LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όχι, δεν υπάρχει ΝΟΤΑΜ που να αφορά το ΙLS του 16. To μόνο που είναι εκτός είναι το localizer του 10, o oποίος έτσι κι αλλιώς είναι κλειστός.
 
WhiskeyX-ray":1jr4zc4e said:
Μια διόρθωση, η ΟΑ έχει πιστοποίηση Cat IIIb για τα Αirbus και Cat II για τα Q400.

Thanks για τη διόρθωση. Είχα μείνει σε παλιότερα δεδομένα που ίσχυαν όταν πρωτοάνοιξε η εταιρεία.

Lakisflight":1jr4zc4e said:
ερωτηση μηπως το ILS cat II ειναι cat I και εαν ναι τι διαφορα εχουν

Τι θα πει αυτό; Το ILS Cat II είναι ILS Cat II...
Η μόνη διαφορά είναι ότι λόγω μορφολογίας του εδάφους το σύστημα δεν μπορεί να αξιοποιηθεί στο 100% των δυνατοτήτων του (δλδ. RVR min = 450 αντί 300 m και decision height = 150 αντί 100 ft.)
ILS Cat I ο 16 είχε από τη δεκαετία '80, και όταν εγκαταστάθηκε το ILS Cat II το 2001, το ILS Cat I μεταφέρθηκε στο διάδρομο 10.
 
πρωτα να πω ενα ευχαριστω για τις διευκρινισεις των προηγουμενων φιλων για τις διαφορες στο ILS CAT I KAI CAT II αλλα για να γινω λιγο πιο σαφης η παρεμβασεις μου αφορουν την ερωτηση του βουλευτη κυριου Αναστασιαδη σχετικα με τις καθηστερησεις στο skg λογω προφανως αδυναμιας των ''υπερσυγχρονων'' μεσων που διαθετη για την ασφαλεστερη προσεγγιση σ αυτο τα οποια ειτε αφενος παρουσιαζουν προβληματα λειτουργειας αφετερου δεν λειτουργουν και καθολου για λογους που προφανος εμεις(εγω) δεν ειναι και τοσο απλο να το αναλυσουμαι το σιγουρο ειναι οτι ο κυριος αναστασιαδης δεν εχει αδικο για το ερωτημα του θα πρεπει ομως να ειχε κανει το ερωτημα γιατι αυτα τα συστηματα να ειναι σε κατασταση εκτος λειτουργιας και μαλιστα σε περιοδους αιχμης στο δευτερο αεροδρομιο τις χωρας .Σε καθε περιπτωση ειναι ενα αεροδρομιο που εχει σε εξελιξη διαφορες εργασιες και ισως αυτο να ειναι καποια δικαιολογια για οτι συμβαινει...επομενος υπομονη.
φιλε xristos ειπα δεν ειμαι ειδικος και μεσα απο το φορουμ μαθενω καποια πραγματα που εντελως απλα μ ενδιαφερουν :great:
 
Lakis το θέμα είναι ότι τα συστήματα λειτουργούν όλα κανονικά και ο βουλευτής λέει άλλα ντ' άλλων...
Σίγουρα η ομίχλη ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα πριν το 2000 οπότε και το αεροδρόμιο έκλεινε με το παραμικρό πολλά πρωινά του χειμώνα.
Η κατάσταση από τότε έχει σίγουρα βελτιωθεί και οι μέρες αλλά και οι ώρες που το αεροδρόμιο "κλείνει" έχουν μειωθεί κατά πολύ.
Παρολ' αυτά όταν γίνει μια ματαίωση και φτάσει στα αυτιά των δημοσιογράφων, η γκρίνια θα είναι ίδια είτε μιλάμε για 30 ματαιώσεις το μήνα, είτε για 200.
Όπως ανέφερα πιο πάνω δεν είναι μόνο θέμα συστημάτων. Μπορεί να είναι θέμα αεροσκάφους/εταιρείας/πληρώματος που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύστημα. Μπορεί να είναι θέμα των εκάστοτε καιρικών φαινομένων που δεν επιτρέπουν τη χρήση του διάδρομου που διαθέτει ILS και φυσικά υπάρχει το της θέμα τοποθεσίας του αεροδρομίου (μορφολογία εδάφους) που θέτει επιπλέον περιορισμούς στα συστήματα.
Προφανώς μπορείς να ξοδέψεις κάποια δις και να μεταφέρεις το αεροδρόμιο κάπου αλλού όπου δεν υπάρχουν ορεινοί όγκοι, και να τοποθετήσεις το πλέον τέλειο σύστημα που σε προσγειώνει με μηδενική ορατότητα. Η κίνηση όμως του αεροδρομίου είναι τέτοια που δεν δικαιολογεί μια επένδυση σαν κι αυτή. Έτσι η ματαίωση κάποιων πτήσεων μέσα στο χειμώνα είναι μέσα στο πρόγραμμα (όταν μάλιστα αυτός ο αριθμός θα μειωθεί κι άλλο μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης του 10/28) όπως συμβαίνει εξάλλου και σε αρκετές ακόμη περιπτώσεις αεροδρομίων ανά τον κόσμο.
 
Παιδιά η επέκταση του διαδρόμου πως πάει? Πότε προβλέπεται να είναι έτοιμη?
 
Καλημέρα.
Γνωρίζετε πόσο εύκολο είναι αφού προσγειωθεί κανείς στο SKG να φτάσει με δημόσια συγκοινωνία στη Χαλκιδική (ας πούμε στην Ορμύλια);
Ενοικίαση αυτοκινήτου υπάρχει στο αεροδρόμιο;
 
Αγαπητέ Lewton, οι μεγαλύτερες εταιριες ενοικιασης δραστηριοποιούνται στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, οπότε no problem. Για φτηνότερα αλλά με πιο πολύ ταλαιπωρία η λύση είναι να πας με ταξι στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής (οπότε θα σε κραξει ο ταρίφας, γιατί ειναι σχετικά κοντα) κι από κει θα πάρεις το ΚΤΕΛ που σε καμια ώρα πάνω κάτω θα σε πάει όπου θες.
 
AirNewZealand":n5215xau said:
Τέλη του 2012 ολοκληρώνεται η επέκταση του 10/28 και με σύμβαση παραχώρησης η κατασκευή του νέου αεροσταθμού.

http://www.ypodomes.com/index.php/news/ ... CF%8D/2289

Για του λόγου το αληθές, φαίνεται ότι η χρηματοδότηση του 10/28 προχωράει κανονικά:

http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/ada/4ΙΦΣ1-Η
 
lewton":3pin38np said:
Καλημέρα.
Γνωρίζετε πόσο εύκολο είναι αφού προσγειωθεί κανείς στο SKG να φτάσει με δημόσια συγκοινωνία στη Χαλκιδική (ας πούμε στην Ορμύλια);
Ενοικίαση αυτοκινήτου υπάρχει στο αεροδρόμιο;

Μπορείς επίσης να παρεις το λεωφορείο του αεροδρομίου, να κατέβεις ΙΚΕΑ πουναι μεγάλος σταθμός μετεπιβίβασης και από εκεί να παρεις το 36 και να πας ΚΤΕΛ Χαλκιδικής,αν δε θες να τα σκάσεις στον ταρίφα...Για πιο σίγουρα πριν κατέβεις ΙΚΕΑ πιο λεωφορείο πάει ΚΤΕΛ Χαλκιδικής..Μην μπερδευτείς και πεις ΚΤΕΛ σκέτο γιατί είναι αλλού τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ από της Χαλκιδικής..
 
Top