Mηχανικός αεροσκαφών

Καλησπερα παιδες.Διαβασα ολα αυτα που γραφτηκαν και ηταν πολυ χρησιμα να καταλαβω αρκετα πραγματα σχετικα με το αντικειμενο. Ωστόσο εχω και εγω τον προβληματισμο μου και την ανησυχία μου για το μελλον και θα ηθελα τη γνωμη σας.Ειδικα η γνωμη των πιο παλιων θα ηταν πολυ χρησιμη για την αποφαση μου.Ειμαι καπως μεγαλος,25 χρονων, σιχαίνομαι τη δουλεια μου (security στο αεροδρομιο μεν,ωστόσο ειμαι ευγνώμων που εχω δουλεια και μπορω να κινηθώ) και θελω να παρω την γενναία αποφαση ζωης και να ασχοληθω σαν τεχνικος αεροσκαφων. Για να βαλω τις σκεψεις μου σε μια σειρα, αρχικα για να ασχοληθει καποιος σαν τεχνικος αεροσκαφων, κατσαβιδι στο ενα χερι,γαλλικο κλειδι στο αλλο και απειρες ωρες στο Hangar,θα πρεπει να εχει τα πιστοποιητικα που οριζει ο easa. αυτα ειναι το Α,Β1-Β2,C σχετικα με τα αεροσκαφη. Τωρα αν καποιος τα βγαλει με διαβασμα μονος το ή απο τει-αει ή καποιο πανεπιστήμιο πιστοποιημενο (κατα part 145 αν δεν κανω λαθος?) αυτο επιρεαζει απλα την προυπηρεσια η οποια οριζεται σε 5,3 και 2 χρονια αντιστοίχως. ας παρουμε λοιπον τη δικη μου περιπτωση.
Σκεφτομαι πολυ σοβαρα το ακαδημαικο ετος 14-15(26 χρονων τοτε) να παω στο Kingston university στην Αγγλια και να παρακολουθησω μια σειρα μαθηματων στο aircraft engineering. Με βαση αυτα που ειπα πριν, χοντρικα θα ελεγε κανεις οτι το kingston ειναι ενα "φροντιστήριο" το οποιο σε προετοιμαζει μεσω των μαθηματων του για αυτα τα πιστοποιητικά ( http://www.kingston.ac.uk/undergraduate ... ring-2013/ ). Ηδη λοιπον απο το foundation year σε προετοιμαζει θεωρητικά και πρακτικα ωστε να βγαλεις το licence A και να προχωρήσεις στα επόμενα ετη για το Licence B1 σε θεωρητικό επιπεδο τουλαχιστον.
ενας προβληματισμος ειναι ο εξης

με μια γρηγορη αναζητηση βρηκα αυτο το πινακακι

Part-66 Aircraft Maintenance Licence - module requirements
Category A Licence Modules
Aeroplane jet engines 1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 15 17
Aeroplane piston engines 1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 16 17
*αφαιρεσα τις κατηγοριες των ελικοπτερων μιας και μιλαμε για αεροπλανα εδω περα*
δεν ειδα πουθενα στα μαθηματα του kingston να καλυπτει το Module 16 απο την 2η κατηγορια. υπαρχει προβλημα? :S

αφου λοιπον τελειωσει κανεις με το foundation year το οποιο διαρκει 1-2 χρονια,(ισως και 3 αν χρειαστει να εχεις δουλεια παραλληλα για να συντηρηθεις) εχεις το Α στα χερια σου μαζι με προυπηρεσια(το αν την εχεις ολοκληρη ομως δεν το ξερω.πιθανον ομως οχι, δεν γνωριζω με σιγουρια αν μαζευεις 2 χρονια)
και προχωρας στα επομενα ετη τα οποια καλυπτουν την υλη για το Β1
Category B1 Licence
Aeroplane jet engines 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 15 17
Aeroplane piston engines 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 16 17
*παλι αφαίρεσα τις 2 κατηγοριες των ελικοπτερων* μια σημειωση!! σε καποια μαθηματα λεει οτι καλυπτει τις γνωσεις μερικως(designed to partly satisfy the knowledge requirements...) για το module 7 b1 και αλλο μαθημα για 7 β2. στα υπολοιπα λεει οτι καλυπτει πληρως τις γνωσεις.Anyway.
δηλαδη αν εχω καταλαβει σωστα, απο τη σχολη βγαινεις και εχεις Licence A και μερος πρακτικης καλλυμένο, ουτως ωστε να συνεχισεις για licence B1 ή Β2 στα οποια εχεις καλυψει μεγαλο -αν οχι ολο- απο το θεωρητικό μερος τους! οποτε δουλευεις για τα 2 χρονια προυπηρεσιας ωστε να πας μετα για Β licence.

τωρα φτανω στον βασικο προβληματισμο μου απο επαγγελματικης αποψης, καθως υπαρχουν γενικα πολλες αποριες σχετικα με το θεμα αγγλια,διαμονη φοιτηση κλπ, αλλα θα βγουμε off topic.
αν πανε ολα ιδανικα, θα ειμαι 30-31 ετων! ποσο ευκολο ή δυσκολο ειναι για καποιον σε αυτη την ηλικια να ξεκινησει την καριερα του σαν τεχνικος αεροσκαφων, δεδομενου παντοτε οτι ξεχναμε την Ελλαδα, τουλαχιστον για την επομενη δεκαετια, παραμενουμε Αγγλια ή οπου αλλου μας βγαλει..
οποιαδήποτε διώρθωση,συμβουλη, προσωπικη εμπειρια, πληροφορια θα ητανε ευπροσδεκτη. Sorry αν κουρασα για το μεγαλο post.
φιλικα!
 
Φίλε χρήστη falcon88.

Διάβασα με ενδιαφέρον το ποστ και τους προβληματισμούς σου. Θεωρητικά λόγω ηλικίας και δείκτη ανεργίας, οι πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης -ειδικά στην Ελλάδα- δεν είναι απόλυτα με το μέρος σου. Όμως, μπορώ να σου πω πως έχω γνωρίσει 2 άτομα τα οποία στην ίδια περίπου ηλικία με εσένα, αποφάσισαν να επιχειρήσουν στροφή προς το αντικείμενο σπουδών του Μηχ. Αεροσκαφών, έχοντας ασχοληθεί τα προηγούμενα χρόνια με κάτι εντελώς διαφορετικό. Τα κατάφεραν μια χαρά και σήμερα εργάζονται σε αναγνωρίσιμες αεροπορικές εταιρείες. Οπότε μην το βάλεις κάτω.

Από την άλλη βέβαια, σπουδές στο εξωτερικό διάρκειας 3 χρόνων, είναι ρίσκο τεράστιο-οικονομικό και όχι μόνο.

Σημ: δες επίσης μήπως σε ενδιαφέρει και αυτό: http://courses.glam.ac.uk/courses/588-b ... ngineering
 
Οι ερωτήσεις περί επαγγελματικής αποκατάστασης δεν είναι εύκολο να απαντηθούν. Όσο δύσκολο είναι να συμβουλέψει ένας πετυχημένος γιατρός τον φοιτητή ιατρικής για το αν θα βρει δουλειά ή ένας δικηγόρος τον φοιτητή νομικής, άλλο τόσο δύσκολο είναι να σου δώσει απάντηση ένας μηχανικός αεροσκαφών. Άλλες οι συνθήκες όταν έπιασαν δουλειά αυτοί που δουλεύουν τώρα, άλλες όταν θα ψάχνεις εσύ μετά από 4-5 χρόνια. μηχανικός αεροσκαφών σημαίνει 500 πράγματα. Τι? Που? Σε Ε/Π? Σε αεροπλάνα? Σε Cessna? Σε Airbus? Στην Ελλάδα? Στο εξωτερικό? Αυτές τις ερωτήσεις όσο απλές και να σου φαίνται τώρα, όταν θα έρθει η στιγμή να διαλέξεις θα σου φαίνονται βουνό. Γενικώς με τα μαθήματα προσπάθησε να βρεις τον πιο εύκολο και φθηνό δρόμο και μην εντυπωσιάζεσαι από φανταχτερά courses. Άλλωστε για να γίνεις μηχανικός με την ουσιαστική έννοια της λέξης θέλεις τουλάχιστον μια δεκαετία προυπηρεσίας μετά το πτυχίο.
 
Εγώ είμαι 16 χρονών και λάτρης των αεροσκαφών(για Ικάρων θα δώσω) και το μόνο που θα σου πω κάλιο αργά, παρά ποτέ. Κυνήγησε το όνειρό σου στερήσου, ''πολέμησε'' ακόμη και αν όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον σου.Σχετικά με το δίπλωμα του μηχ.αεροσκαφών απ' όσον γνωρίζω και η ΕΑΒ(Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία) έχει ''προγράμματα'' για την απόκτηση πτυχίων μηχανικού.Τσέκαρε εδώ http://www.haicorp.com/index.php/el/cap ... ining.html και εδώ http://www.part66.gr/index.php/el/progr ... grams.html .
 
Arispn007":38ffbcz1 said:
Εγώ είμαι 16 χρονών και λάτρης των αεροσκαφών(για Ικάρων θα δώσω) και το μόνο που θα σου πω κάλιο αργά, παρά ποτέ. Κυνήγησε το όνειρό σου στερήσου, ''πολέμησε'' ακόμη και αν όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον σου.Σχετικά με το δίπλωμα του μηχ.αεροσκαφών απ' όσον γνωρίζω και η ΕΑΒ(Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία) έχει ''προγράμματα'' για την απόκτηση πτυχίων μηχανικού.Τσέκαρε εδώ http://www.haicorp.com/index.php/el/cap ... ining.html και εδώ http://www.part66.gr/index.php/el/progr ... grams.html .
ευχαριστω φιλε μου, σου ευχομαι να περασεις στη ΣΜΑ ή ιπταμενος στην ικαρων!

koulis":38ffbcz1 said:
Οι ερωτήσεις περί επαγγελματικής αποκατάστασης δεν είναι εύκολο να απαντηθούν. Όσο δύσκολο είναι να συμβουλέψει ένας πετυχημένος γιατρός τον φοιτητή ιατρικής για το αν θα βρει δουλειά ή ένας δικηγόρος τον φοιτητή νομικής, άλλο τόσο δύσκολο είναι να σου δώσει απάντηση ένας μηχανικός αεροσκαφών. Άλλες οι συνθήκες όταν έπιασαν δουλειά αυτοί που δουλεύουν τώρα, άλλες όταν θα ψάχνεις εσύ μετά από 4-5 χρόνια. μηχανικός αεροσκαφών σημαίνει 500 πράγματα. Τι? Που? Σε Ε/Π? Σε αεροπλάνα? Σε Cessna? Σε Airbus? Στην Ελλάδα? Στο εξωτερικό? Αυτές τις ερωτήσεις όσο απλές και να σου φαίνται τώρα, όταν θα έρθει η στιγμή να διαλέξεις θα σου φαίνονται βουνό. Γενικώς με τα μαθήματα προσπάθησε να βρεις τον πιο εύκολο και φθηνό δρόμο και μην εντυπωσιάζεσαι από φανταχτερά courses. Άλλωστε για να γίνεις μηχανικός με την ουσιαστική έννοια της λέξης θέλεις τουλάχιστον μια δεκαετία προυπηρεσίας μετά το πτυχίο.
Πραγματι εχεις δικιο, κανεις δεν ξερει ποσο θα εχει επηρεάσει η κριση τον κλαδο και στο εξωτερικο στο μελλον. ωστοσο οραματιζομαι να δουλευω στο εξωτερικο και πιο συγκεκριμενα στην Αγγλια, ειτε πχ. σε αεροπλανα τυπου Boeing 737 ειτε σε Airbus a320. Το κινητρο για Αγγλια ειναι οτι τα διαφορα πανεπιστήμια συνεργάζονται με αεροπορικες εταιρείες και αυτο βοηθάει ετσι ωστε οι φοιτητες και οι απόφοιτοι πιθανοτατα να βρουν εταιρεία για την πρακτικη τους! κυριως γι αυτο στρεφομαι προς τα εκει και δεν κοιταω για κατι στην Ελλαδα.λογικο ειναι πιστεύω απο τη στιγμη που σε A3 και ΟΑ, επικρατεί αυτη η.."ελληνική" κατασταση! Ηδη το Kingstone συνεργαζεται με KLM UK και το Glamorgan με British airways απ' οσο γνωρίζω! :|

TheGianneto":38ffbcz1 said:
Φίλε χρήστη falcon88.

Διάβασα με ενδιαφέρον το ποστ και τους προβληματισμούς σου. Θεωρητικά λόγω ηλικίας και δείκτη ανεργίας, οι πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης -ειδικά στην Ελλάδα- δεν είναι απόλυτα με το μέρος σου. Όμως, μπορώ να σου πω πως έχω γνωρίσει 2 άτομα τα οποία στην ίδια περίπου ηλικία με εσένα, αποφάσισαν να επιχειρήσουν στροφή προς το αντικείμενο σπουδών του Μηχ. Αεροσκαφών, έχοντας ασχοληθεί τα προηγούμενα χρόνια με κάτι εντελώς διαφορετικό. Τα κατάφεραν μια χαρά και σήμερα εργάζονται σε αναγνωρίσιμες αεροπορικές εταιρείες. Οπότε μην το βάλεις κάτω.

Από την άλλη βέβαια, σπουδές στο εξωτερικό διάρκειας 3 χρόνων, είναι ρίσκο τεράστιο-οικονομικό και όχι μόνο.

Σημ: δες επίσης μήπως σε ενδιαφέρει και αυτό: http://courses.glam.ac.uk/courses/588-b ... ngineering

ευχαριστω μαν, θα το κοιταξω κι αυτο!! δυσκολη η φαση την Αγγλιας, ειδικα αν ξεκινας να μαζευεις πληροφοριες απτην αρχη για το τι παιζει εκει περα!
 
Μην μπορώντας (λόγω μυωπίας) να διεκδικήσω την εισαγωγή στη σχολή Ικάρων (ιπτάμενοι) και λόγω αγάπης (που φτάνει στα όρια της εμμονής) για τις πτήσεις και τα αεροσκάφη γενικότερα, ενόψει περάτωσης του λυκείου την επόμενη σχολική χρονιά αναζητώ εδώ και καιρό πληροφορίες για επαγγέλματα σχετικά με τα αεροσκάφη (σχολές πιλότων, μηχανικός αεροσκαφών).
Διαβάζω εδώ και καιρό το φόρουμ ως επισκέπτης και με βοήθησε πολύ. Βέβαια υπάρχουν θέματα που ξεκινούν από το 2005 κι ενδεχομένως οι πληροφορίες να μην είναι πλέον ακριβείς ή επίκαιρες.

Στο παρακάτω μεγάλο κείμενο που αποτελεί την πρώτη μου ανάρτηση, όσοι καταφέρουν να το διαβάσουν, συνοψίζω όσα διάβασα στο συγκεκριμένο φόρουμ για το επάγγελμα του μηχανικού αεροσκαφών μέσω «πολιτικών» σχολών (δεν θα αναφερθώ σε ΣΜΑ και ΣΤΥΑ). Και λέγοντας μηχανικός (μια και δεν είμαι πολύ καλός με τους αγγλικούς όρους) αναφέρομαι στο άτομο που κατασκευάζει (όχι σχεδιάζει) και επισκευάζει αεροσκάφη. Επομένως αποκλείω αεροναυπηγούς κλπ.
Αν έχω κάποια λάθη σε όσα γράφω θα παρακαλούσα όσους γνωρίζουν (κι απ’ ό,τι είδα υπάρχουν αρκετοί που το κατέχουν άριστα το θέμα) να με διορθώσουν.
Παράλληλα παραθέτω μερικές απορίες μου στις οποίες θα με βοηθούσε πολύ κάθε αξιόπιστη απάντηση.

Άδειες μηχανικών αεροσκαφών
Κατηγορία Α1,2,3,4 Απλή συντήρηση και αποκατάσταση βλάβης
Κατηγορία Β1.1 Στροβιλοφόρα αεροπλάνα
Κατηγορία Β1.2 Εμβολοφόρα Αεροπλάνα
Κατηγορία Β1.3 Στροβιλοφόρα ελικόπτερα
Κατηγορία Β1.4 Εμβολοφόρα Ελικόπτερα
Κατηγορία Β2 Συντήρηση ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά
Κατηγορία C Όλα τα μέρη του αεροσκάφους

Στη συνέχεια θα αναφερθώ στις δημοφιλέστερες άδειες (αν κατάλαβα καλά) που είναι η Β1 (με όλες τις κατηγορίες της) και η Β2.

Τρόπος απόκτησης.
Επιτυχείς εξετάσεις σε συγκεκριμένα modules στην ΥΠΑ ή σε πιστοποιημένο κατά Part-147 εξεταστικό κέντρο και συγκεκριμένη προϋπηρεσία.
Modules
Είναι 17. Δεν έχω καταλάβει αν χρειάζεται να τα περάσεις όλα ή κάποια ανάλογα με το είδος της άδειας που στοχεύει ο καθένας. Επίσης μερικά modules μπορεί να «αναγνωρίζονται» αν έχεις αποφοιτήσει από κάποια «σχετική» σχολή π.χ. μηχανολόγος από Πολυτεχνείο ή ΤΕΙ, ΤΕΙ τεχνολογίας αεροσκαφών Χαλκίδας κλπ
Για τις συγκεκριμένες εξετάσεις μπορεί κάποιος να διαβάζει μόνος ή να φοιτήσει (επί πληρωμή) σε συγκεκριμένα «σχολεία» πιστοποιημένα κατά Part-147 που προσφέρουν διετή θεωρητική και πρακτική εξάσκηση. (θα γίνει αναφορά παρακάτω)
Προϋπηρεσία.
Απαιτείται έμμισθη προϋπηρεσία σε πιστοποιημένο κατά Part-145 οργανισμό για συντήρηση πολιτικών αεροσκαφών. Άρα αποκλείονται οι οργανισμοί που ασχολούνται με στρατιωτικά αεροσκάφη π.χ. ΕΑΒ; Υποθέτω η προϋπηρεσία πρέπει να είναι στον ανάλογο τομέα, π.χ. δεν μπορεί να πηγαίνεις για ελικόπτερα και να γράφεις προϋπηρεσία σε αεροπλάνα.
Ο χρόνος της απαιτούμενης προϋπηρεσίας εξαρτάται από τον αν έχεις τελειώσει ή όχι κάποια σχολή και ποια.
5 χρόνια όταν (για να το πω απλά) δεν έχεις τελειώσει κάποια «σχετική» σχολή.
3 χρόνια όταν έχεις τελειώσει κάποια σχετική σχολή π.χ. μηχανολόγος από ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ΤΕΙ τεχνολογίας αεροσκαφών Χαλκίδας
2 χρόνια όταν έχεις τελειώσει σχολή (ή σχολείο) πιστοποιημένο κατά Part-147

Προθεσμία ολοκλήρωσης.
Κάπου διάβασα ότι από τη στιγμή που θα δώσεις (περάσεις; ) το πρώτο module αρχίζει να τρέχει χρόνος 5 ετών μέσα στον οποίο πρέπει να περάσεις όλα τα modules και να γράψεις την προϋπηρεσία που απαιτείται.
Είναι σημαντικό να διευκρινίσει κάποιος σίγουρα ότι το παραπάνω ισχύει γιατί παίζει σημαντικό ρόλο που θα αναφερθεί παρακάτω.
Είναι εντελώς διαφορετικό η 5ετής προθεσμία να αρχίζει να τρέχει από τη στιγμή που περνάς το πρώτο module από το να αρχίζει να μετράει από τη στιγμή που τελειώνεις με επιτυχία όλα τα modules γι’ αυτό θα παρακαλούσα για μια σίγουρη απάντηση.

Σχολές πιστοποιημένες κατά Part-147 για εκπαίδευση και εξετάσεις στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα λειτουργούν οι ακόλουθοι πιστοποιημένοι οργανισμοί/σχολές κατά Part147 (EL.147.002)
ΕΑΒ
HATA
Olympic Engineering
ΙΕΚ Ωμέγα

Γνωρίζει κάποιος αν οι συγκεκριμένοι φορείς οργανώνουν courses κάθε χρόνο; Εξαρτάται από το αν θα συμπληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός συμμετεχόντων;
Γνωρίζει κόστος;
Υπάρχουν ελάχιστες αναφορές στις συγκεκριμένες σελίδες.
Γιατί το ΙΕΚ Ωμέγα αναφέρει 3ετή διάρκεια σπουδών ενώ τα άλλα έχουν 2 έτη;

Επομένως από τις Part147 σχολές μας μένουν 3 χρόνια μετά την αποφοίτηση για να γράψεις 2 χρόνια προϋπηρεσία. (δείτε την παραπάνω αναφορά «Προθεσμία ολοκλήρωσης»). Δεν γνωρίζω αν μπορείς να γράψεις προϋπηρεσία ενόσω φοιτάς (υποθέτω η πρακτική που γίνεται δεν μετράει). Λογικά μπορείς (με τις κατάλληλες γνωριμίες) αλλά δύσκολο για την πλειονότητα.
Αν μέσα σ’ αυτά τα 3 χρόνια πρέπει να «στριμώξουμε» και τη στρατιωτική θητεία (για κάποιον που δεν την έχει υπηρετήσει) τότε τα χρονικά περιθώρια είναι πραγματικά οριακά.

ΤΕΙ Τεχνολογίας Αεροσκαφών στη Χαλκίδα.
Απ’ ό,τι διαβάζω μια πονεμένη έως αμαρτωλή ιστορία.
Οι σπουδαστές δεν περνάνε κανένα module μέσα στη σχολή αφού δεν είναι πιστοποιημένη κατά part147 κι επομένως οι απόφοιτοί της χρειάζονται 3 χρόνια προϋπηρεσία.
Ενδεικτικά εδώ υπάρχει μια ανακοίνωση του τμήματος ότι θα γίνει το tutorial B1.1 από την HATA σε ξενοδοχείο στην Χαλκίδα για το οποίο καλούνται οι σπουδαστές να καταβάλουν 75 ευρώ επειδή γίνεται σε χώρο εκτός του ΤΕΙ!
Οπότε στην καλύτερη περίπτωση ο σπουδαστής πρέπει να αρχίσει να δίνει από μόνος του modules από το 4ο έτος (αν ξεκινήσει να δίνει νωρίτερα αρχίσει να τρέχει η 5ετής προθεσμία ολοκλήρωσης και δε βγαίνουν οι χρόνοι) και αφού αποφοιτήσει να ψάξει για να γράψει 3ετή προϋπηρεσία. Αν κι εδώ μεσολαβεί στρατιωτική θητεία το όλο εγχείρημα καθίσταται αδύνατο οπότε πάμε 4 έτη σχολή (σχεδόν αδύνατο, καταλήψεις, χαμένα εξάμηνα κλπ) και 3 έτη προϋπηρεσία (μέσα στα οποία πρέπει να περάσει και τα modules) μας κάνει 7 χρόνια. Οι σχολές κατά part147 θέλουν 2 χρόνια (η Ωμέγα 3) και μετά 2 χρόνια προϋπηρεσία. Οπότε συγκρίνουμε 7 χρόνια με 4 (5 για την Ωμέγα). Κι όπως πει ότι στις σχολές πληρώνεις ας αναρωτηθεί αν 4+ χρόνια στο ΤΕΙ αν θα πληρώνει (ενοίκια, προσωπικά έξοδα κλπ)
Μέχρι τώρα είδα στο φόρουμ απόψεις (όχι κολακευτικές μπορώ να πω) από άτομα που αναφέρουν ότι είναι σπουδαστές στη σχολή. Αν είχαμε τις απόψεις και κάποιου απόφοιτου θα μας βοηθούσε ιδιαίτερα.

Σχολές στο εξωτερικό
Ενδεικτικά αναφέρω μερικές που έχουν αναφερθεί στο θέμα
City of Bristol college aircraft maintenance engineers έχει αναφερθεί με ευνοϊκά σχόλια εδώ

βλέπω είναι 2 χρόνια και μετά 10 βδομάδες OJT
• --- Year 3 ----
• Narrow Body Aircraft Training (Theory Only)
• 10 Weeks On Job Training Placement (OJT)
• Narrow Body Aircraft Training and the OJT will take place during the final term of the course, dates subject to the availability of aircraft.

όμως έχει απαιτήσεις εισαγωγής (προηγούμενη εμπειρία σε αεροπορική βιομηχανία και στην μηχανική) ;
What do I need to join?
• A-Level Maths grade C or above
• A-level Physics grade D or above
• 5 GCSE's at grade C or above
• Overseas students need IELTS Academic test with minimum score of 5.5 in all four areas
• Overseas students must have leave to remain in the UK for 2years and a term
• Other Qualifications will be considered on a case by case basis
• Previous experience in the aviation industry
• Previous engineering experience

χρειάζεται στη συνέχεια 3 χρόνια προϋπηρεσία (οπότε αν ισχύει η 5ετης προθεσμία βγαίνει οριακά). Αλήθεια γιατί χρειάζεται 3ετής προϋπηρεσία αφού είναι αναγνωρισμένο Part-147;
What could I do next?
• Employment as an Aircraft Maintenance Engineer
• Gain 3 years industry experience to become fully licenced
• World wide employability

Kingston aircraft engineering έχει αναφερθεί κι αυτό με ευνοϊκά σχόλια εδώ

Qualification Introductory year, foundation degree FdEng and top-up year BSc(Hons)
Application route 1 year full time Introductory year (campus code G for KLM: apply through UCAS (code H415)

2 years full time FdEng June start (campus code G for KLM: apply through UCAS (code H41:cool:

2 years full time FdEng September start (campus code G for Kingston University/KLM split site; C for Newcastle Aviation Academy): apply through UCAS (code H410)

1 year full time BSc(Hons) September start: apply through UCAS (code H416)


Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι προσφέρει η 4ετής φοίτηση στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο για κάποιον που θέλει να γίνει μηχανικός αεροσκαφών; Τη στιγμή που θα απαιτούνται μετά 2 έτη προϋπηρεσίας.

Τον αναγνώστη που κατάφερε να φτάσει έως εδώ τον ευχαριστώ για την υπομονή του.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
 
Πραγματικα δεν υπαρχει λογος να ζοριζεσαι με τοσες λεπτομερειες. Αρχικα πηγαινε να τελειωσεις πολυτεχνειο, ΤΕΙ κατσαβιδολογιας ή οτι αλλο εχει σχεση με μηχανολογια ή ηλεκτρονικα αναλογα τι σε ενδοιαφερει για να αποκτησεις καποιο υποβαθρο. Μετα δινεις τα EASA MODULES στην ΥΠΑ, HATA ή οπου αλλου θελεις, κανεις και την προυπηρεσια και εχοντας Β1ή Β2 ψαχνεις για δουλεια σε Ελλαδα ή εξωτερικο. Γνωμη μου ειναι μην πας στα 18 σου κατευθειαν για Β1, Β2. Ακομα δεν εχεις μαθει την προπαιδεια (δε το λεω υποτιμητικα) θα σε φανε στη γωνια κοιτα να μαζεψεις και αλλα προσοντα οπως χαρτι πανεπιστημιου. Το Β1, Β2 ειναι πιο απλο απο οσο νομιζεις μην αγχωνεσαι με τα μαθηματα.
 
Ευχαριστώ για την απάντηση, όμως έχω μερικές απορίες:
Γιατί να περάσει κάποιος Πολυτεχνείο, να λιώσει 5 (τουλάχιστον) χρόνια για να γίνει μετά μηχανικός αεροσκαφών; 5 χρόνια σχολή και 3 χρόνια προϋπηρεσία και modules, σύνολο 8. Για να έχει "εφεδρικό" το πτυχίο; Για να έχεις το πολυπόθητο "χαρτί" από το πανεπιστήμιο; Διευκρινίζω να θέλει να γίνει μηχανικός συντηρητής κι όχι σχεδιαστής.
Το ίδιο με το ΤΕΙ. 4 (τουλάχιστον) χρόνια για να κάνεις μετά τα modules και 3 χρόνια προϋπηρεσία, σύνολο 7.
Ενώ από σχολή Part-147 θεωρητικά σε 4 χρόνια (2 χρόνια σχολή και 2 χρόνια προϋπηρεσία) μπορείς να δουλεύεις τη στιγμή που σε ΑΕΙ και ΤΕΙ θα είσαι ακόμη στα θρανία!
Αν και οι σχολές Part-147 είναι με πληρωμή, αν υπολογίσουμε τα συνολικά έξοδα της φοιτητικής ζωής στη δεύτερη περίπτωση βγαίνουν περισσότερα.
Γιατί λες ότι θα με φάνε στη γωνία αν δεν έχω "χαρτί" από ΑΕΙ ή ΤΕΙ;
 
Στην ερωτηση σου δεν υπαρχει απαντηση. Σε μια ιδανικη ελλαδα με ανεργεια που να μην ειναι στο 30% μακαρι ο καθε νεος να τελειωνε στα 2 χρονια μια τεχνικη σχολη (υδραυλικος, ηλεκτρολογος, μηχανικος αεροσκαφων) και να μπορουσε κατευθειαν να πιασει δουλεια. Αν βιαζεσαι τοσο πολυ πηγαινε HATA 2-3 μηνες για να περασεις τα μαθηματα και μετα 2-3 χρονια προυπηρεσιας και περνεις το πτυχιο. Αλλα σου υπογραφω οτι καμια εταιρεια δε θα σε παρει ουτε καν αμισθι για αποκτιση εμπειριας. Γι αυτο το λογο προτεινω εστω καποιο ΤΕΙ κατσαβιδολογιας. Να εχεις κατι παραπανω ακομα και αν δε σου χρησιμευσει. Εγω παντως που εχω χαρτι απο σχολη δε το εχω μετανιωσει
 
Αρχικά εαν θέλεις πήγαινε σε μια απο τις σχολές που γράφεις. Η ακόμη καλύτερα σε μία από τις δημόσιες.

Από εκεί και πέρα δίνεις ταυτόχρονα τα MODULES στην ΥΠΑ.

Τώρα για πολυτεχνεία, ΤΕΙ ...... και λοιπές βλακίες που είναι ο καημός/απόθημένο του κάθε πικραμένου κ μίζερου Ελληνα, ούτε με σφαίρες....*koulis δεν αναφέρομαι σε εσένα.

Επειδή ο koulis σώστα γράφει περι ανεργείας κτλ συν οτι ο αεροπορικος τομέας μικραίνει καθε μέρα και παραπάνω.....εαν θέλεις να ακολουθήσεις την αγάπη σου τοτε με απλά λόγια πρέπει να την κάνεις έξω.

Εαν και μονο εαν θέλεις να εμπλουτήσεις τις γνώσεις σου, τοτε μπορείς να παρακολουθήσεις μερικά μαθήματα στο Open University της Αγγλίας.
 
Top