Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
xristos":2yfno18i said:
Re: Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?
από xristos την 16. Απρ 2008 - 16:05
spotterakis έγραψε:
πάντως η ΟΑ ποτε δεν πετούσε 7 μερες τη βδομάδα για Λονδίνο..ήταν 5 χειμώνα-καλοκαίρι..


Timetable Summer 2000: OA273 SKG-LGW 734 1234567 15:05-16:35

Timteable Summer 2002: OA273 SKG-LGW 717 123-567 15:05-16:35

Χμ,

Επειδή τότε πετούσα SKG-BRU 1-2 φορές τον χρόνο και μου άρεσε πολύ το απ' ευθείας δρομολόγιο της OA (και απ' ευθείας και καλές τιμές) είχα μάθει καλά ότι η λογική ήταν η εξής: το ίδιο αεροπλάνο, την ίδια ώρα περίπου, έκανε 5-6 φορές την εβδομάδα SKG-LON, και τις άλλες μέρες SKG-BRU (1-2 weekly).

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτό ισχυε και το 2000, οπότε έχω μια υποψία το timetable μπορεί να μην είναι απόλυτα ειλικρινές για το 2000. (Σόρρυ συμμαθητή! :D )

Επίσης είμαι σχεδόν σίγουρος ότι την χρονιά που κόπηκε το SKG-BRU (2005 νομίζω) , το SKG-LON έγινε χ7 weekly, τουλάχιστον για κανα εξάμηνο. Δεν θυμάμαι και πότε ήρθε η BA για να βγάλουμε και κανα συμπέρασμα

Δεν θα συμφωνούσα πάντως ότι είναι οι μειωμένες πληρότητες που βοηθούν τον ανταγωνισμό (ΒΑ,U2), είναι μάλλον η "ασυνέπεια" λόγω καθυστερήσεων και ακυρώσεων... Ένα τέτοιο δρομολόγιο θεωρείται προσοδοφόρο γιατι προφανώς έχει μια "βάση" επιβατών που το κάνουν συχνά για διάφορους λόγους (πχ. φοιτητές, bussiness).

Αυτοί οι συχνοί επιβάτες μπορεί να συμπαθούν την OA και να θέλαν την προτιμούν, αλλά εαν την μια έχει ακύρωση και το μαθαίνουν την επομενη μέρα, την άλλη έχει καθυστέρηση η πτήση LGW-SKG και αντί να ξεκινήσει 23.00, ξεκινάει 00.30 και φτάνει θεσσαλονίκη το πρωί ! Τότε θα δοκιμάσουν άλλες εταιρίες...
Και υπάρχει μια επιλογή και για τους 2: Easy, "φτηνά" για φοιτητές, BA για frequent bussiness traveller (το έχει καλά δουλεμένο αυτό το branding)
Οπότε δεν νομίζω ότι είναι οι συχνότητες που αφήνουν χώρο, έτσι και αλλιώς κανείς απο τους τρείς δεν το είχε ποτέ καθημερινό το δρομολόγιο...
 
Το 2000 είναι όπως τα λέει ο Χρήστος. Τότε βέβαια η ΟΑ273|4 ήταν ATH-SKG-LGW αλλά ήταν καθημερινή.

Με την άφιξη των 717 και τη βάση τους στην SKG, έγινε 5 φορές και σιγά-σιγά περικόπηκε.
 
Να πούμε εδώ πως το "λαβωμένο" πρόγραμμα πτήσεων των ΟΑ εκτελείται με προβλήματα όχι μόνο λόγω της περιστασιακής έλλειψης α/φών (μία πτήση να καθυστερήσει έρχεται το χάος) αλλά και λόγω έλλειψης πληρωμάτων.. Ας ελπίσουμε ότι η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί σύντομα..

Προς το παρόν όποιος πετάει με κάποια από τις τελευταίες πτήσεις της μέρας(και ειδικά με 737) μάλλον πρέπει να είναι τυχερός αν φύγει στην ώρα του :?
 
Το ζοφερό μέλλον (και παρόν) της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ από δύο κυριακάτικες εφημερίδες (ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΗ & ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΗ)

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 20/4/2008
Ψάχνει άρον άρον

Η διοίκηση των Ο.Α. αναζητά τώρα «άρον άρον» δύο αεροπλάνα, ώστε μαζί με τα δύο που ήδη ενοικίασε να φτάσει τα 41. Ηδη, έχει επιθεωρηθεί ένα Μπόινγκ 737-300 το οποίο πετά σήμερα στην Κουάλα Λουμπούρ (Μαλαισία). Το αεροσκάφος ανήκει στην Aviation Capital Group και, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο των Ο.Α. Ι. Μπενόπουλο, έχουν αρχίσει διαπραγματεύσεις για την ενοικίασή του.

Εδώ το άρθρο


Ολυμπιακή χωρίς φτερά

Εδώ το άρθρο


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 20/4/2008
Επενδυτής να είναι κι απ’ όποιον κλάδο ας είναι για την Ολυμπιακή αεροπορία

Εδώ όλο το άρθρο

Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά με την ΟΑ να και η ΤΡΑΚΑΤΡΟΥΚΑ η πασχαλιάτικη

Λογικά εδώ τώρα κάποιος μας δουλεύει. Δηλαδή δεν μας δουλεύει απλώς, μας περιεργάζεται! Και επειδή δεν μου αρέσει να λέω πράγματα τον αέρα, το αφήνω στην κρίση σας. Τι ακούμε σε σχέση με την Ολυμπιακή όλη αυτή την 4ετία, σχεδόν από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε η κυβέρνηση Καραμανλή; Ότι η Ολυμπιακή είναι έτοιμη να κλείσει, ότι έχει βουλιάξει στα χρέη, ότι δεν πάει άλλο κ.λπ. Και τι ακούμε από την ημέρα που ανέλαβε υπουργός ο Κωστής Χατζηδάκης; Ότι η Ολυμπιακή πνέει τα λοίσθια και όπου να ΄ναι «αφήνει γεια στις έμορφες και γεια στις μαυρομάτες»! Λοιπόν, έχω στα χέρια μου τις συμβάσεις που υπέγραψε πρόσφατα η διοίκηση της Ολυμπιακής, προφανώς με την επίνευση του υπουργού Χατζηδάκη, σύμφωνα με τις οποίες το προσωπικό εδάφους παίρνει, λέει, αύξηση... 30% (!!!), οι δε πιλότοι 13% (!...), τσεκαρισμένο. Αν δεν κάνω λάθος είναι οι μεγαλύτερες αυξήσεις που δίνονται στον ευρύτερο δημόσιο τομέα

Από ΤΑ ΝΕΑ 19-20/4/2008

Πλέον ό,τι και να πούμε για αυτήν την εταιρία θα είναι λίγο. Δε θα βγει κανένας να το διαψεύσει εδώ επώνυμα, γιατί εγώ με το 4% που ΘΑ πάρω άυξηση γιατί να μην παρακαλάω να κλείσει ο Δράκουλας των Αιθέρων. :evil:
 
Εμένα πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση από τα άρθρα είναι αυτό...

Το υπ. Εξωτερικών φέρεται να προωθεί την τροποποίηση της υπάρχουσας διακρατικής συμφωνίας με τα Η.Α.Ε. για θέματα αερομεταφορών, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στις τρεις αεροπορικές εταιρείες τους (Emirates, AirArabia, Etihad) να πετούν μέσω Αθήνας προς πέντε προορισμούς «φιλέτα» στην Ευρώπη και την Αμερική.
 
H υπόθεση με τις αυξήσεις στο προσωπικό, δεν είναι καθόλου παράξενη ούτε και πρωτόγνωρη. Όσο πιό μεγάλο το cashέρι, τόσο πιό άνετα μπαίνει στην φάκα ο ποντικός.

Αφενός, αν και όταν κλείσει η εταιρεία, οι εργαζόμενοι θα αποζημιωθούν (άσχετα αν συνεχίσουν να εργάζονται στο διάδοχο σχήμα). Οι φόρμουλες για αποζημιώσεις βασίζονται στον τελευταίο μισθό. Μία γενναία αύξηση, μεγαλώνει αρκετά το τελικό "πακέτο". Και οπως είναι γνωστό (...Έλληνες είμαστε) συνήθως κοιτάμε το βραχυπρόθεσμο όφελος ("θα βάλω ένα 80άρι στην τσέπη" ) και έτσι οι αντιδράσεις μας για το "μεγάλο κακό" μικράινουν.

Επίσης, το μέγεθος του τυριού σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες μηνιαίες αποδοχές, φρενάρει τους "αμνούς" που ήταν έτοιμοι να φύγουν από το μαντρί ή μπορεί να έφευγαν. Ο "τσοπάνης" εξασφαλίζει την πληρότητα το κοπαδιού σε κεφάλια μέχρι την ώρα του...σφαγείου !

Ακόμα και στο αμήν να φτάσουν τώρα τα πράγματα, ποιός χειριστής θα φύγει νωρίς (για να προλάβει την μαζική έξοδο και να αποφύγει τον ανταγωνισμό για θέσεις εργασίας) και θα χάσει το κασέρι στο τέλος?

Τους έχετε περάσει για τελείως χαζούς τους κυβερνώντες? Όταν θέλουν να κάνουν τις κινήσεις μάτ, δεν παίζονται. Στις κινήσεις με τα στρατιωτάκια τα κάνουν μαντάρα. ;)
 
flying Doc":d6n5i84i said:
Λοιπόν, έχω στα χέρια μου τις συμβάσεις που υπέγραψε πρόσφατα η διοίκηση της Ολυμπιακής, προφανώς με την επίνευση του υπουργού Χατζηδάκη, σύμφωνα με τις οποίες το προσωπικό εδάφους παίρνει, λέει, αύξηση... 30% (!!!), οι δε πιλότοι 13% (!...), τσεκαρισμένο. Αν δεν κάνω λάθος είναι οι μεγαλύτερες αυξήσεις που δίνονται στον ευρύτερο δημόσιο τομέα

Και αυτοί οι άνθρωποι, που θα πάρουν αυτές τις αυξήσεις, θα βγούν μεθαύριο στους δρόμους να διαδηλώσουν ότι ...η κυβέρνηση φταίει που αφήνει την ΟΑ χωρίς λεφτά, και δεν έχει η κακομοίρα ούτε να νοικιάσει μερικά αρχαία 737...
Θα είναι αυτοί που θα διαδηλώσουν για να κρατήσουμε τους ...πέντε κύκλους
Θα είναι αυτοί που θα φωνάξουν 'κάτω τα χέρια από τη δημόσια περιουσία'

και θα είμαστε εμείς που θα τους επικροτήσουμε.

Με τις υγείες μας.
 
Και (όλα) τα παραπάνω τι σχέση έχουν με το θέμα του τόπικ ("μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου");

........ας μη γκρινιάζουμε λοιπόν όταν μας κλειδώνουν τα θέματα.
 
george_a":q7dzcjyk said:
Και αυτοί οι άνθρωποι, που θα πάρουν αυτές τις αυξήσεις, θα βγούν μεθαύριο στους δρόμους να διαδηλώσουν ότι ...η κυβέρνηση φταίει που αφήνει την ΟΑ χωρίς λεφτά, και δεν έχει η κακομοίρα ούτε να νοικιάσει μερικά αρχαία 737...
Θα είναι αυτοί που θα διαδηλώσουν για να κρατήσουμε τους ...πέντε κύκλους
Θα είναι αυτοί που θα φωνάξουν 'κάτω τα χέρια από τη δημόσια περιουσία'

και θα είμαστε εμείς που θα τους επικροτήσουμε.

Με τις υγείες μας.

Εσύ τι θέλεις δηλαδή,να μην πάρουν οι εργαζόμενοι αυξήσεις για να "σωθεί" η εταιρεία;Μήπως να δουλεύουν τσάμπα;Οι συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι η Ο.Α μπορεί να εξυγιανθεί.Η κυβέρνηση είναι αυτή που θέλει να την κλείσει,και τώρα δίνει αυξήσεις,μέχρι και χορηγία για Air show θα δώσει...Η Ο.Α μπορεί να εξυγιανθεί,απλώς δε θέλουν να την εξυγιάνουν.Κάποιοι τα βάζουν με τους εργαζομένους συνεχώς..
 
Re:

fotis":32lyxn8o said:
Και (όλα) τα παραπάνω τι σχέση έχουν με το θέμα του τόπικ ("μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου");

........ας μη γκρινιάζουμε λοιπόν όταν μας κλειδώνουν τα θέματα.

Ασφαλώς και έχει. Η μείωση του στόλου είναι αποτέλεσμα της συσσώρευσης χρεών. Αν είχε χρήματα στο χέρι η ΟΑ, και καινούργια ΑΦ θα αγόραζε και όσα της χρειαζόταν θα νοίκιαζε. Και βλέπουμε μύρια παραδείγματα από τους εργαζόμενους που το μόνο που κοιτάζουν είναι τί αυξήσεις θα πάρουν και πόσα ρεπό θα κάτσουν, για να μην πάω σε πολύ 'κραχτά' παραδείγματα που χειριστές κάθονται αργόμισθοι (πρώην 717) ή κοιτάνε να πάνε στα 340 από τα πρώην Α306, με αποτέλεσμα τα πολύ συχνά προβλήματα συμπλήρωσης πληρωμάτων στα 737.


imaginas":32lyxn8o said:
Εσύ τι θέλεις δηλαδή,να μην πάρουν οι εργαζόμενοι αυξήσεις για να "σωθεί" η εταιρεία;Μήπως να δουλεύουν τσάμπα;Οι συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι η Ο.Α μπορεί να εξυγιανθεί.Η κυβέρνηση είναι αυτή που θέλει να την κλείσει,και τώρα δίνει αυξήσεις,μέχρι και χορηγία για Air show θα δώσει...Η Ο.Α μπορεί να εξυγιανθεί,απλώς δε θέλουν να την εξυγιάνουν.Κάποιοι τα βάζουν με τους εργαζομένους συνεχώς..

Αυτό που θα περίμενα -το λιγότερο- θα ήταν μια ένδειξη φιλότιμου από το προσωπικό της ΟΑ. Αυτό, απ' ό,τι φαίνεται, έχει χαθεί εδώ και χρόνια. Δεν θα πώ σε κανένα τι να κάνει, αν όμως ήμουν υπάλληλος σε μια εταιρεία και μπορούσα να βοηθήσω, έστω και λίγο, να σωθεί, αυτό θα ήταν που θα έκανα. Ο νοών, νοείτω.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top