"Λουκέτο στην ΟΑ μετά τις εκλογες"

  • Thread starter Thread starter georgina
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Φυσικά...Τίγκα στους πράκτορες της κυβέρνησης είναι το forum αυτό. Γι'αυτό είναι και γαλάζιο και όταν έρθει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία θα έχει πράσινο χρώμα.

+1 για τα λεγόμενα του προλαλήσαντα aas59. Απλώς ξαναδιάβασε τα replies και δες ποιά έχουν μια λογική με 2-3 επιχειρήματα και ποιά βασίζονται σε μια μεγαλομανία χωρίς βάση. 130.000 φορές μακάρι να την πάρει ένας σοβαρός την ΟΑ και να κάνει αυτή η εταιρεία την Emirates σκουπιδάκι, αλλά επειδή αυτά ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας με τα δεδομένα της σημερινής εταιρείας, προβλέπεται τα χρώματα και τους κύκλους να τα πετάμε μόνο στο flight simulator...Αλλά και βέβαια πάλι κάποια "δημιουργική λογιστική" θα σκαρφιστούν οι επόμενοι διοικητές για να βάζουν τα βλαστάρια τους και να τρώμε πρόστιμα - και να έχουμε κι άλλο ένα πλήγμα στην ήδη laughable διεθνή αξιοπιστία μας...
 
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον TARIG_GR σαν εργαζόμενος των ΟΑ.
 
pingu":2hpy1ibr said:
Ανεξάρτητα από το αν έχει μέλλον η Aegean ή όχι, η εταιρεία πρέπει να γίνει ιδιωτική και να επιβιώσει μόνη της. Αν δεν τα καταφέρει, παρέα με την Alitalia στην Βαλχάλα των airlines.)
Εδώ έγκειται το πρόβλημα της Ο.Α.: δεν μπορεί να γίνει ιδιωτική. Για να είμαστε σαφείς: το πρόβλημα δεν είναι αν το δημόσιο έχει τις μετοχές, αλλά ότι η Ο.Α. δεν μπορεί να λειτουργήσει ορθολογικά με βάση τις αρχές του managemen (αυτό εννούν όσοι λένε "ιδιωτική επιχείρηση"). Ούτε η κυβέρνηση έχει σκοπό να την αφήσει να γίνει "ιδιωτική", ούτε οι εργαζόμενοι.

Τώρα αν έχει μέλλον η Aegean? Άγνωστο. Αν το ήξερα θα ήμουν ο καλύτερος αναλυτής αγορών του κόσμου. Αυτή τη στιγμή δείχνει να έχει πολλά θετικά: δυναμική, ισχυρό management (με σιδερένια πυγμή θα έλεγα), ορθολογική διαχείριση, διαθέσιμα μετρητά από την είσοδο στο Χ.Α.Α. Από την άλλη έχει το κακό του βαλκανικού καπιταλισμού: δεν επενδύει στο προσωπικό της. Ας μας γράψει σχετικά κάποιος τεχνικός της Aegean για το καθεστώς που επικρατεί στους μηχανικούς. Τελικά ο χρόνος θα δείξει.
 
Η ολυμπιακή είναι μια εταιρία με μεγάλη ιστορία..Πολλά πρόσωπα και γεγονότα έχουν περάσει μέσα από αυτή, θα ήταν κρίμα να κλείσει γιατί έτσι πολλά μικρά αεροδρόμια όπως Καλύμνου Κάσου κ.α. θα μείνουν χωρίς πτήσεις!
 
sv1xv":3h38tniz said:
TOGA":3h38tniz said:
"οι ΟΑ «έχουν ορίζοντα το τέλος του φθινοπώρου»"

Επιτέλους να τελειώνουμε, γιατί η εταιρεία αυτή έκανε τον κύκλο της και δεν έχει μέλλον. Έπρεπε να είχε εκκαθαριστεί από το 2004.


Επισης να εκτελεσθουν ολοι οσοι εχουν εμπλακει με την ΟΑ,ο δε στολος να δοθει πολεμικη αποζημειωση στην αιγαιου ωστε απερισπαστη να συνεχιση το εργο της............

Φυσικα ουτε λογος να αποδωθουν ευθυνες σε οσουν εφεραν την ΟΑ σε αυτο το χαλι......εστω για τα αδικηματα-εγκληματα που δεν εχουν παραγραφει.Απλως η χαρα και το μικρο ή μεγαλο συμφερον....

Αντε και του χρονου σπιτια τους
 
manos_p":2ufoi73d said:
Η ολυμπιακή είναι μια εταιρία με μεγάλη ιστορία..Πολλά πρόσωπα και γεγονότα έχουν περάσει μέσα από αυτή,
Μήπως για τους ίδιους λόγους έπρεπε να επιβιώσει με κάθε θυσία και η Pan American?

θα ήταν κρίμα να κλείσει γιατί έτσι πολλά μικρά αεροδρόμια όπως Καλύμνου Κάσου κ.α. θα μείνουν χωρίς πτήσεις!
Αυτό δεν στέκει σαν επιχείρημα: αν οι πτήσεις προς Κάλυμνο και Κάσο βγάζουν κέρδος (έστω και με επιδότηση), θα πάει κάποιος άλλος. Αν όχι, τότε συσσωρεύουν ζημιές στην Ολυμπιακή και δυσχεραίνουν την πιθανή εξυγίανσή της.

Πρέπει δε κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι το ταμείο της εταιρείας "Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε." είναι χωριστό από τον προϋπολογισμό του Δημοσίου. Οι ζημιές της Ο.Α. απαγορεύεται να καλύπτονται από το Δημόσιο. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αναλαμβάνει επιδοτούμενες δραστηριότητες κατόπιν ανοικτού διαγωνισμού, στον οποίο πρέπει να μειοδοτήσει (να ζητήσει τη μικρότερη επιδότηση από τους ανταγωνιστές).
 
Νομίζω ότι το thread καταλήγει στα κλασσικά "OA vs. A3" και "Κλείστε τον δεινόσαυρο vs. αφήστε ανοιχτό ένα κομμάτι της ιστορίας". Αυτά, εκτός του ότι σηκώνουν εκατοντάδες δεκάδες ώρες και post συζητήσεων, τελικά είναι ανούσια...Το μέλλον της OAL δεν θα αποφασιστεί εδώ μέσα αλλά στα υπουργικά γραφεία - ευτυχώς δηλαδή. Βεβαίως κάποια πράγματα που γράφονται εδώ μέσα σηκώνουν πολλή συζήτηση, αλλά όπως προείπα δεν αξίζει ΙΜΟ.... :roll:

Πάμε από την αρχή να συζητήσουμε τι πληροφορίες υπάρχουν γι'αυτά που λέει η εφημερίδα;

1. Κατ'αρχήν, οι διαγωνισμοί για την ΟΑ είναι ακόμα ανοιχτοί; Αν όχι, πλέον το αφεντικό είναι το Δημόσιο να κάνει ό,τι επιθυμεί με αυτήν και τότε πλέον αρχίζουμε να μιλάμε ρεαλιστικότερα.

2. Τι πληροφορίες υπάρχουν από κάποιον πιο μέσα στα πράγματα; Καλά να τα γράφει μια εφημερίδα, αλλά προφανώς κάποιο πηγαδάκι θα υπάρχει μέσα στην Ολυμπιακή για το ζήτημα.

3. Τι σημαίνει "κλείνουν οι OAL;" Τα κλείνουμε όλα πλήν τεχνικής βάσης; Τα κλείνουμε όλα ανεξαιρέτως; Κλείνουμε το πτητικό σκέλος; Η Αεροπλοϊα παραμένει η φεύγει - αν θυμάμαι δεν είναι σε τόσο κακή κατάσταση όσο η μαμά OAL. Τα αεροπλάνα πωλούνται ή φεύγουν σε άλλα πτητικά χέρια; Με τι θα ξεπληρώσει η ΟΑL τα χρέη της; Και λοιπά.
 
pingu":2mixyg3a said:
2. Τι πληροφορίες υπάρχουν από κάποιον πιο μέσα στα πράγματα; Καλά να τα γράφει μια εφημερίδα, αλλά προφανώς κάποιο πηγαδάκι θα υπάρχει μέσα στην Ολυμπιακή για το ζήτημα.
Νομίζεις ότι και στα πηγαδάκια δεν υπάρχει παραπληροφόρηση (από τους γαλάζιους και πράσινους συνδικαλιστές) ?

pingu":2mixyg3a said:
Η Αεροπλοϊα παραμένει η φεύγει - αν θυμάμαι δεν είναι σε τόσο κακή κατάσταση όσο η μαμά OAL.
Γιατί? Είναι χωριστή εταιρεία η Αεροπλοία? Δεν έχει "συγχωνευθεί" στο νέο σχήμα?

pingu":2mixyg3a said:
Τα αεροπλάνα πωλούνται ή φεύγουν σε άλλα πτητικά χέρια;
Τα ιδιόκτητα είναι σχετικά λίγα. Ίσως επίτηδες προτιμούν οι κυβερνήσεις να έχει μικρό ιδιόκτητο στόλο ώστε να διευκολυνθούν τα πράγματα σε περίπτωση εκκαθάρισης.
 
pingu":3eakkzro said:
Βλέπετε παραδείγματα προς μίμησην: Swiss και Continental. Η κάθε μια για τους δικούς της λόγους έμεινε από λιλί και δέχθηκαν οι υπάλληλοι τρομερές αλλαγές για να επιβιώσει η εταιρία...

Συγνώμη αλλα πιστεύετε πως σε τούτη την ΄χωρα, κάποιος υπάλληλος ειδικά της ΟΑ θα δεχθούν "τρομερές αλλαγές" για να επιβιώσει η εταιρεία? Αμφιβάλλω! Δυστυχώς εδω δεν είμαστε Σκανδιναβία!
 
tarig_gr":2zt2in6b said:
Δηλαδή για σένα ποιά εταιρία έχει μέλλον; Η Αιγαίου; "Κούνια που σε κούναγε!!!"

Μ αρεσει να διαβαζω τοσο αντικειμενικα posts. Συνεχιστε, εχει πλακα!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top