"Λουκέτο στην ΟΑ μετά τις εκλογες"

  • Thread starter Thread starter georgina
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αρχικα ξεκινησε το θεμα ως πληροφοριοδοτης για κατι που ισως συμβει. Τελικα εχουμε καταληξει και παλι να συγκρινουμε την ΟΑ με την Α3! Σταματω εδω (σκεφτειτε οσοι θελετε) γιατι εαν γραψω κατι (αυτο που σκεφτομαι δλδ) .... με βλεπω να τρωω μπαν μεχρι να γινω μαυρος!!!!! :evil:
 
Λοιπον το θεμα γραφει πανω OLYMPIC AIRLINES. Οχι Aegean.

Με απλά λογια, το ποιος απαξιωσε την ΟΑ??? Ενα ματσο συνδικαλιστες κ ενα ματσο κυβερνησεις. Κοινως, αυτοι που ειχαν συμφερον. Αλλα αυτο συμβαινει σε καθε δημοσια περιουσια. Παλια μου τεχνη κοσκινο. Ετσι οπως παμε, οχι μονο η ΟΑ θα κλεισει, αλλα κ το μαγαζακι 'Η Ωραια Ελλας' θα βαλει λουκετο...

Κ δεν εχει σημασια ποιος ειναι στην κυβερνηση. Παρ τον ενα χτυπα τον αλλο ειναι... Ολοι κοιταζουν να αρπαξουν απο αυτα που πληρωνουμε σαν μ****** εμεις οι απλοι πολιτες...

Για αυτο που αναφερθηκε παραπανω σχετικα με τα μικρα νησια που θα μεινουν χωρις αεροπλανο... εμ... εδω που χρειαζεται πραγματικα το κρατος θα παρεμβει? Δεν καταλαβα δλδ γιατι πρεπει ιδιωτες πλοιοκτητες να παιρνουν επιχορηγηση για να πηγαινουν στα απομακρυσμενα νησια, κ να μην παιρνει αναλογη επιχορηγηση ενας ιδιωτικος, η ημι-ιδιωτικος αερομεταφορεας που θα λειτουργει στην Ελλαδα μετα το τελος των ΟΑ...

Τωρα για το χρονικο οριζοντα... Νομιζω οτι διατηρουμε κατι που δεν διατηρειται πλεον... Εχουν κλεισει σημαντικες υπερποντιες γραμμες, λεφτα δεν υπαρχουν για αγορα η leasing αεροσκαφων, εχει χαθει η αιγλη της εταιρειας, κ δεν γινεται να ειναι ανταγωνιστικη (αν μπορουσε να ειναι ανταγωνιστικη θα χτυπουσε τις προσφορες εσωτερικου της Aegean).
 
Εγώ ξέρω ότι έχουμε υποτίθεται το καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης (sic) και στις σελίδες του προγράμματος πτήσεών του βλέπεις αγγελίες από Turkish, Uzbekistan, Aerosvit και κλάιν μάιν να διαφημίζουν πτήσεις σε όλο τον κόσμο με connecting flights στα άθλια, άχρηστα και ετοιμόρροπα hubs τους.

Η Ολυμπιακή, αν δεν απατώμαι, δεν διαφήμισε ποτέ πτήσεις από Δυτική Ευρώπη προς Ντουμπάι ή άλλους ασιατικούς προορισμούς. Μέσες άκρες, δεν θυμάμαι και ποτέ να υπήρχε άνθρωπος στο έρημο transfer desk του LGAV, το οποίο και ήταν το ανέκδοτο της παρέας κάθε φορά που προσγειωνόμουνα Αθήνα με την βραδινή της KL από AMS.

Η ΟΑ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα να πετάει σε έναν από τους πιο lucrative προορισμούς για διακοπές εντός Ε.Ε., όμως σε καμία περίπτωση δεν κοίταξε να εκμεταλλευτεί αυτό που έκανε την KLM ξέρω γω μεγάλη εταιρεία, ή που ψιλοέσωσε την Alitalia - τη δυνατότητα να σε πάρει από το Λονδίνο και να σε πάει στη Τασκένδη μέσω Αθήνας (αντικαταστήστε με οποιουσδήποτε δύο προορισμούς της Ολυμπιακής.

Και όσον αφορά το τι θα κάνω εγώ, ναι προφανώς θα πετάξω με EZS για Παρίσι όταν το εισητήριο είναι 200 ευρώ κάτω και είμαι σίγουρος ότι θα με πάει και θα με φέρει με ασφάλεια. Γιατί τη μοναδική φορά που πήγα με ΟΑ Παρίσι είχα την υπάλληλο-παλιάντζα της ΟΑ στο CDG να μου απαγορεύει (!) την είσοδο στο αεροπλάνο επειδή δεν είχα Ελληνική ταυτότητα μαζί μου αλλά Αυστραλιανό διαβατήριο με θεωρημένη σφραγίδα εισόδου στη ζώνη Σέγκεν με άλλους 5,5 μήνες επάνω της.

Αίσχος.
 
Α και btw, για να μην παρεξηγούμαι, δεν θέλω να δω την ΟΑ να κλείνει γιατί το πρόβλημα θα είναι στα όρια της εθνικής τραγωδίας για τους κατοίκους των απομακρυσμένων περιοχών (εκτός αν η A3 καλύψει το Kasos-Kastelorizo και τα γαλατάδικα, δεν νομίζω) και καμία εταιρεία (συμπεριλαμβανομένης της A3) δεν δείχνει ικανή να κάνει intercontinental πτήσεις. Για την ΟΑ έχω την ελπίδα ότι σε καμιά δεκαετία αν ξεκινήσουν τα πράγματα από μια σοβαρή βάση ότι θα ξαναγίνει η εταιρεία που ήτανε κάποτε.

(Και αυτό σημαίνει να φύγουν όσοι δεν χρειάζονται στην εταιρεία, να μπει σωστό μάνατζμεντ και ο στόχος να μην είναι η επιβίωση μιας καρκινιάρας εταιρείας αλλά η καθιέρωσή της.. δεν μπορεί η THY να μπαίνει Star Alliance μη γ#@$!σω...)

Και το LGAV τι θα κάνει όταν χάσει τόσο μεγάλο κομμάτι του πτητικού του έργου;
 
dr. manos":32k3znfj said:
Και το LGAV τι θα κάνει όταν χάσει τόσο μεγάλο κομμάτι του πτητικού του έργου;

Wild guess.........θα αυξήσει τις τιμές για τούς υπολοίπους :twisted:
 
Ωχ παναγία μου, με βλέπω κάθε φορά που θα θέλω να πετάξω να παίρνω το αεροπλάνο από SKG... και καρβουνιάρη ΟΣΕ μέχρι εκει :Ρ
 
===quote===
Others, however, have failed to react. Greece's national carrier Olympic Airlines has been plagued by uncertainty after the European Commission accused the Greek government in 2005 of subsidizing the loss-making airline. Athens has consistently failed to find a buyer for Olympic, which has seen its core business savaged by rival low-cost carriers
===unquote===

KAI

===quote===
Lufthansa, which bought Swiss (the remnant of collapsed Swissair) in 2005, has repeatedly expressed interest in acquiring Austrian. But industry and private equity buyers continue to steer clear of Olympic and its financial woes.
===unquote===


http://www.businessweek.com/globalbiz/c ... page_2.htm
 
Πάντως παίδες αυτά τα "αναμένεται" και "πρόκειται" και¨"ισως" θυμίζουν προεκλογικές μπανανόφλουδες για ατέλειωτες συζητήσεις σε κανάλια κλπ. Υπομονή πιστεύω ότι το θέμα ολυμπιακή θα υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα στο forum αλλά και στην καθημερινότητά μας.
 
Nikitas":2x2n3gx6 said:
Πάντως παίδες αυτά τα "αναμένεται" και "πρόκειται" και¨"ισως" θυμίζουν προεκλογικές μπανανόφλουδες για ατέλειωτες συζητήσεις σε κανάλια κλπ. Υπομονή πιστεύω ότι το θέμα ολυμπιακή θα υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα στο forum αλλά και στην καθημερινότητά μας.

Όντως.
Παραμονές εκλογών είναι και οι αντιπολιτευόμενοι φυσικά θα προσπαθούν να βρουν "πελατεία" ακόμα και από "τρομοκρατημένους" εργαζόμενους στην ΟΑ (καθώς και τους πέριξ τους) ενώ οι συμπολιτευόμενοι προφανώς θα καθησυχάζουν τους "ανησυχούντες" για τις δουλειές τους.

Με αυτά και με αυτά ελπίζω πως δεν πιστεύει κανείς σοβαρά ότι υπάρχουν περιθώρια μείωσης του λαϊκισμού στην Ελλάδα.

Θλίβομαι όμως για το επίπεδο των ΜΜΕ (έντυπων και ηλεκτρονικών) .
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top