Καλησπερα παιδες.Διαβασα ολα αυτα που γραφτηκαν και ηταν πολυ χρησιμα να καταλαβω αρκετα πραγματα σχετικα με το αντικειμενο. Ωστόσο εχω και εγω τον προβληματισμο μου και την ανησυχία μου για το μελλον και θα ηθελα τη γνωμη σας.Ειδικα η γνωμη των πιο παλιων θα ηταν πολυ χρησιμη για την αποφαση μου.Ειμαι καπως μεγαλος,25 χρονων, σιχαίνομαι τη δουλεια μου (security στο αεροδρομιο μεν,ωστόσο ειμαι ευγνώμων που εχω δουλεια και μπορω να κινηθώ) και θελω να παρω την γενναία αποφαση ζωης και να ασχοληθω σαν τεχνικος αεροσκαφων. Για να βαλω τις σκεψεις μου σε μια σειρα, αρχικα για να ασχοληθει καποιος σαν τεχνικος αεροσκαφων, κατσαβιδι στο ενα χερι,γαλλικο κλειδι στο αλλο και απειρες ωρες στο Hangar,θα πρεπει να εχει τα πιστοποιητικα που οριζει ο easa. αυτα ειναι το Α,Β1-Β2,C σχετικα με τα αεροσκαφη. Τωρα αν καποιος τα βγαλει με διαβασμα μονος το ή απο τει-αει ή καποιο πανεπιστήμιο πιστοποιημενο (κατα part 145 αν δεν κανω λαθος?) αυτο επιρεαζει απλα την προυπηρεσια η οποια οριζεται σε 5,3 και 2 χρονια αντιστοίχως. ας παρουμε λοιπον τη δικη μου περιπτωση.
Σκεφτομαι πολυ σοβαρα το ακαδημαικο ετος 14-15(26 χρονων τοτε) να παω στο Kingston university στην Αγγλια και να παρακολουθησω μια σειρα μαθηματων στο aircraft engineering. Με βαση αυτα που ειπα πριν, χοντρικα θα ελεγε κανεις οτι το kingston ειναι ενα "φροντιστήριο" το οποιο σε προετοιμαζει μεσω των μαθηματων του για αυτα τα πιστοποιητικά ( http://www.kingston.ac.uk/undergraduate ... ring-2013/ ). Ηδη λοιπον απο το foundation year σε προετοιμαζει θεωρητικά και πρακτικα ωστε να βγαλεις το licence A και να προχωρήσεις στα επόμενα ετη για το Licence B1 σε θεωρητικό επιπεδο τουλαχιστον.
ενας προβληματισμος ειναι ο εξης
με μια γρηγορη αναζητηση βρηκα αυτο το πινακακι
Part-66 Aircraft Maintenance Licence - module requirements
Category A Licence Modules
Aeroplane jet engines 1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 15 17
Aeroplane piston engines 1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 16 17
*αφαιρεσα τις κατηγοριες των ελικοπτερων μιας και μιλαμε για αεροπλανα εδω περα*
δεν ειδα πουθενα στα μαθηματα του kingston να καλυπτει το Module 16 απο την 2η κατηγορια. υπαρχει προβλημα? :S
αφου λοιπον τελειωσει κανεις με το foundation year το οποιο διαρκει 1-2 χρονια,(ισως και 3 αν χρειαστει να εχεις δουλεια παραλληλα για να συντηρηθεις) εχεις το Α στα χερια σου μαζι με προυπηρεσια(το αν την εχεις ολοκληρη ομως δεν το ξερω.πιθανον ομως οχι, δεν γνωριζω με σιγουρια αν μαζευεις 2 χρονια)
και προχωρας στα επομενα ετη τα οποια καλυπτουν την υλη για το Β1
Category B1 Licence
Aeroplane jet engines 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 15 17
Aeroplane piston engines 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 16 17
*παλι αφαίρεσα τις 2 κατηγοριες των ελικοπτερων* μια σημειωση!! σε καποια μαθηματα λεει οτι καλυπτει τις γνωσεις μερικως(designed to partly satisfy the knowledge requirements...) για το module 7 b1 και αλλο μαθημα για 7 β2. στα υπολοιπα λεει οτι καλυπτει πληρως τις γνωσεις.Anyway.
δηλαδη αν εχω καταλαβει σωστα, απο τη σχολη βγαινεις και εχεις Licence A και μερος πρακτικης καλλυμένο, ουτως ωστε να συνεχισεις για licence B1 ή Β2 στα οποια εχεις καλυψει μεγαλο -αν οχι ολο- απο το θεωρητικό μερος τους! οποτε δουλευεις για τα 2 χρονια προυπηρεσιας ωστε να πας μετα για Β licence.
τωρα φτανω στον βασικο προβληματισμο μου απο επαγγελματικης αποψης, καθως υπαρχουν γενικα πολλες αποριες σχετικα με το θεμα αγγλια,διαμονη φοιτηση κλπ, αλλα θα βγουμε off topic.
αν πανε ολα ιδανικα, θα ειμαι 30-31 ετων! ποσο ευκολο ή δυσκολο ειναι για καποιον σε αυτη την ηλικια να ξεκινησει την καριερα του σαν τεχνικος αεροσκαφων, δεδομενου παντοτε οτι ξεχναμε την Ελλαδα, τουλαχιστον για την επομενη δεκαετια, παραμενουμε Αγγλια ή οπου αλλου μας βγαλει..
οποιαδήποτε διώρθωση,συμβουλη, προσωπικη εμπειρια, πληροφορια θα ητανε ευπροσδεκτη. Sorry αν κουρασα για το μεγαλο post.
φιλικα!
Σκεφτομαι πολυ σοβαρα το ακαδημαικο ετος 14-15(26 χρονων τοτε) να παω στο Kingston university στην Αγγλια και να παρακολουθησω μια σειρα μαθηματων στο aircraft engineering. Με βαση αυτα που ειπα πριν, χοντρικα θα ελεγε κανεις οτι το kingston ειναι ενα "φροντιστήριο" το οποιο σε προετοιμαζει μεσω των μαθηματων του για αυτα τα πιστοποιητικά ( http://www.kingston.ac.uk/undergraduate ... ring-2013/ ). Ηδη λοιπον απο το foundation year σε προετοιμαζει θεωρητικά και πρακτικα ωστε να βγαλεις το licence A και να προχωρήσεις στα επόμενα ετη για το Licence B1 σε θεωρητικό επιπεδο τουλαχιστον.
ενας προβληματισμος ειναι ο εξης
με μια γρηγορη αναζητηση βρηκα αυτο το πινακακι
Part-66 Aircraft Maintenance Licence - module requirements
Category A Licence Modules
Aeroplane jet engines 1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 15 17
Aeroplane piston engines 1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 16 17
*αφαιρεσα τις κατηγοριες των ελικοπτερων μιας και μιλαμε για αεροπλανα εδω περα*
δεν ειδα πουθενα στα μαθηματα του kingston να καλυπτει το Module 16 απο την 2η κατηγορια. υπαρχει προβλημα? :S
αφου λοιπον τελειωσει κανεις με το foundation year το οποιο διαρκει 1-2 χρονια,(ισως και 3 αν χρειαστει να εχεις δουλεια παραλληλα για να συντηρηθεις) εχεις το Α στα χερια σου μαζι με προυπηρεσια(το αν την εχεις ολοκληρη ομως δεν το ξερω.πιθανον ομως οχι, δεν γνωριζω με σιγουρια αν μαζευεις 2 χρονια)
και προχωρας στα επομενα ετη τα οποια καλυπτουν την υλη για το Β1
Category B1 Licence
Aeroplane jet engines 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 15 17
Aeroplane piston engines 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 16 17
*παλι αφαίρεσα τις 2 κατηγοριες των ελικοπτερων* μια σημειωση!! σε καποια μαθηματα λεει οτι καλυπτει τις γνωσεις μερικως(designed to partly satisfy the knowledge requirements...) για το module 7 b1 και αλλο μαθημα για 7 β2. στα υπολοιπα λεει οτι καλυπτει πληρως τις γνωσεις.Anyway.
δηλαδη αν εχω καταλαβει σωστα, απο τη σχολη βγαινεις και εχεις Licence A και μερος πρακτικης καλλυμένο, ουτως ωστε να συνεχισεις για licence B1 ή Β2 στα οποια εχεις καλυψει μεγαλο -αν οχι ολο- απο το θεωρητικό μερος τους! οποτε δουλευεις για τα 2 χρονια προυπηρεσιας ωστε να πας μετα για Β licence.
τωρα φτανω στον βασικο προβληματισμο μου απο επαγγελματικης αποψης, καθως υπαρχουν γενικα πολλες αποριες σχετικα με το θεμα αγγλια,διαμονη φοιτηση κλπ, αλλα θα βγουμε off topic.
αν πανε ολα ιδανικα, θα ειμαι 30-31 ετων! ποσο ευκολο ή δυσκολο ειναι για καποιον σε αυτη την ηλικια να ξεκινησει την καριερα του σαν τεχνικος αεροσκαφων, δεδομενου παντοτε οτι ξεχναμε την Ελλαδα, τουλαχιστον για την επομενη δεκαετια, παραμενουμε Αγγλια ή οπου αλλου μας βγαλει..
οποιαδήποτε διώρθωση,συμβουλη, προσωπικη εμπειρια, πληροφορια θα ητανε ευπροσδεκτη. Sorry αν κουρασα για το μεγαλο post.
φιλικα!