Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θα σου δώσουν φιστίκια ή κράκερς ή 1/2 φέτα τοστ με ζαμπόν ή τυρί (έτσι για να χεις κ επιλογή) στα χνάρια της μαμάς. Συνοδευμένο από αναψυκτικό 60ml ή κρασί (παρ΄τους τα λεφτά). Κράτα την πείνα σου για τις Lindt.. :lol:
 
Mας έδωσαν πολύ καλό σάντουιτς! Κλάσεις καλύτερο από το σάντουιτς που έδινε η Swiss στα δρομολόγια για Αθήνα.
Είδες η Augsburg; :mrgreen:
 
για την ακριβεια δεν είναι θέμα της augsburg αλλά θέμα της lufthansa. Η εταιρεία απλά εκτελεί την πτήση. Τα υπολοιπα είναι όλα lufthansa.
 
Εν πάση περιπτώσει, πολύ καλή η πτήση. Αν έγραφαν παντού Lufthansa και δεν το ήξερες, δε θα καταλάβαινες ότι πετάς με άλλη εταιρία.
Η Lufthansa πώς και δεν έχει αγοράσει όλες αυτές τις μικρές που πετούν για λογαριασμό της;

Επίσης μου άρεσε πολύ το Terminal στο αεροδρόμιο (αποκλειστικό της Lufthansa; :with: ) και ο δωρεάν καφές. Πρώτη μου φορά στο Μόναχο, όλες τις προηγούμενες φορές που γυρνούσα Ελλάδα με Lufthansa τύχαινε να πετάξω από Φρανκφούρτη.
Στο μέλλον θα το επιδιώκω.
 
Έχει αγοράσει την Dolomiti κ την City line. Το Τ2 είναι πράγματι πολύ υψηλού επιπέδου, πεντακάθαρο (όχι όπως το Τ1) κ με unlimited καφέ/ροφήματα κ εφημερίδες. Τα συν της Α3 που πήγε με την αστροσυμμαχία...
 
Το θέμα είναι λίγο περίπλοκο: Το Embraer με το οποιο πέταξε ο φίλος lewton ήταν παραγγελια από την Swiss. Η Swiss αργότερα αγοράστηκε από την Λουφτχάνσα.

Η Λουφτχάνσα είχε αλλα σχέδια με το αεροπλάνο: Το δάνεισε στην Augsburg Airways η οποια εκτελεί πτήσης για λογαριασμό τις Lufthansa City Line. Η Λουφτχάνσα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να αγοράσει την Augsburg, επειδή τότε θα πρέπει να δώσει στους εργαζομενους τις Augsburg πολύ περισσότερα λεφτά απότι βγάζουν τώρα. Αυτός είναι ο λόγος τις ύπαρξης τις City Line: το προσωπικό βγάζει λιγότερα λεφτά.
 
flesland":3da6j4u3 said:
Έχει αγοράσει την Dolomiti κ την City line.
Ι know.
Tης μένουν η Augsburg και η Eurowings σίγουρα, και ίσως μου ξεφεύγει καμία ακόμα.


alex2":3da6j4u3 said:
Η Λουφτχάνσα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να αγοράσει την Augsburg, επειδή τότε θα πρέπει να δώσει στους εργαζομενους τις Augsburg πολύ περισσότερα λεφτά απότι βγάζουν τώρα. Αυτός είναι ο λόγος τις ύπαρξης τις City Line: το προσωπικό βγάζει λιγότερα λεφτά.
Κατάλαβα. Thanks.
 
βάλε και την contact air, κάνει πτήσεις για λογαριασμό της swiss & lufthansa.
όταν είχα παει Βαρσοβία είχα το δρομολόγιο SKG-ZRH-WAW-MUC-SKG
και πέταξα με τις εταιρείες
swiss-contact air (acmi swiss) - augsburg airways (acmi lufthansa) - aegean airlines και το εισιτήριο φυσικά ήταν lufhansa.
απο τα καλύτερα δρομολόγια μου με διαφορες εταιρείες.
Τουλάχιστον έτσι συγκρίνεις ....
επίσης η contact air απο οτι έχω καταλάβει πετάει κυρίως απο Ζυρίχη και Στουτγκάρδη (που μάλλον είναι και η βάση της)
 
Η Lufthansa ξεκινάει καθημερινό Μόναχο-Ταλιν το 2010..Καλή φάση και καλές ανταπροκρίσεις

Lufthansa from 26MAR10 launches Daily Munich – Tallinn on board Airbus A319. Schedule as follows:

LH3454 MUC1925 – 2250TLL 319 D
LH3455 TLL0700 – 0825MUC 319 D 27MAR10-

http://airlineroute.net/2009/12/17/lh-muctll/
 
Προβλήματα για την AUA στην Ρωσία

Μιάς και μας απασχολούν τα διακρατικά, μια ειδησούλα που αφορά παρόμοιο θέμα...

Το ρωσικό υπουργείο μεταφορών, λοιπόν, εξετάζει να απαγορεύσει απ΄τις 31 Ιανουαρίου στην ΑUA να πετάει στην Ρωσία, απόρροια της νέας εθνικότητας της αεροπορικής. Εξυπακούεται ότι η μπάλα παίρνει Swiss και ΒΜΙ επίσης, με τον CEO της ΙΑΤΑ να προτείνει νέα συμφωνία μεταξύ ΕΕ-Ρωσίας για να ικανοποιηθούν οι παραπονούμενοι που έχουν ψιλοφορτώσει με την LH γενικώς, σύμφωνα με πηγές της Star Alliance...

:arrow: http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=18844
 
Top