Mηχανικός αεροσκαφών

φίλε Γιώργο κάνεις λάθος σε αυτό που λες.
Τα δικά μου certs ήταν από 3 διαφορετικές χώρες. Από ΥΠΑ, SR Technics, Lufthansa TT
 
Οκ μαλλον λαθος μου τα ειπαν και εμενα.... :4: :4:
 
Δημήτρη και Γιώργο σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Δημήτρη μήπως το certification το πήρες κάποια χρόνια πρίν?
Εννοώ οτι από ότι έχω μάθει από το 2001 και μετά έγιναν κάποιες αλλαγές.
Ίσως πάλι και να κάνω λάθος...
 
Όπως τα λέει ο Δημήτρης είναι..Και εγώ πέρασα 3 modules στην ΥΠΑ και τα υπόλοιπα από την Lufthansa.. Απλά υπάρχει περιορισμός στις ημερομηνίες αν δεν περάσεις κάποιο μάθημα και πρέπει να επανεξεταστείς! Πρέπει να περάσουν 90 ημέρες ή 30(νομίζω) αν κάνεις ξανά course για το συγκεκριμένο μάθημα..
 
Zητάει αρκετούς μηχανικούς η Bombardier στον Καναδά. Πιο συγκεκριμένα:
Ο επιχειρηματικός κολοσσός Bombardier δραστηριοποιείται στον τομέα της αεροδιαστημικής και της σιδηροδρομικής μεταφοράς. Η εταιρία έχει 69 σημεία παραγωγής και μηχανολογίας σε 23 χώρες και ένα παγκόσμιο δίκτυο κέντρων εξυπηρέτησης. Περισσότεροι από 65.000 υπάλληλοι στηρίζουν την επιχείρηση στον τομέα του σχεδιασμού, της κατασκευής και της πώλησης μιας ευρείας γκόμας προϊόντων και στους δύο τομείς. Αυτή τη στιγμή, η εταιρία έχει «ανοιχτές» 330 θέσεις εργασίας στον Καναδό, που αφορούν κυρίως μηχανολόγους μηχανικούς (185), ηλεκτρολόγους και τεχνικούς ειδικούς στο χώρο της αεροδιαστημικής και σιδηροδρομικής μεταφοράς, καθώς επίσης και πωλητές. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τις τρέχουσες θέσεις εργασίας μέσω της ιστοσελίδας bombardier.com/en/corporate/career .
Πληροφορίες/ Επικοινωνία: τηλέφωνο: +1 514 861 9481
 
Παιδια, έχει μήπως κανείς εύκαιρη τη διεύθυνση από ΥΠΑ διευθυνση πτητικων προτυπων και αδειων για να στειλω αίτηση για αναγνωριση προυπηρεσίας και modules?
Και κανένα τηλέφωνο θα ήταν , επίσης , ευπρόσδεκτο...
 
φίλε ρώτησε για την ΗΑΤΑ στην αθηνα
 
Διαβάζοντας και τις 19 σελίδες του θέματος να τα συνοψίσω αν τα κατάλαβα καλά. Για να γίνει κάποιος μηχανικός με δίπλωμα Β1/Β2 θα πρέπει πρώτα να γραφτεί σε μια σχολή PART147, να παρακολουθήσει τα θεωρητικά μαθήματα, να δώσει τα 17 modules κατά PART66, να βάλει 2 χρόνια πρακτική εμπειρία σε εταιρεία PART145 και μετά να του αποδοθεί το πτυχίο.

Να ρωτήσω και εγώ κάτι.
1) Μπορεί κάποιος να κάνει τα θεωρητικά distance learning (διάβασμα στο σπίτι) και να πηγαίνει στην ΥΠΑ να δίνει τα modules, όσα και όποτε μπορεί? Προφανώς θα χρειάζεται και μια βεβαίωση απο κάποια σχολή οτι παρακολούθησε τον θεωρητικό κύκλο μαθημάτων.
2) Υπάρχει χρονικό περιθώριο για την εξέταση όλων των modules (όπως πχ. με το ppl/fatpl)? Επίσης πόσες επανεξετάσεις επιτρέπονται?
3) Αν κάποιος περάσει και τα 17 modules μέχρι πόσο καιρό έχει προθεσμία να καταθέσει τα χαρτιά για την έκδοση του πτυχίου? Αν λάβουμε υπόψιν οτι δεν βρίσκει αμέσως εταιρία για την πρακτική εξάσκηση των 2 χρόνων.
4) Έχω βρεί μια βιβλιογραφία στο συγκεκριμένο site. Είναι η ενδεδειγμένη για να θεωρείται κάποιος καλυμένος για τις εξετάσεις?
5) Υπάρχει κάποιο database (online ή μή) με ερωτηματολόγια που να εμπεριέχονται στις εξετάσεις της ΥΠΑ ή διαβάζουμε δυνατά τα βιβλία και οτι κάτσει?
 
Top