NFEEFE":rua979z2 said:al3xis":rua979z2 said:Ανέφερα ότι οι επιβάτες(200+ άτομα από 2 πτήσεις) είπανε κάτι τέτοιο;
Στοιχεία παραθέσαμε. ΟΛΑ τα αεροπλάνα από τις 18:00 και μετά δεν προσγειώνονταν στο Μακεδονία. Οι ίδιοι κύκλοι, η ίδια διαδικασία, πάντα fail & divert μετά.
Και μετά οι επιβάτες με λεωφορεία Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Γιατί να δεχτούμε να πετάξουμε τότε; Αφού ξέρουμε το αποτέλεσμα; Ο καιρός πριν το ξημέρωμα δεν θα έφτιαχνε.
Νομίζω ότι είναι ώρα να αποκτήσουμε και λίγο χιούμορ εδώ πέρα.
Το μόνο σοβαρό που έγραψα ήταν το κόστος της πτήσης.
Δικό μου λάθος δε το κατάλαβα σωστά - με συγχωρείς!
Για το κόστος πτήσεις, κάτι θα ξέρεις παραπάνω!
Τι συμφέρει όμως μια εταιρεία.
Σενάριο 1) Πτήση Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα και μεταφορά 150 επιβατών με λεωφορεία Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Σενάριο 2) Διαμονή για 150 επιβάτες, μεταφορά από/και προς το ξενοδοχείο, πτήση την επόμενη ημέρα εκτός δρομολογίου(που ίσως να σημαίνει εξτρά κόστη γιατί το αεροπλάνο μετά ίσως θα πρέπει να γυρίσει άδειο πίσω)
Το χθεσινό που ενώ ήξεραν το καιρό στο Μακεδονία και πήγαιναν όλα τα αεροπλάνα, και κάναν σβούρες το θεωρώ απαράδεκτο προσωπικά.. Εφόσον γνώριζαν την κατάσταση..
2 αεροπλάνα το ένα πάνω από το άλλο(από Πάφο και από Αθήνα) να κάνουν μαζί κύκλους το ένα στα 5850 και το άλλο 3850...για 20' στη θάλασσα και 2 aegean από Γερμανία, στα ίδια υψόμετρα, να κάνουν πάνω από Μενεμένη.. Συνολικά 13 αεροπλάνα κάναν ακριβώς τα ίδια με το ίδιο αποτέλεσμα εκτός του ενός από Ηράκλειο.