vassio
Low-Cost-Class-Member
xristos":2yfno18i said:Re: Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?
από xristos την 16. Απρ 2008 - 16:05
spotterakis έγραψε:
πάντως η ΟΑ ποτε δεν πετούσε 7 μερες τη βδομάδα για Λονδίνο..ήταν 5 χειμώνα-καλοκαίρι..
Timetable Summer 2000: OA273 SKG-LGW 734 1234567 15:05-16:35
Timteable Summer 2002: OA273 SKG-LGW 717 123-567 15:05-16:35
Χμ,
Επειδή τότε πετούσα SKG-BRU 1-2 φορές τον χρόνο και μου άρεσε πολύ το απ' ευθείας δρομολόγιο της OA (και απ' ευθείας και καλές τιμές) είχα μάθει καλά ότι η λογική ήταν η εξής: το ίδιο αεροπλάνο, την ίδια ώρα περίπου, έκανε 5-6 φορές την εβδομάδα SKG-LON, και τις άλλες μέρες SKG-BRU (1-2 weekly).
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτό ισχυε και το 2000, οπότε έχω μια υποψία το timetable μπορεί να μην είναι απόλυτα ειλικρινές για το 2000. (Σόρρυ συμμαθητή! )
Επίσης είμαι σχεδόν σίγουρος ότι την χρονιά που κόπηκε το SKG-BRU (2005 νομίζω) , το SKG-LON έγινε χ7 weekly, τουλάχιστον για κανα εξάμηνο. Δεν θυμάμαι και πότε ήρθε η BA για να βγάλουμε και κανα συμπέρασμα
Δεν θα συμφωνούσα πάντως ότι είναι οι μειωμένες πληρότητες που βοηθούν τον ανταγωνισμό (ΒΑ,U2), είναι μάλλον η "ασυνέπεια" λόγω καθυστερήσεων και ακυρώσεων... Ένα τέτοιο δρομολόγιο θεωρείται προσοδοφόρο γιατι προφανώς έχει μια "βάση" επιβατών που το κάνουν συχνά για διάφορους λόγους (πχ. φοιτητές, bussiness).
Αυτοί οι συχνοί επιβάτες μπορεί να συμπαθούν την OA και να θέλαν την προτιμούν, αλλά εαν την μια έχει ακύρωση και το μαθαίνουν την επομενη μέρα, την άλλη έχει καθυστέρηση η πτήση LGW-SKG και αντί να ξεκινήσει 23.00, ξεκινάει 00.30 και φτάνει θεσσαλονίκη το πρωί ! Τότε θα δοκιμάσουν άλλες εταιρίες...
Και υπάρχει μια επιλογή και για τους 2: Easy, "φτηνά" για φοιτητές, BA για frequent bussiness traveller (το έχει καλά δουλεμένο αυτό το branding)
Οπότε δεν νομίζω ότι είναι οι συχνότητες που αφήνουν χώρο, έτσι και αλλιώς κανείς απο τους τρείς δεν το είχε ποτέ καθημερινό το δρομολόγιο...