LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Λογικά αυτό που βλέπουμε είναι η επέκταση...πολύ πρόχειρο...και το μακεδονία θα πάρει σχεδόν το 1/4 του budget για τα 14 αεροδρόμια....'Ασχημα αρχίζουμε..... Επίσης το γραφείο bobotis architects πέραν του Μακεδονία θα αναλάβει και το αεροδρόμιο της Καβάλας
 
Σε όλα αυτά τα εκατομμύρια που θα επενδυθούν, σε όλα αυτά τα έργα που θα γίνουν, δεν υπάρχει πρόβλεψη ούτε για τρεις, τέσσερις φυσούνες;; Αυτό και αν θα ήταν αναβάθμιση.... :(
 
Λογικό πάντως να πέσει περισσότερο χρήμα στο Μακεδονία σε σχέση με τα άλλα αεροδρόμια. Η εμπειρία και τεχνογνωσία της FRAPORT αλλά και κάθε άλλου μεγάλου φορέα διαχείρισης αεροδρομίων, μόνο στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως για ανάπτυξη της λειτουργικότητας του αεροδρομίου. Ήδη το Μακεδονία εξυπηρετεί σε μικρό μεν βαθμό και με αυτές τις συνθήκες, για technical stop ως πιο προσιτό οικονομικά από άλλα μεγάλα της περιοχής αλλά και ως εναλλακτικό λόγω καιρού. Μόνο εδώ μπορεί να προσελκύσει καθαρή αεροπορική κίνηση η FRAPORT (είτε είναι cargo, είτε technical stop προς την Ανατολή). Τα υπόλοιπα 13 αεροδρόμια εξαρτώνται κυρίως από την ικανότητα της πόλης ή του νησιού που εξυπηρετούν να προσελκύσουν τουρίστες. Ο ρόλος της FRAPORT σε αυτές τις περιοχές είναι συμπληρωματικός του ρόλου των άλλων φορέων. Για την Θεσσαλονίκη ισχύει το αντίθετο.

Σίγουρα θα λύσει (θα πρέπει να λύσει) πολλά προβλήματα, κυρίως στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, σχετικά με την ικανότητα εξυπηρέτησης ιδιωτικών πτήσεων αλλά κακά τα ψέμματα, η Μυκονος δεν χάνει τόσο μεγάλο αριθμό τουριστών λόγω της πίστας.
 
Απ' ότι καταλαβαίνω δεν παίζουν φισούνες μετά την ανακαίνιση που θα γίνει από τη Fraport. Αναρωτιέμαι αν είναι τόσο δύσκολο πράγμα να γίνει υποδομή για φισούνες. Στο μυαλό μου φαίνεται κάτι εξαιρετικά απλό και απορώ για ποιο λόγο δεν φαίνεται σε πρώτη φάση να προχωρούν σε κάτι τέτοιο.
 
Αυτο που βλεπουμε ειναι το υπαρχον κτιριο το οποιο και θα επεκταθει.

Τα εργα προφανως δεν θα ειναι ετοιμα το 2017 ή το 2018. Λογικα εχουν πλανο ολοκληρωσης 3-4 ετών. Μετά την ολοκληρωση τους θα μπορει η Fraport να αυξησει και το τέλος ανά επιβάτη (από τα αρχικά 13) μεχρι και στα 18 ευρώ.
 
1. Συμφωνώ απόλυτα για τις φυσούνες.
2. Δεν είπαν κουβέντα για τα υπερατλαντικά. Για αυτό δεν κάνουμε επέκταση τον διάδρομο και πληρώνουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας?
3. Έχει πολύ πλάκα το 75% αύξηση στους ιμάντες παραλαβής αποσκευών. Δηλαδή σήμερα είναι στο εσωτερικό νομίζω δυο (διορθώστε με ) και με 75% συν πόσοι θα γίνουν τρεισήμισι? Άντε τέσσερις. Σιγά την αναβάθμιση!

Προσωπικά έχω δηλώσει ότι είμαι υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας αλλά με την καμία στην Φραπορτ. ¨Εχει να πέσει πολύ χάντρα στους ιθαγενείς απ όσο βλέπω....
 
Το αρχιτεκτονικό γραφείο σε ερώτηση κάποιου στο instagram απάντησε ότι δεν τους ζητήθηκε να έχει airbridges το αεροδρόμιο....οπότε αντί για ναυαρχίδα της fraport στην Ελλάδα πάμε να κοντραριστούμε με varna και plovdiv...
 
mitcos":2bh8ck5f said:
Αναρωτιέμαι αν είναι τόσο δύσκολο πράγμα να γίνει υποδομή για φισούνες. Στο μυαλό μου φαίνεται κάτι εξαιρετικά απλό και απορώ για ποιο λόγο δεν φαίνεται σε πρώτη φάση να προχωρούν σε κάτι τέτοιο.
Δεν είναι εξαιρετικά απλό, είναι όμως εφικτό. Πιθανολογώ ότι με τις παρούσες συνθήκες δεν μπορούν να βάλουν φυσούνες γιατί η όψη του αεροσταθμού είναι αρκετά μικρή και θα πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των gates, ενώ αυτοί θέλουν να τις αυξήσουν. Επίσης προβλέπω τα lounges να εκτοπίζονται σε άλλο χώρο.
 
Κάπου διάβασα ότι ένας λόγος είναι και το υψηλότερο κόστος της χρήσης φυσούνας για τις αεροπορικές. Και πραγματικά, σε μια στιγμή που από τις παραδοσιακές εταιρίες έφυγαν η μία μετά την άλλη και μας έμειναν κυρίως LCC μένει το ερώτημα ποιές εταιρίες κατά προτίμηση θα χρησιμοποιούσαν τις φυσούνες. ΤΚ, OS, ίσως A3 για MUC και FRA και το καλοκαίρι BA και LX;
 
Top