Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Το άρθρο είναι εδώ: http://www.traveldailynews.gr/makeof.as ... anent_id=2

Ο κ.Καθηγητής,επιδεικνύει πρωτοφανές μίσος εναντίον των συνδικαλιστών...Οι συνδικαλιστές δεν έχουν αρμοδιότητα να κρίνουν τις επενδυτικές αποφάσεις της διοίκησης,αν δε θίγονται εργασιακά δικαιώματα.Εκτός αν έχουν μετοχές οπότε έχουν υποχρέωση να ασχοληθούν με τις αποφάσεις.Η επιλογή της Β.Α ήταν καθαρά πολιτική,και την ενέκρινε η διοίκηση της Ο.Α που ήταν επιλογή της τότε κυβέρνησης.Εξάλλου είναι γνωστό ότι και οι συνδικαλιστές πρόσκεινται σε κόμμα.Οπότε η όποια σχέση,και ανοχή,είναι αυτονόητη.Αλλά επαναλαμβάνω,οι συνδικαλιστές δεν έχουν αρμοδιότητα για τις επενδυτικές αποφάσεις.

Να σημειώσω εδώ ότι ούτε είμαι ούτε υπήρξα ποτέ συνδικαλιστής,τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου (που καταντήσαμε,να γράφουμε υποσημειώσεις...Είναι πονηροί οι καιροί όμως!!!)
 
imaginas":3duq5ier said:
Ο κ.Καθηγητής,επιδεικνύει πρωτοφανές μίσος εναντίον των συνδικαλιστών...

Ο κ. Καθηγητής δεν έχει κανένα μίσος , όπως το χαρακτηρίζεις , απλά λέει τα πράγματα με το όνομά τους.
Το κάνει δε αυτό δικαιολογώντας παράγραφο παράγραφο τα λεγόμενά του .

imaginas":3duq5ier said:
Οι συνδικαλιστές δεν έχουν αρμοδιότητα να κρίνουν τις επενδυτικές αποφάσεις της διοίκησης,αν δε θίγονται εργασιακά δικαιώματα.

Αν πω ότι εκπλήσσομαι διαβάζοντας τέτοια σχόλια θα πω ψέματα........

Χρόνια και χρόνια "εκπαίδευσης " από ΜΜΕ , πολιτικές δυνάμεις κλπ , αφήνει κατάλοιπα είτε το θέλουμε είτε όχι.....
Οι "εργαζόμενοι" δεν φταίνε ΠΟΤΕ....
Είναι μέσα στην λογική "Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη...."

Δυστυχώς όμως οι συνδικαλιστές (και κατά προέκταση οι εργαζόμενοι στην Ο.Α) έχουν ΜΕΓΑΛΟ μερίδιο ευθύνης. Δεν είναι δυνατόν να κάνουν απεργίες και κόντρα απεργίες για τα οικονομικά τους θέματα και ΜΟΝΟ και να μην ενδιαφέρονται στο ΑΝ οι αποφάσεις της διοίκησης ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ την ίδια τους την εταιρεία.

ΠΟΤΕ δεν έκαναν στο παρελθόν απεργία (όχι για τα μάτια δηλ. μία στάση εργασίας κλπ) για να διαμαρτυρηθούν που δεν υπήρχε business plan ,η που δεν δημοσιευόταν ισολογισμός .

Καθόλου τυχαίο είναι που οι συνδικαλιστές της κατα Τεράστιο ποσοστό προερχόταν από συγκεκριμένο πολιτικό σχηματισμό.
Στήριζαν τις αποφάσεις της κυβέρνησης και της διορισμένης από αυτήν διοίκησης .

imaginas":3duq5ier said:
Εξάλλου είναι γνωστό ότι και οι συνδικαλιστές πρόσκεινται σε κόμμα.Οπότε η όποια σχέση,και ανοχή,είναι αυτονόητη.

Αυτό ακριβώς λέω,
Όμως αυτό είναι και το πρόβλημα.
Βάσει αυτού έχουν και τις ευθύνες που περιγράφει ο κ. Καθηγητής.


imaginas":3duq5ier said:
Αλλά επαναλαμβάνω,οι συνδικαλιστές δεν έχουν αρμοδιότητα για τις επενδυτικές αποφάσεις.

Με αυτό που λές θεωρείς ότι το πρόβλημα είναι οι λανθασμένες επενδυτικές αποφάσεις???

Μα πού επένδυσε η Ο.Α και έπεσε έξω????

ΠΟΥΘΕΝΑ !!!!!!!!!!

Καμία επένδυση εδώ και χρόνια.

Οχι αγαπητέ , Η Ο.Α έπεσε έξω για πολλούς λόγους (συμπεριλαμβανόμενου του λόγου της έλλειψης επενδύσεων ΤΟΤΕ που έπρεπε μήν ξεχνάμε το timing μετράει πολύ ειδικά σε αυτόν τον τομέα....) που κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να αναλύσει στον Ελληνικό Λαό που απλώς καλείται να πληρώνει ελλείμματα.
 
Επενδυτική απόφαση δεν είναι μόνο η αγορά ή τοποθέτηση των χρημάτων π.χ σε ομόλογα.Και η είσπραξη των οφειλών από πελάτες,και η σωστή διαχείριση τους είναι επένδυση.Θα σου παραθέσω μερικά σημεία από τα λεγόμενα του καθηγητή:

ιδιωτικοποίηση του management της Ο.Α. με την εκχώρησή του, στην Αγγλική Speedwing θυγατρική της ανταγωνίστριας της Ο.Α., British Airways. Η εκχώρηση του management της Ο.Α. από το κράτος πραγματοποιήθηκε χωρίς την πρόβλεψη καμίας ποινής για τον ιδιώτη manager στην περίπτωση της μη επίτευξης των στόχων για την υλοποίηση των οποίων είχε δεσμευθεί. Οι Εγγλέζοι μέσα σε ένα χρόνο δημιούργησαν στην Ο.Α. 40 δισ. δρχ. έλλειμμα και μετά απεπέμφθησαν χωρίς να καταβάλουν καμία αποζημίωση στην Ο.Α. για τις ζημίες που της προκάλεσαν.

πέντε απόπειρες ιδιωτικοποίησης της Ο.Α., που επακολούθησαν παρ’ όλον ότι ο Νόμος 2602/1998 η ισχύς του έληγε την 31-12-2001 δεν προέβλεπε την ιδιωτικοποίηση της Ο.Α. αλλά την εξυγίανσή της υπό δημόσιο ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Αν έμπαιναν μπροστά και δε γίνονταν αυτά που αποφάσισε το ΥΜΕ,εσύ θα έλεγες τώρα ότι "οι συνδικαλιστές,έκοψαν το μέλλον της Ο.Α μέσω της Β.Α" κλπ κλπ...Δεν μπορείς να χρεώνεις όλα τα σφάλματα στους εργαζομένους και όχι στο ΥΜΕ και στις διοικήσεις που επιλέγει το ίδιο.Αν έκαναν απεργίες γι'αυτά τα θέματα,εσύ σαν επιβάτης θα φώναζες ότι είναι τεμπέληδες και εσύ θέλεις να πας στον προορισμό σου.Δεν μπορεί να τα έχουμε όλα.Εγώ είμαι της άποψης να διαλυθούν άμεσα όλα τα κομματικά συνδικάτα.Αλλά αν το θέσεις αυτό το θέμα,οι πρώτοι που θα αντιδράσουν είναι οι πολιτικοί που τους πατρονάρουν.Οπότε τα λάθη τους τούς βαρύνουν εξ΄ολοκλήρου.
 
imaginas":273bqhp5 said:
Επενδυτική απόφαση δεν είναι μόνο η αγορά ή τοποθέτηση των χρημάτων π.χ σε ομόλογα.Και η είσπραξη των οφειλών από πελάτες,και η σωστή διαχείριση τους είναι επένδυση.Θα σου παραθέσω μερικά σημεία από τα λεγόμενα του καθηγητή:

ιδιωτικοποίηση του management της Ο.Α. με την εκχώρησή του, στην Αγγλική Speedwing θυγατρική της ανταγωνίστριας της Ο.Α., British Airways. Η εκχώρηση του management της Ο.Α. από το κράτος πραγματοποιήθηκε χωρίς την πρόβλεψη καμίας ποινής για τον ιδιώτη manager στην περίπτωση της μη επίτευξης των στόχων για την υλοποίηση των οποίων είχε δεσμευθεί. Οι Εγγλέζοι μέσα σε ένα χρόνο δημιούργησαν στην Ο.Α. 40 δισ. δρχ. έλλειμμα και μετά απεπέμφθησαν χωρίς να καταβάλουν καμία αποζημίωση στην Ο.Α. για τις ζημίες που της προκάλεσαν.

Αυτά δεν είναι επένδυση αλλά διαχείριση ( η μάλλον κακή διαχείριση)...........

Το τί θα έλεγα εγώ (υποθετικά όπως το θέτεις ) μετράει η η σωτηρία της "αγαπημένης τους" (που πολύ αμφιβάλω..) εταιρείας???

Κατ΄εμέ οι συνδικαλιστές ελέγχονται και για αυτά που έκαναν αλλά και για αυτά που δεν έκαναν.......
 
Κάθε εισροή είναι εν δυνάμει επένδυση.Ακόμα και η πληρωμή προσωπικού είναι επένδυση διότι αποφέρει χρήματα και κατά συνέπεια θετικά αποτελέσματα.Διαχείριση είναι η επιλογή εκείνη μεταξύ εξόδων και εσόδων που θα αποφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.Τέλος πάντων,διαφωνούμε σε αυτό το θέμα.
 
ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ TOPIC?????
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΙΟς ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟς ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗς ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ?
ΕΛΕΟΣ :rant: :rant:
 
GEM":2wqzwbiy said:
ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ TOPIC?????
ΕΛΕΟΣ :rant: :rant:

Εγώ θεωρώ ότι η οικονομική κατάσταση της Ο.Α και το θέμα συρρίκνωσης της είναι σχετικό.

Αν έχεις άποψη κατάθεσε την .
Το να "φωνάζεις" δεν βοηθά την κατάσταση.
Στο τέλος τέλος υπάρχουν admins για να κρίνουν αν είναι εντός η εκτός θέματος κάποιο μήνυμα.
 
GEM":14rsmb3d said:
ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ TOPIC?????
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΙΟς ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟς ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗς ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ?
ΕΛΕΟΣ :rant: :rant:

Αν βρεις ποιος φταίει,θα βρεις και τη λύση.Αν και οι κυβερνώντες ξέρουν,καλό είναι να ξέρουμε κι εμείς που τους ψηφίζουμε.Όπως είπε και ο aas αν έχεις κάτι να πεις επί του θέματος,πες το.
 
Η συρικνωση του στολου και η συνεχης μειωση πτησεων οπως π.χ στο Θεσσαλονικη Αθηνα οπου η Α3 ενω αισιως εφτασε τις 11! πτησεις με το νεο 320 η ΟΑ εχουν φτασει στο απελπηστικο νουμερο των 5! μολις πτησεων σε καποιες μερες, ειναι ενα απο τα κυρια στοιχεια της κακης καταστασης της εταιριας.
Η Speedwind ,ηταν μια απο τις οχι και τοσο σωστες επιλογες της τοτε κυβερνησεις ,διοτι δεν δεσμευτηκε η ΒΑ οτι θα επενδυσει πανω στην ΟΑ σε περιπτωση που εφτιαχαν τα πραγματα. Απο την αλλη ηρθαν για πρωτη ισως και μοναδικη φορα ατομα τα οποια δεν ειχαν σχεση με την Ελλαδα και προφανως καμια κομματικη διαπλοκη οπως συμβαινει με ολες τις αλλες καθως κα την υπαρχουσα διοικηση. Οι συνδικαλιστες εδιωξαν τους Αγγλους επειδη , δεν ηταν του χεριου τους και δυστυχως εχουμε φτασει στο σημερα και ακομα οι ΟΑ να μην μπορουν να βγαλουν νεο θερινο προγραμμα πτησεων.
 
aas59":28aw4jce said:
[Εγώ θεωρώ ότι η οικονομική κατάσταση της Ο.Α και το θέμα συρρίκνωσης της είναι σχετικό.

Αν έχεις άποψη κατάθεσε την .
Το να "φωνάζεις" δεν βοηθά την κατάσταση.
Στο τέλος τέλος υπάρχουν admins για να κρίνουν αν είναι εντός η εκτός θέματος κάποιο μήνυμα.
Η οικονομική κατάσταση των ΟΑ είναι άμεσα σχετική με το 90% των θεμάτων που συζητιώνται στην κατηγορία "Olympic Airlines". Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα επιστροφή στα ίδια και τα ίδια, κάθε φορά. Τα έχουμε χιλιοπεί για την οικονομική κατάσταση, για το ποιος φταιει, για το τι προκειται να γίνει κλπ. Είναι πολύ εύκολο, ειδικά στο θέμα των ΟΑ να συσχετίσεις οποιοδήποτε θέμα με την οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Αυτό ομως δεν αποτελεί "άλλοθι" για να βγαίνουμε off topic.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top