Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Re: Σχολη για Boeing 737NG

Tα 787 δε σ' ενδιαφέρουν ? Αυτά είναι το μέλλον.
 
Re: Σχολη για Boeing 737NG

Αγαπητέ Παύλο, για να μην αναλωνόμαστε και επαναλαμβάνουμε τα ίδια μπορείς να ξεκινήσεις διαβάζοντας το παρακάτω thread και όσα σχετικα λινκς δίνονται μέσα σε αυτό
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=61&t=6286

Καλό διάβασμα!

flying Doc":2pttjngq said:
Tα 787 δε σ' ενδιαφέρουν ? Αυτά είναι το μέλλον.
Μέγιστη καφρίλα :mrgreen:
 
Re: Σχολη για Boeing 737NG

Αγαπητε z_pilot ευχαριστω πολυ για το λινκ, δεν ηξερα πως υπηρχε καποιο τοπικ ηδη :)

flying Doc":3i8qrjim said:
Tα 787 δε σ' ενδιαφέρουν ? Αυτά είναι το μέλλον.

Με ενδιαφερουν αλλα τα 737 εχουν ακομη μέλλον και μαλιστα υπαρχουν πολλες παραγγελιες ακομη.
 
Με τέτοια ανάπτυξη στην παγκόσμια αεροπορική αγορά και την προσφορά θέσεων εργασίας λόγω ανυπαρξίας ανέργων χειριστών πλέον, φυσικό είναι να υπάρχουν και επιλογές εταιριών, τύπων, μισθών, χωρών κλπ. Αυτά έχουν γραφτεί εδώ μέσα από το 2008.
Παρακολουθείστε έναν διάλογο:

FAA - JAA
Δημοσίευσηαπό yiannis19 » 13 Ιαν 2008, 00:41
Υπαρχει περιπτωση τα πτυχεια FAA - JAA να καταργηθουν και να γινει ενα ενιαιο για Αμερικη και Ευρωπη???

SCanavos
Δημοσίευσηαπό SCanavos » 13 Ιαν 2008, 02:42
Ουτε μια στο εκατομμυριο!
Δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτει η FAA τετοια υποβαθμιση.
Ασε που θα κλεισουν χιλιαδες σχολες στην Αμερικη .
Ασε που θα φτασει σε δυσθεωρητα υψη το κοστος της εκπαιδευσης για οποιοδηποτε πτυχιο.
Ασε που θα ψαχνονται οι ανθρωποι τι διαολο να διδαξουν στους υποψηφιους του ATPL σε 640 ωρες μαθημα?

pilot767
Δημοσίευσηαπό pilot767 » 17 Ιαν 2008, 18:31
Προσπερνωντας την ειρωνεια σου φιλε SCanavos,να σε πληροφορησω οτι την απο την εναρξη της επομενης 5ετιας και τα τελη της επομενης 10ετιας η ζητηση θα ειναι τεραστια για χειριστες τοσο ωστε οχι να εξισωθουν τα πτυχια αλλα τοσο ωστε να σου επιτρεπουν να πετας με αμερικανικο πτυχιο στην ευρωπη.Ποτε μη λες ποτε και ειδικα σε ενα χωρο τοσο ρευστο οσο η αεροπορια.Και με την ευκαιρια να σε ρωτησω πως τα βλεπεις τα πραγματα στην ελλαδα ολα καλα?οι μισθοι?οι συνταξεις?Οπως παμε ειμαι πολυ πεπεισμενος οτι σε λιγα χρονια νεοι ελληνες χειριστες δεν θα υπαρχουν,ποιος μικρομεσαιος,δημ υπαλληλος κτλ θα εχει να διαθεσει τοσα χρηματα για τις σπουδες του παιδιου του(στην ευρωπη),και ανσυνυπολογισω και τη ραγδαια αυξηση των καυσιμων τα πραγματα γινονται ολοενα και δυσκολοτερα.Στο ερωτημα που θετει ο φιλος πιο πανω κανεις δεν μπορει να απαντησει με σιγουρια.

SCanavos
Δημοσίευσηαπό SCanavos » 18 Ιαν 2008, 04:05
Οπως πιθανον γνωριζετε απο την πρωτη μερα που γραφτηκα στο forum δεν απαντω ποτε και σε κανεναν, δεν συμμετεχω σε συζητησεις περαν της μιας, της μοναδικης και της αρχικης αποψεως μου για ενα θεμα.
Αυτο ειναι ζητημα αρχης, θεμα προσωπικης τιμης και αδιαπραγματευτο ιδιωμα μου.
Υπαρχουν κι αλλοι τροποι επικοινωνιας μαζι μου π.χ. με προσωπικα μηνυματα εαν πρεπει και αξιζει να δοθει εκταση σε μια συζητηση που αρχισε...

pilot767
Δημοσίευσηαπό pilot767 » 18 Ιαν 2008, 15:13
oκ καταλαβα οτι ο κυριος <<πολλα βαρυς>> scavanos δεν αξιζει να απανταει σε ατομα που αντιθετολογουν επιχειρηματολογοντας(ισως επειδη δεν εχει κατι να πει)..........εδω τελος
 
Καλησπέρα σας.

Είμαι 39 ετών και θα ήθελα να ρωτήσω εάν σε αυτή την ηλικία θα μπορούσα να ξεκινήσω νέα καριέρα πιλότου?
 
Δυστυχως στα 39 δε μπορεις να ακολουθησεις σε κανενα επαγγελμα νεα καριερα. Να μαθεις κατι ναι αλλα θα εισαι συνεχως 20 χρονια πισω απο τους αλλους...
 
Συγγνώμη για την ερώτηση προς τον συγγράφοντα arnea 30:
Ενδιαφέρεσαι να ξεκινήσεις καριέρα πιλότου (δηλ δεν ήσουν ποτέ πριν πιλότος) ή να ξεκινήσεις νέα καριέρα πιλότου (δηλ ήσουν πιλότος, έκανες καριέρα, τα παράτησες και θες να ξαναβγείς στο επάγγελμα)?
Οπως και να'χει το πράγμα, κατά την άποψή μου, ποτέ δεν είναι αργά.Πολλοί χειριστές με 300 ώρες πιάνουν δουλειά...
 
Αν έχεις τα χρήματα να πληρώσεις σχολή + type rating + να βάλεις ώρες στο τύπο έχεις κάποιες ελπίδες αλλά μιλάμε για πολλά χρήματα..
 
Απλα για να μην παρεξηγηθω.. για να ξεκινησεις κατι ποτε δεν ειναι αργα αλλα η λεξη καριερα απο μονη της ειναι βαρια κουβεντα. Καριερα προυποθετει καλες σπουδες (χρηματα...) και σημαινει οτι θελεις να κανεις σημαντικα βηματα και να ανελιχθεις σε ενα κλαδο. Καριερα επισης σημαινει οτι θα πρεπει να γινεις καλυτερος απο τους συναδελφους σου για να εξελιχθεις στα διαφορα ποστα μιας εταιρειας. Για να το πετυχεις ομως αυτο θα πρεπει να ξεπερασεις ανθρωπους που μπορει να εχουν 20 χρονια παραπανω εμπειρια απο σενα οντας μικροτεροι σε ηλικια. Προφανως CPL μπορεις να παρεις και στα 60. Ποτε ομως θα προλαβεις να μαζεψεις 6-7 χιλιαδες ωρες για να γινεις ανταγωνιστικος? Εννοειται οτι ολα αυτα που αναφερω αφορουν εναν μεσο ανθρωπο. Αν καποιος θεωρει οτι ειναι πολυ πανω απο τον μεσο ορο τοτε παω πασο...
 
Αγαπητέ Koulis είναι «καλύτερα να παρεξηγηθείς» παρά να πεις κάτι που σίγουρα δεν πιστεύεις.
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή πιθανότητα να γίνει κάποιος επαγγελματίας πιλότος για καριέρα, ξεκινώντας σπουδές σε αυτή την ηλικία, ακόμα κι αν είναι υιός του Σείχη Αλ Τανί ή του Μπράνσον.
 
Top