B737Mech
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/04/2005
- Μηνύματα
- 243
- Likes
- 38
Καλησπέρα κ. Γιάννη.
Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς να σας τρελάνουμε με ορολογίες σας προτείνω το παρακάτω:
http://www.cityofbristol.ac.uk/cour...fc247,&hrs=<=4,<=16,>16,&ntLoc=&ntAud=&ntHrs=
Δεν έχω κανένα συμφέρον ή κέρδος από το συγκεκριμένο κολλέγιο.
Δείτε τι περιλαμβάνει - Τα Bolt είναι δικά μου.
Αν δεν κάνω λάθος, το κολλέγιο στο Perth ήταν "φαρμακείο" παλιότερα και για ένα διάστημα είχε χάσει και την πιστοποίησή του.
Τότε που στη Βρετανία η πανεπιστημιακή εκπαίδευση ήταν δωρεάν, το Perth ζητούσε χιλιάδες λίρες. Νομίζω πως τώρα που όλα τα κολέγια & πανεπιστήμια έχουν δίδακτρα, το Perth θα είναι αρκετά ψηλότερα από τις 8000 λίρες που έχει το Bristol.
Τι σου προσφέρουν:
Και οι δύο δρόμοι δίνουν στον φοιτητή το λεγόμενο "Part - 147 Approved Basic Training Course Certificate". Για να πάρει την άδεια Part-66 Β1 ή Β2, το πτυχίο μηχανικού αεροσκαφών δηλαδή, θα πρέπει να αποκτήσει μετά το τέλος των σπουδών 2 με 3 χρόνια εμπειρία δουλεύοντας σε οργανισμό συντήρησης πιστοποιημένο κατά Part-145.
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ του Bristol & Perth είναι πως το πρώτο περιλαμβάνει στο τέλος
A. Type Training course on Narrow Body Aircraft, δηλαδή εκπαίδευση επί τύπου,
Β. 10 Weeks On Job Training Placement, δηλαδή την ανάθεση του φοιτητή σε οργανισμό συντήρησης κατά Part-145 για να κάνει πρακτική.
Μεγάλη υπόθεση το Β, διότι τις περισσότερες φορές αν δείξεις καλή διαγωγή και συμπεριφορά, σου προσφέρουν θέση εργασίας.
Καλό θα ήταν ο γιος σας να ξεμπερδέψει πρώτα από τα στρατιωτικά, διότι:
Α. Δεν μένει χρόνος μετά το τέλος των σπουδών για να συμπληρώσει την απαιτούμενη προϋπηρεσία για να πάρει την άδεια Part-66 B1 ή Β2. Δεν χωράει δηλαδή χρονικά η στρατιωτική θητεία. Δεν γίνεται να σας το περιγράψω αλλιώς....
Β. Θα ήταν πολύ κρίμα να του ανοίξει μια πόρτα για εργασία και να αναγκαστεί να την κλείσει για να κάνει το στρατιωτικό του.
Το μεγάλο ζήτημα στον χώρο μας είναι να μπορείς να υπογράφεις τα αεροπλάνα.
Αυτό γίνεται μόνο με τον συνδυασμό Part-66 B1 licence, Type Rating, Company approval.
Πτυχία ΤΕΙ, ΑΕΙ κτλ ξεχάστε για τον χώρο μας.
Δεν υπάρχει θέμα αναγνώρισης στην Ελλάδα και σε όποια χώρα ανήκει στην EASA:
http://www.easa.europa.eu/links.php
Το τελευταίο, αλλά ίσως ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η επαγγελματική αποκατάσταση.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, αν θέλουμε να μιλήσουμε για μεγάλα αεροσκάφη, υπάρχουν μόνο η Ολυμπιακή και η Aegean που διαθέτουν σοβαρές υποδομές συντήρησης.
Αν διαβάσετε στο φόρουμ θα δείτε πως η πρώτη πρόσφατα απέλυσε γύρω στους 30 μηχανικούς και γενικώς παίρνει την κάτω βόλτα.
Η δεύτερη επίσημα καλά κρατεί...
Συζητήστε με τον γιό σας τα παραπάνω για να πάρετε τις αποφάσεις που επιθυμείτε. Σωστή ή λάθος απόφαση δεν υπάρχει.
Ελπίζω να βοήθησα.
Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς να σας τρελάνουμε με ορολογίες σας προτείνω το παρακάτω:
http://www.cityofbristol.ac.uk/cour...fc247,&hrs=<=4,<=16,>16,&ntLoc=&ntAud=&ntHrs=
Δεν έχω κανένα συμφέρον ή κέρδος από το συγκεκριμένο κολλέγιο.
Δείτε τι περιλαμβάνει - Τα Bolt είναι δικά μου.
What will I do on this course?
Course duration is 2 years and a term First year - All students study generic modules
B1/B2 Mathematics
B1/B2 Physics
B1/B2 Electrical Fundamentals
B1/B2 Electronic Fundamentals
B1/B2 Digital Techniques / Electronic Instrument Systems
B1/B2 Materials and Hardware
B1/B2 Maintenance Practices
B1/B2 Basic Aerodynamics
Second year - you will choose between studying B1 Mechanical Systems or B2 Avionics
B1/B2 Human Factors
B1/B2 Aviation Legislation
B1 Turbine Aeroplane Aerodynamics, Structures and Systems
B1 Gas Turbine Engine
B1 Propeller
B2 Aircraft Aerodynamics, Structures and Systems
B2 Propulsion
--- Year 3 ----
Type Training course on Narrow Body Aircraft
10 Weeks On Job Training Placement
Type Training and the On Job training will take place during the final term of the course, dates subject to the availability of aircraft.
The remainder of this term is College holiday
Αν δεν κάνω λάθος, το κολλέγιο στο Perth ήταν "φαρμακείο" παλιότερα και για ένα διάστημα είχε χάσει και την πιστοποίησή του.
Τότε που στη Βρετανία η πανεπιστημιακή εκπαίδευση ήταν δωρεάν, το Perth ζητούσε χιλιάδες λίρες. Νομίζω πως τώρα που όλα τα κολέγια & πανεπιστήμια έχουν δίδακτρα, το Perth θα είναι αρκετά ψηλότερα από τις 8000 λίρες που έχει το Bristol.
Τι σου προσφέρουν:
Και οι δύο δρόμοι δίνουν στον φοιτητή το λεγόμενο "Part - 147 Approved Basic Training Course Certificate". Για να πάρει την άδεια Part-66 Β1 ή Β2, το πτυχίο μηχανικού αεροσκαφών δηλαδή, θα πρέπει να αποκτήσει μετά το τέλος των σπουδών 2 με 3 χρόνια εμπειρία δουλεύοντας σε οργανισμό συντήρησης πιστοποιημένο κατά Part-145.
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ του Bristol & Perth είναι πως το πρώτο περιλαμβάνει στο τέλος
A. Type Training course on Narrow Body Aircraft, δηλαδή εκπαίδευση επί τύπου,
Β. 10 Weeks On Job Training Placement, δηλαδή την ανάθεση του φοιτητή σε οργανισμό συντήρησης κατά Part-145 για να κάνει πρακτική.
Μεγάλη υπόθεση το Β, διότι τις περισσότερες φορές αν δείξεις καλή διαγωγή και συμπεριφορά, σου προσφέρουν θέση εργασίας.
Καλό θα ήταν ο γιος σας να ξεμπερδέψει πρώτα από τα στρατιωτικά, διότι:
Α. Δεν μένει χρόνος μετά το τέλος των σπουδών για να συμπληρώσει την απαιτούμενη προϋπηρεσία για να πάρει την άδεια Part-66 B1 ή Β2. Δεν χωράει δηλαδή χρονικά η στρατιωτική θητεία. Δεν γίνεται να σας το περιγράψω αλλιώς....
Β. Θα ήταν πολύ κρίμα να του ανοίξει μια πόρτα για εργασία και να αναγκαστεί να την κλείσει για να κάνει το στρατιωτικό του.
Δεν υπάρχει κάτι τόσο καλό εδώ αν και έχουν γίνει φιλότιμες προσπάθειες πχ ΗΑΤΑ.g_gianis":1848rhal said:ειδικότερα για τη δυναμική του πτυχίου-ων, συγκρινόμενο βέβαια με πτυχία αντίστοιχων ιδρυμάτων (Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, Κολεγίων, κλπ) του εξωτερικού ή της Ελλάδας.
Το μεγάλο ζήτημα στον χώρο μας είναι να μπορείς να υπογράφεις τα αεροπλάνα.
Αυτό γίνεται μόνο με τον συνδυασμό Part-66 B1 licence, Type Rating, Company approval.
Πτυχία ΤΕΙ, ΑΕΙ κτλ ξεχάστε για τον χώρο μας.
Δεν υπάρχει θέμα αναγνώρισης στην Ελλάδα και σε όποια χώρα ανήκει στην EASA:
http://www.easa.europa.eu/links.php
Το τελευταίο, αλλά ίσως ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η επαγγελματική αποκατάσταση.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, αν θέλουμε να μιλήσουμε για μεγάλα αεροσκάφη, υπάρχουν μόνο η Ολυμπιακή και η Aegean που διαθέτουν σοβαρές υποδομές συντήρησης.
Αν διαβάσετε στο φόρουμ θα δείτε πως η πρώτη πρόσφατα απέλυσε γύρω στους 30 μηχανικούς και γενικώς παίρνει την κάτω βόλτα.
Η δεύτερη επίσημα καλά κρατεί...
Συζητήστε με τον γιό σας τα παραπάνω για να πάρετε τις αποφάσεις που επιθυμείτε. Σωστή ή λάθος απόφαση δεν υπάρχει.
Ελπίζω να βοήθησα.