Ωραια. Οταν με το καλο τελειωσεις το μονο που θα μπορεις να κανεις ειναι να προσληφθεις ως βοηθος μηχανικου σε καποια εταιρεια. Αν θελεις να κανεις καριερα ως μηχανικος αεροσκαφων, Authorized φυσικα, θα πρεπει να αποκτησεις το Part-66 B1 licence για το οποιο απαιτειται να περασεις τα mondules(μαθηματα) που οριζει η EASA και μετα να συμπληρωσεις καποια χρονια προυπηρεσιας ως βοηθος σε καποια αεροπορικη εταιρεια.
Τα μαθηματα αυτα μπορεις να τα περασεις με τους παρακατω τροπους:
1) Δινοντας απλα εξετασεις στην Υπηρεσια Πολιτικης Αεροποριας τις προκαθορισμενες ημερομηνιες οι οποιες ανακοινωνονται απο την Υπηρεσια. Δυστηχως η ΥΠΑ διεξαγει μονο τις εξετασεις οποτε θα πρεπει να βρεις το αναλογο υλικο και να μελετησεις μονη σου. Δεν το συνιστω διοτι ειναι αρκετα χρονοβορο, πολλες ερωτησεις στο databse της ΥΠΑ ειναι λαθος οποτε δεν θα βγαλεις ακρη και προσωπικα θεωρω πως δεν θα αποκτησεις επαρκεις γνωσεις(αυτο ειναι φυσικα προσωπκη αποψη). Οταν λοιπον με το καλο τελειωσεις θα χρειαστεις 3 χρονια προυπηρεσια σε μια αεροπορικη.
2)Διαλεγεις μια σχολη που ειναι πιστοποιημενη κατα JAR Part-147 η οποια εχει βιβλια,καθηγητες και αιθουσες και διεξαγει κανονικα μαθημα(θρανιο δηλαδη) και στο τελος εξετασεις. Ο κυκλος για το full course ειναι 2400 διδακτικες ωρες και τοτε θα απαιτουνται μονο 2 χρονια προυπηρεσιας.
Τετοιες σχολες ειναι η HATA στο Μαρκοπουλο και η σχολη της ΕΑΒ στο Σχηματαρι.(αν μου διαφευγει καμια αλλη παρακαλω να με διορθωσει καποιος). Μπορεις να βρεις πολλες πληροφοριες για τα μαθηματα και την υλη στο διαδυκτιο και στις αντιστοιχες σελιδες των σχολων που σου ειπα.
Μπορεις φυσικα να επιλεξεις και μια αντιστοιχη σχολη στο εξωτερικο!
Και τωρα ακου και την προσωπικη μου αποψη μιας και ειμαι μηχανικος αεροσκαφων και εργαζομαι απο το 1999 στον χωρο. Οταν εγω ξεκινουσα δεν υπηρχαν τετοιες σχολες στην Ελλαδα, μονο η ΥΠΑ και κανεις δεν με καθοδηγησε. Ευτηχως τα πραγματα πηγαν πολυ καλλυτερα απο οτι περιμενα..τελος παντων.
Δεν γνωριζω την ηλικια σου και το ποσα χρηματα σκοπευεις να δωσεις αλλα αν θελεις να κανεις μια πραγματικα καλη καριερα φυγε στο εξωτερικο. Για παραδειγμα το πανεπιστημιο του Kingston στο Λονδινο εχει ενα τρομερο course ακριβος για μηχανικους αεροσκαφων. Επισεις οι μεγαλες αεροπορικες οπως η Lufthansa και η Swiss εχουν δικες τους σχολες και προσφερουν υψηλου επιπεδου εκπαιδευση. Σιγουρα το κοστος ειναι υψηλο αλλα πιστευω πως σου εξασφαλιζει λαμπρη καριερα και σιγουρη!
Αν παλι δεν θελεις να φυγεις, τοτε καλυτερα να φοιτησεις σε καποια σχολη απο την 2η επιλογη διοτι πιστευω πως ο χρονος που θα σπαταλησεις στο ΕΠΑΣ ειναι χαμενος μιας και δεν σου προσφερει τα modules οποτε θα πρεπει να ξανακατσεις στα θρανια. Υποψιν ομως, θα πρεπει να κανεις το full course των 2400 ωρων.
Θα μπορουσες βεβαια να τελειωσεις την ΕΠΑΣ ωστε να εχεις μια βαση σχετικα με το αντικειμενο και μετα να απευθηνθεις σε καποια απο τις σχολες ωστε να δωσεις για τα module. Κανε μια επισκεψει εκει και θα σε κατατοπισουν σχετικα με τις οποιες αποριες σου.
Να ξερεις ομως πως σε αυτο το επαγγελμα θα αντιμετωπισεις πολλες δυσκολιες διοτι δουλευουμε συνηθως εξω στην πιστα με οτι αυτο σημαινει οσον αφορα τα καιρικα φαινομενα, υπαρχουν βαρδιες και πολλα νυχτερινα, τρομερη ευθηνη και πιεση και φυσικα διαβασμα,διαβασμα και παλι διαβασμα για ολη σου την ζωη!
Ελπιζω να σε βοηθησα..