Minoan Air

  • Thread starter Thread starter SkyPan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Από αυτά που έχω ακούσει, το αεροδρόμιο της Οξφόρδης δεν τήρησε τους όρους της σύμβασις που είχανε κάνει, και έτσι δεν μπορούσε να συνεχιστή η συνεργασία, έβγαλε και ανακοίνωση η MAV: http://minoanair.com/en/Home

Το αεροδρόμιο της Οξφόρδης πάρκαρε φορτηγά μπροστά στο αεροπλάνο της MAV για να μην απογειωθεί, και μοιράζει χαρτάκια στους επιβάτες ότι φταίει η MAV! http://imgur.com/a/9KgWz
 
Καλα με περιπου 10 επιβατες ανα δρομολογιο δεν νομιζω οτι ειχε ιδιαιτερο μελλον.
 
Κάνεις λάθος, οι τελευταίες πτήσεις είχαν 25 - 30 άτομα. Και αυτό χωρίς διαφήμιση. Αν το αεροδρόμιο είχε τηρήσει τις υποχρεώσεις του και έκανε έστω και λίγο διαφήμιση, θα πήγαινα καλά.
 
Kαι στο anna.aero υπάρχει το στόρι με τον catchy τίτλο "Fourth airline in four years fails at London Oxford", δίδονται και εκεί κάποια νούμερα, λιγάκι χαμηλότερα απ' αυτά που δίνει ο φίλος Aidis αν και στα σχόλια δίνονται και του Ιούνη που δείχνουν περαιτέρω αύξηση. Η διαφορά ωστόσο έγγυται στο ότι σύμφωνα με το anna
Like football, new route development is more than ever results-dependent, and the tolerance levels for sustaining start-up losses is shrinking. At five months and one day, Minoan did not give the routes long to flourish, particularly as it did not seem to be spending many marketing dollars in promoting the services in the London Oxford catchment...
ενώ και οι προοπτικές φαίνονταν καλύτερες
...Indications from the London Oxford business development team at a recent industry conference were that bookings were continuing to improve from these levels, with many flights now recording passenger numbers in the 20s and 30s. Forward bookings were also strong, particularly in September, but they were clearly not enough to save the two routes...
:arrow: http://www.anna.aero/2013/07/17/fourth-airline-in-four-years-fails-at-london-oxford/#

Οπότε τα έξοδα για το μάρκετινγκ ποιός τα είχε τελικά; Υπήρξε άραγε σαφήνεια στη συμφωνία; Θυμάμαι πάντως χαρακτηριστικά ένα παράδειγμα, το ότι αν και η συμφωνία είχε ανακοινωθεί αρχές Οκτώβρη, μέχρι και τα τέλη του Γενάρη στην ιστοσελίδα του OXF δεν γινόταν καμιά αναφορά, 4 μήνες χαμένοι δλδ...
 
Αγαπητέ OA701, όπως και στο αεροδρόμιο του Λουγκάνο, η συμφωνία ήταν ότι το αεροδρόμιο θα παρέχει και την διαφήμιση. Είναι ποιο λογικό γιατί είναι ελληνική εταιρία, δεν έχει έδρα στην κάθε χώρα για να μπορεί να έχει και παρουσία. Για τον Ιουνίου αναφερόμουν και εγώ για την αυξημένη κίνηση. Το θέμα εδώ δεν είναι μόνο οι επιβάτες, το αεροδρόμιο έκανε πολλά και διάφορα. Ποια εταιρία θα κάτσει σε αεροδρόμιο που δεν έχει πρόβλημα να φέρει φορτηγά και να σου μπλοκάρει τα αεροπλάνα, και από πάνω να πει ψέματα στους επιβάτες? Όπως αναφέρει και στην σελίδα, η MAV έδωσε 1 εκατομμυριάκη επένδυση, δεν είναι σοφό να ασχοληθεί άλλο με το συγκεκριμένο αεροδρόμιο.

Ο λόγος που δεν ήταν στην σελίδα της Οξφόρδης μέχρι πολύ ποιο μετά ήταν γιατί καθυστερήσουν αφάνταστα σε ότι κάνουν, δεν είναι και πολύ τυπικοί τελικά οι Άγγλοι :P
 
Aidis":2qibo6ji said:
Όπως αναφέρει και στην σελίδα, η MAV έδωσε 1 εκατομμυριάκη επένδυση, δεν είναι σοφό να ασχοληθεί άλλο με το συγκεκριμένο αεροδρόμιο.

Αγαπητέ Aidis το σοφό θα ήταν μάλλον να μην είχε ασχοληθεί ποτέ..γιατί το να επενδύεις οπουδήποτε αλλού πέρα από το κόσμο σου..ούτε αυτό είναι σοφό ΑΝ ισχύουν οι φήμες που κυκλοφορούν..:wink:
 
Top