Lufthansa

Ένα άρθρο που λέει πολλά για το πώς σκέφτεται το αφεντικό της Lufthansa: ''Ελπίζω κάποιοι να καλέσουν'' είπε για τους πιλότους που έφυγαν ως μέρος εθελοντικής εξόδου στα 55 τους. Τώρα -έκπληξη- η εταιρεία έχει μείνει με τα αεροσκάφη στο τερέν και να μην έχει πιλότους καθώς δεν περίμενε την ζήτηση να επανέλθει τόσο γρήγορα.

Για τα Α380 έχει 14 πιλότους (που για πτήσεις πχ προς Κίνα κάνουν ανα 2 στην καλύτερη το ένα σκέλος, οπότε μπορείτε να καταλάβετε πόσες πτήσεις βγάζουν αυτή την στιγμή).

Στα γερμανικά η πηγή.
 
Ας μην είμαστε τόσο σκληροί. Κανείς στον κόσμο δεν ήταν δυνατό να προβλέψει την έλευση της πανδημίας και τα επακόλουθά της, ούτε την ακαριαία επιστροφή της αεροπορικής κίνησης μέσα σε ένα καλοκαίρι.

Αν μάλιστα κάποιος προέβλεψε την άρνηση (όπως φαίνεται) πολλών εργαζομένων σε κάθε θέση να επιστρέψουν στον αεροπορικό κλάδο, θα χαρώ να διαβάσω τις σχετικές αναρτήσεις ή ειδήσεις. Μπορεί να μου ξέφυγαν.

Προσθέστε το γεγονός ότι η εισβολή της Ρωσίας τον Φεβρουάριο έκανε τους πάντες πολύ πιο επιφυλακτικούς για το πώς θα πάει το φετινό καλοκαίρι. Αλλά πάλι δεν μπόρεσαν να προβλέψουν τις πανηγυρικές διαθέσεις των ταξιδιωτών.
 
Σκληρός δεν είμαι που δεν μπόρεσαν να προβλέψουν την επιστροφή της κίνησης, σκληρός ίσως ακούγομαι που α) συνέχισαν να πουλάνε πτήσεις χωρίς να έχουν προσωπικό και τώρα τις ακυρώνουν κατά 100δες (και οι ταξιδιώτες αντί να είναι στην Μεσσηνία είναι στο FRA) β) που πήραν μερικά δις βοήθεια και διώξαν το 1/3 του προσωπικού, ενώ έσπασαν και την μετοχή τους και που γ) ο CEO περιμένει τους πιλότους που βγήκαν στην (παχυλή τους) σύνταξη να επιστρέψουν, χωρίς καν να τους προσεγγίσει ο ίδιος ως εταιρεία (με κάτι ακόμα πιο παχυλό). Δεν το κόβω να έρθουν με ευχές πάντως.

Με λίγα λόγια τα έκανε σκατά. Το καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να προβλέψεις τα πάντα αλλά μια διαχείρηση ρίσκου την κάνεις, όπως την έκαναν οι άλλες εταιρείες που δεν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Όταν πληρώνεσαι με μισθό εκατομμυρίων οι μέτοχοι σου και οι πελάτες σου περιμένουν να μπορείς να προβλέπεις μια απότομη ζήτηση. Καλοκαιρινές διακοπές ήρθαν μετά από 2 χρόνια περιορισμών, όχι εξωγήινοι από άλλο πλανήτη.
 
Last edited:
Ναι, ΟΚ, και ο ίδιος ο CEO τα ίδια μ' εσένα λέει περίπου (ως προς την ουσία, εννοώ), ότι έκαναν λάθος.

για το α) έχουν μερίδιο ευθύνης και τα αεροδρόμια που δεν μπορούν να διαχειριστούν τόσους επιβάτες ακόμα και όταν τα αεροσκάφη και τα πληρώματα είναι εκεί.

Για το β) προφανώς και έλαβαν βοήθεια απολύοντας, στο πλαίσιο της σχετικής συμφωνίας. Χωρίς βοήθεια, πιθανόν να απέλυαν το 50%, κανείς δεν ξέρει. Κι εδώ έδρασαν με την έγκριση των αρχών και στο πλαίσιο συμφωνιών.

Στο γ) δεν έχω άμεση γνώση πέρα από τη δήλωση του CEO. Θα περιμένω να ακούσω από τους εκπροσώπους των πιλότων.
 
Ένα ακόμα κα-τα-πλη-κτι-κό και ρηξικέλευθο μέτρο έλαβε η Lufthansa, προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με την υποστελέχωση. Για όλο το υπόλοιπο του Ιουλίου, καταργεί όλους τους ναύλους πλήν του ακριβότερου σε κάθε καμπίνα (Y, J, G, F) για όλες τις ενδο-ευρωπαϊκές πτήσεις και τις πτήσεις από Ευρώπη προς ΗΠΑ και Καναδά (όχι όμως από ΗΠΑ και Καναδά προς Ευρώπη).

Επισήμως, η Lufthansa υποστηρίζει πως με τη συγκεκριμένη κίνηση, προσφέρει σε όλους τους επιβάτες που επηρεάζονται από την ακύρωση πτήσεων μια εναλλακτική λύση για το ταξίδι τους. Ουσιαστικά, αυτό που κάνει είναι να ανεβάζει τιμολογιακά όλες τις εναπομένουσες θέσεις «στο θεό» ώστε να αποτρέψει νέους πελάτες από το να αγοράσουν εισιτήρια και να χρησιμοποιηθούν αυτές οι θέσεις ως εναλλακτικές για τους επιβάτες που έχουν ήδη αγοράσει εισιτήρια αλλά τους έχουν γίνει οι κρατήσεις άνω-κάτω. Παράλληλα, εξισορροπεί τη χασούρα που προκύπτει από αυτό το μέτρο, μέσω του αυξημένου revenue που θα προκύπτει από τους πελάτες που την επιλέγουν για τον ένα ή τον άλλο λόγο.

Genius! Απορώ πώς τα σκέφτονται...
 
Last edited:
Σήμερα βγήκαν δηλώσεις των εργαζομένων της εταιρείας, με αυτόματη μετάφραση μερικά σημεία και δικά μου bold. Αν πράγματι ισχύει ότι πετάνε οθόνες στους εργαζόμενους, η κατάσταση έχει ξεφύγει και ας μην ξεχνάμε ότι είναι ακόμα αρχές Ιουλίου. Τα χειρότερα είναι μπροστά μας.

Despite 3,100 canceled flights in July and August, the airline continues to suffer from short-term cancellations.
Cockpit Board Member Matthias Baier said on Wednesday on RBB's too many staff were cut during the pandemic. "Here we have to go back to a working system, we need buffers in the system," demanded Baier. With a view to the staff cuts due to Corona, he criticized: "People have become rigid on very quick solutions, which in the end led to the fact that we now have too few staff."
In a letter to the supervisory board, the Lufthansa employee representatives blame direct “wrong decisions” by the top management
"At the airport, colleagues are led from the gate with police protection, a colleague was knocked down, monitors are ripped out and thrown at the colleagues," the authors state.

The employees are calling for clear course corrections: "For years, saving at any price has been seen as a panacea for securing the future and the staff and customers of our service company are completely lost sight of". The relationship between the employees and the current group board is now "permanently damaged".

 
Hallo Carsten, σε βλέπω για slap shots στην τοποθεσία Ίος :1: μαζί με την κομπανία σου
 
Η συμμετοχή του γερμανικού δημοσίου στην λουφτχάνσα πωλήθηκε και η εταιρεία βρίσκεται ξανά σε ιδιωτικά χέρια.
Συνολικά τα έσοδα από την πώληση για το Γερμανικό δημόσιο είναι 1,07 δισεκατομμύρια ευρώ ενώ η απόκτησή τους είχε κοστίσει 306 εκατομμύρια.
Καλά μοιάζει το κάνανε.
Germany to Sell $458 Million Stake in Lufthansa After Bailout
 
Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη
 
Top