί μέ τήν κυκλοφορία τών ελικοπτέρων νά αλλάξουν,διότι το ελικόπτερο δέν είναι αυτοκίνητο μέ έλικα;
 
Φίλε μου Hastaroth, για να γίνουν όλα αυτά όμως, θα πρέπει να υπάρχει και η οργάνωση και υποδομή που απαιτούν οι διεθνής κανονισμοί. Είναι προφανές από τα νυκτερινά πλάνα κατά την διάρκεια των ρεπορτάζ, ότι ο φωτισμός των γύρω υψωμάτων και εμποδίων είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ, καθιστώντας την προσέγγιση ελικοπτέρων ΑΚΡΩΣ επικίνδυνη. Και αν θέλουμε να θεωρούμεθα προηγμένη χώρα, ελικοδρόμιο με δυνάτοτητα μόνο ημερησίων πτήσεων, είναι άχρηστο.

Να συμπληρώσω επίσης ότι η μόνιμη τοποθέτηση αερολιμενικού στον χώρου του LGLL θα μπορέσει να αναπτύξει ακόμα περισσότερο την επένδυση. Στο μέλλον θα μπορέσει να έχει και δυνατότητα cargo, καθώς οι ανάγκες για εξοπλισμό των φιλοξενουμένων στο εν' λόγω ίδρυμα είναι ήδη μεγάλες. Άκου να δένουν 4-5 σεντόνια μαζί. Που ζούμε? Στην εποχή του Κόμη Μοντεκρίστο?

YΓ. Καθώτι η χρήση θεωρείται πολιτική και πιθανώς στο μέλλον και διεθνής, θα πρότεινα και 3letter code.

FRE (από το Φρέσκο)
ή
STH (από το Στενή)
 
Μάλλον έγινα κι εγώ spotter του hijacked ελικοπτέρου... Ελάχιστα λεπτά πρίν την ώρα της απόδρασης, βρισκόμενος με 2 φίλους εντός του διαδρόμου προσγείωσης στο LGAT, που είχαμε πάει να χαζέψουμε τις πτήσεις αερομοντέλων (που γίνονται εκεί κάθε Κυριακή) είδαμε ένα ελικόπτερο στα χρώματα της εταιρίας της οποίας το ελικόπτερο κατελήφθη, ερχόμενο με γενική προέλευση από Πειραιά και κατεύθυνση προς Γλυφάδα, να κάνει αρκετά κλειστή στροφή περίπου 180 μοιρών ακριβώς από πάνω μας. Δυστυχώς, παρέλειψα να το φωτογραφήσω, ή να προσέξω το registration, μη θεωρώντας το κάτι το ιδιαίτερο εκείνη την ώρα...
Η εταιρία έχει 4 ελικόπτερα. Έχει κάποιος υπόψιν αν κάποιο από τα άλλα 3 πετούσε την ώρα της απόδρασης στο λεκανοπέδιο; Αν όχι, τότε προφανώς είδαμε το hijacked... Ξέρει ακόμα κάποιος ποιά θα ήταν η πορεία προσέγγισης του ελικοπτέρου στο LGAV την ημέρα και ώρα του περιστατικού, αν δεν έιχε γίνει αεροπειρατεία, ωστέ να διασταυρωθεί ότι έιδαμε το σωστό ελικόπτερο; Οι ακριβείς πορείες των ελικοπτέρων εντός λεκανοπεδίου καταγράφονται από ραντάρ; Αν όχι,τότε θεωρείτε την πληροφορία αυτή άξια αναφοράς σε κάποιον υπεύθυνο;
 
Top