Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ξερω οτι ειμαι τελειως εκτος (σορρυ Akis) αλλα πιστευω οτι καποια στιγμη πρεπει να συζητηθει αυτο το θεμα. Και φυσικα πρεπει να λεει ο καθενας την γνωμη του. Απλα κοιτα στα ποσα ποστς μαθαινεις πραγματικα κατι. Εγω ειληκρινα πιστευω οτι οι σωστες πληροφοριες εδω περα ειναι ενα 30% των ποστς. Οσο και παλι για την γνωμη του καθενως ειναι πολυ καλο να την λεει αφου ομως γνωριζει το θεμα και δεν ειναι ασχετος με το θεμα. Και δεν λεω αεροπορικο. Ενα παραδειγμα εγω πχ δεν μπορω να εκφερω γνωμη για θεματα της ΟΑ η Α3 γιατι ειμαι ασχετος με αυτες τις εταιριες. Αν προκειψει καποιοο θεμα για την Air Atlanta Icelandic ναι θα εκφερω γνωμη. Ο καθενας πραγματικα καποιες στιγμες λεει το μακρυ του και το κοντο του. Εχω βαλει να παρακολουθω 2 θεματα συγκεκριμενα ενα απο αυτα ειναι το Olympic leased aircrafts. Το παρακολουθω απο οταν ηταν για το 2006. Ξερεις ποσο καιρο εχω να μαθω καποιο πραγματικο νεο? Τουλαχιστον 2 μηνες. Και δεν λεω οκ μπορει να μην υπαρχουν εξεληξεις το καταλαβαινω τοτε γιατι υπαρχουν καινουρια ποστς? και ποσο μαλλον ασχετα. Προσθεου δεν λεω οτι οι διαχειρηστες φταινε σε κατι για τα ασχετα τελειως φταινε οι χρηστες που ποσταρουν.
 
SkyHawk":2lgbzt1l said:
... Εχω απογοητεφθει πληρως. Ενα 90% των user που ποσταρουν δεν το κανουν για να ενημερωσουν με καποιο νεο. Το κανουν να δειξουν οτι ειναι δικαστες η οτιδιποτε αλλο εκτος απο το να ενημερωνουν.

Αν νομίζεις ότι τα forums είναι μόνο για να "ποσταρουν oι user" μόνο νέα που ενημερώνουν , τότε μιλάς για χρήστες που :
Α) Εχουν εσωτερική πληροφόρηση λογω θέσης ,
Β) Έχουν εξειδίκευση και πάλι λόγω θέσης.

Όλοι οι υπόλοιποι χρήστες λοιπόν πρέπει να είναι απλοί αναγνώστες που δεν μπορούν να εκφέρουν άποψη (αφού δεν έχουν κάποιο νέο να προσθέσουν).
Αυτό δεν κάνει το Forum πίνακα ανακοινώσεων που οι διάφοροι "κατέχοντες την πληροφορία" ενημερώνουν τους αδημονούντες χρήστες ????
Προσθέτει στην ζωντάνια και στην ανταλλαγή απόψεων???

Συγχωρήστε με αγαπητοί συνforumιτες και αγαπητοί Admins/Mods για ένα ακόμα off topic post (είχα πολλούς ενδοιασμούς αν έπρεπε να ξαναγράψω κάτι) αλλά αν οι αποφάσεις σας είναι προς αυτή την κατεύθυνση (δηλαδή αν δέν έχεις κάτι νέο να προσθέσεις τότε μήν γράψεις post) τότε πιστεύω ότι το forum αυτό θα χάσει όλη την σπιρτάδα και την ζωντάνια του .
Προσωπικά πιστεύω περισσότερο στα πιο ελεύθερα forums παρά στα αυστηρώς ελεγχόμενα αποστειρωμένα .
Η ανταλλαγή απόψεων είναι ότι καλύτερο μπορεί να δώσει ένα forum.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Φιλικά
aas59
 
Επειδή νομίζω πως παρερμηνεύθηκε η αρχική μου παρατήρηση θα ήθελε να διευκρινίσω κάτι:

Το forum φυσικά και υπάρχει για ανταλλαγή απόψεων. Είναι forum συζητήσεων και όχι μόνο πίνακας ανακοινώσεων. Η παρατήρηση μου είναι συγκεκριμένη:

-Οι συζητήσεις πρέπει να σχετίζονται με το θέμα του topic
-Είναι κουραστικό σε όλα τα topics για την Ολυμπιακή η συζήτηση να πηγαίνει στην ανάλυση της κατάστασης της εταιρείας και μάλιστα να επαναλαμβάνονται χιλιοειπωμένα πράγματα.

Κι ας κλείσει καλύτερα εδώ το off-topic.
 
Ενα Off-topic υπο τη μορφη ανακοινωσης και οχι συζητησης,ελπιζω να μου το συγχωρησετε,γιατι δε θελω να ανοιξω νεο θεμα.Με ενημερωσαν λοιπον,οτι έφυγε την εβδομαδα που περασε απο τη ζωη,ο ενεργός Κυβερνητης της ΟΑ,θοδωρής Κοντόσταυλος,απο εμφραγμα του μυοκαρδιου.Η τελετη θα γινει την Τεταρτη 20 Φεβ,15:00,στο κοιμητηριο Καισαριανης.Αφορα οσους επιβατες και μη,εχουν πεταξει και γνωριζουν το συγκεκριμενο ανθρωπο,λογω της πολυετους θητειας του στην ΟΑ.Καλο του Ταξιδι!
 
Πραγματι εκτος topic, ο Θοδωρης (η "μαλλιας" οπως τον φωναζαν λογω....ατριχιας), ηταν ενας πραγματικος αεροπορος, υψηλοτατου ηθους και επιπεδου, με τρομερο χιουμορ. Εφυγε ξαφνικα, ανημερα του Αγιου Βαλεντινου, επο καρδιακο επισοδειο, αφηνοντας μια κορη 8 ετων την γυναικα του και τους συναδελφους του πισω.
Θα μας λειψει πολυ, εμας που τον γνωρισαμε, και η Ελληνικη Αεροπορια εχασε εναν πραγματικο αεροπορο.....
Γεια σου φιλε Todo! :cry:
 
Σχετικό άρθρο :
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... bid=598471
Αλήθεια τι θα γίνει? Πως θα εκτελεστεί το θερινό πρόγραμμα? Τα αεροσκάφη που απομένουν θα μπορούν να εκτελέσουν το πρόγραμμα χωρίς καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων?
 
Μία εταιρεία που είναι χάλια στα οικονομικά της κατά συρροήν λογικό είναι ότι κάποια στιγμή θα έφθανε ο "κόμπος στο χτένι".

Λογικό το βρίσκω και να μήν βρίσκει εύκολα long term λύσεις αφού η αεροπορικές μετακινήσεις βρίσκονται σε άνθιση παγκοσμίως (άρα δεν υπάρχουν αεροπλάνα που...."κάθονται" ενώ οι κυριότεροι παραγωγοί έχουν την παραγωγή τους προπωλήσει ενώ υπάρχει ουρά ετών για παραδώσεις νέων.....

Είναι αυτό που λέει μία παροιμία "όπως έστρωσες θα κοιμηθείς"........
 
Είναι λογικό οι πληρότητες της εταιρίας να σημειώνουν μείωση σε σχέση με τον Δεκέμβριο. Μας δουλεύουν;

Πάντως είναι εμφανές πλέον το σχέδιο του Χαντζηδάκη και της Κυβέρνησης. Θα φτάσει την Ολυμπιακή σε τέτοιο εξευτελιστικό σημείο που το κλείσιμο πια θα είναι μονόδρομος. Η Ολυμπιακή δεν κλείνει, προσπαθούν με νύχια και με δόντια να την κλείσουν.
 
Μολις ενημερώθηκα για ένα θέμα που προέκυψε σχετικά με την μείωση των πτήσεων. Απο τις 28 Μαρτίου λοιπόν, οι Ολυμπιακές αερογραμές, ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ το δρομολόγιο Αθήνα - Κοζάνη και αντίστροφα λόγω έλλειψης αεροσκαφών του συγκεκριμένου τύπου ATR 42-72. Ήδή όπως πληροφορήθηκα, υπάρχουν και άλλες διακοπές δρομολογίων και οι αερολιμένες ενημερώνονται σχετικά για να καταρτίσουν κατάλληλα τα θερινά τους προγράμματα. Όσον αφορά το δρομολόγιο της Καστοριάς, αυτό δεν διακόπτεται αλλά αλλάζουν οι ώρες του οι οποίες γίνονται πρωινές πρίν τις 9 το πρωι. Όποιος άλλωστε δοκιμάσει να κλείσει θέση για Κοζάνη, δεν θα εξυπηρετηθεί γιατί δεν εμφανίζονται και οι πτήσεις στο site των Ολυμπιακών Αερογραμών μετά τις 28 Μαρτίου. Αναμένονται πάντως αντιδράσεις απο την τοπική κοινωνία και τους φορείς, οι οποίοι θα διαμαρτυρηθούν για την διακοπή. Τα ποσοστά πληρότητας πάντως του δρομολογίου της Κοζάνης ήταν όχι απλά μικρά αλλά ελάχιστα! Αν κάποιος γνωρίζει περαιτέρω λεπτομέρειες να μας ενημερώσει γιατί το θέμα το δουλεύω δημοσιογραφικά.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top