Mηχανικός αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter z_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
z_pilot":1qz69q1g said:
Παιδιά ειλικρινά σας ευχαριστώ πάρα πολύ.Μέχρι τώρα δεν είχα ιδέα για την πολυπλοκότητα του επαγγέλματος που θέλω να ακολουθήσω.Στεναχωρέθηκα όμως κιόλας γιατί τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.Ο καλύτερος συνδυασμός για μένα θα ήταν να σπουδάσω Ελλάδα σε πανεπιστήμιο και να δουλέψω Ελλάδα αρχικά ως μηχανικός και μετέπειτα ως προϊστάμενος.Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω :( :( ...

Πάντως μπήκα στο λινκ για το OA training school.Βασικά δεν είναι σχολή.Σεμινάρια κάνεις.Πάντως είναι καλή αν με αυτήν έχεις τη δυνατότητα να μπεις ευκολότερα στην οικογένεια της ΟΑ,να μπεις στη συντήρηση και κάποτε να γίνεις προϊστάμενος.

Κοίτα αν και δεν είμαι φαν του δημοσιουπαλληλισμού και εν γένει της εταιρικής κουλτούρας εταιρειών τύπου ΟΑ, αυτό που λες για το ΟΑ training school δεν ισχύει. Δεν κάνεις σεμινάρια, σχολή είναι... μάθημα κάνεις, και διαβάζεις και εξετάσεις δίνεις και απο όλα... Εάν διάβασες αυτό http://195.167.49.234/TTC%20for%20SKG%202.ppt θα κατάλαβες ότι για να πάρει μια τέτοια πιστοποιήση και δουλειά γίνεται και ακολουθέι τα industry standards.

Αυτο που θα πρέπει να σε προβληματίζει δεν είναι το παρεχόμενο επίπεδο γνώσεων γιατί αυτό δεν καθαρίζεται από την ΟΑ αλλά το περιβάλλον μάθησης, οι καθηγητές, το κόστος, η ύλη κτλ.

Πάντως μην νομίζεις... εκεί και σε τέτοιου είδους εγκαταστάσεις και σχολές γίνεται συνήθως περισσότερη δουλειά απο την πλειοψηφία των ελληνικών ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν δει την φοιτητική ζωή ως επάγγελμα και το ενδιαφέρον γυρίζει γύρω απο το 3πτυχο καταλήψεις-πορείες-κομματισμός (με εξαιρέσεις)

ΠΧ... εαν περάσεις, φοιτήσεις και αποφοιτήσεις απο το ΕΜΠ που έχει ονομα... λεει μεν κάτι αλλά από την άλλη..... Ξέρω παιδιά που απο καθαρή τύχη πέρασαν, μπλέχτηκαν στα κόμματα για να πάρουν βαθμούς και για να βυσματοθούν και αποφοίτησαν μετά απο 8 χρόνια σπουδών... Οπότε μην κολλάς σε ονόματα ή τύπους...

Εαν γούσταρες να γίνεις κομμωτής σε κάνει λιγότερο επαγγελματία απο ένα μηχανικό πχ γιατί δεν υπαρχει ΑΕΙ κομμωτικής? :lol: Δεν μαθαίνονται όλα σε ΑΕΙ απλά η Ελλάδα έχει κανει αυτά τα στερεότυπα που ευτυχώς πότε δεν τα ακολούθησα, όπως και πολλοί άλλοι.

Εκτός εαν σε ενδιαφέρουν οι σπουδές για να καμαρώνεις απλά, να λες οτι είσαι αποφοιτος του τάδε ΑΕΙ και να μοιράζεις απλά τις επαγγελματικές σου κάρτες που θα έχουν τυπωμένα με bold Πανεπιστήμιο Αθηνων πχ.

Μέσω της δουλειας και με την αποδοση σου θα αποδείξεις την αξία σου στην οποιαδήποτε αγορά όχι με τα 1-2 πτυχία απο συγκεκριμένα ιδρυματα. (και στο λεώ σαν κάτοχος BSc, PGDipl, MSc)
 
Κοίτα perp,συμφωνώ με αυτά που λες για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ αλλά,καλώς ή κακώς και εγώ τον γουστάρω τον τίτλο "απόφοιτος ΑΕΙ".Εννοείται πως στο χέρι του καθενός είναι να αποκτήσει τις γνώσεις που θέλει αλλά...






Και μη ξεχνάμε:Υπάρχει βέβαια και ο παράγοντας "θέλω να ζήσω τη φοιτητική ζωή" :D :wink:
 
Απο την ηλικία σου όλοι περάσαμε και κατανοώ και τις επιρροές που υπάρχουν είτε απο το φιλικό, συγγενικό και οικογενειακό περιβάλλον όσον αφορά τους τίτλους σπουδών. Δεν το παίζω φωστήρας, ούτε Ο έμπειρος...

Έχω φάει και εγώ χρόνια στα θρανία και ξέρω από ξενύχτια, διαβάσματα, τρελό άγχος, άπειρες εξετάσεις και το πιο σημαντικό αφιέρωσα πολυ χρόνο και πολύ χρήμα ειδικά στο μαστερ (εγώ, όχι οι γονείς μου :wink: )

Το να θέλεις να κάνεις φοιτητική ζωή διαφέρει όμως. Θέλεις την Ελληνική φοιτητική ζωή (καθισιό, αραλίκι και έχει ο Θεός για την εξεταστική) Η την Ευρωπαική φοιτητική ζωή?

Φοιτητική ζωή μπορείς να κάνεις και στο εξωτερικό και ξενύχτια και παρέες και γκόμενες/γκόμενους, φίλους/φίλες και τρέλες απλά θα ξεφύγεις από το τριπ του Ελληνικού πανεπιστημίου (κόμματα, χαμένες εξεταστικές, αιώνιοι φοιτητές, ωχαδερφισμός, αρπαχτές κτλ.)

Σου είπα και εγώ έχω κορυφαίους τίτλους σπουδών αλλά τι να το κάνεις που όταν πας να εφαρμόσεις πράγματα που σε εταιρείες όπως η ΒΑ, Lufthansa, AirFrance και Alitalia θεωρουνται αυτονόητα και απολύτως κατανοητά, στην Ελλαδα και δη στον αεροπορικό τομέα δεν καταλάβαινουν, σε κοιτούν με το στόμα ανοιχτό και απλά τους νοιάζει να μπει ο μισθός και να παει στα τσακίδια η εταιρεία....

Με αυτό το mentality μια ζωή χάλια θα είναι ο αεροπορικός τομέας στην Ελλάδα, και μια ζωή, καμπινα, πιλότοι, μηχανικοί κ.α θα ψάχνουν την τύχη τους και μια δουλεία της προκοπής στο εξωτερικό...

Δεν εννοώ οτι εγω είμαι ο έξυπνος και άλλοι οι άλλοι χαζοί στο προηγούμενο παράδειγμα.. Απλά δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα, δεν έχουμε το ίδιο αλφάβητο, τον ίδιο κώδικα επικοινωνίας...η γνώμη μου είναι ότι οφείλεται στην στενοκεφαλιά μας και βέβαια στο background... Οταν πχ λες για safety και σου λένε ότι το safety μόνο κόστος σε μία εταιρεία από εκέι και έπειτα μερικές φορές αναρωτιέμαι...

Μήπως να είχα παέι να γίνω σουβλατζής? Περισσότερα σίγουρα λεφτά βγάζει απο μένα και το σημαντικότερο... Με μινιμουμ κόπο και χρήμα...

Προσπαθώ να σου πω οτι σε αυτον τον χώρο και δη στην Ελλάδα δεν χρειάζονται τίτλοι σπουδών τύπου ΑΕΙ γιατί μπορεί να αποδειχτει μια τρύπα στο νερό. Εαν έχεις την ευχέρια χρημάτων και χρόνου να ζήσεις την Ελληνική φοιτητική ζωή καλώς... Απλά μην νομίζεις οτι στην ελληνική αεροπορία αξιολογούνται και μετράνε τέτοια χαρτιά...

Κάνα γνωστο πάλιουρα πιλότο της ΟΑ έχεις? Είναι ο μπαμπάς σου/νονός σου/θείος σου/ μηχανικός αεροσκαφών να σε χώσει πουθενα για να ξεκινήσεις? Έχεις μέσον να μπεις στην ΥΠΑ?

Πίστεψε γιατι και εγώ άσχετος ήμουνα με τα αεροπορικά πριν χρόνια και εγώ πίστευα οτι σε ένα τέτοιο χώρο υπάρχει και επαγγελματισμός και αξιοκρατία...

Σε πληροφορώ όμως ότι όσο περνάνε τα χρόνια, ανακαλύπτω ότι όσοι ασχολουνται με τά αεροπορικα στην Ελλάδα, ένα γερό βυσματάκι είχαν στην αρχή ή εξακολουθούν έχουν και μόνο... Ασχέτως εαν το παίζουν οι περισσότεροι αυτοδημιούργητοι όσον αφορα το πόστο τους και την εξέλιξη τους και βέβαια αυθεντιες και ξερόλες....

Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που οι 7/10 πιλότοι, μηχανικοί, station managers etc είχαν κάποίον συγγενή στην περιβόητη ΟΑ και με τον γνωστό ελληνικό τρόπο μπήκαν στην δουλειά, αρχικά ίσως σαν βοηθοί των βοηθών... Ο πιλότος ναι μεν θέλει ATPL αλλά ξέρεις πόσοι είναι άνεργοι στην Ελλάδα? Εκεί και αν παίζουν τρελές καταστάσεις....

Βέβαια μετα από 10χρόνια στην δουλειά, και στόκος να είσαι μαθαίνεις πράγματα και καταλαβαίνει πως λειτουργει το σύστημα αλλα εάν δεν στρωσεις τον butt σου κάτω, μια ζωή το κεφαλι σου στενό θα μείνει... τα πτυχία σου δίνουν το κάτι παραπάνω στο λέω με σιγουριά, που όμως ΔΕΝ μπορείς να τα εφαρμόσεις από την άλλη...


Επίσης δεν είναι τυχαίο που λίγοι ενεργοί πιλότοι/μηχανικοί θα σε προτρέψουν να γίνεις πιλότος/μηχανικός... Όλα τα κακά θα σου πουν και ότι όλα είναι δυσκολα, ώστε να σε αποτρέψουν... Να αναρωτιέσαι μόνο το εξής... Αφου είναι έτσι γιατί δεν φεύγουν? :wink:

Ενα melrose place είναι τα αεροπορικά στην Ελλάδα... όλοι γνωρίζονται, οι μίσοι είναι συγγενεις μεταξύ τους, παιδιά παλιων υπαλλήλων, κουμπάροι, φίλοι, οι μισοί έχουν "πάει" με τους άλλους μισούς και πάει λέγοντας... Μην τους χαλάσεις το μαγαζί αυτό τους νοιάζει και προπαντώς δεν θέλουν άξιους και αυτοδημιούργητοι άνθρωπους.... θα χαλάσουν την πιάτσα... και βέβαια δεν θέλουν να αποδειχτεί οτι ο αυτοκράτορας είναι γυμνος (εαν με πιάνεις)

Εξάλλου έχουν και παιδία να θρέψουν που και αυτά με την σειρά τους θα χωθούν σε ένα παρόμοιο πόστο με ένα παρόμοιο τρόπο (vicious cycle)

Με τα πτυχία και τις γνώσεις ΕΔΩ δεν θα πας μπροστά.. ΟΧΙ με μαθηματική ακρίβεια γιατί σίγουρα υπάρχουν υπαρκτες εξαιρεσεις στον χώρο απλά μην το έχεις σίγουρο αυτο υποστηρίζω...

Θα συμφωνήσω με ένα προηγούμενο ποστ που ανέφερε αγάπη και μεράκι για το επάγγελμα...εγώ θα προσθέσω αγάπη και μεράκι για τον αεροπορικό χώρο εν γένει... Εαν έχεις και πολλά θα δείς και θα γελάς (άλλοτε απο τα νέυρα σου και άλλοτε απο το πόσο παπατζιλίκι υπάρχει σε αυτήν την χώρα).

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω εξάλλου είσαι στην άρχη και πρέπει να παροτρύνουμε τα νέα παιδιά. Οφείλω όμως να σε προειδοποιήσω και να σε προστατεψω από το να χάσεις άσκοπα τον χρόνο σου σε σπουδές που εδώ κατα πάσα πιθανότητα θα μείνουν αναξιοποίητες. Μερικές φορές μετανιώνω που τις έκανα, ειλικρινά...

Κανε focus και εαν έχεις το μεράκι και την αγάπη στον χώρο, θα κολλήσεις εδώ.. Ένας τέτοιος είμαι και εγω και λίγο ιδεαλιστής που παρόλο που τα βλέπω και τα κράζω, επιμένω γιατι πιστεύω ότι μπορουν να αλλάξουν τα πράγματα με την συμβολή του καθένα μας και την αλλαγή της ελληνικής αεροπορικής νοοτροπίας.

Και βέβαια όπως κατάλαβες...δεν ανήκω στην προνομιούχα τάξη των ανηψιων του μπάρμπα από την Κορώνη γι αυτό και μπορώ να μιλάω ελεύθερα :wink:
 
Αααααχ φίλε μου αααχ!Αυτά που λες από τη μια με αποτρέπουν από το να ακολουθήσω αυτό το επάγγελμα από την άλλη δεν με "πιάνουν".Από βύσμα δεν έχω (τουλάχιστον μέχρι τώρα) ανακαλύψει κάτι.Τώρα αν υπάρχει κανα πέμπτο ξαδέρφι,τι να σου πω δεν ξέρω.Υπάρχει κάτι σε ειδικές δυνάμεις αλλά μάλλον θα μείνει ανεκμετάλευτο.Δεν έχω μηχανικό η πιλότο ούτε πατέρα,μητέρα,θείο,θεία,ξαδέρφια,αδέρφια τίποτα :cry: Μόνο μία φίλη της αδερφής μου μηχανικό και αυτή στην Π.Α .Όπως φαίνεται θα δυσκολευτώ πολύ αλλά σε καμία περίπτωση δεν αλλάζω επαγγελματικό προσανατολισμό.

Τώρα αυτά που λες περί ελληνικής φοιτητικής ζωής δεν είναι και τόσο τραγικά όσο τα λες.Εντάξει υπάρχουν και καταλήψεις και κομματισμός και αιώνιοι φοιτητές αλλά αυτά δεν σε "πιάνουν" αν δεν τα επιτρέψεις (εκτός από τις καταλήψεις).Διαβάζεις και παίρνεις το πτυχίο σου στην ώρα σου και αν δεν το θελήσεις δεν εντάσσεσαι σε κάποια πολιτική παράταξη.

Τέλος ειλικρινά πες μου αν πας σε σχολή της ΟΑ γιατί να μην σε προτιμήσουν για μια θέση και να εμπιστευτούν έναν άγνωστο?Γιατί μη μου πεις ότι όλοι όσοι εργάζονται στην ΟΑ μπήκαν με βύσμα!
 
Χαιρόμαι που δεν το βλέπεις αποτρεπτικά το όλο θέμα του greek aviation, εξάλλου ούτε και εγώ στα είπα για να σε αποτρέψω.

Εγώ δεν μίλησα ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς, έγω απλά είπα ότι οι ελληνικές συνήθειες χρόνων έχουν αφήσει τα σημάδια τους και στην ΟΑ σαν δημόσιος οργανισμός.

Καταρχήν να διαχωρίσω το βύσμα που ανέφερα γιατί μπορεί να παρεξηγηθώ.

Υπάρχει το σπρώξιμο από κάποιον γνώστο ΕΝΩ διαθέτεις όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για μία θέση, έστω και αν η δουλειά είναι να φορτώνεις βαλίτσες... εκει το καταλαβαίνω γιατί είμαστε άνθρωποι και έχουμε αδυναμίες και Αγγλοι δενθα γίνουμε ποτέ.

Για σκέψου όμως και το εξής... Εχεις στα χέρια σου δυνατά χαρτιά γιατί κόπιασες να τα πάρεις.. Βρίσκεις μια δουλεία που πάνω κάτω είναι στα μέτρα σου... Και μετα απο καιρό βλέπεις οτι όχι μόνο οι συναδερφοί σου αλλα και οι προιστάμενοι σου οχι αυτα που ξέρεις ΔΕΝ ξέρουν μα ούτε και ένα χαρτι ανάλογο της θέσης τους δεν έχουν... Θα μου πεις πως γίνεται? Μα σου είπα....

Ολα καλά θα μου πείς, τι σε νοιάζει αφου βρήκες την θέση που ήθελες.. Ναι μα εσυ σπουδασες φίλε μου και βλέπεις ότι τελικά την δουλειά και το πόστο θα μπορούσες να το έχεις και ΧΩΡΙΣ τα πτυχία σου... ;-)

Σαφώς και στους πιλότους δεν θα βρείς κραυγαλέα περιστατικά, καθώς ένα πτυχίο χρειάζεται και υπάρχει και νομοθεσία ευτυχώς... Στα άλλα πόστα έχει πολυ γέλιο για να μην επεκταθώ στις υπηρεσίες προς Ελληνικό μερια ;-))))

Και δεν μιλάω για περιπτώσεις που πρέπει να καλυφτεί μία θέση... Εκεί γελάς... Η προυπηρεσία στο χώρο (ασχέτως εαν πριν 5 χρόνια ήσουν το παιδί για τις εξωτερικές δουλειες) είναι αυτο που μετράει συνήθως....

Κανείς δεν θα μπει στο τριπ...οτι εσυ σπούδαζες όσο εγω κουβάλαγα βαλίτσες....και άρα 5 πράγματα ξέρεις παραπάνω....οχι... εισαι 5 χρόνια υπάλληλος στην εταιρεία μας αφού έχεις γλυψει ότι κινειται με γραβάτα ή φόρμα, περάσει και από 2-3 κρεβατάκια (στην χειρότερη) θα την πάρεις την θέση... ασχέτως εαν είσαι στην ουσία άσχετος με την θέση... Και ποιος θα το καταλάβει εξάλλου? Και αν το καταλάβει τι θα μας κάνει?

Και να το πάρω και αλλιώς...Και τα ίδια χρόνια προυπηρεσιας να έχεις με τον/την άλλη υποψήφια... υπάρχει περίπτωση να χάσεις μια θέση ακριβώς γιατί στο γραφείο θέλουν μια θηλυκή ύπαρξη και όχι ένα ρέμαλο. Στο aviation ήρθες... Μια γυναίκα τύπου αεροσυνοδός αποτελεί φαντασίωση, ασχετως έαν δεν ξέρει τι είναι τα JAR-OPS... Ουτε γνώσεις Η/Υ κτλ μετράνε... Με την είσοδο των electronic manuals πχ χαμός έγινε....

Το δικό μας aviation από mentality έχει μείνει στην εποχή Ωνάση, ΟΑ και Κωστας Πρέκας. Πολλοί ζούνε με τις αναμνήσεις και δεν κοιτάνε που γελάνε οι ξένοι συναδερφοί μας με τα χάλια μας. Και στο λέω εγώ που πέρυσι ντράπηκα, σαν Ελληνας πάνω από όλα, σε ένα παγκόσμιο aviation σεμινάριο και προσπαθούσα να μπαλώσω την ξεφτίλα μας σε συζητήσεις που είχα στο lobby και κατα την διάρκεια των δείπνων (κράτησε και 3 μέρες το ρημάδι)

Λοιπόν, τι και εαν είσαι τους φέρεις χαρτί από το ΕΜΠ...θα σου πουν.. την δουλεια την ξέρεις, μπορείς να φέρεις το κατσαβίδι? Δούλευες στην ΣΕΑ, Cronus, Hellenic Star, Virgin και δεν συμμαζεύεται? Μπορείς να ρουφιανέψεις? (άλλο μεγάλο κεφάλαιο).

Η νομίζεις οτι θα είσαι ο μόνος με χαρτιά και πιστοποιήσεις μηχανικού? ΕΥΤΥΧΩΣ προχωράει το standardization με τις άδειες μηχανικών, τα JAR-OPS και την EASA. Αλλα τι να το κάνεις και πάλι? "Ειναι γραμμένα στα Αγγλικά και όταν μπήκαμε στο μαγαζί, απολυτήριο λυκείου ήθελε μόνο.... Και τωρα μεγάλωσα και δεν μπορώ να πάω στον Στρατηγάκη...."

Και αλλα παιδιά είναι αξιόλογα και σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι καλύτεροι και απο μένα και από σένα. Αλλά κραυγαλέες προαγωγές και ουρανοκατέβατες προσλήψεις ατόμων που θα έχεις όχι μόνο προιστάμενους αλλα και διευθυντές θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις την αξία των πτυχίων που με τόσο κόπο θα έχεις αποκτήσεις, τον χρόνο που ξοδεψες ενώ θα μπορούσες να δούλευες στους διάφορους κομήτες/ελληνικές αεροπορικές εταιρίες κτλ.

Θα μου πεις, ετσι γίνεται παντού.. Και όμως καμία ιδιωτική εταιρεία δεν θα πάρει πχ γραμματεά εαν δεν ξέρει κομπιούτερ... Στο δικό μας aviation, αρκει να ξέρεις ένα πιλότο, να έχεις κρατήσει φιλίες απο την παλια σου εταιρεία και παει λέγοντας και την θέση θα την πάρεις don't worry....

Γερό στομάχι θέλει, λιγο να είσαι στα αυτά σου και ποτέ μην πιστέψεις ότι το ελληνικό aviation είναι αντιπροσωπευτικο της Ευρώπης ή της παγκόσμιας αγοράς.

Επειδή ούτε εγώ είμαι απο τα γενοφάσκια μου στο aviation και έχω δουλεψει και σε άλλους χώρους και πόστα, σε πληροφορώ ότι υπάρχει πολυ παπατζιλικι όσο πουθενά αλλου. Ευτυχώς μας έσωσε το φιλότιμο και δεν έχουμε γίνει Αφρική, που πεφτουν τα αεροπλάνα σαν τις μύγες....

Το καλο είναι (αλλα και κακό γιατί έχουμε εφησυχαστεί σε αυτό) ότι έχουμε τουλάχιστον καλους πιλότους.... Τώρα εαν δουλεύουν στην Ελλάδα δεν ξέρω... Αλλα τι να το κάνεις... οι καλοι πιλότοι δεν σημαίνει και καλο aviation... ένας οργανισμός θέλει όλα τα μέρη του να δουλεύουν σωστά και εκεί πάσχουμε...
 
Καλά όσα λες και φαίνεται ότι γνωρίζεις γενικά τι παίζεται στον χώρο.Όμως κάπου σ'έχασα :( Λες τελοσπάντων για την κατάσταση στην ελλάδα στο συγκεκριμένο αντικείμενο ότι λίγο πολύ έτσι είναι και ότι καλό είναι να έχεις και κάποιον να σε "ωθήσει" αλλά κάπου λες ότι η κατάσταση δεν είναι έτσι στον ιδιωτικό τομέα :shock: Δηλαδή εκεί υπάρχει μια στοιχειώδης αξιοκρατία ή κατάλαβα λάθος? :roll: :roll:
 
Ναι ίσως σε έμπλεξα λίγο γιατί δυστυχώς σε ένα φορουμ δεν μπορείς να πείς συγκεκριμένα παραδείγματα για να μην φωτογραφίσεις πρόσωπα και καταστάσεις.

Για να σου δώσω ένα παράδειγμα πάλι κρυπτογραφημένο....

Εγω πάντως πρώτη φορα είδα σε γραφείο άτομο/ατομα να τους έχουν ανατεθεί σοβαρά καθήκοντα και να μην ξέρει/ξέρουν πως ανοιγεί ο Η/Υ ή να μην ξέρουν τι είναι τα JAR-OPS εν έτη 2007. Και δεν μιλάμε ούτε για απλο/απλη υπάλληλο, ούτε πόστο της πλάκας...

Και σκέψου ότι εαν δεν ξέρει αυτά, φαντάσου πόσα άλλα δεν ξέρει και ΟΝΤΩΣ δεν ξέρει ακόμα πιο σημαντικά αλλα που και πάλι όμως δεν μπορώ να τα πώ εδω...

. Εξάλλου δεν είναι ο σκοπός μου να βγάλουμε τα άπλυτα στην φόρα, αλλά να καταλάβεις τι παίζει γιατί ειλικρινά σε πολλά μου θυμίζεις τον εαυτό μου και δεν θα ήθελα να πάθεις τα ίδια.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν κρίνουμε το άτομο και εγω να ήμουνα ίσως να δεχόμουνα να γίνω Διευθυντης Κλινικής παρόλο που δεν είμαι γιατρός... το ελληνικό (+αεροπορικό) σύστημα κρίνουμε που επιτρέπει τέτοια πράγματα και την νοοτρόπια που υπάρχει.

Δεν θέλω να πώ περισσότερα και πιο απίστευτα πράγματα με στοιχεία γιατί βλέπω να πιάνει δουλειά ο Μάκης 30φυλλόπουλος και εγω να μένω άνεργος...
 
Μία ακόμα ερώτηση:Εάν κάποιος αποκτήσει την άδεια για aircraft maintenance έχει προοπτικές για εύρεση εργασίας στο εξωτερικό και ειδικά στην ευρώπη?Κάπου άκουσα ότι σε "παρακαλάνε" να πας να δουλέψεις και μάλιστα με αρχικούς μισθούς δύο με τρεις χιλιάδες ευρώ.Αλλού άκουσα ότι παίρνουν μόνο τους καλύτερους,με βαθμό πτυχίου 9+ και ένα μεγάλο μάστερ.Αληθεύει κάποιο από αυτά τα δύο ή κάποιο άλλο? :roll:
 
z_pilot":16l6nflu said:
Μία ακόμα ερώτηση:Εάν κάποιος αποκτήσει την άδεια για aircraft maintenance έχει προοπτικές για εύρεση εργασίας στο εξωτερικό και ειδικά στην ευρώπη?Κάπου άκουσα ότι σε "παρακαλάνε" να πας να δουλέψεις και μάλιστα με αρχικούς μισθούς δύο με τρεις χιλιάδες ευρώ.Αλλού άκουσα ότι παίρνουν μόνο τους καλύτερους,με βαθμό πτυχίου 9+ και ένα μεγάλο μάστερ.Αληθεύει κάποιο από αυτά τα δύο ή κάποιο άλλο? :roll:
Χωρίς πτυχείο επί τύπου και μια καλή εμπειρία θα είναι δύσκολο να ξενιτευτείς. Εχε επίσης υπόψη σου ότι αν φύγεις για έξω απομακρύνεσαι από τον Ελλαδικό χώρο και "χάνεις επεισόδια", αν καταλαβαίνεις τι λέω...
 
Εννοώ αφού αποκτήσεις την άδεια για part 66.Δεν υπάρχει ζήτηση στο εξωτερικό;
 
Top