Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
να μην επιδοτουν την οποια ΟΑ σπαταλοντας δημοσιο χρημα αλλα να αποδειξουν με τοσο κοσμο οτι μπορουν να κρατησουν αεροπορικες συγκοινωνιες...

Αυτό πια με το δημοσιο χρημα και την ΟΑ εχει γινει καραμέλα. Κοιταξτε δεξια κι αριστερα να δειτε που σπαταλιεται δημοσιο χρημα σε βλακειες και μιζες και αφηστε την ΟΑ ησυχη,. Ολοι ξερουμε τι πραγματικα γινεται με την ΟΑ , αν "φταίει" εκεινη η οχι. Φιλικα :great:
 
Δεν θεωρείται σπατάλη να προαγοράσεις το 60% των εισιτηρίων με χρήματα του προϋπολογισμού μιας Νομαρχίας, μόνο και μόνο για να "δοκιμάσεις" ένα δρομολόγιο και να αποδείξεις τα αναπόδεικτα; Νομίζω πως η απόφαση της νομαρχίας φτάνει έως τα όρια του λαϊκισμού και πάρθηκε μόνο και μόνο για λόγους ικανοποίησης του τοπικού αισθήματος και εντυπωσιασμού (ίσως και προβολής στα ΜΜΕ). Μετά από λίγο θα αρχίσουν να καταγγέλλουν κράτος και ΟΑ και στο τέλος δε θα γίνει απολύτως τίποτα (εκτός πιθανότατα από καμιά κατάληψη διαδρόμου προσγείωσης ή τοπικού δρόμου) για να δικαιωθεί το τοπικό αίσθημα. Νομίζω το έργο το έχουμε ξαναδεί από τις διάφορες τοπικές κοινωνίες, δήμους, κοινότητες, νομαρχίες κλπ. Η απόφαση εντάσσεται απόλυτα στο κλίμα που επικρατεί στην Ελλάδα, και φέρει τον κάθε υπουργό, νομάρχη, πολιτικό και δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλο, να θεωρεί τις ΟΑ τσιφλίκι του... Γιατί δεν κάνουν την πρόταση στην Aegean; Εφόσον ισχύει όντως το γραφόμενο περί πληρότητας 34%, τότε θεωρώ πως καλώς έπραξαν οι ΟΑ και το διέκοψαν, έστω και προσωρινά.
 
Καλυτερα θα ηταν να εφτιαχνε το χωραφι που λεγεται Φιλιππος το ονομα τους μαρανε...) σε αεροδρομιο και να ενισχυθει το αεροπορικο αισθημα του κοσμου μηπως και και παρει κανενα διαζυγιο απο τα κτελ...οι ΟΑ αρκετα παιρνουν απο τα δηθεν αγονα...με επιδοτησης δεν πας μπροστα.
 
ToSofoPaidi":ut09d7db said:
... Γιατί δεν κάνουν την πρόταση στην Aegean; Εφόσον ισχύει όντως το γραφόμενο περί πληρότητας 34%, τότε θεωρώ πως καλώς έπραξαν οι ΟΑ και το διέκοψαν, έστω και προσωρινά.

Στην Aegean έγινε ήδη η πρόταση όχι μόνο τώρα αλλά και πριν 1 χρόνο, οταν άρχισε να φαίνεται η "κόπωση"! Η Aegean δέχθηκε με χαρά όπως είπε την πρόταση της επιότησης, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να εξυπηρετήσει γιατί δεν έχει πλέον ATR και τα Avro δεν κατεβαίνουν στην Κοζάνη λόγω διαδρόμου η ραδιοβοηθμάτων όπως είπαν. Αν ισχύει κάτι τέτοιο δεν ξέρω (όσον αφορά στα χαρακτηριστικά για το Avro) όμως το οτι δεν έχει ATR αληθεύει.
 
Συγγνώμη,άμα η ΟΑ με Αtari και Dash είχε πληρότητα 34 %, τότε τι πληρότητα θα είχε η Aegean με τα Avro :?: :twisted:
 
Οπως οι ΟΑ βρηκαν ως αφορμη την καταπονηση των ελικοφορων τους τη στιγμη που μονο απο τη Λημνο μεχρι τη Ροδο εχει δρομολογιο με 5 προσγειωαπογειωσεις....ετσι και η Α3 βρηκε αφορμη τον επαρκεστατο κατα τα αλλα διαδρομο της Κοζανης που ειναι κατι παραπανω απο 1800μ! που σημαινει οτι για το Avro που χρειαζεται 1200μ ειναι μια χαρα αφου μπορει να δεκτει και μεγαλυτερα αεροπλανα. Οντως με τοσο χαμηλη πληροτητα σε αεροσκαφη των 37 και 50 θεσεων δε νομιζω να αξιζει ουτε και με επιδοτηση...Το πιθανοτερο ειναι το αεροδρομιο της Κοζανης να εχει την ιδια τυχη με αυτο της Σπαρτης η της Λαρισας που ειναι στρατιωτικο με πολυ μεγαλυτερους διαδρομους. Δυστυχως η Ελλαδα παει ολο και πιο πισω...
 
Επειδή μιλήσαμε για το θέμα της διακοπής των δρομολογίων για Κοζάνη εδώ, πρέπει να το ολοκληρώσουμε ( :D ) Λοιπόν, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές απέστειλαν το πρωί διόρθωση για το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων όσον αφορά σε Κοζάνη και Καστοριά. Οι πιέσεις των φορέων απέδωσαν φαίνεται. Πλέον απο αύριο τα δρομολόγια απο Αθήνα προς Δυτική Μακεδονία (Κοζάνη και Καστοριά) θα είναι ΤΕΣΣΕΡΑ συνολικά και έχουν ως εξής:
:arrow: Δευτέρα ATH - KSO OA834 12:45 - 14:05 / KSO - ATH OA835 14:30 - 15:40
:arrow: Τετάρτη και Παρασκευή ATH - KZI - KSO - ATH (όπως τον παλιό καλό καιρό με δυο σκέλη)
ΟΑ832 14:50 - 15:55 (αφιξη KZI) / ΟΑ833 17:10 - 18:20(άφιξη ΑΤΗ)
:arrow: και κάθε Κυριακή ΑΤΗ - KSO OA834 15:25 - 16:45 / OA 835 17:10 - 18:20

Αυτά λοιπόν τα"φρέσκα" νεά για το θέμα που αναστάτωσε την Κοζάνη. Το μόνο που απομένει τώρα είναι να δούμε τις πληρότητες μιας και όλα τα δρομολόγια θα εκτελούνται με ATR42.
 
Σημερα μιλαγα με ξαδερφια απο Φρανκφουρτη που ερχονται για Πασχα και μου ελεγαν οτι εχει μονο μια πτηση , δηλαδη μονο την πρωινη η ΟΑ η απογευματινη πλεον εχει καταργηθει.Αυτο και αν ειναι απαξιωση σε εποχη που Ελληνες θα κατεβαιναν για Πασχα στην πατριδα.Στην υγεια των ανταγωνιστων της λοιπον ΕΥΓΕ.........!!!
 
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ,είναι ότι πάνε να κλείσουν τις προβληματικές ΔΕΚΟ μέσω της συνεχούς απαξίωσης τους.Τα ίδια κάνουν στον ΟΣΕ που ετοιμάζουν να κόψουν τη γραμμή Κιάτο-Πάτρα,ενόψει καλοκαιριού,που πολλοί τουρίστες θα έρθουν στην Ελλάδα με πλοία και θα ήθελαν να είχε τραίνο για την Αθήνα...Η Ο.Α στη Γερμανία τουλάχιστον που έχει πολλούς Έλληνες μετανάστες,θα έπρεπε να έχει ισχυρή παρουσία.
 
gioannis":1zht20al said:
Σημερα μιλαγα με ξαδερφια απο Φρανκφουρτη που ερχονται για Πασχα και μου ελεγαν οτι εχει μονο μια πτηση , δηλαδη μονο την πρωινη η ΟΑ η απογευματινη πλεον εχει καταργηθει.Αυτο και αν ειναι απαξιωση σε εποχη που Ελληνες θα κατεβαιναν για Πασχα στην πατριδα.Στην υγεια των ανταγωνιστων της λοιπον ΕΥΓΕ.........!!!

παντως εμενα στο Αμαντεους όσο και στην ιστοσελιδα της ΟΑ μου βγαζει και τις 2 πτησεις, οχι μόνο στο προγραμμα αλλα και στις κρατήσεις..μηπως εννοουσαν ότι δεν ειχε θεσεις στην απογευματινη?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top