Λογικό πάντως να πέσει περισσότερο χρήμα στο Μακεδονία σε σχέση με τα άλλα αεροδρόμια. Η εμπειρία και τεχνογνωσία της FRAPORT αλλά και κάθε άλλου μεγάλου φορέα διαχείρισης αεροδρομίων, μόνο στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως για ανάπτυξη της λειτουργικότητας του αεροδρομίου. Ήδη το Μακεδονία εξυπηρετεί σε μικρό μεν βαθμό και με αυτές τις συνθήκες, για technical stop ως πιο προσιτό οικονομικά από άλλα μεγάλα της περιοχής αλλά και ως εναλλακτικό λόγω καιρού. Μόνο εδώ μπορεί να προσελκύσει καθαρή αεροπορική κίνηση η FRAPORT (είτε είναι cargo, είτε technical stop προς την Ανατολή). Τα υπόλοιπα 13 αεροδρόμια εξαρτώνται κυρίως από την ικανότητα της πόλης ή του νησιού που εξυπηρετούν να προσελκύσουν τουρίστες. Ο ρόλος της FRAPORT σε αυτές τις περιοχές είναι συμπληρωματικός του ρόλου των άλλων φορέων. Για την Θεσσαλονίκη ισχύει το αντίθετο.
Σίγουρα θα λύσει (θα πρέπει να λύσει) πολλά προβλήματα, κυρίως στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, σχετικά με την ικανότητα εξυπηρέτησης ιδιωτικών πτήσεων αλλά κακά τα ψέμματα, η Μυκονος δεν χάνει τόσο μεγάλο αριθμό τουριστών λόγω της πίστας.