Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Να βαζω ωρες στο ppl? και; Χρονος χαμένος για να γινει ATPL , cpl ...χρονος κοστος υπομονη νευρα κλπ...
Αλλιως ναι το ΡΡL ειναι η λυση για την ηδονη κ μονο....
 
Φίλε Πάνο, άκουσε όλες τις απόψεις και βγάλε τα συμπεράσματα μόνος σου. Στο κάτω- κάτω αν δεν κάνεις και το λάθος -που εδώ κοστίζει ακριβά- και ευγενικά ο Κούλης που σωστά σου τα έγραψε αλλά έκανε ένα λάθος. ήθελε να σε ενημερώσει ότι συνολικά θα χρειαστείς 140.000€ και διάστημα τουλάχιστον 3 χρόνια για να καθίσεις στο δεξί κάθισμα και να πληρωθείς αν φυσικά είσαι ο τυχερός και επ' ουδενί στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα οι θέσεις είναι κατειλημμένες και είναι ελάχιστοι οι ηλικιωμένοι για να συνταξιοδοτηθούν και να υπάρξουν κενά. Αν θέλεις να πετάς διότι σου αρέσει καλά σου λένε, πάρε το Ερασιτεχνικό και κάνε βόλτες με τους φίλους σου. Αν σου αρέσουν τα παραμύθια περί μεγαλείων, στολή, ταξίδια, ξενοδοχεία, γκόμενες, ξέχασέ τα. Δεν υπάρχει τίποτα από όλα αυτά. Ρώτα καλύτερα που έχουν καταλήξει έμπειροι χειριστές της πρώην ΟΑ. Σομαλία, Αιθιοπία, Σρι Λάνκα, Ινδία, Νιγηρία, Ναμίμ πια, Κονγκό, Ρουάντα, Καμερούν, Τουρκία και Εμιράτα είναι καλά αλλά πολύ ξευτίλα ρε φίλε που δεν την λέει κανείς. Για βάλε και το επίπεδο ζωής σε αυτές τις χώρες και τον Έμπολα επίσης. Καλή δύναμη και Καλή επιτυχία αν το θέλεις πολύ.
 
@koulis

Τον όρο επένδυση δεν τον χρησιμοποίησα για τη φύση της δουλειάς αλλά για τη διαδικασία που πρέπει να περάσεις μέχρι τη στιγμή της πρόσληψης.Ξοδεύεις ένα ποσό με στόχο να πάρεις κάτι πίσω.Υπό αυτό τον όρο είναι μία επένδυση.Για σένα και την επαγγελματική σου καριέρα.
 
Το build up μετα το PPL δεν ειναι πεταμα χρηματων. Αντιθετα ειναι η ενδεδειγμενη λυση στη δικη σου περιπτωση και οδηγει στον ιδιο προορισμο: στην αποκτιση επαγγελματικου πτυχιου. Οταν δηλαδη παρεις το PPL χωρις να εχεις ξοδεψει ενα καρο λεφτα, θα αρχισεις να βαζεις ωρες. Αν σ αυτη τη φαση δεις, πληρωνοντας ωρα ωρα οτι σε ποναει η τσεπη σου και δεν σε ενθουσιαζει η ιδεα του πιλοτου τα παρατας πριν ειναι πολυ αργα και εχεις ξοδεψει μια περιουσια. Σου μενει τουλαχιστον ενα PPL για να πηγαινεις το καλοκαιρι με το Cessna καμια εκδρομουλα (μια χαρα ειναι και αυτο). Στην περιπτωση που μπεις στα βαθια με integrated δεν υπαρχει επιστροφη. Δεσμευεσαι απο την αρχη και δεν εχεις εναλλακτικες αν το μετανιωσεις. Οσοι ειναι σε μεγαλη ηλικια προτιμουν αυτην την επιλογη
 
Ναι υπο αυτο το πρισμα εχεις δικιο. Αν κανω modular που στην αρχη παιρνεις ppl? ... Θα χω βεβαια ηδη δεσμεύσει 7000-1000€ για τα μαθηματα εδάφους...
 
Πολιτική αεροπορία

Καλησπέρα παιδιά,ειμαι νέος στο forum και θα ήθελα να μου λύσετε κάποιες απορίες που έχω.Κατ'αρχήν ειμαι 15 χρονών,μαθητής 1ης λυκείου και θέλω να γίνω πιλότος σε πολιτική αεροπορία.Απο ποια σχολή θα πρεπει να περάσω,ποσα μόρια έχει και θα χρειαστεί να περάσω και αλλα τεστ?Ποιος ειναι ο μισθός ενός πιλότου στην πολιτική αεροπορία και σε ποια ηλικία μπορει να βγει στην σύνταξη?Υπαρχουν ιδιωτικές σχολές στην Ελλάδα και ποιες ειναι?Σας ευχαριστω πολυ για τον χρόνο σας,με εκτίμηση
Σταύρος
 
Σταυράκο ειναι μεγαλη η κουβεντα που ανοιγεις και σιγουρα αν ψαξεις στο φορουμ θα βρεις τις απαντησεις. Περιληπτικά θα σου πω πως δεν υπαρχουν δημοσιες σχολες στην Ελλάδα που να περνας μεσω πανελληνιων. Οι ιδιωτικες ειναι αρκετες και κοστιζουν κανα 50000 ευρω και να υπολογιζεις οτι θα δωσεις κανα 70ρι μεχρι να δουλεψεις, τουλαχιστον. Ο μισθος είναι ανάλογος της εταιριας της εμπειριας κλπ κλπ μπορει να παιρνεις 2000 μπορει και 20000. Συνταξη παίρνεις γυρω στα 60-65. Η συμβουλή μου είναι να διαβαζεις καλα μαθηματικα και φυσικη στο σχολείο, να πετας στα αγγλικα και να κανεις εξάσκηση οσο μπορεις, και μεχρι να γινεις 18 να ψαχνεις σε φορουμ κλπ να μαθαινεις ωστε τοτε να γνωριζεις τον δρόμο που θα πρεπει να ακολουθησεις.
Η σχολή ικαρων είναι δημοσια και περνας με πανελληνιες και παθολογικες, ψυχολογικες και αθλητικες δοκιμασιες αλλα είναι για την πολεμικη! Εκεί πρέπει να έχεις και ένα αίσθημα αγάπης και προσφοράς για την πατρίδα μέσω στρατιωτικής πειθαρχίας κλπ που αν δε το χεις καλο ειναι να μην πας διότι και μπορει να μη σου βγει, και θα στερησεις τη θεση απο ενα άλλο παιδι που μπορει να το έχει..
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.
 
Με βοήθησες παρα πολυ φιλε και σε ευχαριστω.Εχω όμως ακόμα μια ερώτηση.Μου έχουν πει πως η Aegean προσλαμβάνει σαν πιλότους ανθρώπους που έχουν εκπαιδευτεί στην Ικαρων και ξέρουν να πιλοτάρουν πολεμικά αεροπλάνα.Ισχυει κάτι τέτοιο και αν ναι σε ποια ηλικία θα μπορέσεις να γίνεις πιλότος αεροπορικής εταιρίας?Α και κάτι ακόμα..Στις ιδιωτικές σχολές περνάει οποίος έχει λεφτά?Δηλαδη άμα και η τελευταία τρύπα του ζουρνά έχει λεφτά θα γίνει πιλότος?Σε ευχαριστω πολυ για τον χρόνο σου και την προθυμία σου να μου απαντήσεις!!!!
 
Παιδια καλησπερα ,ειμαι 17 χρονον και μπραβο για ολη τη βοηθεια που δινετε σε μικρους και μεγαλους και συγνωμη για τα ορθογραφικα. Εγω εχω σκοπο οταν τελειωσω το λυκειο να γραφτο σε μια σχολη πιλοτου. Αν και διαβασα αρκετες σελιδες απο το φορουμ το ερωτηματα που εχω ειναι τα εξεις διοτι μπερδευτηκα λιγακι. Ενα πτυχιο ΑΕΙ θα επηρεασει σοβαρα την επαγγελματικη μου αποκατασταση ως πιλοτος στο μελον οταν παρω το επαγγελματικο πτυχιο( πχ. περισσοτερεσ ευκεριες κλπ.) ,η θα ηταν καλυτερα αφου δεν εχω οικονομικο προβλημα να μην το λαβω υποψη μου και να ξεκινησω απευθειας μετα το λυκειο το επαγγελματικο πτυχιο του πιλοτου. θα με ενδιαφερει παρα πολυ η γνωμη σας και τα σχολεια σας καθως πιστευω οτι οσο πιο νωρης τοσο το καλιτερο.

Ευχαριστω !!
 
Χωρίς να είμαι ο καλύτερος για να απαντήσει στην ερώτησή σου, ένα πτυχίο ΑΕΙ σπάνια μετράει για περισσότερες ευκαιρίες. Συνήθως το καλύτερο (κατά την άποψή μου) είναι αμέσως μετά το λύκειο να πας σε κάποια σοβαρή σχολή του εξωτερικού (από όσο γνωρίζω θεωρείται αξιόλογη η σχολή της Οξφόρδης, αλλά υπάρχουν εξίσου αξιόλογες και στην Αμερική). Μετά από αυτό, ίσως λαμβάνονται υπόψη οι γνώσεις σου σε τεχνικά θέματα (αν δηλαδή μπορείς να έχεις τεχνικές γνώσεις αεροσκαφών είτε σε συντήρηση είτε σαν αεροναυπηγός).

Ελπίζω οι υπόλοιποι θαμώνες του φόρουμ που γνωρίζουν καλύτερα το σπορ να με διορθώσουν και να με συμπληρώσουν.
 
Top