Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και όμως, είναι ένα κενό και μια θέση που κατείχε η Alitalia και σε μια νύχτα κατάργησε. Μπορεί το Malpensa να μην είναι το αγαπημένο αεροδρόμιο των Μιλανέζων, όμως είναι το καλύτερο γεωγραφικά για την γύρω περιοχή της βόρειας Λομβαρδίας και της Νότιας Ελβετίας. Ήταν όμως εξαρχής περίεργο το σχέδιο της Lufthansa Italia να ανταγωνιστεί την Alitalia με 4 πτήσεις καθημερινά η μια και 70 πτήσεις προς κάθε κατεύθυνση η άλλη. Ίσως το Μιλάνο - Ρώμη να μην της βγεί... όμως οι Γερμανοί ξέρουν τι κάνουν, και δεν είναι σε καμία περίπτωση άρπα κόλλα. Ίσα ίσα, έχουν πολύ καλή συνεργασία με τις αρχές του αεροδρομίου Μalpensa για αναδιαμόρφωση του αεροσταθμού 1 για να γίνει πιο φιλικό στον πελάτη και καλύτερη επιλογή στον ταξιδιώτη από το Linate.

Γιατί ένα θα πώ μόνο... αν κολλήσεις στην πρωινή είτε απογευματινή κίνηση προς και από το αεροδρόμιο του Linate... την έκατσες!
 
Μπορεί να κλείνει το δρομολόγιο Μιλάνο MXP πρός Ρώμη FCO, όμως από 28 Μαρτίου 2010 με το Καλοκαιρινό Πρόγραμμα πτήσεων αρχίζουν απ ευθείας πτήσεις προς Βαρσοβία WAW, Στοκχόλμη ARN, Παλέρμο PMO και Ολμπία OLB καθώς και αύξηση δρομολογίων προς Βαρκελώνη BCN, Βουδαπέστη ΒUD και Νάπολη.

Επίσης ένα Α319 φεύγει από τον στόλο τους και ένα Α320 αναλαμβάνει υπηρεσία.
 
LXSKLH":7splt7p2 said:
Και όμως, είναι ένα κενό και μια θέση που κατείχε η Alitalia και σε μια νύχτα κατάργησε. Μπορεί το Malpensa να μην είναι το αγαπημένο αεροδρόμιο των Μιλανέζων, όμως είναι το καλύτερο γεωγραφικά για την γύρω περιοχή της βόρειας Λομβαρδίας και της Νότιας Ελβετίας.
To Linate καλύπτει καλύτερα όλη την πόλη του Μιλάνου και ένα μικρό μέρος της γύρω περιοχής.
Το Malpensa καλύπτει καλύτερα το μεγαλύτερο μέρος της γύρω περιοχής.
Για εμένα δεν τίθεται θέμα για το ποιο είναι προτιμητέο για τη Lufthansa: Linate με τα χίλια.
Μην ξεχνάμε ότι το Μιλάνο παραμένει επιχειρηματικό κέντρο και όλοι οι business travellers προτιμούν αεροδρόμια σαν το Linate.

LXSKLH":7splt7p2 said:
Ήταν όμως εξαρχής περίεργο το σχέδιο της Lufthansa Italia να ανταγωνιστεί την Alitalia με 4 πτήσεις καθημερινά η μια και 70 πτήσεις προς κάθε κατεύθυνση η άλλη. Ίσως το Μιλάνο - Ρώμη να μην της βγεί... όμως οι Γερμανοί ξέρουν τι κάνουν, και δεν είναι σε καμία περίπτωση άρπα κόλλα.
Συμφωνώ απόλυτα για το Μιλάνο-Ρώμη.

LXSKLH":7splt7p2 said:
Ίσα ίσα, έχουν πολύ καλή συνεργασία με τις αρχές του αεροδρομίου Μalpensa για αναδιαμόρφωση του αεροσταθμού 1 για να γίνει πιο φιλικό στον πελάτη και καλύτερη επιλογή στον ταξιδιώτη από το Linate.
Μακάρι γιατί πετάω συχνά από αυτό όσο κι αν θα προτιμούσα το Linate. :great:

LXSKLH":7splt7p2 said:
Γιατί ένα θα πώ μόνο... αν κολλήσεις στην πρωινή είτε απογευματινή κίνηση προς και από το αεροδρόμιο του Linate... την έκατσες!
Ενώ προς Malpensa; Γνωστός μου έχασε πτήση πρόσφατα παρόλο που έφυγε από το γραφείο 3 ώρες πριν πετάξει και υπό κανονικές συνθήκες θέλει μισή ώρα.


Το μόνο καλό για το Malpensa είναι ότι κάποια στιγμή θα λειτουργήσει σωστά το τρένο από/προς αυτό. Τότε ναι, θα πω ότι ορθά η Lufthansa πήγε εκεί. Αλλά η Lufthansa θα έπρεπε να ξέρει καλύτερα τι σημαίνει "κάποια στιγμή" στα Ιταλικά. :mrgreen:
 
Και η ίδια η Lufthansa το λέει μόνη της ότι για την Lufthansa Italia είναι καλύτερη περίπτωση το πιο κεντρικό Linate για την επιχειρηματική κοινότητα που διαθέτει το κέντρο του Μιλάνο. Δυστυχώς όμως τα αναγκαία slots δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρεί, τα κρατάει καλά η Alitalia.

Το παρακάτω είναι μια συνέντευξη με υπεύθυνους της Lufthansa Italia για το μέλλον της. Δυστυχώς μόνο στα γερμανικά.
http://www.aero.de/news-9625/Lufthansa-Strategie-fuer-Italien-geht-noch-nicht-auf.html

Εν ολίγοις προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο με το Malpensa και το χαμηλότερο κόστος ανα πτήση από αυτό της ανταγωνίστριας ιταλίδας. Όμως όντως το πρόβλημα access στην επιχειρηματική κίνηση είναι αυτό που τους περιορίζει και δεν έχουν τα αποτελέσματα που επιθυμούσαν στο χρονικό αυτό διάστημα.
 
Στην πονηρή για τριπ ρηπορτς εποχή , θα αρκεστώ σε μερικές παρατηρήσεις για την τελευταία μου πτήση MUC-JFK-EWR-MUC με την Ντόιστε. Το εισητήριο το είχα κλίσει 2 μήνες νωρίτερα στην απίστευτη τιμή των 285 Ε, όσο δλδ το Αθήνα-Πάρος τον Φεβρουάριο. Ως εκεί καλά:

- Το Α346 (ή το Α333 της επιστροφής) είναι λίγο στιμωχτά αλλά για 7-8 ώρες με 1-2 βόλτες στον διάδρομο παλεύεται. Αν κ πολυδιαφημιζόμενα τα νέα καθίσματα των Airbus σε όλα τους τα έντυπα, απέχουν πολύ από τις αραβικές ανέσεις..

- Το ife δεν είχε καμία ταινία της προκοπής κ έτσι παρακολούθησα 2 φορές το this is it με τον απόλυτο Michael Jackson. Οι άλλες επιλογές ήταν 2-3 ακόμα ταινίες που απευθύνονται σε κοινό που διαβάζει Σουπερ Κατερίνα. Ακριβώς ίδιες επιλογές στην επιστροφή (=this is it X4).Αν σας αρέσει η electro, το radio Lufthansa με real παραγωγό- dj αξίζει.

- Φαγητό: Δίαιτα με τα απολύτως βασικά στο πρώτο γεύμα κ μετά από 5,5 ώρες τυρόπιτα τύπου ‘κουρου΄. Η πείνα θέρισε. Αναψυκτικά σε ποτήρια, το ίδιο κ το κρασί (με το σταγονόμετρο δλδ).

-Μεγάλο σόου από τον φροντιστή (I love myconos, I have many friends there :thx: ), ο οποίος έκανε την χορεύτρια καμπαρέ στην κουρτίνα/class divider. Επίσης Έλληνας φροντιστής on board.

Με αυτή την τιμή δεν διακαιούμαι να παραπονιέμαι. Αλλά ξέρω ότι οι διπλανοί μου πλήρωσαν γύρω στο 1000ρικο (btw πληρότητα κοντά στο 100% κ στις 2 πτήσεις) κ αυτοί δικαιούνται..
 
Να καταθέσω κι εγώ την πρόσφατη εμπειρία μου :
MUC-JFK A333:
Με πληρότητα γύρω στο 60% δε με χάλασε που έκατσα στην 20G με ένα στρέμα χώρο για τις ποδάρες μου.

EWR-MUC Α346:
Ακόμα χαμηλότερη πληρότητα, άρα ισχύουν τα ίδια.

IFE:
Φτωχότατο. Παρακολούθησα το Mensheart στο πήγαινε και το μισό Up στην επιστροφή. Το άλλο μισό ίσως και να το είδα στον ύπνο μου αλλά δεν το θυμάμαι. Πολύ καλές οι μουσικές επιλογές.

Φαγητό:
Πείνα. Στο πήγαινε δε μου έδωσαν ούτε δεύτερο ψωμάκι. (Στην επιστροφή μοίραζε το φαγητό η Τουρκάλα και ίσως με αγάπησε. Την έκανα "ταράτσα" με το δεύτερο ψωμάκι).

Πλήρωμα:
Α-Ψ-Ο-Γ-Ο!!! Μου έκαναν ειδική ενημέρωση επειδή στην επισρτοφή καθόμουν στην έξοδο κινδύνου.
 
Σύμφωνα με το ATW, 10/5 έρχεται το πρώτο Α380 της LH, το οποίο και θα κάνει test flights FRA-MUC και FRA-HAM για εκπαιδευτικούς σκοπούς αλλά και λόγους δημοσιότητας. Επίσης, εξετάζεται η δυνατότητα να μεταφέρει και την Nationalmannschaft στην Νότιο Αφρική.
Oι πτήσεις για JFK θα ξεκινήσουν μόλις παραληφθεί και το 2ο 380.
 
Καλημέρα!

Αφού πήραμε φόρα, να πω κι εγώ για την Lufthansa. Την Τρίτη 02.02.10, έκανα το
Στοκχόλμη - Φρανκφούρτη (Α319) και Φρανκφούρτη - Αθήνα (Α321). Από μέσα ψυχαγωγίας
τίποτα - nada - niente - ziltch! Να είναι καλά το MP3... Φαγητό: σαντουιτσάκι από
Στοκχόλμη, μοσχαράκι με ρύζι (άνοστο) από Φρανκφούρτη. Καθυστερήσεις: μισή ώρα από
Στοκχόλμη, 1,5 ώρα (!!!) από Φρανκφούρτη. Στην τελευταία, ήμασταν 1 ώρα μέσα στο αεροπλάνο
και δεν μας έφεραν ένα ποτήρι νερό.

Πάντως, κατά τ' άλλα τα πληρώματα ήταν φανταστικά στην εξυπηρέτηση και στην διάθεση. Όσο για το
αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, είναι η επιτομή του άγχους. Γεμάτο με τρελαμένους που τρέχουνε με τις
βαλίτσες, διασχίζοντας τα τερματικά από την μια άκρη στην άλλη. Θα προσπαθήσω να το αποφύγω
στο μέλλον.
 
Δεν εχω κατι με τον φιλο εδω αλλα θα ηθελα να πω κατι γενικο .
Δεν μπορω να καταλαβω τους ελληνες ,πανε με ξενες εταιριες χαλια service καθηστερησεις -κανουν το παπι.
Πανε με aegean η olympic τρωνε πινουν και στην ωρα τους και η γκρινια περισευει.
Α ρε αθανατε νεοελληνα -αχθοφορε του ελληνικου σου ονοματος.
(να πετα πχ.η british Αθηνα-Λονδινο γεματη με Ελληνες και παλαιο 767 και χαλια service, και απο την αλλη δυο ελληνικες εταιριες να παλευουν να σταθουν πετανε στην ωρα τους με νεα αεροπλανα με καλο service και φαγητο που κανενας στην Ευρωπη δεν δινει και ταινια στην διαδρομη, τι να πω --μπραβο στους Ελληνες λοιπον.)
 
Top