Mηχανικός αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter z_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σχεδίαση και κατασκευή αεροσκαφών γίνεται στην Ελλάδα εδω και πάρα πολλά χρόνια, με πρωτοπόρο τον Πλάτωνα Κουρουβακάλη, έναν άνθρωπο που λίγοι στο ευρύ κοινό γνωρίζουν, αλλά που χωρίς αυτόν η αεροπορική ιδέα στην Ελλάδα θα ήταν πολλές δεκαετίες πιο πίσω.
Βεβαια δεν μιλάμε για μεγάλα αεροσκάφη, αλλά για ελαφρά και υπερελαφρά. :wink:
 
Αλήθεια;Δεν το ήξερα :shock:Και ποιες εταιρίες κατασκευάζουν αεροσκάφη στην Ελλάδα;
 
Στην Ελλάδα προφανώς και δεν σχεδιάζονται αεροπλάνα (δε λαμβάνω υπόψη μου υπερελαφρά, ερασιτεχνικές προσπάθειες και μοντελισμό - αναφέρομαι σε βιομηχανία). Είχε κάποια ερευνητικά projects η EAB που αφορούσαν όμως μεμωνομένα parts.

Σου περιέγραψα τη δουλειά των μηχανικών κατά το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός μηχανήματος γενικά. Η φιλοσοφία και τα στάδια είναι ίδια, είτε αναφέρεσαι σε αεροπλάνο, είτε σε πύραυλο, είτε σε ασανσέρ. Οι μηχανικοί σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και τεστάρουν, οι τεχνίτες μετά ακολουθούν τις οδηγίες και τις υποδείξεις τους για να συντηρούν και να επισκευάζουν το κάθε μηχάνημα.
 
Γεια σας, φέτος κι εγώ θα συμπληρώσω το μηχανογραφικό και σκέφτομαι να δηλώσω Αεροναυπηγών Πάτρας, Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ ή ΗΜΜΥ ΕΜΠ(λίγο άσχετο με τα δυο προηγούμενα). Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κάνω μετά ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό(ίσως Αμερική) σε Aeronautics and Astronautics και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο αν σπουδάσω Ηλεκτρολόγος ή πρέπει αποκλειστικά να σπουδάσω Αεροναυπηγός/Μηχανολόγος.

Γενικά βρίσκομαι σε ένα δίλημμα γιατί μου αρέσει εξίσου το αντικείμενο του Ηλεκτρολόγου και του Αεροναυπηγού/Μηχανολόγου και θα ήθελα κάπως να τα συνδυάσω και τα δυο, δηλαδή να σπουδάσω το ένα εδώ στη Ελλάδα και το άλλο να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και δεν ξέρω αν γίνεται κάτι τέτοιο...
 
Korolev":6ltlzg3h said:
Γενικά βρίσκομαι σε ένα δίλημμα γιατί μου αρέσει εξίσου το αντικείμενο του Ηλεκτρολόγου και του Αεροναυπηγού/Μηχανολόγου και θα ήθελα κάπως να τα συνδυάσω και τα δυο, δηλαδή να σπουδάσω το ένα εδώ στη Ελλάδα και το άλλο να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και δεν ξέρω αν γίνεται κάτι τέτοιο...
Υπάρχουν λύσεις για την περίπτωσή σου:
1)Κάνε το ένα από τα δύο επάγγελμα και το άλλο χόμπι βάσει πιο είναι πιο συμφέρον για την αγορά εργασίας(επαγγελματική αποκατάσταση),χρηματικές απολαβές κλπ.(Θεωρώ λίγο δύσκολο να σου αρέσουν και τα δύο εξίσου το ίδιο.Μήπως κάποιο από τα δύο σου αρέσει λίγο παραπάνω,έστω και λίγο?)
2)Η αεροναυπηγική σου επιτρέπει να ειδικευτείς και στα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους,μια δουλειά που έχει άμεση σχέση με υπολογιστικά συστήματα.Ενώ ηλεκτρολόγος από ΕΜΠ δεν μπορεί να δουλέψει στα αεροπλάνα σε καμία περίπτωση (διορθώστε με αν κάνω λάθος).


Σου εναποθέτω τμήμα του οδηγού σπουδών του τμήματος μηχανολόγων αεροναυπηγών:Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: ως συντηρητές και επισκευαστές αεροσκαφών στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (Ε.Α.Β.), την Ολυμπιακή Αεροπορία, το στρατιωτικό κρατικό εργοστάσιο αεροπλάνων (Κ.Ε.Α.) και άλλες ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες, ως κατασκευαστές ηλεκτρονικών συσκευών και εξοπλισμού αεροσκαφών σε εργοστάσια (Ε.Β.Ο.) και ιδιωτικές εταιρείες, ως ερευνητές σε ερευνητικά κέντρα των Ενόπλων Δυνάμεων, σε Α.Ε.Ι., μελετητικά γραφεία και εταιρείες λογισμικού.

στείλε πμ αν θες να σου πω περισσότερα για το επάγγελμα του αεροναυπηγού γιατί το ψάχνω πολύ καιρό και έχω πολλές πληροφορίες να σου δώσω. :wink:
 
Επισης σκεφτομαι να δηλωσω Μηχανολογων Μηχανοκων ΕΜΠ ομως εχω ακουσει απο πολους οτι ειναι παρα πολυ δυσκολη σχολη και οτι δεν μπορεις να την βγαλεις με καλο βαθμο(8+). Ισχυει κατι τετοιο?
 
Αν είσαι καλός μαθητής (βγάζεις 18.5+) να τη δηλώσεις.Καλύτερα να μην ακούς τέτοια πράγματα.Αν σου αρέσει το αντικείμενο δεν θα έχεις πρόβλημα.Δε λέω πως θα είναι όλα ρόδινα και τρελό διάβασμα θα ρίχνεις αλλά ένα 8 θα το πετύχεις.Εγώ μιλώ από πληροφορίες που έχω συλλέξει από πολλές πλευρές.Αν κάποιος πιστεύει πως κάνω λάθος δεν έχει παρά να απαντήσει.
Οφείλω όμως να σου πω πως από τη συγκεκριμένη σχολή δεν θα έχεις πολλές ελπίδες να ασχοληθείς με τα αεροπλάνα,τουλάχιστον στην Ελλάδα.
 
Korolev":w06z5edh said:
Επισης σκεφτομαι να δηλωσω Μηχανολογων Μηχανοκων ΕΜΠ ομως εχω ακουσει απο πολους οτι ειναι παρα πολυ δυσκολη σχολη και οτι δεν μπορεις να την βγαλεις με καλο βαθμο(8+). Ισχυει κατι τετοιο?

Πράγματι, πρέπει να είναι η ποιο δύσκολη (και σε όγκο μαθημάτων και διαβάσματος, και σε ώρες διδασκαλίας) σχολή του ΕΜΠ. Θα χτυπήσεις πολλά 10ωρα (ιδίως στην αρχή κάποιες μέρες 9.00-18.30) Αξίζει όμως τον κόπο 8)

Τώρα ο βαθμός, it's up to you... Τα πράγματα είναι αξιοκρατικά. Όσο διαβάζεις, ασχολήσαι με τα μαθήματα, τα εργαστήρια κλπ παίρνεις καλούς βαθμούς. Αν έχεις στο μυαλό σου το μοντέλο του έλληνα φοιτητή όπως προβάλλεται στην κοινωνία, στα σχολεία, κλπ, άστο καλύτερα...
 
Έχω δύο απορίες που χρίζουν άμεσης απάντησης και κυρίως που να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.Όσοι από τους συμφορουμίστες είναι μηχανικοί αεροσκαφών προσέλθεται :) Λοιπόν:1)Όταν πας για να αποκτήσεις την άδεια κατά part 66 δουλεύεις παράλληλα ως ανειδίκευτος για να αποκτήσεις την πείρα ή είναι μόνο σχολή με μαθήματα?
2)Με πτυχίο engineering και την άδεια κατά part 66 με πόση ευκολία μπορείς να βρεις δουλειά ως μηχανικός αεροσκαφών στην Ελλάδα?(Με οποιοδήποτε μισθό ή και μη σύμβαση).
 
1. Ναι, είναι απαραίτητο να αποκτήσεις αμειβόμενη προϋπηρεσία σε πιστοποιημένο κατά EASA part 145 φορέα συντήρησης για να πάρεις άδεια EASA part 66. Στην Αγγλία για παράδειγμα οι σχολές έχουν έρθει σε συνεννόηση με εταιρίες συντήρησης και στέλνουν εκεί τους φοιτητές τους για πρακτική. Υποθέτω το ίδιο γίνεται και σε άλλες χώρες. Για παράδειγμα το Bristol college συνεργάζεται με την τεχνική βάση της ΒΑ και κάνεις πρακτική σε 747, 777 κλπ. Αν διαβάσεις το part 66 θα δεις πόσα χρόνια χρειάζονται για κάθε άδεια.
2. Με τις προϋποθέσεις που αναφέρεις δεν νομίζω να είναι δύσκολο να βρεις δουλειά. Να σου πω, τώρα που το σκέφτομαι σε προσλαμβάνω εγώ με 400 ευρω το μήνα και έτσι μαζί θα μπούμε στον υπέροχο κόσμο των contactors και του outsourcing. Δέχεσαι; :lol:


(post #600)
 
Top