Mηχανικός αεροσκαφών

Υδραζίνης":3ccrtjqp said:
Φίλε SteliosInter έχω επιφυλάξεις για το ΤΕΙ της Χαλκίδας. Απ όσο γνωρίζω δεν αποκτάς κάποια πιστοποίηση και μετά ουσιαστικά πρέπει να παρακολουθήσεις κάποια εξουσιοδοτημένη σχόλη ή να αποκτήσεις 5 χρονια προϋπηρεσια σε "αεροπορικό" περιβάλλον (σαν βοηθός) για να έχεις το δικαίμα να δώσεις για Β1. Πάντως οι συνάδερφοι της πολιτικής αεροπορίας μπορούν να σας πληροφορίσουν καλύτερα.

Σάν απόφοιτος του εν λόγω τμήματος επιβεβαιώνω οτι δέν δίνεται κάποια πιστοποίηση. Όπως έχει γραφτεί ξανά, το αντικείμενο των σπουδών του ΤΕΙ είναι "ακαδημαϊκού χαρακτήρα".
Παρόλα αυτά με το πτυχίο (με βαθμό άνω του 6) απαλάσσεσαι απο τα Modules 1,2,3,16 καθώς και απο 2 χρόνια προϋπηρεσίας (δηλαδή απαιτούνται 3 αντί για 5) καθώς σύμφωνα με την νομοθεσία (R2042/2003) η ΥΠΑ θεωρεί το αντικείμενο σπουδών "relevant" (Βλ EASA 2042/2003 66.Α.30.-2.-(ii) ). Επίσης δέν απαιτείται να έχεις ολοκληρώσει την προυπηρεσία για να δώσεις εξετάσεις στα μαθήματα για Β1, εκτός και άν με το "να δώσεις για Β1" εννοείτε να υποβάλλεις αίτηση (τελικός φάκελος) για έκδοση του βασικού πτυχίου Β1.
 
Φίλε panos kal ευχαριστώ για την διόρθωση :great: , ομολογώ οτι δεν το γνωρίζω το θέμα ακριβώς, γι αυτό χρησιμοποίησα το "απ όσο γνωρίζω" , και για τα 5 χρόνια εννοούσα για τον τελικό φάκελο.'Οπως και να έχει όσο ζούμε μαθαίνουμε! ;)
 
Φιλε Υδραζινης ευχαριστω για το ενδιαφερον σου!! Φιλε panos kal να συνεχισω δηλαδη για το ΤΕΙ η να μαθω αγγλικα και να την κανω για εξωτερικο;;
 
Αυτό είναι καθαρά δική σου απόφαση φίλε μου.
Το ΤΕΙ θα σου προσφέρει καθαρά ακαδημαϊκές γνώσεις και θα σε απαλλάξει απο αυτά που είπα παραπάνω.
Απο την άλλη ένας φορέας Part 147 που θα σε βγάλει κατ ευθείαν Β1 μονο με 2 χρόνια απαιτούμενη προϋπηρεσία και θα σε βάλει στο "πνεύμα" με τη μία, άν και χρειάζεται λεφτά. Λεφτά μαζεμένα βέβαια, καθώς τα 4+ χρόνια του ΤΕΙ + ενοίκια + εξοδα θα βγούν πολύ περισσότερα μακροπρόθεσμα.
Και πάλι η απόφαση είναι καθαρά δική σου, αναλόγως του τί θέλεις να κάνεις στη ζωή σου.
 
Μαλλον καλυτερα να παω καπου εξω πιστευω.Ευχαριστω φιλε παντως!!! :great:
 
Γεια σας και καλώς σας βρήκα. Έχω μια μεγάλη απορία της οποίας η απάντηση ενδέχεται να με γκρεμίσει :( .
Διάβασα στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το πάρτ66 το κάτωθι :
Code:
66.Α.20 Δικαιώματα
α) Με την επιφύλαξη της συμμόρφωσης με το στοιχείο β), ισχύουν τα ακόλουθα δικαιώματα:[...]
β) Ο κάτοχος άδειας συντήρησης αεροσκαφών δεν μπορείνα ασκεί τα δικαιώματα πιστοποίησης εκτός εάν:[...]
2. κατά τα τελευταία δύο έτη είτε απέκτησε πείρα συντήρησης έξι μηνών σύμφωνα με τα δικαιώματα που χορηγούνται από την άδεια συντήρησης αεροσκαφών, είτε πληρούσε τους όρους για την έκδοση των σχετικών δικαιωμάτων.
Εγω τώρα που είμαι απόφοιτος ΤΕΙ εν προκειμένω ηλεκτρολόγος και θέλω να δώσω για το Β1 πρέπει δηλαδή να έχω εργασιακή εμπειρία σε αεροσκάφη τουλάχιστον 6 μηνών για να μπορέσω να δώσω εξετάσεις;
 
Εξετάσεις για τα modules μπορείς να δώσεις όποτε θέλεις, χωρίς να έχεις εργασιακή εμπειρία.
Όταν θα κάνεις αίτηση για έκδοση του πτυχίου, θα πρέπει να έχεις περάσει όλα τα modules για το πτυχίο που ενδιαφέρεσαι και να έχεις και τρία χρόνια (στην περίπτωσή σου, σαν απόφοιτος ΤΕΙ) εργασιακή εμπειρία σε συντήρηση αεροσκαφών σε Part-145 οργανισμό.
 
Αρχικά καλό είναι να ρωτήσεις με κάποιο τηλέφωνο/email στο αντίστοιχο
γραφείο της ΥΠΑ αν έχει "δεχτεί" την σχολή σου ως "completion of training considered relevant by the competent authority [ΥΠΑ] as a skilled worker, in a technical trade" για να πάρεις την μέιωση των 2 χρόνων προυπηρεσίας.
 
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις. Μου φυγε ένα βάρος.
@ πρίγκιπας : Είχα πάρει τηλ στην ΥΠΑ πιο παλιά και μου είπαν ότι αμα είμαι από ΤΕΙ (δεν ρωτήσανε ποιό) ισχύει για τα -2 χρόνια και σαν ηλεκτρολόγος αν έχω βαθμό πτυχίου > 6 δεν εξετάζομαι στα μότζουλς 1-2-3-4.
@ τζέμ : Όταν όμως με το καλό -και αν βέβαια αφού είναι πανδύσκολα!- περάσω τα μότζουλς φαντάζομαι ότι θα μου εκδώσουν κάποια βεβαίωση που να διασφαλίζει ότι έχω εξεταστεί επιτυχώς στα μαθήματα, ώστε να κάνω αιτήσεις σε ξένους οργανισμούς;
Και μια τελευταία ερώτηση. Οι διάφορες ερωτήσεις που κυκλοφορούν στο ίντερνετ είναι καλές για revision ή μήπως το επίπεδο των ερωτήσεων που πέφοτυν στις εξετάσεις (ΥΠΑ/ΕΑΒ/HATA) είναι πιο ανεβασμένο;

Ευχαριστώ και πάλι.
 
Σωστά, για κάθε επιτυχημένο module παίρνεις το αντίστοιχο "certificate of recognition" που είναι ουσιαστικά
το πτυχίο του εκάστωτε module. Όσο για τις διαδικτυακές ερωτήσεις κάποιες είναι καλές κάποιες όχι και επίσης είναι περισσότερο για reference. Θέλουν κάποια κρίση για να ξεσκαρτάρεις τις καλές.
 
Top