airberliniotis":2vi3hoal said:
Η αγγλική ΥΠΑ που αφήνει εν γνώση της ο εκάστοτε κάτοχος να έχει 7 και 8 τύπους είναι θεμιτό;
(όποιος έχει χρήματα έχει και 7 τύπους, αλλά αν τον ρωτήσεις για το κάθε αεροπλάνο ξεχωριστά έχει μαύρα μεσάνυχτα)
Όπως είπε ο Κούλης δεν είναι παράνομο να έχεις 7-8 τύπους και δεν είναι μόνο η CAA που το αφήνει.
Μαύρα μεσάνυχτα δεν έχεις, αλλά ούτε από την άλλη είναι λογικό να θυμάσαι απέξω τις ιδιαιτερότητες του κάθε τύπου.
Ο τύπος στο πτυχίο σου δίνει το δικαίωμα να τον υπογράφεις. Για να υπογράψεις μια εργασία διαβάζεις το AMM. Τέλος.
Αν έχεις μεγάλη εμπειρία σε ένα τύπο, απλά θα είσαι πιο γρήγορος στην αποκατάσταση της βλάβης.
Αν όχι, καθυστερείς λίγο παραπάνω ψάχνοντας το τι πρέπει να κάνεις.
Οι 7 τύποι μπορούν να προκύψουν και από μακροχρόνια εργασία.
Στο πτυχίο μπορείς να έχεις ότι θέλεις και έχεις πιστοποιηθεί. Μετά είναι κατά τη γνώμη μου θέμα της εταιρίας που δουλεύεις σε πόσους τύπους θα σου δώσει approval.
Δες για παράδειγμα το capability της Aerocandia:
http://www.aerocandia.gr/en/lm_capabilities.html
Airbus A319/A320/A321 Series
Airbus A330-200/300 Series
Airbus A340-200/300 Series
Boeing 737-600/700/800/900 Series
Boeing B737-300/400/500 Series
Boeing B747-200/300 Series
Boeing B757-200/300 Series
Boeing B767-200/300 Series
Boeing B777-200/300 Series
Mc Donnell Douglas MD-80 Series
Embraer ERJ-170 Series
Embraer ERJ-190 Series
Cessna 750
Beech 200 Series
Bombardier DHC-8-400 Series
Bombardier DHC-8-100/200/300 Series
BAE Systems BAe 146/AVRO 146-RJ Series
Οι τύποι που έχω βάλει το ίδιο χρώμα θεωρούνται συγγενικοί μεταξύ τους, οπότε αν ξέρεις τον ένα, ο άλλος δεν είναι και τόσο διαφορετικός.
Μπορείς να πεις λοιπόν πως οι 17 τύποι μειώνονται στην πράξη σε 11.
Μάλλον λογικό είναι να υπάρχουν στη βάρδια πολλοί μηχανικοί με διαφορετικά approvals για να καλύπτουν τις απαιτήσεις της κάθε βάσης.
Όχι μόνο για την Aerocandia, αλλά και για άλλες μεγάλες εταιρίες όπως ο NAYAK:
http://www.nayak.aero/capabilities/
Τέλος είναι στη προσωπικότητα του καθενός αν κάτσει να διαβάσει προσεκτικά το εκπαιδευτικό υλικό.
Μην περιμένεις και πολλά από μια ΥΠΑ που έχει δώσει άδειες σε εταιρίες όπως ΗΙΑ κτλ, ή που απολύει επιθεωρητές επειδή ήρθαν από την μετάταξη της ΟΑ και μετά κάνει διαγωνισμό για να πάρει ξανά επιθεωρητές στις ίδιες θέσεις που θεώρησε καταργημένες...