Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η swiss έχει 1 καθημερινή για Γενεύη. (Η ζυρίχη έχει 2 και το καλοκαίρι 3).
Μην ξεχνάτε πως η εταιρεία λειτουργεί και με conenctions πολύ.
 
imaginas":p6grlosf said:
Με τι πληρότητα όμως;Μήπως κι εδώ έχουμε 15-20 άτομα σε κάθε πτήση;

Δεν πιστεύω οι Ελβετοί να είναι τόσο φιλέλληνες ώστε να χαραμίζουν ΔΥΟ ημερήσιες πτήσεις για 15 άτομα.....
 
aas59":141f3ahl said:
Δεν πιστεύω οι Ελβετοί να είναι τόσο φιλέλληνες ώστε να χαραμίζουν ΔΥΟ ημερήσιες πτήσεις για 15 άτομα.....

Όχι μπορεί να μην είναι φιλέλληνες,και δεν είπα ότι το κάνουν γι'αυτό.Αλλά μήπως απλώς θέλουν να δείχνουν πτητικό έργο έστω και χωρίς αντίκρυσμα;Δεν έχω ταξιδέψει με την swiss και δεν ξέρω με τι πληρότητα πετάνε.Όποιος το έχει κάνει τακτικά,ας μας πει.

Edited: Πολλαπλά quotes
 
νομίζω ότι τώρα πια υπό την διεύθυνση της LH η Swiss δεν κρατάει δρομολόγια για να "δειχνει" κάτι..αγωνίζονται πολύ σκληρά για να αφήσουν πίσω τους τις μαύρες τρύπες της Swissair και να είναι κερδορφορα η εταιρία..οπότε αν το αθήνα-γενεύη δεν ήταν κερδοφόρο θα το έκοβαν..δεν τους περισσεύουν φιλανθρωπίες σε ενα τόσο τρομακτικα ανταγωνιστικό περιβάλλον
 
Εγώ πάντως που είχα κάνει Αθήνα-Βαρκελώνη μέσω Ζυρίχης, οι πτήσεις από και προς Ζυρίχη είχαν πάνω από 90% πληρότητα (δε θυμάμαι να είδα άδεια καθίσματα).
Μου είχε κάνει μάλιστα εντύπωση το γεγονός αυτό, αλλά μετά σκέφτηκα πως είναι πολύ λογικό αφού μέσω Ζυρίχης πας (σχεδόν) παντού.
 
Κύριοι κάπως το θέμα ξεφεύγει ... :rant:
 
Πόσα αεροσκάφη έχει τώρα η Ο.Α διαθέσιμα για πτήσεις;Επίσης πόσα δρομολόγια μπορεί να κάνει ένα αεροσκάφος κάθε ημέρα;
 
για ποιο λογο "ζοριζεσαι"?
Εχεις μετοχες?
Αφου ετσι διαλεξε το κρατος να κανει, δηλαδη να απαξιωσει και να συρικνωσει την εταιρια!
Εμεις θα αλλαξουμε την κατασταση?
Παντως, εχονται 2 (δυο) Α320 της click air, και ΙΣΩΣ δυο ακομα της ΙΒΕΡΙΑ.
Το προγραμμα θα εκτελεστει με 41 αεροσκαφη, αλλα δεν ξερω για ποσο χρονο ακομα!
Εξαρταται προτιστως απο τον αριθμο των βουλευτων που θα παραμεινουν στην ΝΔ, η αν "ξαναπεταξει" κανεις απο κανενα φωταγωγο!
:rant:
 
Το θέμα δεν είναι πόσα έχει τώρα, αλλά πόσα θα έχει το καλοκαίρι σε σχέση με όσα είχε πέρυσι το καλοκαίρι. Ήδη το περσινό καλοκαιρινό πρόγραμμα βγήκε με την ψυχή στο στόμα, τα ΑΦ πετούσαν στα όριά τους. Και ας μην ξεχνάμε ότι θα είναι όλα και ένα χρόνο πιο παλιά -και είναι ήδη παλιά, εκτός από τα 340-, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης βλαβών.
 
Παντως την περασμενη Τεταρτη αεροπλανο στην Κοζανη δεν κατεβηκε και για να προλάβω αν καποιοιπουν λογω καιριού, οι καιρικές συνθηκες ήταν άριστες. Εμαθα οτι για λιγο διαστημα θα γινεται μονο μια πτηση την εβδομαδα (τωρα γινονται δυο Τεταρτη Κυριακη) γιατί τα ATR μπαινουν για συντηρηση και δεν υπαρχουν διαθεσιμα για να γινεται το δρομολογιο. Το ιδιο υποθετω θα ισχυει και για την Καστορια (Δευτερα - Παρασκευη) αλλα εκει δρομολογειται Dash. Βεβαια στην Καστορια, μετα και τα εργα του διαδρομου (ο οποίος τωρα ειναι 2700 μ.) κατεβαινει και μεγαλύτερο. Λετε να δουμε κανα Boeing 737-300 όπως είχε κατέβει στα εγκαινια τον παλιό καλό καιρό με τους υπορυγούς?? Ο νηστικός λεει ο λαος μας, καρβελια ονειρευεται! :mrgreen:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top