Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για τη μετάβαση είτε από blue σε silver, είτε από silver σε gold, όταν «χτυπήσεις» το κατώφλι, τότε αφαιρούνται τα μίλια της αναβάθμισης και ξεκινά νέος time counter για το επόμενο milestone. Ήτοι δε χάνονται μίλια. Αυτό είναι διαφορετικό για την περίπτωση της ανανέωσης βαθμίδας που απλά τα μίλια δε μεταφέρονται. Να το δούμε με παραδείγματα (ας με διορθώσει κάποιος αν λέω κάτι λάθος):

- έστω Blue μέλος που έχει 10000 μίλια αναβάθμισης. Κάνει μια πτήση που του δίνει 3000 μίλια αναβάθμισης στις 10/8/2023. Γίνεται silver μέλος (από 10/8/2023), ήτοι αφαιρούνται 12000 μίλια και μένει ένα υπόλοιπο 1000 μιλίων αναβάθμισης. Η νέα ημερομηνία κλειδί είναι η 10/8/2024 καθώς μέχρι τότε πρέπει να συγκεντρώσει είτε ακόμη 7000 μίλια αναβάθμισης (σύνολο 8000) για να παραμείνει στη silver βαθμίδα είτε ακόμη 23000 μίλια αναβάθμισης (σύνολο 24000) για να μεταβεί στη gold βαθμίδα.

- Αν στο ίδιο υποθετικό παράδειγμα, το μέλος μαζέψει 14000 μίλια αναβάθμισης (συνολικά) έως τις 10/8/2024 τότε παραμένει στη silver βαθμίδα έως 10/8/2025 (και τα εξτρα 2000 μίλια πάνε κουβά) και πρέπει στο διάστημα του επόμενου έτους (2024-2025) είτε να συγκεντρώσει τα 8000 μίλια που απαιτούνται για τη διατήρηση στη βαθμίδα silver, είτε τα 24000 που απαιτούνται για την αναβάθμιση σε gold.
 
Sorry αλλά δεν κατάλαβα από τα γραφόμενά σου.
Μπορούμε παρακαλώ να το δούμε συγκεκριμένα στο παρακάτω παράδειγμα;

Σου υπολείπονται 1.000 μιλια για να αναβαθμιστεις από Blue σε Silver
Κάνεις μία πτήση που σου δίνει 3.000 μίλια αναβάθμισης.
Γϊνεται η αναβάθμιση. Είσαι σήμερα Silver.
Για να διατηρήσεις τη Silver, χρειάζεσαι 8.000 (?) μίλια αναβάθμισης μέχρι 26/7/2023;
Ή χρειάζεσαι (8.000, μείον 2.000 που περίσσεψαν από το ανωτέρω παράδειγμα, = 6.000 ; )

Δηλαδή το ερώτημα είναι αν τη στιγμή που πας από Blue σε Silver, το counter μηδενίζει και ξεκινάει πάλι απ τις 8.000, (δηλαδή τα 2.000 μίλια αναβάθμισης που περίσσεψαν, επειδή χρειαζόσουν 1.000 και πήρες 3.000 με μία πτήση, πετιούνται στα σκουπίδια, ή μεταφέρονται κανονικά και μειώνουν τα 8.000 απαιτούμενα σε 6.000 ;
 
Τόσο συγκεχυμένα τα έγραψα; :sad:

Κατά τα άλλα, ισχύει ότι έγραψα στην πρώτη παυλιτσα, δηλαδή τα έξτρα 2000 που περιγράφεις στην περίπτωσή σου δε χάνονται και θα σου μειώσουν το απαιτούμενο για τη διατήρηση σε silver. Αν δηλαδή πετάξεις στις 10/8/2023 τότε θα γίνεις σιλβερ και θα έχεις ένα περιθώριο ενός έτους (έως 9/8/2024). Τα έξτρα 2000 δηλαδή, είναι εντός αυτού του παραθύρου του έτους όποτε γιαυτο δε χάνονται.
 
Νομίζω ότι μπορείς να καταλάβεις πως λειτουργεί το σύστημα, αν θυμηθείς ότι κάθε κίνηση (αναβάθμιση ή διατήρηση) απαιτεί air miles που αποκτήθηκαν μέσα στο τελευταίο δωδεκάμηνο.
 
Δε νομίζω μα υπάρχει κάπου εγγράφως αλλά θα υπολείπονται 6.000 για την επόμενη αναβάθμιση.

Χάνονται μόνο τα μίλια που υπερκαλύπτουν το όριο διατήρησης του status
 
Και βέβαια όχι! Τα μίλια αναβάθμισης είναι μιλια αναβαθμισης που ισχύουν για όλες τις βαθμίδες και όχι απλά για να αναβαθμίσεις στην επόμενη. Και μάλιστα μαζεύονται αρκετά δύσκολα για να πετιούνται.

Δεν θα ήταν άδικο να χρυσοπληρώσεις μια πτήση που σου δίνει 6000 μιλια αναβαθμισης και επειδή σου λείπουν 1000 μιλια για την επόμενη να πετάξουν τα 5000?

Προσωπικά δεν το έχω δει κάπου εγγράφως απλά το έχω δει στον λογαριασμό μου. Είναι κάπως αυτονόητο για να γραφτεί. Ότι μαζεύεις μένεις στον λογαριασμό σου απλά.
 
Αν είσαι ήδη gold όσα μιλιά παραπάνω μαζεύεις από αυτά που χρειάζονται για να την διατηρήσεις, δεν μετράνε. (Συνεχίζουν να προστίθενται ως μιλιά εξαργύρωσης).
 
Άρα σε αυτήν την περίπτωση, αξίζει να τα ρίχνεις σε ένα άλλο πρόγραμμα της ίδιας συμμαχίας ή να επιλέγεις άλλη συμμαχία για τα υπόλοιπα ταξίδια της χρονιάς.
 
Εξαρτάται πάντα τι χρήση κάνεις και προς τα πού πετάς: το πιο σημαντικό είναι να έχεις εξασφαλισμένο το gold για τα έξτρα προνόμια. Το να είσαι silver σε άλλες 2 εταιρείες της ίδιας συμμαχίας, δεν κάνει κάποια μεγάλη διαφορά (καμία βασικά πέρα από το 10-20% έξτρα μιλίων), ειδικά αν πετάς μέσα στην Ευρώπη. Το να τα μαζεύεις όλα σε ένα πρόγραμμα έχει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κάνεις μια hardcore εξαργύρωση, πχ μια ωραία Singapore Airlines ή business class, αν και η Α3 ίσως να μην είναι η πλεον ανταποδοτική για αυτά τα γούστα. Σε κάποιους αυτό είναι αδιάφορο και προτιμούν να πάνε 10 φορές δωρεάν στο Μόναχο και στη Ζυρίχη, που είναι επίσης θεμιτό, σε άλλους να ξοδεύουν πόντους στο ΑΙΑ duty free κοκ.

Σε άλλα νέα, η πτήση που αναβάθμισα με κουπόνι δεν χρεώθηκε στο πρόγραμμα: δεν είναι η πρώτη φορά και πιστεύω υπάρχει ένα μόνιμο πρόβλημα στο σύστημα τους. Όταν κάνω αίτηση δε, μου δείχνει ότι η πτήση δεν υπάρχει.
 
Εάν κοιτάς τις τιμές για να πας Μόνοχο ή Ζυρίχη αυτό το καλοκαίρι μπορεί να αξίσει να κλείσεις με μίλια :mrgreen:

Αυτό με το δεύτερο πρόγραμμα Star Alliance αξίζει εάν πετάς συχνά με άλλες εταιρίες με πτήσεις για τις οποίες στην Α3 δεν παίρνεις μίλια ή πολύ λίγα (όπως σε κάποιους χαμηλούς ναύλους άλλων εταιριών) ή / και εάν πετάς αρκετά συχνά και μπορείς να διατηρείς χρυσή κάρτα σε περισσότερα από ένα πρόγραμμα.

Προσωπικά, έχω τη κάρτα της Α3 σαν δεύτερο πρόγραμμα. Την χρησιμοποιώ σχεδόν μόνο για πτήσεις με Α3, παίρνω περισσότερα μίλια εκεί απ΄ότι θα μου έδιναν για πτήσεις Α3 στο M&M της LH, και έχω και κάποια έξτρα πλεονεκτήματα, όπως τα Upgrade Vouchers κλπ.
 
Top