Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημερα και χρονια πολλα!

Εχω περιπου 65000 εξαργυρωσιμα μιλια και θελω να κλεισω ενα ταξιδι μετ επιστροφης για Νεα Υορκη με Lufthansa. Στο site της Aegean αναφερει οτι απαιτουνται 60000 μιλια αλλα δεν αναφερει τπτ για φορους αεροδρομιου κλπ. Τι ισχυει για αυτό;
 
Τους φόρος τους πληρώνεις κανονικά
 
ναι αλλα ουτε στους ορους λεει κατι...
 
Το αναφέρει ξεκάθαρα η παράγραφος 15 των όρων του προγράμματος:
Διευκρινίζεται ότι τα Εισιτήρια δεν περιλαμβάνουν φόρους, τέλη αεροδρομίου, π.χ. χρεώσεις του Δ.Α.Α. (Διεθνούς Αερολιμένoς Αθηνών), επασφάλιστρα, ως και κάθε επιπλέον χρέωση ή τέλος (συνολικά καλουμένων “Χρεώσεις”) επιβαλλόμενη στους επιβάτες από οποιαδήποτε Κρατική Αρχή. Οι Χρεώσεις βαρύνουν το Μέλος και καταβάλλονται από αυτό κατά την έκδοση του Εισιτηρίου του.
 
Αυτο που λες αναφέρεται στα εισητηρια της aegean. Εγω θελω να εξαργυρωσω στην Lufthansa.

Οι οροι ειναι αυτοί:
ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ – ΜΕΛΗ ΤΗΣ STAR ALLIANCE:

Τα Μέλη πρέπει να έχουν συγκεντρώσει τον επαρκή αριθμό έγκυρων Μιλίων, που απαιτείται για την ανταλλαγή και εξαγορά ενός αεροπορικού εισιτηρίου-προσφορά (“Eισιτήριο”), σύμφωνα με τους εκάστοτε ισχύοντες πίνακες εξαργύρωσης Μιλίων σε πτήση του δικτύου Star Alliance όπως δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, στην Ενότητα Miles&Bonus. Το Εισιτήριο θα αφορά ταξίδι σε προορισμό εσωτερικού ή εξωτερικού του δικτύου των προγραμματισμένων πτήσεων των εταιρειών-μελών της Star Alliance. Αναφορικά με τη διαδικασία εξαργύρωσης μιλίων, το Μέλος θα πρέπει να υποβάλει τη σχετική αίτηση εξαργύρωσης Μιλίων μέσα από την online Διαχείριση του Miles&Bonus Λογαριασμού στην ιστοσελίδα http://www.aegeanair.com ή τηλεφωνικά καλώντας στο 801 11 20000 από σταθερό με αστική χρέωση ή στο (+30) 210 6261000 από κινητό ή από το εξωτερικό.
Με την πραγματοποίηση της κράτησης, γίνεται αυτόματη αφαίρεση των αντίστοιχων Μιλίων από το Λογαριασμό του Μέλους. Η κράτηση Εισιτηρίου θα πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον 24ώρες πριν από την ημερομηνία της επιθυμητής από το Μέλος αναχώρησης για ταξίδια εσωτερικού και εξωτερικού.
Η εξαργύρωση Μιλίων με Εισιτήρια υπόκειται στη διαθεσιμότητα των θέσεων. Η επιλεγμένη εταιρεία-μέλος της Star Alliance δύναται να περιορίσει ή να αποκλείσει την διαθεσιμότητα των ανταλλάξιμων με Μίλια θέσεων για συγκεκριμένη πτήση ή/και ανά περιόδους, ή/και ανά προορισμούς. Η γενική διαθεσιμότητα θέσεων προς πώληση δεν συνεπάγεται απαραίτητα δυνατότητα παροχής δωρεάν Εισιτηρίου σύμφωνα με το Πρόγραμμα.
Το Μέλος δύναται να μεταβιβάσει το δικαίωμα έκδοσης Εισιτηρίου σε συγγενικό ή σε οποιονδήποτε τρίτο πρόσωπο, που το Μέλος θα υποδείξει εγγράφως στο Τμήμα Loylaty/Miles&Bonus.
Όλα τα Εισιτήρια θα εκδίδονται σε επιβεβαιωμένες θέσεις.
Τα Εισιτήρια δεν εκδίδονται “open”, ήτοι με ανοιχτή ημερομηνία αναχώρησης ή/και επιστροφής.
Η κράτηση και η έκδοση των Εισιτήριων γίνεται αποκλειστικά και μόνον από τα γραφεία κράτησης και έκδοσης εισιτηρίων της AEGEAN. Τα Εισιτήρια δεν εκδίδονται από Γραφεία Ταξιδίων.
Όταν το Εισιτήριο έχει εκδοθεί δεν επιτρέπεται αλλαγή ημερομηνίας ή διαδρομής.
Όταν η κράτηση έχει πραγματοποιηθεί και έχει ζητηθεί η ακύρωσή της έως και 24 ώρες πριν από την ημέρα αναχώρησης της πτήσης, τότε ο λογαριασμός του Μέλους θα χρεώνεται με το 50% των αντίστοιχων εξαργυρώσιμων Μιλίων της συγκεκριμένης προσφοράς. Εάν ζητηθεί ακύρωση της κράτησης σε διάστημα μικρότερο των 24 ωρών από την ώρα αναχώρησης της πτήσης, τότε θα αφαιρείται αυτόματα από τον Λογαριασμό του Μέλους το σύνολο των εξαργυρώσιμων Μιλίων που απαιτούνται για το Εισιτήριο.
Ακύρωση κράτησης και εκδοθέντος Εισιτηρίου, μπορεί να πραγματοποιηθεί καλώντας στην AEGEAN στο 801 11 20000 από σταθερό με αστική χρέωση ή στο (+30) 210 6261000 από κινητό ή από το εξωτερικό, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-23:00.
Σε περίπτωση non-show επιβάτη (όταν δηλ. ο επιβάτης έχει εκδώσει το Εισιτήριο, και χωρίς να ενημερώσει την AEGEAN δεν εμφανίζεται στο αεροδρόμιο για να πραγματοποιήσει την πτήση του) το Εισιτήριο ακυρώνεται αυτόματα και τα αντίστοιχα Μίλια αφαιρούνται από τον Λογαριασμό του Μέλους.
Τα εισιτήρια δεν μπορούν να εκδοθούν για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους (black out periods), όπως αυτές καθορίζονται από την κάθε εταιρεία, και δημοσιεύονται στις επίσημες ιστοσελίδες τους.
Διευκρινίζεται ότι τα Εισιτήρια δεν περιλαμβάνουν φόρους, τέλη αεροδρομίου, επασφάλιστρα, ως και κάθε επιπλέον χρέωση ή τέλος (συνολικά καλουμένων “Χρεώσεις”) επιβαλλόμενη στους επιβάτες από οποιαδήποτε Κρατική Αρχή. Οι Χρεώσεις βαρύνουν το Μέλος και καταβάλλονται από αυτό κατά την έκδοση του Εισιτηρίου του.
Εισιτήρια εξαργύρωσης που εκδίδονται από το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean επιβαρύνονται με χρέωση συναλλαγής 10 ευρώ.
Εισιτήρια που χάθηκαν ή κλάπηκαν, δεν επανεκδίδονται από την AEGEAN, ούτε επιστρέφεται η αξία τους.
Η αεροπορική μεταφορά των επιβατών της εκάστοτε εταιρείας-μέλους της Star Alliance υπόκειται στους όρους της αεροπορικής μεταφοράς (conditions of carriage) της ίδιας και στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία περί αερομεταφορών.


Δεν λεει κατι για φορους..
 
Αν διαβάσεις 6 σειρές πριν το τέλος, θα το δεις

Διευκρινίζεται ότι τα Εισιτήρια δεν περιλαμβάνουν φόρους, τέλη αεροδρομίου, επασφάλιστρα, ως και κάθε επιπλέον χρέωση ή τέλος (συνολικά καλουμένων “Χρεώσεις”) επιβαλλόμενη στους επιβάτες από οποιαδήποτε Κρατική Αρχή. Οι Χρεώσεις βαρύνουν το Μέλος και καταβάλλονται από αυτό κατά την έκδοση του Εισιτηρίου του.
 
εχεις δικιο! Απο την χαρα μ δεν το διαβαζα!
 
Πριν ενάμισι μήνα ταξίδεψα με LH και όταν έκανα την κράτηση έδωσα τον αριθμό Miles & Bonus της Aegean. Επιστρέφοντας, βλέπω ότι τα μίλια δεν είχαν περαστεί στην κάρτα μου. Τηλεφωνώ στην Aegean και μου λένε πρέπει να τα ζητήσετε μέσω internet και θα έχετε απάντηση σε 20 περίπου μέρες. Κάνω την αίτηση ηλεκτρονικά και ενάμισι μήνα μετά καμία απάντηση... Παίρνω πάλι την Aegean και μου λένε, βεβαίως και μας έχει απαντήσει η Lufthansa, το εισιτήριο που είχατε δε δίνει μίλια. Καλά ως εδώ, δε θα έπρεπε η Aegean (αφού μέσω του site της έκανα την αίτηση καταχώρησης των μιλίων) να μου απαντήσει με κάποιο e-mail έστω και αρνητικά;;; Μήπως με έγραψαν λίγο, λέω τώρα;;; :evil:
 
Από τις 13 Δεκεμβρίου που ταξίδεψα από ATH-MJT περιμένω να καταχωρηθούν τα μίλια στον λογαριασμό μου, μάταια.
Η ιστορία έχει ως εξής: Τσέκαρα στα αυτόματα μηχανήματα του Ελ Βενιζέλος (ως μόνη λύση πλέον) και μάλιστα αναζήτησα τη πτήση μου βάση του αριθμού κάρτας μέλους, όχι του αριθμού εισιτηρίου. Το γράφω αυτό για να τονίσω ότι ο αριθμός της κάρτας ήταν ήδη καταχωρημένος και συνδεδεμένος με το εισιτήριο από την ώρα που έκανα κράτηση... Παρ' όλα αυτά τα μίλια δεν καταχωρήθηκαν στη κάρτα μου.
Στις 18/12 συμπλήρωσα τη φόρμα αναζήτησης μιλίων στο σάιτ της Aegean και όταν καταχώρησα τη φόρμα, μου έβγαλε μήνυμα σφάλματος, ότι το αίτημά μου δε μπορεί να διαχειριστεί από το σάιτ, και να τηλεφωνήσω στο call center. Όπερ και εγένετο. Μία πολύ ευγενική υπάλληλος, τσέκαρε τη φόρμα που έστειλα (παρά το σφάλμα είχε καταχωρηθεί) και μου είπε ότι το προωθεί ώστε να το δουν από το αρμόδιο τμήμα και να καταχωρηθούν τα μίλια σε 5 ημέρες.
Άφησα να περάσουν τα Χριστούγεννα και ξαναέλεγξα το λογαριασμό μου την εβδομάδα πριν τη Πρωτοχρονιά. Τίποτα. Αυτή τη φορά τους έστειλα e-mail, με όλα τα στοιχεία της πτήσης.
Σήμερα είναι 10 Ιανουαρίου, και ακόμα ούτε τα μίλια έχω δει στο λογαριασμό μου, ούτε καν απάντηση στο email μου. Έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο; Τι άλλο μπορώ να κάνω και πόσο είναι το χρονικό διάστημα αναμονής; Νομίζω ότι ήδη έχω κάνει υπερβολική χρήση των τρόπων επικοινωνίας.
 
Σε αντίστοιχη περίπτωση μου τα καταχώρησαν αμέσως όταν τους πήρα δεύτερη φορά τηλέφωνο.
 
Top