LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εδω ενα γενικό πλανο της επέκτασης
http://bobotisarchitects.com/wp-content ... 6/10/9.jpg

επιμένω ότι το παλαιό μ αρεσει περισσότερο....Δεν μ αρεσει καθόλου....δυστηχως..αναβάθμιση σίγουρα αλλά αισθητικά παίρνει πολύ μικρό βαθμο
 
γύρω γύρω μπας και πιάσουν λιμάνι...
 

Attachments

  • xamoulis.jpg
    xamoulis.jpg
    195,2 KB · Προβολές: 1.964
απότι είδα τώρα έχει πέσει πολύ diversion από το απόγευμα...
 
Καλησπέρα ,

Θα ήθελα να σταθώ λίγο σ'αυτό το θέμα, για τις χθεσινές (29/11/2016) πτήσεις και τα divert που έγιναν.

Είχα την πτήση FR28 22:55 από ATH για SKG . Από το απόγευμα έβλεπα όλες τις πτήσεις πάνω από το Μακεδονία και ΟΛΕΣ έκανα το ίδιο πράγμα:

"Προσπάθεια" προσγείωσης, 1000 πόδια και μετά επάνω.
3 κύκλους πάνω από τη Θεσσαλονίκη
Και μετά Αθήνα για προσγείωση

Μια Ολυμπιακή από Ηράκλειο μόνο προσγειώθηκε αντίθετα(από τη θάλασσα) μεά από 3 κύκλους.. Κατα τ'αλλα όλες οι άλλες πτήσεις divert.

Έτσι έρχεται η σειρά μας(πτήση FR2:cool: και ξεκινάμε διαμαρτυρία ότι ΔΕΝ πετάμε, καθώς το αποτέλεσμα είναι σίγουρο(φτάνουμε Θεσσαλονίκη, κύκλους και πίσω). Και έπειτα θα μας στέλνανε με λεωφορεία Θεσσαλονίκη(όπως έγιναν οι προηγούμενες πτήσεις) . Αφού αντιδράσαμε έντονα και τονίστηκε ότι κανένας επιβάτης δεν θα έμπαινε στο αεροπλάνο, η πτήση , ορθώς, ακυρώθηκε και προγραμματίστηκε για σήμερα, με τον ίδιο κωδικό για τις 09:35 . Η αεροπορική (στην συγκεκριμένη η FR) κάλυψε ξενοδοχείο και μεταφορά.

Σε καμία περίπτωση δε φταίει καμία fr,aegean κτλ για τον καιρό και ότι το Μακεδονία έχει ένα απαρχαιωμένο ILS οπότε δε μπορεί να γίνει μια τελείως τυφλή προσγείωση (άλλη πτήση από Μόναχο νομίζω, με aegean, έφθασε 150 πόδια και έφυγε ξανά επάνω..)

Όμως.. Γιατί ταλαιπωρούν τον κόσμο έτσι; 2,5 ώρες η ταλαιπωρία του αεροπλάνου(πάνε Θεσσαλονίκη, κύκλους, πίσω Αθήνα, αποβίβαση) και μετά αποστολή με λεωφορεία. Το καταλαβαίνω ότι κοστίζει πολύ η φιλοξενία όλου του κόσμου παρά μια προσπάθεια πτήσης προς Θεσσαλονίκη(κόστος ±800€) και μετά μεταφορά με λεωφορείο. Ποιόν κοροιδεύουν όμως; Αφού γνωρίζουν όλοι ότι καμία πτήση δε πρόκειται να προσγειωθεί.

Είμαι εξαγριωμένος γιατί κοροιδεύουν τον κόσμο. Ακυρώσεις για κακοκαιρία φυσικά και θα γίνονται και είναι για την ασφάλεια όλων. Όχι όμως να κάνεις ΤΑΧΑ(γιατί έτσι είναι, ακριβώς στα ίδια πόδια, ακριβώς τους ίδιους κύκλους) απόπειρα προσγείωσης όταν ξέρεις από πριν το αποτέλεσμα, απλά και μόνο για να μην ακυρωθεί η πτήση και προβείς σε αποζημιώσεις..
 
Γιατί οι υπόλοιποι επιβάτες (για να μην πω η πλειοψηφία) μόλις δεν πετάξει η πτήση αρχίζουν τα:
-Μα η Ryanair πέταξε κανονικά, μας κοροϊδεύετε? Εσείς δεν έχετε καλούς πιλότους?
-Έχω έναν γνωστό που μου λέει ότι ο καιρός είναι μια χαρά στο Ηράκλειο
-Ακυρώσατε τη πτήση γιατί δεν ήταν γεμάτη (εν τω μεταξύ overbooked η πτήση), σας ξέρω εγώ έτσι κάνατε και στον 4ο μου ξάδερφο
:D

Edit: Τώρα παρατήρησα το κόστος που αναφέρεις.. 800 ευρώ σίγουρα ΔΕΝ κοστίζει μια πτήση ATH-SKG. Υπάρχουν κόστη όπως Handling Fee, Aircraft Towing, κλπ τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο κόστος πτήσης. Και υπάρχουν και πολλά γύρω γύρω. Πάντως 800 ευρώ δεν είναι...
 
al3xis":2ycpni6f said:
...και ότι το Μακεδονία έχει ένα απαρχαιωμένο ILS οπότε δε μπορεί να γίνει μια τελείως τυφλή προσγείωση...

Αυτό που λέτε δεν ισχύει. Το ILS δεν είναι απαρχαιωμένο (δεν τίθεται θέμα παλαιότητας) και σε καμία περίπτωση δεν εξαρτάται η δυνατότητα "τυφλής προσγείωσης" μόνο από το τεχνικό κομμάτι του ILS. Η υπάρχουσα εγκατάσταση μπορεί να εξυπηρετήσει για σύστημα "τυφλής προσγείωσης" (ILS CatIII). Στη Θεσσαλονίκη όμως δεν μπορεί να εφαρμοστεί τέτοια διαδικασία τελικής προσέγγισης κυρίως λόγω του περιβάλλοντος του αεροδρομίου. Ακόμα και για "τυφλή προσγείωση", δηλαδή καθοδήγηση μέχρι το έδαφος, πρέπει να υπάρχει διαδικασία για την περίπτωση που το αεροσκάφος χρειαστεί να ακυρώσει τη προσγείωση και να φύγει. Αυτή η διαδικασία πρέπει να εξασφαλίζει ότι το αεροσκάφος θα μπορέσει να ξεπεράσει τα εμπόδια που βρίσκονται στην προέκταση του διαδρόμου. Για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης αυτή η εξασφάλιση σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο ICAO για τον σχεδιασμό των διαδικασιών, δεν υφίσταται αν το αεροσκάφος αποφασίσει να κάνει αυτή τη διαδικασία σε ύψος χαμηλότερο από 150 πόδια από το έδαφος.
 
NFEEFE":rrn36lxr said:
Γιατί οι υπόλοιποι επιβάτες (για να μην πω η πλειοψηφία) μόλις δεν πετάξει η πτήση αρχίζουν τα:
-Μα η Ryanair πέταξε κανονικά, μας κοροϊδεύετε? Εσείς δεν έχετε καλούς πιλότους?
-Έχω έναν γνωστό που μου λέει ότι ο καιρός είναι μια χαρά στο Ηράκλειο
-Ακυρώσατε τη πτήση γιατί δεν ήταν γεμάτη (εν τω μεταξύ overbooked η πτήση), σας ξέρω εγώ έτσι κάνατε και στον 4ο μου ξάδερφο
:D

Edit: Τώρα παρατήρησα το κόστος που αναφέρεις.. 800 ευρώ σίγουρα ΔΕΝ κοστίζει μια πτήση ATH-SKG. Υπάρχουν κόστη όπως Handling Fee, Aircraft Towing, κλπ τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο κόστος πτήσης. Και υπάρχουν και πολλά γύρω γύρω. Πάντως 800 ευρώ δεν είναι...

Ανέφερα ότι οι επιβάτες(200+ άτομα από 2 πτήσεις) είπανε κάτι τέτοιο;
Στοιχεία παραθέσαμε. ΟΛΑ τα αεροπλάνα από τις 18:00 και μετά δεν προσγειώνονταν στο Μακεδονία. Οι ίδιοι κύκλοι, η ίδια διαδικασία, πάντα fail & divert μετά.
Και μετά οι επιβάτες με λεωφορεία Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Γιατί να δεχτούμε να πετάξουμε τότε; Αφού ξέρουμε το αποτέλεσμα; Ο καιρός πριν το ξημέρωμα δεν θα έφτιαχνε.
 
Holy Dio":2tatc0ol said:
al3xis":2tatc0ol said:
...και ότι το Μακεδονία έχει ένα απαρχαιωμένο ILS οπότε δε μπορεί να γίνει μια τελείως τυφλή προσγείωση...

Αυτό που λέτε δεν ισχύει. Το ILS δεν είναι απαρχαιωμένο (δεν τίθεται θέμα παλαιότητας) και σε καμία περίπτωση δεν εξαρτάται η δυνατότητα "τυφλής προσγείωσης" μόνο από το τεχνικό κομμάτι του ILS. Η υπάρχουσα εγκατάσταση μπορεί να εξυπηρετήσει για σύστημα "τυφλής προσγείωσης" (ILS CatIII). Στη Θεσσαλονίκη όμως δεν μπορεί να εφαρμοστεί τέτοια διαδικασία τελικής προσέγγισης κυρίως λόγω του περιβάλλοντος του αεροδρομίου. Ακόμα και για "τυφλή προσγείωση", δηλαδή καθοδήγηση μέχρι το έδαφος, πρέπει να υπάρχει διαδικασία για την περίπτωση που το αεροσκάφος χρειαστεί να ακυρώσει τη προσγείωση και να φύγει. Αυτή η διαδικασία πρέπει να εξασφαλίζει ότι το αεροσκάφος θα μπορέσει να ξεπεράσει τα εμπόδια που βρίσκονται στην προέκταση του διαδρόμου. Για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης αυτή η εξασφάλιση σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο ICAO για τον σχεδιασμό των διαδικασιών, δεν υφίσταται αν το αεροσκάφος αποφασίσει να κάνει αυτή τη διαδικασία σε ύψος χαμηλότερο από 150 πόδια από το έδαφος.

Από θάλασσα έχει το εμπόδιο του Τριλόφου - δεκτόν.
Από Τρίλοφο, νομίζω δεν έχει εμπόδιο για να πάρει ύψος αν προκύψει fail..

Επίσης, άσχετο-σχετικό, για 7 μήνες που το Μακεδονία θα είναι χωρίς ILS τι θα γίνει; Πόσες πρωινές και βραδυνές πτήσεις θα ακυρώνονται;
 
Από Τρίλοφο όμως δεν έχει ILS προσέγγιση. Έχει μόνο μη-ακριβείας προσέγγιση η οποία έχει αυστηρότερα ελάχιστα από μια ILS προσέγγιση. Με χαμηλή νέφωση λοιπόν προσεγγίζουν στον 16 (από θάλασσα).

Αν η νέφωση έχει παρατηρηθεί χαμηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας δεν ξεκινούν διαδικασία προσέγγισης. Αν είναι υψηλότερα από τα ελάχιστα της διαδικασίας μπορεί να ξεκινήσουν αλλά στην πορεία να επιδεινωθεί ο καιρός ή ακόμα και η εκτίμηση της παρατήρησης για τη νέφωση να έχει μια απόκλιση ώστε τελικά να μην μπορούν να δουν διάδρομο όταν πρέπει.

Επίσης κάθε εταιρία συνήθως θέτει αυστηρότερες προϋποθέσεις για τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες που θα της επιτρέψουν προσέγγιση σε ένα αεροδρόμιο άρα δεν μπορεί να γίνεται σύγκριση μεταξύ της μια εταιρίας και της άλλης.

Υ.Γ. για το τελευταίο ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση.

Πάντως καλό είναι να υπενθυμίζουμε κατά καιρούς ότι ένα αεροδρόμιο κατα κανόνα δεν κλείνει παρα μόνο αν ο διάδρομος είναι καλυμμένος με πάγο ή λασπόχιονο. Ακόμα και με μηδενική ορατότητα το αεροδρόμιο παραμένει ανοιχτό. Το αν θα επιχειρήσει προσγείωση ένα αεροσκάφος είναι επιλογή του πιλότου. Ο πιλότος βεβαια λαμβάνει υπόψη του όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και τις διαδικασίες, δεν κάνει ταρζανιές.
 
al3xis":lri4wyiu said:
Ανέφερα ότι οι επιβάτες(200+ άτομα από 2 πτήσεις) είπανε κάτι τέτοιο;
Στοιχεία παραθέσαμε. ΟΛΑ τα αεροπλάνα από τις 18:00 και μετά δεν προσγειώνονταν στο Μακεδονία. Οι ίδιοι κύκλοι, η ίδια διαδικασία, πάντα fail & divert μετά.
Και μετά οι επιβάτες με λεωφορεία Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Γιατί να δεχτούμε να πετάξουμε τότε; Αφού ξέρουμε το αποτέλεσμα; Ο καιρός πριν το ξημέρωμα δεν θα έφτιαχνε.

Νομίζω ότι είναι ώρα να αποκτήσουμε και λίγο χιούμορ εδώ πέρα.
Το μόνο σοβαρό που έγραψα ήταν το κόστος της πτήσης.
 
Top