Από τις 13 Δεκεμβρίου που ταξίδεψα από ATH-MJT περιμένω να καταχωρηθούν τα μίλια στον λογαριασμό μου, μάταια.
Η ιστορία έχει ως εξής: Τσέκαρα στα αυτόματα μηχανήματα του Ελ Βενιζέλος (ως μόνη λύση πλέον) και μάλιστα αναζήτησα τη πτήση μου βάση του αριθμού κάρτας μέλους, όχι του αριθμού εισιτηρίου. Το γράφω αυτό για να τονίσω ότι ο αριθμός της κάρτας ήταν ήδη καταχωρημένος και συνδεδεμένος με το εισιτήριο από την ώρα που έκανα κράτηση... Παρ' όλα αυτά τα μίλια δεν καταχωρήθηκαν στη κάρτα μου.
Στις 18/12 συμπλήρωσα τη φόρμα αναζήτησης μιλίων στο σάιτ της Aegean και όταν καταχώρησα τη φόρμα, μου έβγαλε μήνυμα σφάλματος, ότι το αίτημά μου δε μπορεί να διαχειριστεί από το σάιτ, και να τηλεφωνήσω στο call center. Όπερ και εγένετο. Μία πολύ ευγενική υπάλληλος, τσέκαρε τη φόρμα που έστειλα (παρά το σφάλμα είχε καταχωρηθεί) και μου είπε ότι το προωθεί ώστε να το δουν από το αρμόδιο τμήμα και να καταχωρηθούν τα μίλια σε 5 ημέρες.
Άφησα να περάσουν τα Χριστούγεννα και ξαναέλεγξα το λογαριασμό μου την εβδομάδα πριν τη Πρωτοχρονιά. Τίποτα. Αυτή τη φορά τους έστειλα e-mail, με όλα τα στοιχεία της πτήσης.
Σήμερα είναι 10 Ιανουαρίου, και ακόμα ούτε τα μίλια έχω δει στο λογαριασμό μου, ούτε καν απάντηση στο email μου. Έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο; Τι άλλο μπορώ να κάνω και πόσο είναι το χρονικό διάστημα αναμονής; Νομίζω ότι ήδη έχω κάνει υπερβολική χρήση των τρόπων επικοινωνίας.