"Λουκέτο στην ΟΑ μετά τις εκλογες"

  • Thread starter Thread starter georgina
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
MAXIM":3j4v9um7 said:
...εστω για τα αδικηματα-εγκληματα που δεν εχουν παραγραφει.
Δυστυχώς, επειδή τα εγκλήματα των διοικήσεων έγιναν με εντολή των αρμοδίων γαλαζοπράσινων υπουργών, έχουν παραγραφεί σύμφωνα με το "2ο Δόγμα Ανδρέα Παπανδρέου".
 
Αγαπητέ MAXIM και λοιποί εργαζόμενοι στην ΟΑ (και περί αυτής).

ΚΑΝΕΙΣ δεν θα ήθελε την ΟΑ να κλείσει.
Αυτό που ΟΛΟΙ ζητάνε είναι μία ΟΑ που να λειτουργεί όπως μία ΚΑΛΗ ιδιωτική εταιρεία (δηλαδή με ΚΕΡΔΗ , με σεβασμό στον επιβάτη , με ΚΑΛΟ sevice και φυσικά ΑΣΦΑΛΗ αεροσκάφη.)

Ελάχιστοι είναι όμως αυτοί που ΘΕΛΟΥΝ να φορολογούνται επιπλέον για να έχει ελλείμματα η ΟΑ και το χάλι της τελευταίας 15ετίας.

Δυστυχώς σε αυτό φταίνε ΠΟΛΟΙ , Κυρίως οι κομματοκρατούμενες διοικήσεις αλλά και οι συνδικαλιστές κομματόσκυλα που τόσα χρόνια ΜΑΖΙ έφεραν την ΟΑ εκεί που είναι τώρα.

Με λύπη βλέπω ότι ακόμα και σήμερα κανείς από τους εργαζόμενους δεν λέει να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν παραμένοντας στην ταμπέλα ότι για όλα φταίνε οι "άλλοι" .

Μήν νομίζεις ότι εμείς που έχουμε μια "άλφα" ηλικία έχουμε ξεχάσει τις παράλογες απεργίες και τις προνομιακές σχέσεις εργασίας που υπήρξαν στο παρελθόν.

Καλώς ή κακώς αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί.

ΜΑΚΑΡΙ να σωθεί και να αλλάξει ρότα η ΟΑ αλλά η εμπειρία μου λέει ότι βαίνει μαθηματικά στο κλείσιμο αφού καμία αλλαγή από όσες πέφτουν κατά καιρούς στο τραπέζι δεν έχει γίνει δεκτή από τους εργαζόμενους (Συνδικαλισμός)σε αυτή .

Ο λαϊκισμός και σε αυτή την περίπτωση είναι ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ.
 
Εμένα πάλι αγαπητοί φίλοι μου φαίνονται ενδιαφέρουσες οι απόψεις σας!
Συμφωνώ με πολλούς από σας, αλλά αν μου επιτρέπετε θα ήθελα να κάνω ένα γενικότερο συλλογισμό!
Γιατί να μπαίνουμε στη διαδικασία να λέμε "όχι φταίνε οι πράσινοι ή οι μπλέ" άκρη έτσι δε θα βγάλουμε!Αν και είναι ανεπίτρεπτα κάποια πράγματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια...
Η κοινωνία μας νοσεί.Και μια άρρωστη κοινωνία μόνο άρρωστες ΔΕΚΟ μπορεί να έχει._
Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπεία μας, το όνειρο πλέον κάθε νέου είναι πώς θα μπεί στο δημόσιο για να μή δουλέψει ποτέ!Και να ρέει ο μισθός!Όμως οι εξελίξεις απαιτούν ένα δημόσιο τομέα που να δουλεύει και να "τρέχει" με τις ταχύτητες του ιδιωτικού, πράγμα που σε καμμία περίπτωση δέ συμβαίνει σήμερα...
Εγώ θα ρωτήσω το φίλο από την τεχνική βάση, με πραγματικά καμμία διάθεση για αντιπαράθεση ή κριτική.Τί μέσο χρειάστηκε για να μπεί στη δουλειά?μιας και μπήκε πρόσφατα θα το θυμάται.Και αν πιστεύει, ανεξάρτητα από τις γνώσεις του που δε τις αμφισβητώ σε καμμία περίπτωση, ότι μπορείς να φτιάξεις σοβαρή εταιρία με αυτές τις τακτικές...
Επίσης η αλλαζονεία μερικών στην ΟΑ τους κάνει να χάνουν κάθε επιχείρημα...
Τις απόψεις μου τις γνωρίζετε πιστεύω αναφορικά με το κλείσιμο της ΟΑ,
για μένα με 3 λέξεις θα είναι η πλήρης απομόνωση της Ελλάδας, τουλάχιστον αεροπορικά. Και επιστροφή στη 10ετία του 50, σε συνδέσεις και τιμές...
 
flightnumber":2q1xu9wx said:
Γιατί να μπαίνουμε στη διαδικασία να λέμε "όχι φταίνε οι πράσινοι ή οι μπλέ" άκρη έτσι δε θα βγάλουμε!
Φταίνει οι πράσινοι και οι μπλέ. Σίγουρα οι πράσινοι είναι οι κυρίως αυτουργοί, αλλά και οι άλλοι έχουν αρκετές ευθύνες.

flightnumber":2q1xu9wx said:
Η κοινωνία μας νοσεί.Και μια άρρωστη κοινωνία μόνο άρρωστες ΔΕΚΟ μπορεί να έχει.
Σωστός :great:
 
Κάτσε να φορέσω και το κράνος γιατί θα γίνει της Κορέας εδώ μέσα από την επόμενη σελίδα :lol:

Εγώ ένα δεν μπορώ να καταλάβω: Γιατί σε κάθε thread "Πρέπει να γίνει κάτι με την Ολυμπιακή", βγαίνει πάντα η φράση "Και να τα δώσουμε όλα στην Aegean;". Άμα τα θέλει η Aegean, ναι ας τα πάρει ! Τουλάχιστον αυτή έχει χρήμα να τα αγοράσει ! Γιατί αντί να υπάρχει μια υγιής συζήτηση για την κατάσταση της Ολυμπιακής πέφτει πάντα αυτό το παραπέτασμα καπνού με Aegean ως κύριο συστατικό; Και τι είναι η Aegean, ο οξαποδώ 666 ? Εταιρεία είναι κι αυτή που έχει δρομολόγια και ανταγωνίζεται μέσα και έξω από την Ελλάδα με άλλες - και αν κρίνουμε από την πορεία της τα πάει περίφημα - πόσον καιρό έχει να πλησιάσει σε διεθνή βράβευση η ΟΑ; Μόνο και μόνο η υπονοια "Η ΟΑ πρέπει να μείνει για να μην αναπτυχθεί η Aegean" είναι τουλάχιστον κατάπτυστη κατ'εμέ. Ο "άγιος" Ωνάσης (αυτός ο ίδιος που βούλιαζε τα καραβάκια για να φτιάξει την ΟΑ) μπορεί και να ήθελε να κάνει την Ελλάδα σημαντικό κέντρο στον αεροπορικό κόσμο με αυτήν την εταιρεία. Να φέρει στην Ελλάδα την έννοια "αεροπορία" στα επίπεδα που υπήρχαν τότε στον κόσμο (μεσουρανούσαν τότε μεγαθήρια όπως TWA, PanAm, BOAC κλπ.) Σήμερα, στα λόγια των εργαζόμενων της - αυτών τουλάχιστον που ποστάρουν εδώ μέσα - υπάρχει μόνο η φράση "Να σωθεί η ΟΑ για να μην αναπτυχθεί η Α3." - ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, όπως έπεσε μια φανταστική απάντηση στο thread με την εταιρεία για τα υδροπλάνα ! Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση αν είχε μια μικρή αγάπη για την αεροπορία στην Ελλάδα ! Πάμε ξανά ΤΑΕ και βασιλικά διατάγματα και αποδείξεις φρονημάτων (είσαι της ΟΑ - μπράβο ρε μεγάλε....ΤΙ ? Συμπαθείς ΟΑ ΚΑΙ Α3 ? Τον δήμιο, τον δήμιο !).

Και πάλι επαναλαμβάνω, fanboy της Α3 δεν υπήρξα και δεν θα υπάρξω ούτε για την μια ούτε για την άλλη. Απλά με κάνει και απορώ - παραπλάνηση του κοινού προσπαθούν να κάνουν...??? Εγώ πιλότους έχω δεί στην Aegean όχι διαβολάκια και παιδάκια του δημοτικού. Το ίδιο και στην ΟΑ. Το ίδιο και για τα πληρώματα....Το ίδιο και για τα πάντα. :roll:
 
Γιωργο δεν το ηξερες οτι ο Ελληνας εφηυρε την.. κολλα στιγμης? Κολλαει μια και καλη, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!! ;)
 
pingu":778if277 said:
Εγώ ένα δεν μπορώ να καταλάβω: Γιατί σε κάθε thread "Πρέπει να γίνει κάτι με την Ολυμπιακή", βγαίνει πάντα η φράση "Και να τα δώσουμε όλα στην Aegean;".... Γιατί αντί να υπάρχει μια υγιής συζήτηση για την κατάσταση της Ολυμπιακής πέφτει πάντα αυτό το παραπέτασμα καπνού με Aegean ως κύριο συστατικό;
Δεν το κατάλαβες? Με τον τρόπο αυτό απευθύνονται στο νεο-μαρξιστικό υποσυνείδητο των αναγνωστών. Ως λαός παρορμητικός οι Έλληνες δεν κάθονται να τα βάλουν κάτω και να σχηματίσουν μια γνώμη, απλώς "αγοράζουν" μια προκατάληψη που τους ευχαριστεί και προσπαθούν να προσαρμόσουν τον κόσμο σε αυτήν. Τι ωραία να αισθάνεσαι "αριστερός"! Και ας είσαι στην προσωπική σου ζωή καρα-φιλελεύθερος του κερατά, με πιστωτικές κάρτες, καταναλωτικά δάνεια, σπατάλες, ξενυχτάδικα και δε συμμαζεύεται. Ακούς λίγο Νταλάρα και Παπακωνσταντίνου και παίρνεις άφεση αμαρτιών.
 
aas59":3ese8p67 said:
Αγαπητέ MAXIM και λοιποί εργαζόμενοι στην ΟΑ (και περί αυτής).

ΚΑΝΕΙΣ δεν θα ήθελε την ΟΑ να κλείσει.
Αυτό που ΟΛΟΙ ζητάνε είναι μία ΟΑ που να λειτουργεί όπως μία ΚΑΛΗ ιδιωτική εταιρεία (δηλαδή με ΚΕΡΔΗ , με σεβασμό στον επιβάτη , με ΚΑΛΟ sevice και φυσικά ΑΣΦΑΛΗ αεροσκάφη.)

Ελάχιστοι είναι όμως αυτοί που ΘΕΛΟΥΝ να φορολογούνται επιπλέον για να έχει ελλείμματα η ΟΑ και το χάλι της τελευταίας 15ετίας.

Δυστυχώς σε αυτό φταίνε ΠΟΛΟΙ , Κυρίως οι κομματοκρατούμενες διοικήσεις αλλά και οι συνδικαλιστές κομματόσκυλα που τόσα χρόνια ΜΑΖΙ έφεραν την ΟΑ εκεί που είναι τώρα.

Με λύπη βλέπω ότι ακόμα και σήμερα κανείς από τους εργαζόμενους δεν λέει να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν παραμένοντας στην ταμπέλα ότι για όλα φταίνε οι "άλλοι" .

Μήν νομίζεις ότι εμείς που έχουμε μια "άλφα" ηλικία έχουμε ξεχάσει τις παράλογες απεργίες και τις προνομιακές σχέσεις εργασίας που υπήρξαν στο παρελθόν.

Καλώς ή κακώς αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί.

ΜΑΚΑΡΙ να σωθεί και να αλλάξει ρότα η ΟΑ αλλά η εμπειρία μου λέει ότι βαίνει μαθηματικά στο κλείσιμο αφού καμία αλλαγή από όσες πέφτουν κατά καιρούς στο τραπέζι δεν έχει γίνει δεκτή από τους εργαζόμενους (Συνδικαλισμός)σε αυτή .

Ο λαϊκισμός και σε αυτή την περίπτωση είναι ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ.

+100000000000

Επισης ποτε δεν υπηρξα εργαζομενος στην ΟΑ αλλα επιβατης,και ζηταω να αναζητηθουν οι ενοχοι για την απαξιωση της εταιρειας αλλα και για αλλες σημαντικες ΔΕΚΟ.

Μακρια απο μενα οι κραυγες που βγαζουν διαφοροι φιλοι εδω αλλα και αλλου διαφορων ιδιωτικων αερ.εταιρειων αλλα και της ΟΑ(ουτε το γραφειο δημοσιων σχεσεων) για να μη χασουν το πολυτιμο ψωμακι τους αφου φυσικα αυτο ψωμακι ειναι ενα ξεροκομματο που τους πετανε(ιδ.εταιριες)αφου η σχεση του εργου που προσφερουν με την αμοιβη τους ειναι δυσαναλογη,ενω οσο αναφορα τους κρατικοδιαιτους ισχει σχεδον το ιδιο με τη διαφορα οτι το πληρωνουμε εμεις χωρις να περνουμε πισω με ανταποδοτικες υπηρεσιες σχεδον τιποτα.Η ευκολη λυση ειναι να το κλεισουμε το μαγαζι και να γραφτουν ολα στο χιονι,και η αγορα να ΛΥΜΑΙΝΕΤΕ απο τις ιδιωτικες σε ενα τοπιο που δεν εχει και δεν θα εχει κανονες.....αλλα γνωριμιες(Δειτε τους μαουνιερηδες του αιγαιου με το κοστος των εισητηριων-τα κτελ-τα υδροπλανα που φευγουν χωρις ελεγχο επιβατων)......αυτα και αλλα πολλα τα εχουμε ξαναγραψει ετσι κουβεντα να γινετε μιας και δεν θα γινουν εργα.
Παντως το αρθρο του ΕΘΝΟΥΣ το θεωρω πυροτεχνημα εν μεσω εκλογων....
 
Ας καταθεσω και εγω την αποψη μου γιατι ξερω οτι την περιμενετε πως και πως ! :D
Προσωπικα δεν θελω να κλεισουν οι ΟΑ. Ωστοσο ολοι ξερουμε πως ουτε και ετσι οπως ( δεν ) λειτουργουν σημερα μπορουν να συνεχισουν. Η σημερινη κατασταση ειναι μια ατελειωτη κοροιδια για ολους τους εμπλεκομενους, και προσωπικο και επιβατικο κοινο και πιστωτες.
Επομενως λεω ΝΑΙ σε μαι ιδιωτικη ΟΑ με 3 βασικα χαρακτηριστικα: Αξιοπιστια, εξυπηρετηση και ασφαλεια.
Απο κει και περα εαν αυτο το σεναριο δεν πραγματοποιηθει τοτε υπαρχει και η Α3. Με ψυχρη λογικη πιστευω οτι υπαρχουν σοβαρα πλεονεκτηματα με αυτη την εταιρεια: Ειναι αυτοδημιουργητη, οικονομικα διαφανης και ευρωστη και σιγουρα προσφερει μια καλη εξυπηρετηση στο επιβατικο κοινο.
Τα μειονεκτηματα ειναι τα εξης: Δεν ειναι καινοτομος, σκεφτεται και λειτουργει σε μικρη και συντηρητικη κλιμακα και ενας μεγαλος λογος για την καλη οικονομικη της κατασταση εχει να κανει με τους απελπιστικα χαμηλους μισθους που δινει στο προσωπικο της.
Δεν θα επεκταθω ως προς τα παραπανω εκτος και αν μου ζητηθει.
Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι ουτε οι ΟΑ πρεπει να συνεχισουν ετσι οπως λειτουργουν σημερα ( ναι στην ιδιωτικοποιηση ομως ), αλλα ουτε και η Αιγαιου δειχνει να ειναι το ικανο διαδοχο σχημα που νομιζουν μερικοι.
 
6circles":32q3zwko said:
Τα μειονεκτηματα (της Α3) ειναι τα εξης: Δεν ειναι καινοτομος, σκεφτεται και λειτουργει σε μικρη και συντηρητικη κλιμακα και ενας μεγαλος λογος για την καλη οικονομικη της κατασταση εχει να κανει με τους απελπιστικα χαμηλους μισθους που δινει στο προσωπικο της.
Για το πρώτο, δεν είναι απαραίτητητα μειονέκτημα. Είναι συνειδητή επιχειρηματική επιλογή του κ. Β για λόγους που αυτός γνωρίζει και εγώ απλώς υποψιάζομαι.

Ως προς το δεύτερο (μισθούς), έχεις απόλυτο δίκιο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top