Lufthansa

το λατρεμένο Lufthansa Group
Πάντα!
Πώς θα ζήσουμε χωρίς τους απόλυτους κατόχους της αλήθειας της μηχανικής (absolute holders of the Engineering truth) και των μονοπωλίων;
 
Είναι αλήθεια ότι όταν κάποιος έχει εξουσία μπορεί να γίνει απόλυτος. Η μόνη ελπίδα είναι η προσπάθεια λογικής συζήτησης, αλλά στις μέρες μας όλοι έχουμε γίνει λίγο πιο διστακτικοί, προσεκτικοί, ίσως και καχύποπτοι. Στο χέρι μας είναι να αλλάξει αυτό. Πιθανότερο είναι οι νεότεροι να συμβάλλουν σε αυτό αλλά όχι μόνο. Απλά η γνώση και η εμπειρία μερικές φορές κάνουν τους ανθρώπους να "φουσκώνουν" από υπερηφάνεια εμποδίζοντάς τους να ακούσουν κάποια διαφορετική άποψη.
 
Τι σχέση έχουν όλα αυτά που μας γράφεις με τη Lufthansa; Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω τι θες να πεις.
 
Αναφέρομαι στο σχόλιο του kmr. Αν κατάλαβα καλά υπαινίσσεται ότι η Lufthansa θεωρεί τον εαυτό της αυθεντία και μοναδική πηγή αξιόπιστης ηγεσίας και γνώσης στον τομέα της μηχανικής και όχι μόνο. Λέω λοιπόν ότι καλό είναι να έχει κανείς ανοιχτά τα αφτιά του για να ακούσει και διαφορετική άποψη. Οι παλαιότεροι έχουν εμπειρία, οι νεότεροι έχουν ίσως πιο ξεκούραστα μυαλά με ιδέες που ίσως δεν περιμέναμε. Είναι κατανοητό τώρα;
 
H Lufthansa ανακοίνωσε παραγγελία widebodies

10 Χ Α350-1000
5 Χ Α350-900
7 Χ 787-900

Ταυτόχρονα, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις να παραλάβει επιπλέον αεροσκάφη των ίδιων τύπων από άλλους πελάτες που έχασαν για διάφορους λόγους τα slots τους στην παραγωγή.

Δεν είναι ακόμα σαφές πόσα από αυτά θα πάρουν τα χρώματα της LH και πόσα των θυγατρικών της. Η LH είχε παραγγείλει ως σήμερα 45 Α350, με τη σημερινή φτάνει τα 60, συν όσα πρόσθετα καταφέρει να εξασφαλίσει.

Πετάξτε όσο προλαβαίνετε τα 748 και τα 346 της.

 
Last edited:
Αναφέρομαι στο σχόλιο του kmr. Αν κατάλαβα καλά υπαινίσσεται ότι η Lufthansa θεωρεί τον εαυτό της αυθεντία και μοναδική πηγή αξιόπιστης ηγεσίας και γνώσης στον τομέα της μηχανικής και όχι μόνο. Λέω λοιπόν ότι καλό είναι να έχει κανείς ανοιχτά τα αφτιά του για να ακούσει και διαφορετική άποψη. Οι παλαιότεροι έχουν εμπειρία, οι νεότεροι έχουν ίσως πιο ξεκούραστα μυαλά με ιδέες που ίσως δεν περιμέναμε. Είναι κατανοητό τώρα;
Δεν υπαινίσσομαι, το λέω ξεκάθαρα..
Όσες φορές έχουμε συναντηθεί μαζι τους σε συνέδριο, φόρουμ, κλπ. θεωρούν ότι γνωρίζουν καλύτερα από όλους εμάς τους υπόλοιπους.
Αλλά τελικά εκ του αποτελέσματος, μία χαρά τα κάνουμε και εμείς οι υπόλοιποι...
 
Είχα και εγω την ίδια εμπειρία σε συνέδρια και ηταν όντως πολύ κουραστικό.
Είτε πιστεύουν τα ψέματα τους / προπαγάνδα είτε απλώς πουλάνε αυθεντία και οποιος θέλει αγοράζει, είναι πολύ συνηθισμένο, το ίδιο βλέπεις και με την πρώην Etihad.
Το πρώην αφεντικό μου παρουσιαζόταν ως αυθεντία και είχε δύο χρεοκοπίες στην πλάτη του από τη Swissair και τη SABENA. Το αναφέρω ως παράδειγμα από το μακρινό παρελθόν ;)
Βρίσκω επισης αστείο οτι, οι της Lufthansa, θεωρούν τους συναδέλφους της KLM αλαζονικούς και κουραστικούς :thx:

@krm, φυσικά και ολοι οι υπόλοιποι δεν υστερούν.

*** μη δίνετε στους ανθρώπους της Lufthansa σφυριά γιατί βλέπουν καρφιά παντού :wall:
 
  • Like
Reactions: kmr
Πετάξτε όσο προλαβαίνετε τα 748 και τα 346 της.

Απ'ότι φαίνεται τα 748 θα μείνουν αρκετά χρόνια, καθώς αναμένεται να αναβαθμιστούν με την καινούργια καμπίνα της LH, η οποία παρουσιάστηκε αναλυτικά προχτές για τα καινούργια 789, 779 (όοοοταν) και Α359, με retrofitting από το 2024 στα Α359 και 748.
Η 1η Θέση μου φάνηκε πολύ ωραία προσωπικά, understated με την καλή έννοια και μου άρεσε το "δίκλινο". Καλό και το εσωτερικό στην Business Class, αλλά θα μείνω σε αυτό το γράφημα, το οποίο "φωνάζει" έξτρα χρεώσεις για όλες τις θέσεις εκτός του "διαδρόμου" (7):
Lufthansa-Allegris-Sitzverteilung-1.jpg


Βέβαια μιλάμε για roll-out που θα κρατήσει χρόνια, χάρη στην καθυστέρηση του 779, σε προβλήματα στις αλυσίδες εφοδιασμού και την περισσότερο από το αναμενόμενο αύξηση της κίνησης post-covid.
Μέχρι τότε οι ΜΕ3 ποιός ξέρει τι άλλο θα σκαρφιστούν για να ανταγωνιστούν τα 8+ αστέρια της LH.:mrgreen:
 
Η Lufthansa Group, γνωστή τις ευαισθησίες και τις πρωτοβουλίες της για πιο βιώσιμα ταξίδιαχαχαχ, φαίνεται πως ετοιμάζεται να βάλει χέρι και στο δωρεάν catering των διηπειρωτικών πτήσεων (στο όνομα της βιωσιμότητας και του περιορισμού της σπατάλης τροφίμων) μέσω ενός εξελιγμένου λογισμικού που αναπτύσσει. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Simple Flying, το λογισμικό αυτό θα «σαρώνει» τους δίσκους των επιβατών (κατά το μάζεμα ή κατά το ξεφόρτωμα) και θα βλέπει εάν οι πελάτες έφαγαν ή δεν έφαγαν όλο το φαΐ τους, τι δεν άγγιξαν και τι άφησαν μισοφαγωμένο και έτσι να βοηθά την εταιρεία στο να προσφέρει «ποιοτικότερες» και πιο «βελτιωμένες» (και μάλλον επί πληρωμή) επιλογές στο μέλλον.

Το Bottomline: Φάτε δωρεάν όσο προλαβαίνετε...

How Lufthansa Industry Solutions Is Looking To Use AI To Reduce Food Waste
 
Ελπίζω να την εξαγοράσει η Ryanair μήπως και σταματήσει αυτή η υποκρισία περί full service airline. Μεταξύ κατεργαραίων, προτιμώ τον ειλικρινή κατεργάρη.
 
Top