Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
IATA/TASOS":2tkaa2ir said:
βάλε και την contact air, κάνει πτήσεις για λογαριασμό της swiss & lufthansa.
όταν είχα παει Βαρσοβία είχα το δρομολόγιο SKG-ZRH-WAW-MUC-SKG
και πέταξα με τις εταιρείες
swiss-contact air (acmi swiss) - augsburg airways (acmi lufthansa) - aegean airlines και το εισιτήριο φυσικά ήταν lufhansa.
απο τα καλύτερα δρομολόγια μου με διαφορες εταιρείες.
Τουλάχιστον έτσι συγκρίνεις ....
επίσης η contact air απο οτι έχω καταλάβει πετάει κυρίως απο Ζυρίχη και Στουτγκάρδη (που μάλλον είναι και η βάση της)

Αυριο πετάω Βρυξέλες-Ζυρ-Θεσ/νικη με Swiss και τώρα είδα το το Βρυξέλες- Ζυρίχη ειναι operated by Contact Air. Ελπίζω να ρίξουν αλλη μια ματιά στο συστημα προσγείωσης του Φόκκερ....
 
Εχω να πω ένα μπραβο στη Lufthansa για την οργάνωση της. Αποκλειστήκαμε στη Βασιλεια, και εντός 30 λεπτών είχαμε εισιτήρια για την επόμενη μέρα, ξενοδοχείο 4 αστέρων, και μάλιστα σε χωριστό δωμάτιο για κάθε άτομο εφόσον το επιθυμούσαμε, ταξί ατομικό από και προς το ξενοδοχείο, δείπνο σχεδόν 30 ευρώ και πρωινό. Πάρα πολύ καλή οργάνωση!
 
Μόλις παρατήρησα πως τα μίλια που απαιτούνται για αγορά φόρων αυξήθηκαν από 12.000 σε 15.000. :(
 
Πάλι καλά που το διατήρησαν γιατί συμφέρει αρκετά
 
καμία αυξησούλα στους πόντους σε κάνα ναύλο θα υπάρξει? γιατί με 250 points στο ATH-KRK δε με βλέπω πότε να πάρω τζάμπα εισιτήριο
 
Τί τζάμπα εισιτήριο ρε Thanasis_U2, , μάς δουλεύεις; Μόλις έκανα ενα dummy booking για KRK και είδα τί σε περιμένει... 140EUR σε φόρους (ή σε αυτό που τέλος πάντων ονομάζουν "φόρους" στην Λουφτχάνσα)... Τζάμπα το λές αυτό; Οσο για αυξησούλα, μόνο στα απαιτούμαινα μίλια ςγώ βλέπω αυξησούλα, aka, "enhancement"...

Υπ' αυτή την εννοια συμφωνώ ότι θετικό είναι το γεγονός ότι παραμένει ακόμα. Διότι, αν φύγει τότε τα μίλια του M&L καθίστανται αυτόματα άχρηστα για ενδοευρωπαϊκές πτήσεις... Θα έπρεπε να μάς ανησυχήσει το γεγονός ότι σε λιγότερο από ένα χρόνο η τιμή πήγε από 10Κ στα 15Κ... :td:
 
Thanasis_U2":3b63glyg said:
καμία αυξησούλα στους πόντους σε κάνα ναύλο θα υπάρξει? γιατί με 250 points στο ATH-KRK δε με βλέπω πότε να πάρω τζάμπα εισιτήριο

Μόνιμες αυξήσεις στα μίλια που συλλέγεις από πτήσεις δύσκολα βλέπω. Ωστόσο, κατά καιρούς υπάρχουν καλούτσικες προσφορές που αυξάνουν κατά πολύ τα μίλια που μαζεύεις από κάθε πτήση (π.χ. το Turn it up των προηγούμενων μηνών). Και πάλι, όμως, είναι πολύ δύσκολο να συλλέξει κανείς τα μίλια για free εισιτήριο μόνο από πτήσεις. Εκεί που μπορεί κάποιος να κερδίσει πολλά είναι από διαμονές, μια και υπάρχουν συνεργασίες με αρκετές ξενοδοχειακές εταιρίες (όχι απαραίτητα απλησίαστες) και πολύ καλά promotions.
 
Η Lufthansa ανακοίνωσε σχέδια για να γίνει η πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που θα συνδέσει την Φρανκφούρτη και το Μόναχο με την Βαγδάτη (το καλοκαίρι του 2010) Τα δρομολόγια είχαν αρχίσει το 1956 αλλά σταμάτησαν μετά από την έναρξη του πολέμου του Κόλπου το 1990. Επίσης θα συνδεθεί και το Erbil, μια γραμμή η οποία εξυπηρετείται ήδη από την Austrian Airlines από τη Βιέννη, και την Viking Hellas από το Μάντσεστερ και την Αθήνα.
Gulf Air ξεκίνησε τις πτήσεις από Μπαχρέιν σε πολλούς προορισμούς στο Ιράκ στα τέλη του περασμένου χρόνου, ενώ Iraqi Airways ανακοίνωσε πέρυσι ότι σχεδιάζει να αρχίσει εκ νέου δρομολόγια για Λονδίνο (χωρίς ακόμη να πραγματοποιούνται)
 
Η Lufthansa Italia πάντως ανεπίσημα διακόπτει το δρομολόγιο Μιλάνο MXP - Ρώμη FCO από μέσα Φεβρουαρίου, μην αντέχοντας μάλλον τον ανταγωνισμό της Alitalia/Air One και της γρήγορης σύνδεσης μεταξύ των δύο πόλεων από την Trenitalia.

Είναι πάντω δύσκολο να τραβήξεις business traffic με 3 καθημερινές πτήσεις όταν o ανταγωνιστής σου προσφέρει 70 καθημερινές πτήσεις μεταξύ των δυο πόλεων και από το πιο κεντρικό Linate. Έχοντας επίσης την Trenitalia με την καινούρια σιδηροδρομική σύνδεση των δυο πόλεων που γίνεται σε 3 ώρες και κάτι...

Κρίμα όμως, είχαν πολύ καλό επίπεδο service και συνέπειας σε όλες τους τις πτήσεις.
 
Ποτέ δεν κατάλαβα τι προσπάθησε να πετύχει η Lufthansa πηγαίνοντας στο Malpensa.
Έπρεπε να πάει στο Linate, έστω και με λιγότερες πτήσεις αν είχε έλλειψη slots. Από το Linate θα μπορούσε να γεμίζει τα αεροπλάνα της πολύ πιο εύκολα. Θα είχε λιγότερους προορισμούς αλλά εξαιρετικά επίπεδα πληρότητας.
Αν είναι να πάει ο Ιταλός στο Malpensa τότε μια χαρά κάνει τη δουλειά του και με την Easyjet.
 
Top