Mηχανικός αεροσκαφών

sv1xv":3dryisz9 said:
Τότε κάνε μια γρήγορη ερώτηση στο Πανεπιστήμιο που σε ενδιαφέρει για τι ακριβώς απαιτήσεις έχουν από εσένα που θα τελειώσεις το Λύκειο στην Ελλάδα για να εισαχθείς στο foundation course. Τους αρκεί μόνο το απολυτήριο ελληνικού λυκείου και η γλώσσα?
Κατά πάσα πιθανότητα χρειάζεται μόνο TOEFL ή IELTS (εκτός από το απολυτήριο λυκείου).Τώρα,δε ξέρω αν θα πάω σε αυτό ή σε ένα κανονικό πτυχίο aeronautical engineering.Γιατί,δε νομίζω να με βοηθήσει περισσότερο το πτυχίο aircraft maintenance engineering από το τει τεχνολογίας αεροσκαφών στο να βρω δουλειά-τουλάχιστον στην ελλάδα.Και χτες που είδα στο ΔΟΑΤΑΠ νομίζω δε πρέπει να το αναγνωρίζουν κιόλας :oops:
 
Νομίζω πως όσο εξακολουθείς να μπλέκεις το κατσαβίδι με το Phd δεν θα καταλήξεις πουθενά - επίσης κουράζεις ένα ολόκληρο forum (κατά την ταπεινότατη άποψή μου) για ένα προσωπικό σου θέμα που πρώτα από όλα πρέπει να το συζητήσεις με τον εαυτό σου, τους γονείς σου και τον σύμβουλο ΣΕΠ του σχολείου σου. Τι προσφέρουν τα δεκάδες post που αναφέρονται στη δυσκολία σου να αποφασίσεις τι να σπουδάσεις? Ένας που θα μπει αύριο στο forum κοιτώντας για μηχανικούς αεροσκαφών θα αποκομίσει πολλά διαβάζοντας 10 σελίδες συνεχούς αμφιταλάντευσης?

Τα παρακάτω ελάχιστη σχέση έχουν μεταξύ τους:
  • ΤΕΙ Χαλκίδας
    ΣΜΑ
    Πανεπιστήμια (ΕΜΠ, Imperial College, κλπ)
    Σχολές της αγγλίας που δίνουν μέχρι bachelor σε engineering (και σε άλλους κλάδους) πάσης φύσεως και προσελκύουν όλα τα φωτισμένα ελληνόπουλα που έβγαλαν 9-11 στις πανελλήνιες.

Διαφέρουν στα εξής:
  • Κριτήρια εισαγωγής
    $$
    Αντικείμενο σπουδών (μαθήματα)
    Επίπεδο σπουδών (ποιότητα, πτυχίο, κλπ)

Μου φαίνεται τουλάχιστον γελοίο να μπλέκουμε το διδακτορικό με την πίστα του αεροδρομίου, το ΤΕΙ τεχνολογίας αεροσκαφών και το ΔΙΚΑΤΣΑ.

Κατά τη γνώμη, αφού φαίνεται ότι σου αρέσει το αντικείμενο, πρέπει να πας έτσι:
1. Αποφασίζεις το επίπεδο στο οποίο θέλεις να ασχοληθείς με το aeronautical engineering. Βίδα -> Μηχανικός -> Ερευνητής (δηλ σπουδές διδακτορικού επιπέδου , κλπ). Αυτά πολύ δύσκολα συνδυάζονται (μπορεί οι Wright να κόλησαν οι ίδιοι τα αεροπλάνα τους αλλά τα δεδομένα έχουν πλέον αλλάξει).
2. Επιλέγεις χώρα που θα σπουδάσεις. Στο κατσαβίδι υπάρχει η σχολή των ΟΑ και το ΤΕΙ χαλκίδας (ως ανειδίκευτος εργάτης δεν κάνεις τίποτα). Για τα ανώτερα επιλέγεις Αθήνα - Πάτρα ή εξωτερικό (Ευρώπη για ευκολία). Για να πας κάπου καλά στο εξωτερικό (σε αντάξιο και καλύτερο των πολυτεχνείων Αθήνας και Πάτρας) θέλει ΤΕΛΕΙΟ record απο το σχολείο και τις πανελλήνιες καθώς και παραιτέρω εξετάσεις γλώσσας αλλά και μαθημάτων, ανάλογα με το πανεπιστήμιο. Αλλιώς πας σε πανεπιστήμιο 5 κατηγορίας που το μετανιώνεις 20 φορές.
3. Εργασία. Για κατσαβίδι υπάρχει δουλειά στην Ελλάδα αλλά με το πτυχίο JAR μπορείς να κάνεις κάτι και εντός Ευρώπης και ίσως Αφρικής και Μ. Ανατολής (αν και δεν θα είσαι και τόσο περιζήτητος). Για τα άλλα υπάρχει ψωμί σε όλο τον κόσμο (οι σχετικές με το χώρο εταιρείες είναι περισσότερες από ότι φαντάζονται όλοι εξαρχής). Η εύρεση δουλειάς έχει σχέση με τυχόν MSc και Phd σχετικών με το θέμα (το τελευταίο είναι δύσκολο αλλά και χρονοβόρο).

(Με καλή διάθεση)
 
@DSP: πολύ καλά τα λές, συμφωνώ σχεδόν σε όλα, αλλά ας όψεται ο ελλιπής επαγγελματικός προσανατολισμός στη μέση εκπαίδευση. Τι να σου κάνει και ο z_pilot που δεν μπορεί να βρει απαντήσεις πουθενά, ουσιαστικά δεν έχει την αναγκαία πληροφόρηση να διατυπώσει ερωτήσεις?
 
Ίσως θα βοηθούσε να επαναδιατυπώσει τις απορίες του τότε, ώστε να βρει συγκεκριμένες απαντήσεις. Το λέω γιατί η συζήτηση μου φαίνεται ότι έχει αποπροσανατολιστεί
 
DSP":3p8l3c1i said:
Νομίζω πως όσο εξακολουθείς να μπλέκεις το κατσαβίδι με το Phd δεν θα καταλήξεις πουθενά - επίσης κουράζεις ένα ολόκληρο forum (κατά την ταπεινότατη άποψή μου) για ένα προσωπικό σου θέμα που πρώτα από όλα πρέπει να το συζητήσεις με τον εαυτό σου, τους γονείς σου και τον σύμβουλο ΣΕΠ του σχολείου σου. Τι προσφέρουν τα δεκάδες post που αναφέρονται στη δυσκολία σου να αποφασίσεις τι να σπουδάσεις? Ένας που θα μπει αύριο στο forum κοιτώντας για μηχανικούς αεροσκαφών θα αποκομίσει πολλά διαβάζοντας 10 σελίδες συνεχούς αμφιταλάντευσης?

Τα παρακάτω ελάχιστη σχέση έχουν μεταξύ τους:
  • ΤΕΙ Χαλκίδας
    ΣΜΑ
    Πανεπιστήμια (ΕΜΠ, Imperial College, κλπ)
    Σχολές της αγγλίας που δίνουν μέχρι bachelor σε engineering (και σε άλλους κλάδους) πάσης φύσεως και προσελκύουν όλα τα φωτισμένα ελληνόπουλα που έβγαλαν 9-11 στις πανελλήνιες.

Διαφέρουν στα εξής:
  • Κριτήρια εισαγωγής
    $$
    Αντικείμενο σπουδών (μαθήματα)
    Επίπεδο σπουδών (ποιότητα, πτυχίο, κλπ)

Μου φαίνεται τουλάχιστον γελοίο να μπλέκουμε το διδακτορικό με την πίστα του αεροδρομίου, το ΤΕΙ τεχνολογίας αεροσκαφών και το ΔΙΚΑΤΣΑ.

Κατά τη γνώμη, αφού φαίνεται ότι σου αρέσει το αντικείμενο, πρέπει να πας έτσι:
1. Αποφασίζεις το επίπεδο στο οποίο θέλεις να ασχοληθείς με το aeronautical engineering. Βίδα -> Μηχανικός -> Ερευνητής (δηλ σπουδές διδακτορικού επιπέδου , κλπ). Αυτά πολύ δύσκολα συνδυάζονται (μπορεί οι Wright να κόλησαν οι ίδιοι τα αεροπλάνα τους αλλά τα δεδομένα έχουν πλέον αλλάξει).
2. Επιλέγεις χώρα που θα σπουδάσεις. Στο κατσαβίδι υπάρχει η σχολή των ΟΑ και το ΤΕΙ χαλκίδας (ως ανειδίκευτος εργάτης δεν κάνεις τίποτα). Για τα ανώτερα επιλέγεις Αθήνα - Πάτρα ή εξωτερικό (Ευρώπη για ευκολία). Για να πας κάπου καλά στο εξωτερικό (σε αντάξιο και καλύτερο των πολυτεχνείων Αθήνας και Πάτρας) θέλει ΤΕΛΕΙΟ record απο το σχολείο και τις πανελλήνιες καθώς και παραιτέρω εξετάσεις γλώσσας αλλά και μαθημάτων, ανάλογα με το πανεπιστήμιο. Αλλιώς πας σε πανεπιστήμιο 5 κατηγορίας που το μετανιώνεις 20 φορές.
3. Εργασία. Για κατσαβίδι υπάρχει δουλειά στην Ελλάδα αλλά με το πτυχίο JAR μπορείς να κάνεις κάτι και εντός Ευρώπης και ίσως Αφρικής και Μ. Ανατολής (αν και δεν θα είσαι και τόσο περιζήτητος). Για τα άλλα υπάρχει ψωμί σε όλο τον κόσμο (οι σχετικές με το χώρο εταιρείες είναι περισσότερες από ότι φαντάζονται όλοι εξαρχής). Η εύρεση δουλειάς έχει σχέση με τυχόν MSc και Phd σχετικών με το θέμα (το τελευταίο είναι δύσκολο αλλά και χρονοβόρο).

(Με καλή διάθεση)
Φίλε DSP θα έπρεπε να ξέρεις ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.Ο καθένας λέει τα δικά του.Αν διαβάσεις από την αρχή το τόπικ θα δεις ότι μερικοί φάσκουν και αντιφάσκουν.Πάντως θα έπρεπε να ξέρεις ότι όσοι εργάζονται ως μηχανικοί στο line δεν είναι μόνο τα "μαστόρια" όπως αναφέρεις σε προηγούμενά σου ποστ(στο οποίο εγώ τουλάχιστον διέκρινα ένα ρατσιστικό ύφος) αλλά άτομα με πανεπιστημιακού επιπέδου γνώσεις.Η ΣΜΑ γιατί είναι πανεπιστήμιο?Σε παλιό thread ένα παιδί ανέφερε ότι γνωστοί του μηχανικοί της cyprus airways τον προέτρεπαν να σπουδάσει aeronautical engineering και μετά να πάρει τις άδειες B1,B2 κλπ.Και δεν εξέφρασα πουθενά τη δυσκολία μου να αποφασίσω τί να σπουδάσω αλλά πού να σπουδάσω.Όποιος κουράστηκε με το θέμα μπορούσε να το πει και απλά να αγνοεί τα ποστ.Και εγώ στο κάτω κάτω κουράστηκα με το τόπικ των ΕΕΚ και τις προκυρήξεις που λένε και ξαναλένε αλλά δεν είπα τίποτα.Και κάνεις λάθος λέγοντας ότι τα διάφορα αγγλικά πανεπιστήμια έχουν γεμίσει σκράπες έλληνες που δεν κατάφερα να περάσουν στην ελλάδα.Ναι υπάρχουν και τέτοιοι αλλά δεν αποτελούν την πλειοψηφία.Εγώ προσωπικά ήμουν πάντα καλός μαθητής και όταν αναφερόμουν στο να σπουδάσω στην αγγλία εννούσα ότι τα πανεπιστήμια είναι καλύτερα και όχι ότι δε μπορώ να περάσω σε ένα ελληνικό πολυτεχνείο."Κατσαβίδι"?Γιατί πάλι αναγνωρίζω ένα ρατσισμό??Ίσως κάνω και λάθος μη το πάρεις στραβά.Και δε νομίζω να είναι τα πράγματα τόσο δύσκολα στο να σπουδάσεις σε ένα ξένο πανεπιστήμιο.Εγώ όσους ξέρω μόνο εξετάσεις αγγλικών έδωσαν τίποτα άλλο.
Anyway,δεν πρόκειται να ρωτήσω τίποτε άλλο.Το θέμα θα σταματήσει κάπου εδώ.Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
 
z_pilot":207xltam said:
Korolev Θέλω να σου δώσω μια φιλική συμβουλή.Επειδή ρώτησες αν μπορείς μετά τη ΣΕΜΦΕ να πας για aerospace θέλω να σου πω..ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ.Μην πας στη ΣΕΜΦΕ αν δε σου αρέσει απλά και μόνο επειδή πέρασες σε αυτή.Εγώ πλέον σκέφτομαι τη πιθανότητα να μη πάω καν μηχανολόγων μηχανικών ,όχι επειδή δε μπορώ ή δε θέλω αλλά δε θα με βοηθήσει στο να γίνω μηχανικός αεροσκαφών σε αεροπορική εταιρία ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό.Θα πάω μια Πληροφορική που με ενδιαφέρει σαν αντικείμενο μετά τα αεροπλάνα και θα μαζέψω μερικά λεφτά να την κάνω για αγγλία..

Την ΣΕΜΦΕ την επέλεξα γιατί μου άρεσε σαν σχολή! Τώρα μετά από 1,5 μηνά που είμαι εκεί βλέπω ότι είναι μια καταπληκτική σχολή και ότι τελικά θα βγω κερδισμένος τελειώνοντας την γιατί θα αποκτήσω ισχυρό background πάνω στα μαθηματικά, φυσική, μηχανική και προγραμματισμό (ναι μαθαίνουμε και προγραμματισμό). Επιπλέον αυτές οι σχόλες(Apllied Mathematics, Apllied Physics κτλ.) είναι πολύ περιζήτητες στο εξωτερικό. Έτσι αυτό θα μου δώσει την δυνατότητα να κάνω μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο εξωτερικό πάνω στο aerospace engineering. Μετά, φυσικά θα ήθελα να ασχοληθώ με ερευνά(ίσως με Aerodynamics, Fluid Dynamics, Propulsion, Space Robotics...) και όχι να εργαστώ ως τεχνικός αεροσκαφών σε κάποιο αεροδρόμιο όπως θέλεις εσύ. Αν ήθελα κάτι τέτοιο τότε πολύ απλά θα πήγαινα στο ΤΕΙ Χαλκίδας ή στην ΣΜΑ ή στους Μηχανολόγους Μηχανικούς (χωρίς όμως να κάνω μετά μεταπτυχιακά ή διδακτορικά στο εξωτερικό) και αυτό θα ήταν αρκετό.

Οπότε πρέπει να σκεφτείς πολύ καλά τι πραγματικά θέλεις να γίνεις/κάνεις. Αν θέλεις να γίνεις αεροναυπηγός τότε σπουδαζεις αεροναυπηγική, μετά κάνεις μεταπτυχιακό/διδακτορικό στο εξωτερικό για να γίνεις πολύ καλός και μένεις να αργαστείς εκεί σε κάποια αεροναυπηγική εταιρία.(στην Ελλάδα δεν νομίζω ότι θα μπορέσεις να κάνεις κάτι τέτοιο, εκτός αν καταφέρεις να μπεις στην ΕΑΒ). Αν θέλεις να γίνεις τεχνικός αεροσκαφών(να επισκευάζεις αεροπλάνα) τότε πήγαινε στο ΤΕΙ Χαλκίδας ή στην ΣΜΑ και μετά αν είσαι τυχερός θα βρεις δουλειά εδώ στην Ελλαδα ως τεχνικός στο αεροδρόμιο. Αν θέλεις να γίνεις κομπιουτεράς τότε πήγαινε να σπουδασεις πληροφορική και ξέχνα τα αεροπλάνα. Έτσι είναι τα πράγματα. Είναι τελείως βλακεία να πας να σπουδασεις πληροφορική εδώ, μετά να κάνεις μεταπτυχιακό πάνω στην αεροναυπηγική στην Αγγλία και μετά να γυρίσεις στην Ελλάδα για να γίνεις τεχνικός αεροσκαφών στο αεροδρόμιο. Γιατί όπως είπε και ο DSP τα τρία αυτά(μηχανικός/ερευνητής αεροναυπηγός, τεχνικός/κατσαβιδας αεροπλάνων, κομπιουτεράς) δεν μπορείς να τα συνδυάσεις. :( :rolleyes:
 
Korolev":dd6ec794 said:
Την ΣΕΜΦΕ την επέλεξα γιατί μου άρεσε σαν σχολή! Τώρα μετά από 1,5 μηνά που είμαι εκεί βλέπω ότι είναι μια καταπληκτική σχολή και ότι τελικά θα βγω κερδισμένος τελειώνοντας την γιατί θα αποκτήσω ισχυρό background πάνω στα μαθηματικά, φυσική, μηχανική και προγραμματισμό (ναι μαθαίνουμε και προγραμματισμό). Επιπλέον αυτές οι σχόλες(Apllied Mathematics, Apllied Physics κτλ.) είναι πολύ περιζήτητες στο εξωτερικό. Έτσι αυτό θα μου δώσει την δυνατότητα να κάνω μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο εξωτερικό πάνω στο aerospace engineering. Μετά, φυσικά θα ήθελα να ασχοληθώ με ερευνά(ίσως με Aerodynamics, Fluid Dynamics, Propulsion, Space Robotics...) και όχι να εργαστώ ως τεχνικός αεροσκαφών σε κάποιο αεροδρόμιο όπως θέλεις εσύ. Αν ήθελα κάτι τέτοιο τότε πολύ απλά θα πήγαινα στο ΤΕΙ Χαλκίδας ή στην ΣΜΑ ή στους Μηχανολόγους Μηχανικούς (χωρίς όμως να κάνω μετά μεταπτυχιακά ή διδακτορικά στο εξωτερικό) και αυτό θα ήταν αρκετό.

Οπότε πρέπει να σκεφτείς πολύ καλά τι πραγματικά θέλεις να γίνεις/κάνεις. Αν θέλεις να γίνεις αεροναυπηγός τότε σπουδαζεις αεροναυπηγική, μετά κάνεις μεταπτυχιακό/διδακτορικό στο εξωτερικό για να γίνεις πολύ καλός και μένεις να αργαστείς εκεί σε κάποια αεροναυπηγική εταιρία.(στην Ελλάδα δεν νομίζω ότι θα μπορέσεις να κάνεις κάτι τέτοιο, εκτός αν καταφέρεις να μπεις στην ΕΑΒ). Αν θέλεις να γίνεις τεχνικός αεροσκαφών(να επισκευάζεις αεροπλάνα) τότε πήγαινε στο ΤΕΙ Χαλκίδας ή στην ΣΜΑ και μετά αν είσαι τυχερός θα βρεις δουλειά εδώ στην Ελλαδα ως τεχνικός στο αεροδρόμιο. Αν θέλεις να γίνεις κομπιουτεράς τότε πήγαινε να σπουδασεις πληροφορική και ξέχνα τα αεροπλάνα. Έτσι είναι τα πράγματα. Είναι τελείως βλακεία να πας να σπουδασεις πληροφορική εδώ, μετά να κάνεις μεταπτυχιακό πάνω στην αεροναυπηγική στην Αγγλία και μετά να γυρίσεις στην Ελλάδα για να γίνεις τεχνικός αεροσκαφών στο αεροδρόμιο. Γιατί όπως είπε και ο DSP τα τρία αυτά(μηχανικός/ερευνητής αεροναυπηγός, τεχνικός/κατσαβιδας αεροπλάνων, κομπιουτεράς) δεν μπορείς να τα συνδυάσεις. :( :rolleyes:
Εγώ σου είπα να μη μείνεις στη ΣΕΜΦΕ εφόσον δε σου αρέσει.Αν σου αρέσει τότε αλλάζει το πράγμα.Η πληροφορική που σου είπα εννοούσα ότι θα είμαι ταυτόχρονα σε αυτήν.Ξέρεις,όταν σου αρέσουν δύο αντικείμενα μπορείς να τα συνδυάσεις.Γνωστός μου τέλειωσε ΣΜΑ και μπήκε μαθηματικό γιατί απλά γούσταρε τα μαθηματικά.Εγώ δε θα έκανα από πληροφορική μεταπτυχιακό στο aeronautical engineering(δε θα μπορούσα άλλωστε) είπα ότι θα μάζευα χρήματα για να πάω για προπτυχιακό στο αντικείμενο.Εσύ αυτά που θέλεις να κάνεις δε νομίζω ότι μπορείς να τα κάνεις ελλάδα.Αν μπορείς να ζήσεις στο εξωτερικό για πάντα είνα δικό σου θέμα..Πάντως περνάει λανθασμένα η ιδέα ότι ο μηχανικός στο line είναι κατσαβιδάς.Υπάρχουν πολλοί που έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο.Γιατί υπάρχει και η ΣΜΑ άλλωστε και δεν υπάρχει μόνο η ΣΤΥΑ?Εγώ αυτό που θέλω να κάνω το έχω αποφασίσει εδώ και καιρό.Με απασχολεί μόνο το πού να σπουδάσω.Και ο ίδιος ο οδηγός σπουδών του τμήματος αεροναυπηγών της πάτρας αναφέρει ότι οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν ως επισκευαστές αεροσκαφών.Και σε ένα άλλο άρθρο για το επάγγελμα του μηχανικού αεροσκαφών αναφέρει ότι παίρνουν απόφοιτους πολυτεχνείων και τους εξειδικεύουν μετέπειτα στα επιμέρους αντικείμενα.Αυτά.
 
Φίλε z_pilot παει σχεδον 1 χρονος που εχεις ανοίξει αυτο το θέμα και δυστυχως ακομα σε βλέπω μπερδεμένο... Και λογικο βέβαια... Σου ειχα πει μερικα πραγματα στις πρωτες σελιδες και ισως ειναι καλο να τα ξαναδιαβάσεις...

Εγω αυτο που βλεπω απο οσα διαβαζω ειναι οτι θελεις να μπεις στο αεροδρομιο ως μηχανικος αλλα δεν ξερεις πως, ποιος ειναι ο καταλληλος τροπος για αυτο που θελεις να κάνεις.... και το κυριοτερο ΔΕΝ θελέις απλα να μπεις, θέλεις να εχεις ενα χαρτί (κυριως ΑΕΙ ειτε ελληνικου ειτε ξένου πανεπιστημίου).... Παράλληλα θες να ικανοποιήσεις και τους δικους σου με μια εισαγωγη και σπουδες γιατι λογικα θα στην μπουν αν θες περάσεις κτλ...

Σε βλεπω απο εδω το πας απο εκει το φερνεις αλλα παλι στο αεροδρομιο και για μηχανικος καταλήγεις....Δεν το λεω για κακο, για καλο το λεω γιατι μαλλον εχεις καταληξει οτι αυτο θες να κάνεις και αυτο βέβαια ειναι καλο...γιατι ο χωρος θέλει τετοιο κοσμο απλα στην Ελλαδα δεν το ξερουμε ακομα...

Το λοιπον....
ΑΝ οντως θέλεις να ασχοληθει με τα αεροπλανα, την πιστα, να μυριζεις κιροζινη ΔΕΝ χρειάζεται στο ειπα απο την αρχη ουτε να πας στο ΕΜΠ, ουτε να κανεις Μαστερ κτλ....ΓΙΑΤΙ αυτα δεν χρειάζονται για να ξεκινήσεις... ΜΠΟΡΕΙΣ όμως να τα κανεις αφου εχεις προυπηρεσία και αποκτήσεις τις σχετικές άδειες... Μην ξεχνάς οτι τα UK πανεπιστήμια αναγνωρίζουν πλεον τις σχετικες άδειες A,B1, B2, C κτλ αξιολογουν ολα τα προσοντα ... Οι αδειες αυτες αναγνωρίζονται στον χωρο ΑΛΛΑ δεν εχουν απαραίτητα σχεση με ενα πτυχιο απο το ΕΜΠ... Στο ειχα ξαναπει... Αλλο ο πιστοποιημένος τεχνικος στην συντήρηση αεροσκαφών και αλλο ο αποφοιτος του ΕΜΠ που μπορει να ξερει 5 πράγματα αλλα ΟΧΙ αυτα που θα ξερεις εσυ στην πράξη ή οποιοσδηποτε Β1 μηχανικος...

Εγω στην θέση θα εκανα apply για ενα Aircraft Engineering course στην UK... αστα τα ελληνικα πανεπιστημια και τα ΤΕΙ.... Να ξεκινήσεις απο τα βασικα και μπαμ μπαμ... Τελειωνεις και ψάχνεις για δουλεια εκει ή εστω εδω αν εχεις ακρες που θα εισαι στις αρχες της καριερας σου.... Θα χρειαστεις τα 2 χρονια προυπηρεσία προτου να δωσεις για αδεια Β1 αφου βεβαια ολοκληρώσεις τις σπουδες σου στο πανεπιστήμιο και μέχρι τοτε θα μπορεις να δουλευεις ως βοηθος μηχανικου... ΔΕΝ γινεται αλλιως...οταν παρεις την προυπηρεσία μπορεις να δώσεις για άδεια... Αυτο ισχυει παντου ειτε αν μεινεις στην Ελλαδα ειτε φυγεις.... Η αδεια EASA part66 A,B1 κτλ αναγνωρίζεται παντου... Μια πιστοποιήση ειναι κατα βάση αλλα που τωρα χρυσοπληρώνεται... Δεν ειναι πτυχιο Bachelor αλλα μπορει να το κανεις εσυ... Να συνεχίσεις για Bachelors δηλαδη στο Aircraft Engineering ή ακομα και για Masters κτλ... Στο εν τω μεταξυ θα εχεις και προυπηρεσία και το βασικότερο θα πληρώνεσαι....

H πλάκα πια ειναι ...οτι ακομα και με Masters σε ακαδημαικο επίπεδο....τα 2 χρονια προυπηρεσία ως μηχανικος ΔΕΝ ΤΑ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ αν θες να παρεις αδεια κατα part66 απο την EASA κτλ... Για να υπογράφεις και αεροπλάνο ΘΕΣ και τον τυπο του αεροσκάφους βέβαια...Ειναι σαν την πρακτικη που εχουν τα ΤΕΙ... ΠΡΕΠΕΙ να την κανεις για να παρεις πτυχιο....

Μην μπερδευεσαι... ευκολα ειναι....Για τις αδειες Α, Β1, Β2... ΔΕΝ υπαρχει ακριβης αντιστοιχια με τα ακαδημαικα πτυχια ενος μηχανικου...Στην πραξη ειναι κατωτερα.... Αυτα ειναι πιστοποιήσεις γι αυτο οταν τις εχεις εισαι και LAE ή LAM.... Licensed Aircraft Engineer ή Mechanic στην US.... Μαθαινεις πολλα πράγματα και πολυ advanced αλλα ομως σε καμια περίπτωση αν πας με αυτην την αδεια μονο σε ενα πανεπιστήμιο θα σου πουν..."οριστε και το πτυχιο σας το Bachelors ή το Masters".... ΦΥΣΙΚΑ και ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΕΣ αδειες.... δηλαδη εσυ που θα εχεις μια B1 αδεια θα χρειαστεις απλα επιπλεον 1 χρονο για να παρεις bachelor ενω ενα αλλος χωρις καθόλου κατάρτιση 3 χρονια... ΑΛΛΑ εκτος αεροποριας μια αδεια Β1 ή Α ή C δεν εχει και μεγάλη αξια γιατι ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΗ και ουσιαστικα ΔΕΝ απορρευουν αλλες γνωσεις ή επαγγελματικα δικαιώματα... χοντρικα στα λεω τώρα....

Δεν ξερω αν με πιάνεις...Επειδη και εσυ οπως και τα περισσότερα Ελληνοπουλα και απο οτι βλεπω και οι γονεις σου καταλαβαινω οτι εχετε μια εμμονη να εχεις καποιος ενα τουλαχιστον χαρτι, να εχει τελειωσει κατι... Αυτο ΔΕΝ ειναι κατι απιαστο ή αδυνατο αν ξεκινησεις ετσι..γιατι σου ειπα... οι αδειες αυτες μπορει να σε οδηγήσουν ΚΑΙ σε ακαδημαικους τιτλους Η να σου ανοιξουν αλλες πορτες σε αλλα τμηματα πανεπιστημιών... ΓΙΑΤΙ 5-10 πραγματα μηχανικης θα τα ξερεις...

Απλα μην μπερδευεις τους ακαδημαικους τιτλους με τις πιστοποιήσεις Α, Β1, C που αυτες μετρανε στο αεροδρομιο και στις αεροπορικες για μηχανικος αεροσκαφων... Δεν ειναι διαφορετικα πράγματα αλλα ΔΕΝ ειναι ιδια... Πιο ευκολα θα μεταπηδησεις για να προχωρήσεις σε Master στο Aircraft Engineering αν εχεις ξεκινησει απο μικρος και παρεις τις αδειες και εχεις την προυπηρεσία, παρα να ξεκινησεις ως φοιτητης να παρεις bachelors και Masters και να πεις στα 25 ή στα 30 σου.... ωρα να αποκτήσω προυπηρεσία...ΟΧΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, απλα τωρα που εισαι μικρος καλο εινα να το εκμεταλλευτεις.... εξάλλου πιο δυσκολα θα σε παρουν τοτε και βεβαια το βιογραφικο σου ΝΑΙ μεν θα ειναι πλουσιο απο ακαδημαικα προσοντα ΑΛΛΑ φτωχο για να βγεις στην πιστα και να υπογράφεις αεροπλανα...(γιατι ειπαμε οτι αυτο θέλουν να εχεις και σχετικες γνωσεις πτυχια κτλ και βέβαια αρχιδι@ γιατι αυτο δεν το εχω πει καθολου...δεν ειναι ευκολο επαγγελμα)

Τα παιδια που δουλευουν στο αεροδρομιο ως μηχανικοι ΔΕΝ εχουν τελειώσει απαραίτητα ΕΜΠ... καποιοι εχουν και χαρτι απο πανεπιστημιο αλλα οι περισσότεροι ειχαν παει σε μια σχολη εδω στην Ελλάδα ακομα και ΙΕΚ, καποιος του εχωσε στην ΟΑ τοτε ειτε στις πρωτες ιδιωτικες αεροπορικες και απλα απεκτησαν προυπηρεσία δουλευοντας και μαθαίνοντας.... Οταν ηρθε η EASA και εκανε τις αδειες και τις πιστοποιήσεις πριν μερικα χρονια ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ τις προυπηρεσίες και εβαλες μινιμουν 1 χρονο για A license και 2 χρονια για Β license... To κακό ηταν και γι αυτο βλεπεις και μέγαλη ελλειψη οτι ΤΟΤΕ ο περισσοτερο κοσμος οχι μονο στην Ελλάδα μπαινε στην δουλεια χωρις απαραίτητα να εχεις γνωσεις μηχανικης (με την εννοια ενος αποφοιτου του ΕΜΠ), γιατι εμπαιναν ως τεχνικοι, μουτζουρηδες που λεμε στην γλώσσα μας... Πρακτικες γνώσεις ειχαν οι περισσοτεροι και αποκτουσαν ακομα περισσοτερες με την εμπειρία βέβαια...Οταν μπηκαν στην μέση τα Αγγλικα και οτι πρεπει να εισαι και διαβαστερος για να δωσεις και κυριως για να περάσεις για να παρεις τις αδειες που ουσιαστικα ήταν πολυ advanced σαν θεματολογια για ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ....εκει τα βρηκαν δυσκολα.... Γιατι συνηθως λογω τις φυσης της δουλειας πολυς κοσμος την σνομπαρε και κατεληγαν να πηγαινουν παιδια ναι μεν αξιολογα αλλα χωρις πτυχια και περαιτέρω σπουδες....Η EASA ομως πλεον απαιτησε οποιος βαζει χερι στο αεροπλανο να εχει καποια minimum πράγματα και δυστυχως/ευτυχως για ορισμενους ηταν δυσκολο... Τα μαθηματα αυτα ομως που για ενα αποφοιτο ΕΜΠ δεν ειναι τιποτα ΠΑΛΟΥΚΙΑ...Για τον αποφοιτο Λυκειου ομως μπορεις και να ειναι ειδικα οπως για οπως ξεκινησαν οι περισσοτεροι... απο μια απλη σχολη στην πλατη και πολυ προυπηρεσία.... Δεν ξερω αν με πιάνεις...

Η EASA λοιπον ανέβασε πολυ το επιπεδο του επαγγέλματος δυστυχως ομως πολυς κοσμος ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΕΝ μπορουσε να αποκτησει τις αδειες γιατι μεχρι τοτε ηταν χαμηλο το επιπεδο απο ακαδημαικη αποψη παντα... Στην δουλεια ξερανε να κανουνε παπαδες αλλα στο διαβασμα λιγοι τα καταφερναν.... Και για αυτο θα δεις οτι πολυς κοσμος δυσκολευτηκε πολυ να καταφερει να παρει την αδεια Β1 ακομα και αν ειχε 10 χρονια στο αεροδρομιο και ηξερε καθε βιδα και παξιμαδι... Σε ολα αυτα βέβαια συνέβαλλε και το γεγονος οτι το aviation και τα αεροπλανα εγιναν πολυ πιο advanced και πλεον χρειαζονται και γνωσεις πολυ πιο εξιδεικευμένες γνωσεις

Θέλω να πω οτι η Β1 δεν ειναι του πεταματου...εχει αξια αλλα στο αεροδρομιο ΜΟΝΟ...οσο θα εισαι εκει θα εισαι αρχοντας... ΑΝ ομως σε ενδιαφέρει να εχεις ΚΑΙ ακαδημαικους τιτλους (ετσι σε κοβω) μην μασας... και η Β1 ειναι μια καλη αρχη για να συνέχισεις απο εκει και να δωσεις για Bachelors ή Masters αν βέβαια το χρειάζεσαι και το θέλει τοτε...


Που καταληγουμε?
Οτι μπορεις να τα κάνεις ΟΛΑ... μα ΟΛΑ... απλα δεν ειναι καλη ιδεα (κατα την γνωμη μου) να μαζεψεις ακαδημαικους τιτλους ΤΩΡΑ αν σε ενδιαφερει να φτιαχνεις και υπογραφεις ενα αεροπλανο, να δουλευεις στην πιστα σε 5 χρονια απο τωρα κτλ...Οι ακαδημαικοι τιτλοι ΔΕΝ χρειάζονται απο την αρχη... ΑΝ ομως το κολλημα σου για το μελλον ειναι να εχεις και τετοιους τιτλους.... με μια αδεια part 66 της EASA μπορεις να το κανεις πραγματικοτητα... Θα πρεπει βέβαια να ξαναγυρίσεις στα θρανια και να διαβάζεις και να δωσεις εξετάσεις... ΑΛΛΑ ετσι ειναι.... Και το αντιθετο μπορει να γινει αλλα ειναι πιο δυσκολο και ας σου φαινεται πιο ευκολο τωρα....

Μην μπερδευεσαι και θα στο ξαναπω...Οι μηχανοι αεροσκαφων ΔΕΝ ειναι απαραίτητα αποφοιτοι πανεπιστημιου ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ χρειάζεται... ΑΝ θελουν όμως ΠΛΕΟΝ με τις αδειες/πτυχια της EASA μπορουν να παρουν και ακαδημαικα πτυχια... Οι αδειες αυτες δινουν το δικαιωμα της υπογραφης οτι κανουν πιστοποιημενη τεχνικη συντηρηση ελεγχο σε συγκεκριμένο τυπο αεροπλάνου και μεχρι εκει (αναλογα τον τυπο της αδεια βέβαια)...Ειναι πολυ εξιδεικευμένες και λογω ελλειψης στην αγορα οι κατοχοι χρυσοπληρώνονται...

Εσυ επιλέγεις τι θέλεις να κανεις... Αν σε ενδιαφερει αυτη η δουλεια η λυση δεν ειναι ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ τα ακαδημαικα πτυχια αλλα η εξιδικευση και οι αδειες κατα βάση...

Ελπιζω να μην μπερδεψα...πάντως αν δεν θες/μπορεις να πας σε μια σχολη εδω για μηχανικος αεροσκαφων και μετα με ΜΕΣΟ να μπεις στο αεροδρομιο σε μια αεροπορικη, σκεψου το γεγονος να φυγεις τον Σεπτεμβριο για Αγγλια για Aircraft Engineering και οταν με το καλο ολοκληρώσεις και αποκτησεις τα 2 χρονια προυπηρεσία δινεις για αδεια Β1 ή Α με ενα χρονο προυπηρεσία... Απαξ και την αποκτησεις ερχεσαι στην Ελλάδα ή δουλευεις οπου θες με καλα λεφτα... και στα 25 αν σου την βαρέσει και βλεπεις οτι το χρειάζεσαι γυρνα στα θρανια να παρεις Bachelors στο Aircraft Engineering ή ακομα και Masters... Η ζωη ειναι μπροστα σου...

Τωρα αν αλλαξεις γνωμη και δεν γουσταρεις/αντέχεις το επαγγελμα απλα μεταπηδας σε κατι αλλο...δεν τρεχει και τιποτα...

Μην ξεχνας οτι αν σκεφτεσαι για σπουδες στην Αγγλια απο Σεπτεμβρη 2008.... οι ατησεις στα UK πανεπιστήμια ειναι μεχρι τις 15 Γενάρη 2008.

Σου ευχομαι τα καλυτερα και Καλη Χρονια να εχεις....
 
Pocopico σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου.Νομίζω πως όλα έχουν ξεκαθαρίσει πλέον στο μυαλό μου αλλά το πρόβλημα είναι πως τώρα δε μπορώ να ξεφύγω απο τις πανελλήνιες.Μια τουλάχιστον φορά πρέπει να να δώσω.Αν δε καταφέρω την εισαγωγή σε ένα πολυτεχνείο(το ξέρω πως δε χρειάζεται για το επάγγελμα που θέλω να ακολουθήσω αλλά δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς και ίσως καταλήξω αλλού από κει που ήθελα) θα κάνω apply για ένα course aircraft engineering που απ'ότι είδα μόνο στο kingston υπάρχει,όλα τα άλλα έχουν κανονικό aeronautical engineering.Το να πάω σε ένα τεε ή ιεκ δε το θεωρώ και τη καλύτερη επιλογή θα προτιμούσα αγγλία.Αλλά μάλλον από το μεθεπόμενο ακαδημαϊκό έτος(2009-2010) γιατί αν δε δηλώσω μέχρι το γενάρη δε προλαβαίνω για το επόμενο.
Καλή χρονιά και σε σένα :)
 
z_pilot, για πες μας τα νέα σου. Πως τα πας μέχρι τώρα? Δυο μαθήματα εχεις ακομα?
Πάντως για τα μαθηματικά μην απογοητεύεσαι γιατί είναι πολλοί αυτοί που δεν γράψανε καλά που σημαίνει ότι οι βάσεις μπορεί να πέσουν. Επίσης προσπάθησε να σκίσεις στην φυσική γιατί έχει αρκετά μεγάλο συντελεστή ως μάθημα.

Καλή επιτυχία!
 
Top