Έχω μια κράτηση με 2 σκέλη. Ζήτησα αναβάθμιση για τονπρώτο σκέλος επειδή δεν υπήρχε διαθεσιμότητα και για το δεύτερο. Μου είπαν ότι θα το έστελναν σε κάποιο τμήμα για να το κάνουν. Δεν έγινε τίποτα.
Ξαναπήρατ ηλέφωνο μετά από ένα μήνα, τόνισα ότι υπήρχε (και εξακολουθεί να υπάρχει Ι=3) διαθεσιμότητα, μου είπε θα το.
ξαναστειλει.
Μετά από αυτό την κράτηση την βλέπω ως multicity, μου την εμφανίζει ως business αλλά χωρίς αριθμό εισιτηρίου. Το Ι έγινε 2.
Να περιμένω ότι θα γίνει κάτι ή να ξαναπάρω τηλέφωνο;